Ik vond dit onderzoek van Pew wel aardig. Daar zie je ook heel erg duidelijk in terug hoe zeer bijvoorbeeld Fox aan de conservatieve kant dé nieuwsbron is en dat er een groot wantrouwen tegen 'de overige media' is.quote:Op maandag 14 november 2016 13:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat zag je hier ook wel door users die opeens Fox news als objectief gingen bestempelen en ook totaal niet in wilden zien dat dit de best bekeken nieuwszender in de VS is.
Dat scheelt, dat stelde ik namelijk ook helemaal niet.quote:Op maandag 14 november 2016 13:40 schreef studentje7 het volgende:
[..]
En ik vind dat Jij een Clinton bias hebt als je niet ziet dat de media wel degelijk een bias had voor haar.
Je moet gekleurdheid niet gaan verwarren met het verspreiden van onwaarheden.quote:Op maandag 14 november 2016 13:42 schreef studentje7 het volgende:
Maar serieus je hoeft alleen een week NYT te lezen om te zien dat er iets scheef zit qat betreft coverage.
Mooi wel, helemaal niks van "oh, dat kan echt niet, daar hoor ik niet bij", niks. Geheel in de lijn van de selectieve verontwaardiging die je wel vaker bij Trumpets ziet. Maar wel heel erg janken over dat ene filmpje, hè?quote:Op maandag 14 november 2016 13:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, maar jij wel. Kan je daar de komende 10 topics weer over klagen.
Mooi ook, dat jij er niks over te melden hebt. Tekenend.quote:Op maandag 14 november 2016 13:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je je blinde hysterische haat misschien buiten dit topic laten? Je bent sinds de uitslag alleen maar iedereen aan het aanvallen als een dolle hond.
Dank, meneer de "wetenschapper".quote:Op maandag 14 november 2016 13:45 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Voor de uitslag was het niet veel beter.
Madquote:Op maandag 14 november 2016 14:05 schreef OMG het volgende:
[..]
Mooi ook, dat jij er niks over te melden hebt. Tekenend.
quote:Op maandag 14 november 2016 14:18 schreef rubbereend het volgende:
Was deze al voorbijgekomen uit WSJ?
[ afbeelding ]
ze zijn duidelijk alleen met proberen te winnen bezig geweest, nooit maar ook daadwerkelijk iets gaan doen
Vind het iig wel een positief bericht en sterk van Obama dat hij Trump veel gaat helpen.quote:Op maandag 14 november 2016 14:18 schreef rubbereend het volgende:
Was deze al voorbijgekomen uit WSJ?
[ afbeelding ]
ze zijn duidelijk alleen met proberen te winnen bezig geweest, nooit maar ook daadwerkelijk iets gaan doen
Ja, die ziet het wel gebeuren dat al zijn werk straks in elkaar dondert omdat Trump het niet begrijpt, natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2016 14:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vind het iig wel een positief bericht en sterk van Obama dat hij Trump veel gaat helpen.
Of dat die engnek van een Pence heel het zootje gaat regelenquote:Op maandag 14 november 2016 14:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, die ziet het wel gebeuren dat al zijn werk straks in elkaar dondert omdat Trump het niet begrijpt, natuurlijk.
dat zal sowieso wel gaan gebeurenquote:Op maandag 14 november 2016 14:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of dat die engnek van een Pence heel het zootje gaat regelen
Dat werd ook een succes toe W president was en Cheney en Rumsfeld de boel runden.quote:Op maandag 14 november 2016 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zal sowieso wel gaan gebeuren
Ja en nee, ik denk dat de benoeming van die Steve Bannon en het aantrekken van types als Thiel en Mnuchin ook wel een strategische zet is om te voorkomen dat de standaard republikeinen teveel macht krijgen.quote:Op maandag 14 november 2016 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zal sowieso wel gaan gebeuren
Ze zei meneer tegen me.quote:
Zit alleen in het overgangsteam toch?quote:Op maandag 14 november 2016 14:43 schreef PippenScottie het volgende:
Waarop is Thiel benoemd?
Je maanden druk maken om pay to play en dan je grootste donor een staffunctie aanbieden.![]()
Schaamteloos.
Dat is een dikke kans op een leuk baantje natuurlijkquote:Op maandag 14 november 2016 14:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zit alleen in het overgangsteam toch?
ga er maar vanuit dat pence de boel gaat runnen. Trump komt niet verder dan de titel als hij een dossier moet lezenquote:Op maandag 14 november 2016 14:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of dat die engnek van een Pence heel het zootje gaat regelen
Het land waar politici al jaren een bende van hun land en de wereld maken.quote:Op maandag 14 november 2016 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
Trump, Pence, Bannon, Gingrich, Carson.
Als ik in de VS woonde, had ik mij bepaald niet op m'n gemak gevoeld.
Pence, Gingrich, Carson.. Het is ook niet echt draining the swamp. Het is refiling the swamp with old swamp water.quote:Op maandag 14 november 2016 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
Trump, Pence, Bannon, Gingrich, Carson.
Als ik in de VS woonde, had ik mij bepaald niet op m'n gemak gevoeld.
Zijn mijn echt mijn type mensen, zeg maar.quote:Op maandag 14 november 2016 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het land waar politici al jaren een bende van hun land en de wereld maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |