Washington insiders, lobbyisten en zijn eigen familie.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel triest. Alle oelewappers uit de campagne krijgen een plekje.
Ik maak daarover niet zo een zorgen. Ik heb geen EU paspoort maar dat van een land dat wel tegen dit soort landen op kan. Inclusief AH. Of mee kan vechten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:35 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja dus dat moet snel stoppen en alles terug.
Maar ik denk zomaar dat de USA al weer een plannetje hebt uitgebroed om een deel van Syrie te confisceren en onafhankelijk Koerdistan uit te roepen
Net zei Jonathan Mann het op CNN nog steeds over 290 electoral votes voor Trump.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
michigan is volgens mij ook al door een aantal mensen/media voor trump gecalled
Wat Trump gaat doen is nu is wat verkiezing beloftes afzwakken en aanpassen. En zo niet dan wordt het wat meer spannend. Sinds het ontstaan van bijvoorbeeld een staatsraad of een senaat niks nieuws onder de zon. Met wellicht als wat zout en peper een oorlogje hier en daar. Op dat gebied zijn de resultaten van kliekjes op het toneel van de macht altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Washington insiders, lobbyisten en zijn eigen familie.
D'r zijn nu al kampen las ik vannacht. Ik ben benieuwd of Trump gaat luisteren naar kamp Pence of naar zijn schoonzoon. En Christie zal wel pissig op beide kliekjes zijn.
quote:
Verre van.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Bram is de grootste Bernie fan die er maar is hier
Verlichte dictatorsquote:
RIP voor HRC en trawanten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Start maar snel de rechtszaak.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Was er niet wat geld vanuit Nederland naar de Clinton Foundation gegaanquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:24 schreef Peace99 het volgende:
[..]![]()
Zat hier al op te wachten. Die 25 miljoen van S.A. ... hoe krijgt ie ze terug?
Dat wordt nu al getest met een wellicht verlicht dictator Wilders.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Start maar snel de rechtszaak.
Meer bereiken is niet altijd beter natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:15 schreef Megumi het volgende:
[..]
Verlichte dictatorsCicero
Kunnen in principe meer bereiken dan Trump, Clinton of een Obama.
Beetje vergelijkbaar met het anti-Zwarte Pieten tuig wat hier loopt te rellen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:19 schreef tralalala het volgende:
Dat schattige blonde meisje in het journaal net dat in elkaar geslagen is door Hillary supporters. Zielig
Ontkenning is het eerste stadium van rouw.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Net zei Jonathan Mann het op CNN nog steeds over 290 electoral votes voor Trump.
Daar kan ik inkomen maar beter is meten. En wordt bijvoorbeeld afgemeten cijfermatig. Hoeveel kiezers, hoeveel soldaten hoeveel succes volle veldslagen bijvoorbeeld. En hoe vaak je vervolgens in de geschiedenis boeken voorkomt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Meer bereiken is niet altijd beter natuurlijk.
Niet alleen dat, wij behoorden toen der tijd tot de grootste donors (qua categorie). Invloed kopen bij een mogelijke toekomstige president en zo.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:18 schreef vipergts het volgende:
[..]
Was er niet wat geld vanuit Nederland naar de Clinton Foundation gegaan
Daar heeft Fox News hem ook nog steeds op staan. Uitgaande van de publicatiedatum van officiële uitslag van vier jaar geleden kan het nog ruim twee maanden duren voor we de definitieve uitslag krijgen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Net zei Jonathan Mann het op CNN nog steeds over 290 electoral votes voor Trump.
Op zaterdag 12 november 2016 20:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik kan niet echt wat maken van deze post, maar je probeert te zeggen dat je objectief kunt meten hoe goed iemand regeert? Lijkt me nogal afhankelijk van politieke voorkeuren en prioriteiten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:25 schreef Megumi het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen maar beter is meten. En wordt bijvoorbeeld afgemeten cijfermatig. Hoeveel kiezers, hoeveel soldaten hoeveel succes volle veldslagen bijvoorbeeld. En hoe vaak je vervolgens in de geschiedenis boeken voorkomt.Dat wordt vaak als beter gezien.
Eens even op Youtube zoeken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:19 schreef tralalala het volgende:
Dat schattige blonde meisje in het journaal net dat in elkaar geslagen is door Hillary supporters. Zielig
Bij Obama was ook weinigs negatiefs te melden. De GOP verzint wel wat. Ze zijn er meesters in. Birther movement en secret-muslim aanvallen zijn immers pure armoe geweest om echt wat te vinden, maar het heeft Obama heel veel hoofdbrekens gekost.quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, maar i.t.t. HRC was er weinig negatiefs bloot te leggen, zeker in vergelijking met HRC.
Vind deze ijstersterk.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk louter toeval maar het is wel mooie symboliek: [...]
Ja, inderdaad. Ze projecteren zichzelf op de mensen die ze haten. Haat, verdeeldheid zaaien, onverdraagzaamheid en racisme. Je komt het wel erg veel tegen...quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:24 schreef kibo het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar met het anti-Zwarte Pieten tuig wat hier loopt te rellen.
Straatterreur komt van links, dat is de realiteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |