Nee, snap wat je bedoelt. Maar ik moet zeggen dat ik vond dat ze het in de verkiezingsnacht goed deden. Vooral Wolf Blitzer, John King en Jake Tapper vond ik goed en neutraal (behalve dan misschien dat ze aan het eind leken te wachten met het callen van cruciale staten). En zelfs Andersoon Cooper was positief over Trump en noemde hem iets van 'the best raw political talent of the last 100 years.'quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ontkenning is het eerste stadium van rouw.
In alle ernst, ik begrijp niet dat er überhaupt nog mensen kijken naar CNN. Misschien om eens goed te lachen met hun onbenulligheid of zo.
Oké, dank je wel.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:27 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Daar heeft Fox News hem ook nog steeds op staan. Uitgaande van de publicatiedatum van officiële uitslag van vier jaar geleden kan het nog ruim twee maanden duren voor we de definitieve uitslag krijgen.
Interessant punt, want het zou betekenen dat je achteraf nooit kunt vaststellen of een president het goed heeft gedaan. Er zijn altijd wel dingen goed gedaan en dingen slecht gedaan, maar je wordt het gelet op politieke voorkeuren niet eens over de criteria. Dat vind ik wel jammer.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan niet echt wat maken van deze post, maar je probeert te zeggen dat je objectief kunt meten hoe goed iemand regeert? Lijkt me nogal afhankelijk van politieke voorkeuren en prioriteiten.
Correct.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:04 schreef studentje7 het volgende:
Mensen die niet willen geloven dat Bernie zou winnen.
Het is niet dat we dat zeggen omdat we zulke Bernie fans zijn. Elizabeth Warren zou ook hebben gewonnen. Biden zou ook hebben gewonnen.
Als HRC niet zo arrogant was geweest en een progressievere campagne had gevoerd en Bernie of Warren als VP had genomen had ze ook wel gewonnen. Een goede VP had misschien net die 2% verchil in WI PA en MI goed kunnen maken.
http://europe.newsweek.co(...)esident-520272?rm=euquote:From Iran to Chile, covert CIA-backed operations were responsible for installing leaders friendly to the U.S. in countries around the world in an attempt to gain supremacy over the then-Soviet Union during the Cold War. Russia seems to have taken a page from the U.S. playbook and one upped it, as it may have significantly contributed to the election of Donald Trump as the next president of the United States.
Het probleem is dit, een zender die minstens 4 keer een spreker afkapte met als smoes een technische storing of een meer prominent item (boybandjequote:Op zaterdag 12 november 2016 20:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, snap wat je bedoelt. Maar ik moet zeggen dat ik vond dat ze het in de verkiezingsnacht goed deden. Vooral Wolf Blitzer, John King en Jake Tapper vond ik goed en neutraal (behalve dan misschien dat ze aan het eind leken te wachten met het callen van cruciale staten). En zelfs Andersoon Cooper was positief over Trump en noemde hem iets van 'the best raw political talent of the last 100 years.'
quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Eens even op Youtube zoeken.
Weinig verrassend. Kijk naar de openbare documenten uit de jaren 40/50 en je ziet precies hetzelfde. Het zou pas verrassend zijn als ze dit beleid hadden aangepast. Het is natuurlijk wel mooi dat het nu zwart op wit staat.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:55 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
http://europe.newsweek.co(...)esident-520272?rm=eu
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel triest. Alle oelewappers uit de campagne krijgen een plekje.
Heerlijke gitaarlijn.quote:
Thanks, ik was ondertussen wat afgeleid door andere filmpjes.quote:
Je kunt er best veel over zeggen. Als een kandidaat zegt het minimumloon te gaan afschaffen en hij of zij bereikt dat, dan kun je dat als 'goed gedaan' beschouwen. Of het ook wenselijk is dat is een politieke kwestie.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Interessant punt, want het zou betekenen dat je achteraf nooit kunt vaststellen of een president het goed heeft gedaan. Er zijn altijd wel dingen goed gedaan en dingen slecht gedaan, maar je wordt het gelet op politieke voorkeuren niet eens over de criteria. Dat vind ik wel jammer.
Je bent hoop ik niet verbaasd dat een politicus een oplichter blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:20 schreef vigen98 het volgende:
Trump wat doe je nou... Hij zegt hier in dat hij mogelijk ook aan Bill Clinton advies zou kunnen vragen. De man die hij een serie verkrachter noemt daar zou hij advies van kunnen nemen?Je bent echt een grap Donald ik had nog wat hoop dat hij misschien het echt meende wat hij allemaal zei maar nee het was allemaal een truc.
Oh man. The bullshit is stacked so high you need wings to get around it.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:12 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je bent hoop ik niet verbaasd dat een politicus een oplichter blijkt te zijn.Zeker niet in dit geval.
Pech voor je als je een reli-arts hebt en in ruil daarvoor beschermt Trump Big Pharma door je geen goedkopere medicijnen in te laten voeren.quote:The Washington Post reported that Trump has revised his health care agenda to steer it more in line with Republican Party orthodoxy.
The paper said the presidential transition website has been edited to now include allowing health care workers to not perform acts that would violate their religious or moral beliefs and to "protect innocent human life from conception to natural death."
The paper also said the website omits Trump's call to allow Americans to import prescription drugs from other countries where they are sold at lower prices.
wat is het minimumloon waard als er in Engeland flink onder dat loon wordt gewerkt en ook hier dubbel uren gedraaid ,moeten wordenquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt er best veel over zeggen. Als een kandidaat zegt het minimumloon te gaan afschaffen en hij of zij bereikt dat, dan kun je dat als 'goed gedaan' beschouwen. Of het ook wenselijk is dat is een politieke kwestie.
Het is een technocratische misvatting om te doen alsof politiek slechts het maken van de juiste keuze is.
Je kunt een bestuur natuurlijk wel op vele vlakken beoordelen. Ontwikkelingen op het gebied van de economie of criminaliteit kun je proberen te relateren aan gevoerd beleid, maar ook dat is nog best lastig en bovendien zeggen macrocijfers lang niet alles.
En dan is er nog Donna Brazilquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het probleem is dit, een zender die minstens 4 keer een spreker afkapte met als smoes een technische storing of een meer prominent item (boybandje) omdat de spreker iets negatiefs zei over ongekroonde koningin Hillary Rodham Corrupt kan je niet meer serieus nemen.
Ik heb niet het idee dat je het punt helemaal begrepen hebt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wat is het minimumloon waard als er in Engeland flink onder dat loon wordt gewerkt en ook hier dubbel uren gedraaid ,moeten worden
Ze doen wat Trump heeft opgeroepen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:11 schreef kibo het volgende:
Weet iemand waar die anti-Trump rellers nu eigenlijk op uit zijn?
Willen ze de democratie opheffen?
Biden en Warren misschien wel. Ik blijf toch denken dat als Bernie op Super Tuesday had gewonnen, dat Bloomberg dan meegedaan zou hebben als gematigd alternatief. En dan had het alle kanten op kunnen gaan. Want ik denk dat hij in tegenstelling tot Johnson en Stein wel bij de debatten aanwezig zou zijn geweest.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:04 schreef studentje7 het volgende:
Mensen die niet willen geloven dat Bernie zou winnen.
Het is niet dat we dat zeggen omdat we zulke Bernie fans zijn. Elizabeth Warren zou ook hebben gewonnen. Biden zou ook hebben gewonnen.
Als HRC niet zo arrogant was geweest en een progressievere campagne had gevoerd en Bernie of Warren als VP had genomen had ze ook wel gewonnen. Een goede VP had misschien net die 2% verchil in WI PA en MI goed kunnen maken.
Onrust veroorzaken op bevel van Soros.quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:11 schreef kibo het volgende:
Weet iemand waar die anti-Trump rellers nu eigenlijk op uit zijn?
Willen ze de democratie opheffen?
Ik ben bij dit soort posts altijd bang dat mensen die serieus denken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onrust veroorzaken op bevel van Soros.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |