SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Paul Ryan ineens de "Big Government" plannen van Trump gaat steunen dan hebben de Democraten sowieso al gewonnen op economisch beleid.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ryan uit te spelen? Ryan heeft geen keuze. Hij lijkt nu als een idioot door Trump niet officieel te hebben gesteund en daar zal hij problemen mee krijgen. Vergeet niet, het is makkelijk Ryan te vervangen dan Trump. Om gezichtsverlies te beperken moet hij wel Trump gaan steunen.
'De economie' is een betekenisloze term voor deze kiezers. Want dat het goed gaat met 'de economie', betekent nog niet dat zij het ook beter krijgen. Dan maken bedrijven meer winst, waarmee ze zeggen dat ze banen gaan creëren, behalve dat ze dat niet doen. Althans, niet voor jou.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja maar dat is alleen omdat Trump nogal als slecht word gezien voor de economie.
Start dan lekker zelf een nieuwsmedium, stelletje jankzakken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
De titel en het plaatje spreken voor zich. Voor wie geen struisvogel wil spelen.
quote:
Dat heeft TYT toch ook precies gedaan?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Start dan lekker zelf een nieuwsmedium, stelletje jankzakken.
Ik kijk geen filmpjes van mensen die hele woorden in hoofdletters schrijven.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
De titel en het plaatje spreken voor zich. Voor wie geen struisvogel wil spelen.
Houd dan op met zaniken (niet per se aan jou gericht).quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat heeft TYT toch ook precies gedaan?
Platteland is gewoon een verloren zaak. Straks (nu al trouwens!) rijden tractoren en dergelijke ook nog zelf zonder bestuurder. Het eten komt op je bord terecht zonder dat daar een mens aan te pas is gekomen (sorteren, wassen en verpakken gaat al automatisch). Ik denk dat Trump beter die mensen naar de steden kan halen op een of andere manier.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja, die have nots wonen in verarmde gebieden die economisch gezien afgegleden zijn en die zich niet aan hun eigen haren uit het moeras kunnen trekken. Wanneer daar grote hoeveelheden geld heen gaan verspreiden dat zoch daar in de locale economie en zou het kunnen dat na die tien jaar zo'n regio op eigen kracht verder kan. Het is dat de uitdaging voor de regio om die stroom geld goed te gebruiken.
In kiesmannen heeft Trump net zo goed overtuigend gewonnenquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:00 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Obama's zege uit 2012. Met een groter verschil in zowel het electoral college als de popular vote. (Die Trump zoals het er nu naar uit ziet verliest)
Het enige wat overtuigend is, is het idee dat zo'n plaatje weinig zegt. Het gaat niet om de vierkante kilometers die achter je staan, het gaat om kiezers/kiesmannen.
Zou je kunnen zeggen maar zou dat geen reden kunnen zijn dat bepaalde republikeinen hem dus niet vertrouwen, hij is eerlijk gezegd ook niet een doorsnee republikein het is echt een totale buitenstaanderquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:03 schreef skysherrif het volgende:
Zou Trump eigenlijk als voormalig democratisch donor niet wat vrienden hebben bij onder de DNC senatoren?
Het slaat ook nergens op, anno 2016 nog groots op kolen gaat inzetten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:03 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens wat ik wel opmerkelijk vind is dat clean coal van TrumpSorry hoor maar clean en coal in 1 zin?
quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
In kiesmannen heeft Trump net zo goed overtuigend gewonnen
Maar dit ging niet om de kiezers maar waarom Wallstreet achter Clinton staat.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:57 schreef Jane het volgende:
[..]
'De economie' is een betekenisloze term voor deze kiezers. Want dat het goed gaat met 'de economie', betekent nog niet dat zij het ook beter krijgen. Dan maken bedrijven meer winst, waarmee ze zeggen dat ze banen gaan creëren, behalve dat ze dat niet doen. Althans, niet voor jou.
Tja je moet ook wat doen, als je de kolenindustrie helemaal laat inzakken komen wel tienduizenden mensen zonder werk te zitten en dat wil je natuurlijk niet. Wat ik liever had willen zien is dat het langzaam maar zeker over gaat naar het schone energie en dat levert ook veel banen opquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op, anno 2016 nog groots op kolen gaat inzetten.
Het punt is dat zo'n kaartje vrijwel niks zegt over wie er gewonnen heeft en hoe overtuigend de overwinning was. Bij verkiezingen waar een Democraat wint, is het kaartje meestal alsnog overwegend rood.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
In vierkante kilometers en in kiesmannen
Ik snap je puntquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:07 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het punt is dat zo'n kaartje vrijwel niks zegt over wie er gewonnen heeft en hoe overtuigend de overwinning was. Bij verkiezingen waar een Democraat wint, is het kaartje meestal alsnog overwegend rood.
Nog even een niet onbelangrijk detail. Deze meneer heeft zelf voor Fox en MSNBC gewerkt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Tja, republikeinen he, dat is wel de 'het sneeuwt dus de opwarming van de aarde is onzin' club.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:05 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Tja je moet ook wat doen, als je de kolenindustrie helemaal laat inzakken komen wel tienduizenden mensen zonder werk te zitten en dat wil je natuurlijk niet. Wat ik liever had willen zien is dat het langzaam maar zeker over gaat naar het schone energie en dat levert ook veel banen op
Uitstel van executie. Zorg voor omscholingsprogramma's en extra fondsen voor als ze een tijdje zonder werk zitten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:05 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Tja je moet ook wat doen, als je de kolenindustrie helemaal laat inzakken komen wel tienduizenden mensen zonder werk te zitten en dat wil je natuurlijk niet. Wat ik liever had willen zien is dat het langzaam maar zeker over gaat naar het schone energie en dat levert ook veel banen op
Als jij liever dom blijft dan staat het jou vrij om dat te doen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:00 schreef Kaji het volgende:
[..]
Ik kijk geen filmpjes van mensen die hele woorden in hoofdletters schrijven.
Wel opvallend van dat kaartje van 2016 is dat de grensstreek met Mexico zo te zien helemaal niet zit te wachten op een muurquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:00 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Obama's zege uit 2012. Met een groter verschil in zowel het electoral college als de popular vote. (Die Trump zoals het er nu naar uit ziet verliest)
Het enige wat overtuigend is, is het idee dat zo'n plaatje weinig zegt. Het gaat niet om de vierkante kilometers die achter je staan, het gaat om kiezers/kiesmannen.
Daar wonen dan ook zowat allemaal latino's. Die zitten daar inderdaad niet op te wachten, wat wel grappig is dat 1/3 van de latino's op Trump heeft gestemd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wel opvallend van dat kaartje van 2016 is dat de grensstreek met Mexico zo te zien helemaal niet zit te wachten op een muur
Ze hebben een nieuwsmedium, het heet TYT, Je zou ervan gehoord kunnen hebben, deze "jankzakken" waarschuwden dat veel millennials "disenfranchised" zouden geraken wat betekent dat ze niet zouden gaan stemmen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Start dan lekker zelf een nieuwsmedium, stelletje jankzakken.
Voelt heerlijk hoor, dom zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als jij liever dom blijft dan staat het jou vrij om dat te doen.
hoewel ook ik niet gecharmeerd ben van die hoofdletters, hij is nogal pissed'
TRUMPtwitter:thehill twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 15:52:06GOP rep: Congress will find the funds for Trump's border wall https://t.co/hNcpuKdf0Z https://t.co/EVQGfgWBcd reageer retweet
Volgens mij is drain the swamp gewoon in andere woorden: weg met de mensen die het niet eens zijn met mijn standpuntenquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:10 schreef popolon het volgende:
'Drain the Swamp!'
Ja het was even leuk Trumpies.![]()
Team Trump is already filled with Washington insiders
Voor...?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:58 schreef skysherrif het volgende:
Is het trouwens geen leuk idee als 1 van de POL mods, of iemand anders die zich opwerpt, een polquiz houdt over de verkiezingen
Gaat Mexico het niet meer betalen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:11 schreef Nintex het volgende:
TRUMPtwitter:thehill twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 15:52:06GOP rep: Congress will find the funds for Trump's border wall https://t.co/hNcpuKdf0Z https://t.co/EVQGfgWBcd reageer retweet
Tja ze moeten ook wel, we willen Trump natuurlijk niet boos gaan zien geen wetten meer tekenen dan schieten we nergens op. Ik vraag me wel af waar ze het geld vandaan krijgen, lenen kan maar dan stijgt de schuld en de republikeinen zijn absoluut tegen meer lenen van geld want antischuld dus, maar dit zou dus kunnen betekenen dat er op andere dingen gekort zou moeten. Al vraag ik me wel af waar dan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:11 schreef Nintex het volgende:
Mijn oorspronkelijke punt ging wel degelijk over het feit dat Clinton als de 'darling of Wall Street' werd gezien. Door Wall Street zelf én dus door de kiezers. De kiezers gunden Wall Street dat pleziertje niet. Trump is eigelijk helemaal niet belangrijk in dat verhaal.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:05 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar dit ging niet om de kiezers maar waarom Wallstreet achter Clinton staat.
Misschien indirect wel door trade deals of belastingen op producten die van Mexico naar de VS komen. Trump zei nooit dat hij letterlijk Mexico ging dwingen met een pistool om geld te laten zien voor zijn muurquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gaat Mexico het niet meer betalen?
Volgens Gohmert is het geld er alquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:13 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Tja ze moeten ook wel, we willen Trump natuurlijk niet boos gaan zien geen wetten meer tekenen dan schieten we nergens op. Ik vraag me wel af waar ze het geld vandaan krijgen, lenen kan maar dan stijgt de schuld en de republikeinen en absoluut tegen meer lenen van geld want antischuld dus, maar dit zou dus kunnen betekenen dat er op andere dingen gekort zou moeten. Al vraag ik me wel af waar dan.
Klopt, maar het is nog simpeler en kortzichtiger om te stellen dat Europa (en Nederland) niks van die klimaatverandering gaat merken. Be prepared for the worst, en verhoog de dijken maar, als er een kans van 10% op afzwaaiende orkanen op de Atlantische Oceaan is. Zelfde met massale volksverhuizingen, die we tot nu toe nog niet eerder zijn tegengekomen. Het is nu al een tyfusbende, door één oorlogje in Syrië en Irak. Je kan je maar beter voorbereiden...quote:Op donderdag 10 november 2016 18:55 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Mja, beetje simpele redenering, imo, dat droogte of hongersnood ten gevolge van klimaatverandering een toevloed van "klimaatvluchtelingen" zou veroorzaken. Waar waren al die vluchtelingen bij vorige hongersnoden in Afrika? De beelden van kreperende kinderen tijdens Live Aid waren niet op één of ander Grieks eiland gefilmd, je legt geen honderden/duizenden kilometers af op een lege maag. Je hebt een minimum aan middelen/welvaart nodig voor je uberhaupt aan vluchten kan denken.
Die muur gaat er nooit komen. Dat zou de republikeinse achterban in het hart raken. De kiezers in de rust belt ten spijt. Maar die in het zuiden zijn net wat belangrijker.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:10 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Daar wonen dan ook zowat allemaal latino's. Die zitten daar inderdaad niet op te wachten, wat wel grappig is dat 1/3 van de latino's op Trump heeft gestemd.
Precies. Misschien hebben we over een paar honderd jaar een nieuw wereldwonder.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:15 schreef Jane het volgende:
Als ze er een beetje mooie muur van maken kan het misschien nog een toeristische attractie worden.
Die muur gaat er wel komen, dat is de belangrijkste reden dat Trump zelfs gekozen is.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die muur gaat er nooit komen. Dat zou de republikeinse achterban in het hart raken. De kiezers in de rust belt ten spijt. Maar die in het zuiden zijn net wat belangrijker.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:14 schreef Nintex het volgende:
[..]
Volgens Gohmert is het geld er al
"He could start building the wall day 1"
Wat een watje.quote:Gohmert claimed that there will not be a need for an actual wall along the entire stretch of the U.S.-Mexico border.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |