Je moet wel knap zijn om een rijke partner aan de haak te slaan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef LurkJeRot het volgende:
Alsof je nog een opleiding nodig hebt als je straks een rijke partner aan de haak geslagen hebt.
snap deze zin niet goedquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Of zal ik mijn date afschuiven naar syndroom en Deezertje zodat ze een beetje normale date ervaring kunnen opdoen?
Oh zeer geraffineerd zijn in bed. Ik geef ts het voordeel van de twijfel, een van de twee zal toch wel waar zijn?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je moet wel knap zijn om een rijke partner aan de haak te slaan.
3 heren en 1 dame? Gay?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Dus TS heeft een lief leuke Fryske gefixt en maandag gaan we dubbeldaten met zijn beste vriend en mijn beste vriendin erbij die ook al een stelletje zijn.
Jah zou best wel kunnenquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:43 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Oh zeer geraffineerd zijn in bed. Ik geef ts het voordeel van de twijfel, een van de twee zal toch wel waar zijn?
Gangbangquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Op maandagavond dubbeldaten
Dan ben je al burgerlijk voordat je een stelletje bent.
wanneer wijquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:47 schreef Kittekop het volgende:
Wat een dilemma..
Ik zou trouwens gewoon stiekem de vriend van je vriendin daten.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Dus TS heeft een lief leuke Fryske gefixt en maandag gaan we dubbeldaten met zijn beste vriend en mijn beste vriendin erbij die ook al een stelletje zijn.
quote:
vertel mij meerquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:30 schreef Barrah het volgende:
Je hebt duidelijk nog nooit een Fries gehad. Dan zou je die date zeker door laten gaan namelijk.
Na je date hoef ik je niks meer te vertellen.quote:
Afzeggen en afschuiven op die twee komt op hetzelfde neer. Zij gaan toch niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Of zal ik mijn date afschuiven naar syndroom en Deezertje zodat ze een beetje normale date ervaring kunnen opdoen?
Verstandig. Zuipen wordt m niet. Oh wat zal ik aandoen btwquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:24 schreef MAHL het volgende:
Zou dan eerder donderdag afzeggen, je de lazarus inzuipen kan altijd nog wel en is niet echt verstandig de dag voor een toets.
Of is het een speciale zuipfeest
Strakke jurkjes doen het altijd wel goed.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Verstandig. Zuipen wordt m niet. Oh wat zal ik aandoen btw
sissequote:Op vrijdag 11 november 2016 16:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Bûter brea en griene chees wa dat net sinne kin is gjin oprjochte frys 😎
Echt? Want een frieslander had het zo naar mij verzondenquote:
Watquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:47 schreef Azpilicueta het volgende:
Als je je leven al laat dicteren door een chick die je officieel nog niet eens vol mag douwen dan is het einde zoek hoor.
Zo moet ie echt:quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt? Want een frieslander had het zo naar mij verzonden
Ik durf dit niet hardop uit te spreken bij zijn aanwezigheidquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:15 schreef Barrah het volgende:
[..]
Zo moet ie echt:
Bûter brea en griene tsiis wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte fries.
ik moest lachenquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je moet wel knap zijn om een rijke partner aan de haak te slaan.
Als hij het kan uitspreken weet je zeker dat hij je tot ongekende hoogtepunten kanbrengen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik durf dit niet hardop uit te spreken bij zijn aanwezigheid
Picsquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Verstandig. Zuipen wordt m niet. Oh wat zal ik aandoen btw
Steeds hard to get spelen, maar stiekem toch willen hè? Die vriendin in tenminste niet zo preuts in bed.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:47 schreef Kittekop het volgende:
Wat een dilemma..
Ik zou trouwens gewoon stiekem de vriend van je vriendin daten.
Hoeveel portemonnees heb je gescoord vandaag vieze roma?quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:38 schreef Aiciu het volgende:
Ik vind een Flevolander al niet te verstaan.
Mij te koud voor veldwerk, daarom maar wat mails rondgestuurd om bankgegevens op te vragen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hoeveel portemonnees heb je gescoord vandaag vieze roma?
Level upquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:45 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Mij te koud voor veldwerk, daarom maar wat mails rondgestuurd om bankgegevens op te vragen.
Klinkt een beetje als de dove die de blinde belachelijk maakt.quote:Op zondag 13 november 2016 00:33 schreef Sarasi het volgende:
Als je gaat daten met een Fries hoor je niet meer in Groningen.
Als we doof waren, hoefden we dat vreselijke halve taaltje tenminste niet aan te horen.quote:Op zondag 13 november 2016 00:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als de dove die de blinde belachelijk maakt.
Beste saar, wat doe jij mij nou aanquote:Op zondag 13 november 2016 00:33 schreef Sarasi het volgende:
Als je gaat daten met een Fries hoor je niet meer in Groningen.
Wat weet jij daar van?quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Steeds hard to get spelen, maar stiekem toch willen hè? Die vriendin in tenminste niet zo preuts in bed.
Daar zijn moslims niet vies vanquote:Op zondag 13 november 2016 14:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
voor jou wil ik een uitzondering maken
Ja eh, eckte Stadjers hebben een hekel aan Friezen. Eén of twee uitzonderingen in de vriendenkring zijn gedoogd, mits zij Friesland ontvlucht zijn, maar als RELAATSIE... Opso, wat doe jij mij aan?!quote:Op zondag 13 november 2016 13:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beste saar, wat doe jij mij nou aan
quote:Op zondag 13 november 2016 15:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik neem de zonde op mij, ..wil er een keer iemand met je daten ga je zo doen
Het is blijkbaar een Hielke.quote:Op zondag 13 november 2016 14:45 schreef Azpilicueta het volgende:
Krijgen we nog picca's te zien van de Doutze in spé?
Ben gevoelloosquote:
Ben exotische Doutzen.quote:
Omg wat voor een verrader ben ik.. Veel vrienden die Fries zijn + daten met een Fries. Saar, het spijt mij zeer!quote:Op zondag 13 november 2016 15:06 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja eh, eckte Stadjers hebben een hekel aan Friezen. Eén of twee uitzonderingen in de vriendenkring zijn gedoogd, mits zij Friesland ontvlucht zijn, maar als RELAATSIE... Opso, wat doe jij mij aan?!
Ekte stadjers hebben een hekel aan alles en iedereen, daar kun je moeilijk rekening mee houden.quote:Op zondag 13 november 2016 15:06 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja eh, eckte Stadjers hebben een hekel aan Friezen. Eén of twee uitzonderingen in de vriendenkring zijn gedoogd, mits zij Friesland ontvlucht zijn, maar als RELAATSIE... Opso, wat doe jij mij aan?!
Ik ben diep teleurgesteld.quote:Op zondag 13 november 2016 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg wat voor een verrader ben ik.. Veel vrienden die Fries zijn + daten met een Fries. Saar, het spijt mij zeer!
Die Friezen waar jij het over hebt doen ontwikkelingswerk in Grins.quote:Op zondag 13 november 2016 15:06 schreef Sarasi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 november 2016 19:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je hebt het nu al bijna een maand lang over deze date. Anders donder je even op met je geaandachtshoer gaar wijf.
altijd fijn om te horen!quote:Op zondag 13 november 2016 19:45 schreef MAHL het volgende:
Tijdje relatie gehad met een Frieze hoor, niets mis meeLeuke, nuchtere mensen dure zichzelf en het leven niet al te serieus nemen.
Kan het nog goedmaken met een lekker drankje bij soon to be 't Vaatjequote:
Kan kloppen, want vorige ging niet doorquote:Op zondag 13 november 2016 19:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je hebt het nu al bijna een maand lang over deze date. Anders donder je even op met je geaandachtshoer gaar wijf.
quote:Op zondag 13 november 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan het nog goedmaken met een lekker drankje bij soon to be 't Vaatje
[..]
quote:Op zondag 13 november 2016 23:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik stel voor om dat onder het genot van een drankje eens duidelijk uiteen te zetten.
Tot de hoeveelste base is hij gekomen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Date ging trouwens goeeeewd. Ik ga voortaan alleen nog maar met friesjes.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:56 schreef -supergirl- het volgende:
Noord-Hollandse poep
Brabanders. Dat zijn de echte
quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
...quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Dacht dat jij zei dat de single leef de beste leef was.quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja maarja helaas kwam er dus opeens een blonde god op mijn padquote:Op woensdag 16 november 2016 00:19 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dacht dat jij zei dat de single leef de beste leef was.
Nou ja weetje, hij is zelfs leuker dan de Groningse mannenquote:
Vertel eens hoe de tweede zal gaanquote:
Leg mij eerst maar eens meer uit over de bases die er zijn?quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tot de hoeveelste base is hij gekomen?
Kijk, hier gaat het fout. Groningse mannen zijn ook helemaal niks. Brabanders, die moet je hebben! Zachte G, verstand van goed bier en lekker eten...quote:Op woensdag 16 november 2016 00:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou ja weetje, hij is zelfs leuker dan de Groningse mannen
[..]
Oh god nee, zachte Gquote:Op woensdag 16 november 2016 00:25 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Kijk, hier gaat het fout. Groningse mannen zijn ook helemaal niks. Brabanders, die moet je hebben! Zachte G, verstand van goed bier en lekker eten...
Een subtiele zachte G is sopsopsexy joh. Mijn Brabander isquote:Op woensdag 16 november 2016 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh god nee, zachte Gdan zie je zo'n man met een wijvenaccent.
Hahaquote:Op woensdag 16 november 2016 00:30 schreef Gary_Oak het volgende:
Voel me nu gepasseerd als Rotterdammer.Maar wat heb je gedaan op je date, Opso? En waar hebben jullie afgesproken?
Wat doe jij ons nou aan, als Grunn vrouwke met een Brabander gaan??quote:Op woensdag 16 november 2016 00:32 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Een subtiele zachte G is sopsopsexy joh. Mijn Brabander is
Leuk!quote:Op woensdag 16 november 2016 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahawe gingen uit eten, was beetje superongemakkelijk in begin maar daarna leek het alsof ik hem al jaren kende
[..]
Wat doe jij ons nou aan, als Grunn vrouwke met een Brabander gaan??
Hij is héél goed in bed. Ik had geen keus.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat doe jij ons nou aan, als Grunn vrouwke met een Brabander gaan??
Deze vrouwquote:Op woensdag 16 november 2016 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh god nee, zachte Gdan zie je zo'n man met een wijvenaccent.
Ik was afgelopen weekend in het plaatselijk Snookercafe, daar had ik wel keus.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hij is héél goed in bed. Ik had geen keus.
Tussen je linker- en rechterhand?quote:Op woensdag 16 november 2016 01:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik was afgelopen weekend in het plaatselijk Snookercafe, daar had ik wel keus.
https://en.wikipedia.org/wiki/Baseball_metaphors_for_sexquote:Op woensdag 16 november 2016 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leg mij eerst maar eens meer uit over de bases die er zijn?
Dat is een Turk...quote:Op woensdag 16 november 2016 00:20 schreef PSVCL het volgende:
Morgen een date met onze Marokkaanse chick Kittekat
Haha lekker voor jequote:Op woensdag 16 november 2016 15:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Stoelpoten reageren tenminste op dm's brutale vlegel
Helemaal niet.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die zijn dan ook bovengemiddeld sociaal, intelligent, creatief en grappig. Niet te vergeten heel knap.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wel degene vervaardigd binnen het jaartal 1990
Geen speld tussen te krijgenquote:Op woensdag 16 november 2016 16:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die zijn dan ook bovengemiddeld sociaal, intelligent, creatief en grappig. Niet te vergeten heel knap.
Totdat je zei dat ik als een grote zus voor je ben die je nooit hebt gehad.. Ik werd zo emotioneel, dat ik er gewoon stil van werdquote:Op woensdag 16 november 2016 15:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
nntbquote:Op donderdag 17 november 2016 12:43 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Totdat je zei dat ik als een grote zus voor je ben die je nooit hebt gehad.. Ik werd zo emotioneel, dat ik er gewoon stil van werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
nntbAlpha statusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet duidelijk nog even wennen aan dit forum![]()
Ze heeft hem gepijptquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tot de hoeveelste base is hij gekomen?
Zo praat je niet tegen je zus ja? Lijer!quote:Op donderdag 17 november 2016 18:01 schreef HakanSukur het volgende:
[..]
Alpha status![]()
Ik moet duidelijk nog even wennen aan dit forum
Juist wel, vooral als je op alle fronten in het voordeel bent. Mad?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:46 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen je zus ja? Lijer!
Okequote:Op donderdag 17 november 2016 20:46 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen je zus ja? Lijer!
Je hebt nog een hoop te leren hier, HakanSukurson.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:40 schreef HakanSukur het volgende:
[..]
Oke![]()
Denk niet dat ik mij had moeten mengen in deze discussie
Had ook die draak van een Azpilicueta moeten quotenquote:Op vrijdag 18 november 2016 09:40 schreef HakanSukur het volgende:
[..]
Oke![]()
Denk niet dat ik mij had moeten mengen in deze discussie
Wie zegt dat ik geen Turk ben?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:15 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Had ook die draak van een Azpilicueta moeten quoten![]()
En waarom heb jij je vernoemd naar een Turk? Spoor je wel?
-weg-quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:16 schreef HakanSukur het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen Turk ben?
Misschien ben ik wel echt Hakan Sukur en is dit mijn tijdsbesteding vanuit jail.
-weg-quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:25 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Ooooh een Gülen aanhanger! Hosgeldin abii!
quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:56 schreef -supergirl- het volgende:
Noord-Hollandse poep
Brabanders. Dat zijn de echte
je zal het nooit wetenquote:
Speel maar hard 2 get schatje, ik weet hoe het zit.quote:
Dat is nou het probleem. Je denkt het te weten maar je stelt me steeds teleur.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Speel maar hard 2 get schatje, ik weet hoe het zit.
Laat dat nou net één van mijn sterkste eigenschappen zijn, teleur stellen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:03 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Dat is nou het probleem. Je denkt het te weten maar je stelt me steeds teleur.
Ohquote:Op vrijdag 18 november 2016 14:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zwichten waarvoor? Jouw charmes? Dat is allang gebeurd
Is dat zoiets als brommers kieken?quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga volgende week zelfs met hem schaatsen
Nee.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:33 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Is dat zoiets als brommers kieken?
"schaatsen"quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow kitty wat ben jij voor een charmeurtje!!
Ik ga volgende week zelfs met hem schaatsen
Ja zegt ze.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, we zijn onschuldige zieltjes oke!
Ja dat zei de moeder van mijn Turkse vriendin ook. 9 maanden later had ze een dochter van een Friese kerel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, we zijn onschuldige zieltjes oke!
Je was zelf ook ooit een kind Opso.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja doei er bestaat zoiets als anticonceptie omggg.
Kinderen
Waarom denk je dat ik (nog) geen kinderen wil hebben?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:06 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je was zelf ook ooit een kind Opso.
Je bent nog een kind?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik (nog) geen kinderen wil hebben?
pic in dm graagquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:46 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Ja dat zei de moeder van mijn Turkse vriendin ook. 9 maanden later had ze een dochter van een Friese kerel.
Abnormaal mooie meid geworden trouwens
Er is een KLB SC hoor.quote:Op woensdag 23 november 2016 10:35 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Open 1 voor ons dan. Kunnen we onze werktijden lekker wegtikken.
Niet. laat ze maar lekker in dm gaan sjansen.quote:
En wat moet ik dan? Ik mag schijnbaar niet eens DM'enquote:Op woensdag 23 november 2016 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet. laat ze maar lekker in dm gaan sjansen.
Daar hadden we het al over gehad toch? uitloggen en je account verwijderen.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:56 schreef HakanSukur het volgende:
[..]
En wat moet ik dan? Ik mag schijnbaar niet eens DM'en
Waar ben je bang voor?quote:Op woensdag 23 november 2016 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet. laat ze maar lekker in dm gaan sjansen.
Met je andere account kun je wel dmmen toch?quote:Op woensdag 23 november 2016 11:56 schreef HakanSukur het volgende:
[..]
En wat moet ik dan? Ik mag schijnbaar niet eens DM'en
.quote:Op woensdag 23 november 2016 12:41 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Volgens mij moet daar voor tussen de 12 en 16 jaar zijn toch?
Oke knul. Aai over je bol en nu weer chattenquote:Op woensdag 23 november 2016 12:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
.
Klopt, daar heb jij helemaal gelijk in kuttekop
Bang? hoe bedoel je?quote:
Die is zo hecht man, dat kan echt niemand verstoren.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:29 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Komen we natuurlijk jullie hechte kliekje verstoren.
Juist daarom erover heen walsen.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die is zo hecht man, dat kan echt niemand verstoren.
Wees welkom en doe een pogingquote:Op woensdag 23 november 2016 13:32 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Juist daarom erover heen walsen.
Hier hebben die 3 hersencellen van je vast de hele ochtend werk aan gehad.quote:Op woensdag 23 november 2016 12:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
.
Klopt, daar heb jij helemaal gelijk in kuttekop
Als je mij de inloggegevens van dat account doorgeeft, dan wil ik dat best proberenquote:Op woensdag 23 november 2016 12:40 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Met je andere account kun je wel dmmen toch?
ja, ben na een dag fokken ook altijd doodmoe.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:40 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Dank maar mij niet gezien. Kost teveel energie
Na een dag chatten bedoel jequote:Op woensdag 23 november 2016 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja, ben na een dag fokken ook altijd doodmoe.
ja, chatten op FOK.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2016 13:50 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Vervelend man.... Ben je nog wel te redden?
Je weet het pas als ie er uit floept?quote:Op woensdag 23 november 2016 15:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]. Komen we over +- 9 maanden te weten.
Dat is meestal het punt waarop de meeste chicks bij mij wegrennenquote:Op woensdag 23 november 2016 15:12 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Je weet het pas als ie er uit floept?
Ja want surprise surprisequote:Op woensdag 23 november 2016 15:12 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Je weet het pas als ie er uit floept?
Want je maakt verschrikkelijke kinders??quote:Op woensdag 23 november 2016 15:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is meestal het punt waarop de meeste chicks bij mij wegrennen
Ik heb gouden DNAquote:Op woensdag 23 november 2016 15:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Want je maakt verschrikkelijke kinders??
Durf geen ja te zeggen nu we vrouw van man niet meer kunnen onderscheidenquote:Op woensdag 23 november 2016 15:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen we het even uittesten ?
Jij bent stiekem een vrouwelijke arier?quote:Op woensdag 23 november 2016 15:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Durf geen ja te zeggen nu we vrouw van man niet meer kunnen onderscheiden
Nee, mannelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent stiekem een vrouwelijke arier?
Ik werd doorverbonden aan een Indiaase callcenter??quote:Op woensdag 23 november 2016 18:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb je een dm gestuurd met mijn telefoonnummer zodat we het verder kunnen bespreken
Pic in dm graagquote:Op woensdag 23 november 2016 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik werd doorverbonden aan een Indiaase callcenter??
Zeker niet. De helft zo oud en voor uiterlijke referenties kan je bij Kittekop zijn. Ben jij een 50 y/o female living in her mum basement?quote:Op woensdag 23 november 2016 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben jij een 50 y/o man living in his mum basement????
Ben zelfs meer dan de helft zo jongquote:Op woensdag 23 november 2016 18:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zeker niet. De helft zo oud en voor uiterlijke referenties kan je bij Kittekop zijn. Ben jij een 50 y/o female living in her mum basement?
Als je sowieso al denkt dat een Fries ook maar in de buurt komt van mijquote:Op woensdag 23 november 2016 19:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben zelfs meer dan de helft zo jong![]()
KITTEKOP IS AZPILI LEKKER EN INTELLIGENT WANT DAN RUIL IK NU MN FRIES IN
Hij is modern jaquote:Op woensdag 23 november 2016 19:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je sowieso al denkt dat een Fries ook maar in de buurt komt van mij____! Dat gekke accent en dan de rest van je leven de koeien moeten melken voordat je een glas overheerlijke melk kan inschenken. Het is maar wat je wilt met je leven...
Snap haat tussen friesjes en nederlands niet zoquote:Op woensdag 23 november 2016 19:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Moderne Fries is wat wij Nederlanders waren 200 jaar geleden
Ik haat ze niet. Ik stel gewoon dat ze inferieur zijn aan wij Nederlanders, maar daar kom je nog wel achter wanneer je meer doet met die pipo dan handjes vasthoudenquote:Op woensdag 23 november 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Snap haat tussen friesjes en nederlands niet zo
Hou je van grote jongens met een babyface?quote:Op woensdag 23 november 2016 19:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben zelfs meer dan de helft zo jong![]()
KITTEKOP IS AZPILI LEKKER EN INTELLIGENT WANT DAN RUIL IK NU MN FRIES IN
Baby face?quote:Op woensdag 23 november 2016 19:22 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Hou je van grote jongens met een babyface?
Het doet me wel ergens pijn om mijn broertje weg te geven
Eigenlijk hou ik van ekte mannen met vikingbaardjes, maar zal voor hem uitzondering makenquote:Op woensdag 23 november 2016 19:22 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Hou je van grote jongens met een babyface?
Het doet me wel ergens pijn om mijn broertje weg te geven
Pics ter beoordeling in mijn dm gaarne.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Baby face?![]()
De meeste chicks laten verdomme een slakkenspoor achter als ik voorbij loop en jij komt aan met babyface
Ik ontvang graag een sample alvorens ik de duik in het diepe neemquote:Op woensdag 23 november 2016 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pics ter beoordeling in mijn dm gaarne.
Dat is pis.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Baby face?![]()
De meeste chicks laten verdomme een slakkenspoor achter als ik voorbij loop en jij komt aan met babyface
Zovty is dood.quote:Op woensdag 23 november 2016 20:36 schreef Azpilicueta het volgende:
De oude gang in ere hersteld
Mis die dagen soms nog wel
Jouw schuld, je moet sneller antwoorden.quote:
Ik moet toch echt werken voor mijn geld van mien boas.quote:Op donderdag 24 november 2016 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw schuld, je moet sneller antwoorden.
Haha loserquote:Op donderdag 24 november 2016 13:09 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Ik moet toch echt werken voor mijn geld van mien boas.
Correct.quote:Op donderdag 24 november 2016 13:26 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, word ik nou hierom uitgelachen?!
Die stoel waar je op zit is waarschijnlijk wel door mij in elkaar gezet. Beetje respect voor de harde werkers.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 24 november 2016 13:32 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Die stoel waar je op zit is waarschijnlijk wel door mij in elkaar gezet. Beetje respect voor de harde werkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |