Verstandig. Zuipen wordt m niet. Oh wat zal ik aandoen btwquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:24 schreef MAHL het volgende:
Zou dan eerder donderdag afzeggen, je de lazarus inzuipen kan altijd nog wel en is niet echt verstandig de dag voor een toets.
Of is het een speciale zuipfeest
Strakke jurkjes doen het altijd wel goed.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Verstandig. Zuipen wordt m niet. Oh wat zal ik aandoen btw
sissequote:Op vrijdag 11 november 2016 16:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Būter brea en griene chees wa dat net sinne kin is gjin oprjochte frys 😎
Echt? Want een frieslander had het zo naar mij verzondenquote:
Watquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:47 schreef Azpilicueta het volgende:
Als je je leven al laat dicteren door een chick die je officieel nog niet eens vol mag douwen dan is het einde zoek hoor.
Zo moet ie echt:quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt? Want een frieslander had het zo naar mij verzonden
Ik durf dit niet hardop uit te spreken bij zijn aanwezigheidquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:15 schreef Barrah het volgende:
[..]
Zo moet ie echt:
Būter brea en griene tsiis wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte fries.
ik moest lachenquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je moet wel knap zijn om een rijke partner aan de haak te slaan.
Als hij het kan uitspreken weet je zeker dat hij je tot ongekende hoogtepunten kanbrengen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik durf dit niet hardop uit te spreken bij zijn aanwezigheid
Picsquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Verstandig. Zuipen wordt m niet. Oh wat zal ik aandoen btw
Steeds hard to get spelen, maar stiekem toch willen hč? Die vriendin in tenminste niet zo preuts in bed.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:47 schreef Kittekop het volgende:
Wat een dilemma..
Ik zou trouwens gewoon stiekem de vriend van je vriendin daten.
Hoeveel portemonnees heb je gescoord vandaag vieze roma?quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:38 schreef Aiciu het volgende:
Ik vind een Flevolander al niet te verstaan.
Mij te koud voor veldwerk, daarom maar wat mails rondgestuurd om bankgegevens op te vragen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hoeveel portemonnees heb je gescoord vandaag vieze roma?
Level upquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:45 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Mij te koud voor veldwerk, daarom maar wat mails rondgestuurd om bankgegevens op te vragen.
Klinkt een beetje als de dove die de blinde belachelijk maakt.quote:Op zondag 13 november 2016 00:33 schreef Sarasi het volgende:
Als je gaat daten met een Fries hoor je niet meer in Groningen.
Als we doof waren, hoefden we dat vreselijke halve taaltje tenminste niet aan te horen.quote:Op zondag 13 november 2016 00:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als de dove die de blinde belachelijk maakt.
Beste saar, wat doe jij mij nou aanquote:Op zondag 13 november 2016 00:33 schreef Sarasi het volgende:
Als je gaat daten met een Fries hoor je niet meer in Groningen.
Wat weet jij daar van?quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Steeds hard to get spelen, maar stiekem toch willen hč? Die vriendin in tenminste niet zo preuts in bed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |