Je moet wel knap zijn om een rijke partner aan de haak te slaan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef LurkJeRot het volgende:
Alsof je nog een opleiding nodig hebt als je straks een rijke partner aan de haak geslagen hebt.
snap deze zin niet goedquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Of zal ik mijn date afschuiven naar syndroom en Deezertje zodat ze een beetje normale date ervaring kunnen opdoen?
Oh zeer geraffineerd zijn in bed. Ik geef ts het voordeel van de twijfel, een van de twee zal toch wel waar zijn?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je moet wel knap zijn om een rijke partner aan de haak te slaan.
3 heren en 1 dame? Gay?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Dus TS heeft een lief leuke Fryske gefixt en maandag gaan we dubbeldaten met zijn beste vriend en mijn beste vriendin erbij die ook al een stelletje zijn.
Jah zou best wel kunnenquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:43 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Oh zeer geraffineerd zijn in bed. Ik geef ts het voordeel van de twijfel, een van de twee zal toch wel waar zijn?
Gangbangquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Op maandagavond dubbeldaten
Dan ben je al burgerlijk voordat je een stelletje bent.
wanneer wijquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:47 schreef Kittekop het volgende:
Wat een dilemma..
Ik zou trouwens gewoon stiekem de vriend van je vriendin daten.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Dus TS heeft een lief leuke Fryske gefixt en maandag gaan we dubbeldaten met zijn beste vriend en mijn beste vriendin erbij die ook al een stelletje zijn.
quote:
vertel mij meerquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:30 schreef Barrah het volgende:
Je hebt duidelijk nog nooit een Fries gehad. Dan zou je die date zeker door laten gaan namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |