Je moet wel knap zijn om een rijke partner aan de haak te slaan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef LurkJeRot het volgende:
Alsof je nog een opleiding nodig hebt als je straks een rijke partner aan de haak geslagen hebt.
snap deze zin niet goedquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Of zal ik mijn date afschuiven naar syndroom en Deezertje zodat ze een beetje normale date ervaring kunnen opdoen?
Oh zeer geraffineerd zijn in bed. Ik geef ts het voordeel van de twijfel, een van de twee zal toch wel waar zijn?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je moet wel knap zijn om een rijke partner aan de haak te slaan.
3 heren en 1 dame? Gay?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Dus TS heeft een lief leuke Fryske gefixt en maandag gaan we dubbeldaten met zijn beste vriend en mijn beste vriendin erbij die ook al een stelletje zijn.
Jah zou best wel kunnenquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:43 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Oh zeer geraffineerd zijn in bed. Ik geef ts het voordeel van de twijfel, een van de twee zal toch wel waar zijn?
Gangbangquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Op maandagavond dubbeldaten
Dan ben je al burgerlijk voordat je een stelletje bent.
wanneer wijquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:47 schreef Kittekop het volgende:
Wat een dilemma..
Ik zou trouwens gewoon stiekem de vriend van je vriendin daten.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Dus TS heeft een lief leuke Fryske gefixt en maandag gaan we dubbeldaten met zijn beste vriend en mijn beste vriendin erbij die ook al een stelletje zijn.
quote:
vertel mij meerquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:30 schreef Barrah het volgende:
Je hebt duidelijk nog nooit een Fries gehad. Dan zou je die date zeker door laten gaan namelijk.
Na je date hoef ik je niks meer te vertellen.quote:
Afzeggen en afschuiven op die twee komt op hetzelfde neer. Zij gaan toch niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Of zal ik mijn date afschuiven naar syndroom en Deezertje zodat ze een beetje normale date ervaring kunnen opdoen?
Verstandig. Zuipen wordt m niet. Oh wat zal ik aandoen btwquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:24 schreef MAHL het volgende:
Zou dan eerder donderdag afzeggen, je de lazarus inzuipen kan altijd nog wel en is niet echt verstandig de dag voor een toets.
Of is het een speciale zuipfeest
Strakke jurkjes doen het altijd wel goed.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Verstandig. Zuipen wordt m niet. Oh wat zal ik aandoen btw
sissequote:Op vrijdag 11 november 2016 16:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Bûter brea en griene chees wa dat net sinne kin is gjin oprjochte frys 😎
Echt? Want een frieslander had het zo naar mij verzondenquote:
Watquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:47 schreef Azpilicueta het volgende:
Als je je leven al laat dicteren door een chick die je officieel nog niet eens vol mag douwen dan is het einde zoek hoor.
Zo moet ie echt:quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt? Want een frieslander had het zo naar mij verzonden
Ik durf dit niet hardop uit te spreken bij zijn aanwezigheidquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:15 schreef Barrah het volgende:
[..]
Zo moet ie echt:
Bûter brea en griene tsiis wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte fries.
ik moest lachenquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je moet wel knap zijn om een rijke partner aan de haak te slaan.
Als hij het kan uitspreken weet je zeker dat hij je tot ongekende hoogtepunten kanbrengen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik durf dit niet hardop uit te spreken bij zijn aanwezigheid
Picsquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Verstandig. Zuipen wordt m niet. Oh wat zal ik aandoen btw
Steeds hard to get spelen, maar stiekem toch willen hè? Die vriendin in tenminste niet zo preuts in bed.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:47 schreef Kittekop het volgende:
Wat een dilemma..
Ik zou trouwens gewoon stiekem de vriend van je vriendin daten.
Hoeveel portemonnees heb je gescoord vandaag vieze roma?quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:38 schreef Aiciu het volgende:
Ik vind een Flevolander al niet te verstaan.
Mij te koud voor veldwerk, daarom maar wat mails rondgestuurd om bankgegevens op te vragen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hoeveel portemonnees heb je gescoord vandaag vieze roma?
Level upquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:45 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Mij te koud voor veldwerk, daarom maar wat mails rondgestuurd om bankgegevens op te vragen.
Klinkt een beetje als de dove die de blinde belachelijk maakt.quote:Op zondag 13 november 2016 00:33 schreef Sarasi het volgende:
Als je gaat daten met een Fries hoor je niet meer in Groningen.
Als we doof waren, hoefden we dat vreselijke halve taaltje tenminste niet aan te horen.quote:Op zondag 13 november 2016 00:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als de dove die de blinde belachelijk maakt.
Beste saar, wat doe jij mij nou aanquote:Op zondag 13 november 2016 00:33 schreef Sarasi het volgende:
Als je gaat daten met een Fries hoor je niet meer in Groningen.
Wat weet jij daar van?quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Steeds hard to get spelen, maar stiekem toch willen hè? Die vriendin in tenminste niet zo preuts in bed.
Daar zijn moslims niet vies vanquote:Op zondag 13 november 2016 14:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
voor jou wil ik een uitzondering maken
Ja eh, eckte Stadjers hebben een hekel aan Friezen. Eén of twee uitzonderingen in de vriendenkring zijn gedoogd, mits zij Friesland ontvlucht zijn, maar als RELAATSIE... Opso, wat doe jij mij aan?!quote:Op zondag 13 november 2016 13:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beste saar, wat doe jij mij nou aan
quote:Op zondag 13 november 2016 15:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik neem de zonde op mij, ..wil er een keer iemand met je daten ga je zo doen
Het is blijkbaar een Hielke.quote:Op zondag 13 november 2016 14:45 schreef Azpilicueta het volgende:
Krijgen we nog picca's te zien van de Doutze in spé?
Ben gevoelloosquote:
Ben exotische Doutzen.quote:
Omg wat voor een verrader ben ik.. Veel vrienden die Fries zijn + daten met een Fries. Saar, het spijt mij zeer!quote:Op zondag 13 november 2016 15:06 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja eh, eckte Stadjers hebben een hekel aan Friezen. Eén of twee uitzonderingen in de vriendenkring zijn gedoogd, mits zij Friesland ontvlucht zijn, maar als RELAATSIE... Opso, wat doe jij mij aan?!
Ekte stadjers hebben een hekel aan alles en iedereen, daar kun je moeilijk rekening mee houden.quote:Op zondag 13 november 2016 15:06 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja eh, eckte Stadjers hebben een hekel aan Friezen. Eén of twee uitzonderingen in de vriendenkring zijn gedoogd, mits zij Friesland ontvlucht zijn, maar als RELAATSIE... Opso, wat doe jij mij aan?!
Ik ben diep teleurgesteld.quote:Op zondag 13 november 2016 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg wat voor een verrader ben ik.. Veel vrienden die Fries zijn + daten met een Fries. Saar, het spijt mij zeer!
Die Friezen waar jij het over hebt doen ontwikkelingswerk in Grins.quote:Op zondag 13 november 2016 15:06 schreef Sarasi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 november 2016 19:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je hebt het nu al bijna een maand lang over deze date. Anders donder je even op met je geaandachtshoer gaar wijf.
altijd fijn om te horen!quote:Op zondag 13 november 2016 19:45 schreef MAHL het volgende:
Tijdje relatie gehad met een Frieze hoor, niets mis meeLeuke, nuchtere mensen dure zichzelf en het leven niet al te serieus nemen.
Kan het nog goedmaken met een lekker drankje bij soon to be 't Vaatjequote:
Kan kloppen, want vorige ging niet doorquote:Op zondag 13 november 2016 19:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je hebt het nu al bijna een maand lang over deze date. Anders donder je even op met je geaandachtshoer gaar wijf.
quote:Op zondag 13 november 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan het nog goedmaken met een lekker drankje bij soon to be 't Vaatje
[..]
quote:Op zondag 13 november 2016 23:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik stel voor om dat onder het genot van een drankje eens duidelijk uiteen te zetten.
Tot de hoeveelste base is hij gekomen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Date ging trouwens goeeeewd. Ik ga voortaan alleen nog maar met friesjes.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:56 schreef -supergirl- het volgende:
Noord-Hollandse poep
Brabanders. Dat zijn de echte
quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
...quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Dacht dat jij zei dat de single leef de beste leef was.quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja maarja helaas kwam er dus opeens een blonde god op mijn padquote:Op woensdag 16 november 2016 00:19 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dacht dat jij zei dat de single leef de beste leef was.
Nou ja weetje, hij is zelfs leuker dan de Groningse mannenquote:
Vertel eens hoe de tweede zal gaanquote:
Leg mij eerst maar eens meer uit over de bases die er zijn?quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tot de hoeveelste base is hij gekomen?
Kijk, hier gaat het fout. Groningse mannen zijn ook helemaal niks. Brabanders, die moet je hebben! Zachte G, verstand van goed bier en lekker eten...quote:Op woensdag 16 november 2016 00:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou ja weetje, hij is zelfs leuker dan de Groningse mannen
[..]
Oh god nee, zachte Gquote:Op woensdag 16 november 2016 00:25 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Kijk, hier gaat het fout. Groningse mannen zijn ook helemaal niks. Brabanders, die moet je hebben! Zachte G, verstand van goed bier en lekker eten...
Een subtiele zachte G is sopsopsexy joh. Mijn Brabander isquote:Op woensdag 16 november 2016 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh god nee, zachte Gdan zie je zo'n man met een wijvenaccent.
Hahaquote:Op woensdag 16 november 2016 00:30 schreef Gary_Oak het volgende:
Voel me nu gepasseerd als Rotterdammer.Maar wat heb je gedaan op je date, Opso? En waar hebben jullie afgesproken?
Wat doe jij ons nou aan, als Grunn vrouwke met een Brabander gaan??quote:Op woensdag 16 november 2016 00:32 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Een subtiele zachte G is sopsopsexy joh. Mijn Brabander is
Leuk!quote:Op woensdag 16 november 2016 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahawe gingen uit eten, was beetje superongemakkelijk in begin maar daarna leek het alsof ik hem al jaren kende
[..]
Wat doe jij ons nou aan, als Grunn vrouwke met een Brabander gaan??
Hij is héél goed in bed. Ik had geen keus.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat doe jij ons nou aan, als Grunn vrouwke met een Brabander gaan??
Deze vrouwquote:Op woensdag 16 november 2016 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh god nee, zachte Gdan zie je zo'n man met een wijvenaccent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |