Die is zo hecht man, dat kan echt niemand verstoren.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:29 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Komen we natuurlijk jullie hechte kliekje verstoren.
Juist daarom erover heen walsen.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die is zo hecht man, dat kan echt niemand verstoren.
Wees welkom en doe een pogingquote:Op woensdag 23 november 2016 13:32 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Juist daarom erover heen walsen.
Hier hebben die 3 hersencellen van je vast de hele ochtend werk aan gehad.quote:Op woensdag 23 november 2016 12:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
.
Klopt, daar heb jij helemaal gelijk in kuttekop
Als je mij de inloggegevens van dat account doorgeeft, dan wil ik dat best proberenquote:Op woensdag 23 november 2016 12:40 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Met je andere account kun je wel dmmen toch?
ja, ben na een dag fokken ook altijd doodmoe.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:40 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Dank maar mij niet gezien. Kost teveel energie
Na een dag chatten bedoel jequote:Op woensdag 23 november 2016 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja, ben na een dag fokken ook altijd doodmoe.
ja, chatten op FOK.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2016 13:50 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Vervelend man.... Ben je nog wel te redden?
Je weet het pas als ie er uit floept?quote:Op woensdag 23 november 2016 15:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]. Komen we over +- 9 maanden te weten.
Dat is meestal het punt waarop de meeste chicks bij mij wegrennenquote:Op woensdag 23 november 2016 15:12 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Je weet het pas als ie er uit floept?
Ja want surprise surprisequote:Op woensdag 23 november 2016 15:12 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Je weet het pas als ie er uit floept?
Want je maakt verschrikkelijke kinders??quote:Op woensdag 23 november 2016 15:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is meestal het punt waarop de meeste chicks bij mij wegrennen
Ik heb gouden DNAquote:Op woensdag 23 november 2016 15:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Want je maakt verschrikkelijke kinders??
Durf geen ja te zeggen nu we vrouw van man niet meer kunnen onderscheidenquote:Op woensdag 23 november 2016 15:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen we het even uittesten ?
Jij bent stiekem een vrouwelijke arier?quote:Op woensdag 23 november 2016 15:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Durf geen ja te zeggen nu we vrouw van man niet meer kunnen onderscheiden
Nee, mannelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent stiekem een vrouwelijke arier?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |