Je was zelf ook ooit een kind Opso.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja doei er bestaat zoiets als anticonceptie omggg.
Kinderen
Waarom denk je dat ik (nog) geen kinderen wil hebben?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:06 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je was zelf ook ooit een kind Opso.
Je bent nog een kind?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik (nog) geen kinderen wil hebben?
pic in dm graagquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:46 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Ja dat zei de moeder van mijn Turkse vriendin ook. 9 maanden later had ze een dochter van een Friese kerel.
Abnormaal mooie meid geworden trouwens
Er is een KLB SC hoor.quote:Op woensdag 23 november 2016 10:35 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Open 1 voor ons dan. Kunnen we onze werktijden lekker wegtikken.
Niet. laat ze maar lekker in dm gaan sjansen.quote:
En wat moet ik dan? Ik mag schijnbaar niet eens DM'enquote:Op woensdag 23 november 2016 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet. laat ze maar lekker in dm gaan sjansen.
Daar hadden we het al over gehad toch? uitloggen en je account verwijderen.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:56 schreef HakanSukur het volgende:
[..]
En wat moet ik dan? Ik mag schijnbaar niet eens DM'en
Waar ben je bang voor?quote:Op woensdag 23 november 2016 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet. laat ze maar lekker in dm gaan sjansen.
Met je andere account kun je wel dmmen toch?quote:Op woensdag 23 november 2016 11:56 schreef HakanSukur het volgende:
[..]
En wat moet ik dan? Ik mag schijnbaar niet eens DM'en
.quote:Op woensdag 23 november 2016 12:41 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Volgens mij moet daar voor tussen de 12 en 16 jaar zijn toch?
Oke knul. Aai over je bol en nu weer chattenquote:Op woensdag 23 november 2016 12:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
.
Klopt, daar heb jij helemaal gelijk in kuttekop
Bang? hoe bedoel je?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |