Ik was afgelopen weekend in het plaatselijk Snookercafe, daar had ik wel keus.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hij is héél goed in bed. Ik had geen keus.
Tussen je linker- en rechterhand?quote:Op woensdag 16 november 2016 01:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik was afgelopen weekend in het plaatselijk Snookercafe, daar had ik wel keus.
https://en.wikipedia.org/wiki/Baseball_metaphors_for_sexquote:Op woensdag 16 november 2016 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leg mij eerst maar eens meer uit over de bases die er zijn?
Dat is een Turk...quote:Op woensdag 16 november 2016 00:20 schreef PSVCL het volgende:
Morgen een date met onze Marokkaanse chick Kittekat
Haha lekker voor jequote:Op woensdag 16 november 2016 15:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Stoelpoten reageren tenminste op dm's brutale vlegel
Helemaal niet.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die zijn dan ook bovengemiddeld sociaal, intelligent, creatief en grappig. Niet te vergeten heel knap.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wel degene vervaardigd binnen het jaartal 1990
Geen speld tussen te krijgenquote:Op woensdag 16 november 2016 16:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die zijn dan ook bovengemiddeld sociaal, intelligent, creatief en grappig. Niet te vergeten heel knap.
Totdat je zei dat ik als een grote zus voor je ben die je nooit hebt gehad.. Ik werd zo emotioneel, dat ik er gewoon stil van werdquote:Op woensdag 16 november 2016 15:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
nntbquote:Op donderdag 17 november 2016 12:43 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Totdat je zei dat ik als een grote zus voor je ben die je nooit hebt gehad.. Ik werd zo emotioneel, dat ik er gewoon stil van werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
nntbAlpha statusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet duidelijk nog even wennen aan dit forum![]()
Ze heeft hem gepijptquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tot de hoeveelste base is hij gekomen?
Zo praat je niet tegen je zus ja? Lijer!quote:Op donderdag 17 november 2016 18:01 schreef HakanSukur het volgende:
[..]
Alpha status![]()
Ik moet duidelijk nog even wennen aan dit forum
Juist wel, vooral als je op alle fronten in het voordeel bent. Mad?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:46 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen je zus ja? Lijer!
Okequote:Op donderdag 17 november 2016 20:46 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen je zus ja? Lijer!
Je hebt nog een hoop te leren hier, HakanSukurson.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:40 schreef HakanSukur het volgende:
[..]
Oke![]()
Denk niet dat ik mij had moeten mengen in deze discussie
Had ook die draak van een Azpilicueta moeten quotenquote:Op vrijdag 18 november 2016 09:40 schreef HakanSukur het volgende:
[..]
Oke![]()
Denk niet dat ik mij had moeten mengen in deze discussie
Wie zegt dat ik geen Turk ben?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:15 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Had ook die draak van een Azpilicueta moeten quoten![]()
En waarom heb jij je vernoemd naar een Turk? Spoor je wel?
-weg-quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:16 schreef HakanSukur het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen Turk ben?
Misschien ben ik wel echt Hakan Sukur en is dit mijn tijdsbesteding vanuit jail.
-weg-quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:25 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Ooooh een Gülen aanhanger! Hosgeldin abii!
quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:56 schreef -supergirl- het volgende:
Noord-Hollandse poep
Brabanders. Dat zijn de echte
je zal het nooit wetenquote:
Speel maar hard 2 get schatje, ik weet hoe het zit.quote:
Dat is nou het probleem. Je denkt het te weten maar je stelt me steeds teleur.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Speel maar hard 2 get schatje, ik weet hoe het zit.
Laat dat nou net één van mijn sterkste eigenschappen zijn, teleur stellen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:03 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Dat is nou het probleem. Je denkt het te weten maar je stelt me steeds teleur.
Ohquote:Op vrijdag 18 november 2016 14:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zwichten waarvoor? Jouw charmes? Dat is allang gebeurd
Is dat zoiets als brommers kieken?quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga volgende week zelfs met hem schaatsen
Nee.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:33 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Is dat zoiets als brommers kieken?
"schaatsen"quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow kitty wat ben jij voor een charmeurtje!!
Ik ga volgende week zelfs met hem schaatsen
Ja zegt ze.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, we zijn onschuldige zieltjes oke!
Ja dat zei de moeder van mijn Turkse vriendin ook. 9 maanden later had ze een dochter van een Friese kerel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, we zijn onschuldige zieltjes oke!
Je was zelf ook ooit een kind Opso.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja doei er bestaat zoiets als anticonceptie omggg.
Kinderen
Waarom denk je dat ik (nog) geen kinderen wil hebben?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:06 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je was zelf ook ooit een kind Opso.
Je bent nog een kind?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik (nog) geen kinderen wil hebben?
pic in dm graagquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:46 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Ja dat zei de moeder van mijn Turkse vriendin ook. 9 maanden later had ze een dochter van een Friese kerel.
Abnormaal mooie meid geworden trouwens
Er is een KLB SC hoor.quote:Op woensdag 23 november 2016 10:35 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Open 1 voor ons dan. Kunnen we onze werktijden lekker wegtikken.
Niet. laat ze maar lekker in dm gaan sjansen.quote:
En wat moet ik dan? Ik mag schijnbaar niet eens DM'enquote:Op woensdag 23 november 2016 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet. laat ze maar lekker in dm gaan sjansen.
Daar hadden we het al over gehad toch? uitloggen en je account verwijderen.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:56 schreef HakanSukur het volgende:
[..]
En wat moet ik dan? Ik mag schijnbaar niet eens DM'en
Waar ben je bang voor?quote:Op woensdag 23 november 2016 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet. laat ze maar lekker in dm gaan sjansen.
Met je andere account kun je wel dmmen toch?quote:Op woensdag 23 november 2016 11:56 schreef HakanSukur het volgende:
[..]
En wat moet ik dan? Ik mag schijnbaar niet eens DM'en
.quote:Op woensdag 23 november 2016 12:41 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Volgens mij moet daar voor tussen de 12 en 16 jaar zijn toch?
Oke knul. Aai over je bol en nu weer chattenquote:Op woensdag 23 november 2016 12:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
.
Klopt, daar heb jij helemaal gelijk in kuttekop
Bang? hoe bedoel je?quote:
Die is zo hecht man, dat kan echt niemand verstoren.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:29 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Komen we natuurlijk jullie hechte kliekje verstoren.
Juist daarom erover heen walsen.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die is zo hecht man, dat kan echt niemand verstoren.
Wees welkom en doe een pogingquote:Op woensdag 23 november 2016 13:32 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Juist daarom erover heen walsen.
Hier hebben die 3 hersencellen van je vast de hele ochtend werk aan gehad.quote:Op woensdag 23 november 2016 12:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
.
Klopt, daar heb jij helemaal gelijk in kuttekop
Als je mij de inloggegevens van dat account doorgeeft, dan wil ik dat best proberenquote:Op woensdag 23 november 2016 12:40 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Met je andere account kun je wel dmmen toch?
ja, ben na een dag fokken ook altijd doodmoe.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:40 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Dank maar mij niet gezien. Kost teveel energie
Na een dag chatten bedoel jequote:Op woensdag 23 november 2016 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja, ben na een dag fokken ook altijd doodmoe.
ja, chatten op FOK.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2016 13:50 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Vervelend man.... Ben je nog wel te redden?
Je weet het pas als ie er uit floept?quote:Op woensdag 23 november 2016 15:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]. Komen we over +- 9 maanden te weten.
Dat is meestal het punt waarop de meeste chicks bij mij wegrennenquote:Op woensdag 23 november 2016 15:12 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Je weet het pas als ie er uit floept?
Ja want surprise surprisequote:Op woensdag 23 november 2016 15:12 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Je weet het pas als ie er uit floept?
Want je maakt verschrikkelijke kinders??quote:Op woensdag 23 november 2016 15:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is meestal het punt waarop de meeste chicks bij mij wegrennen
Ik heb gouden DNAquote:Op woensdag 23 november 2016 15:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Want je maakt verschrikkelijke kinders??
Durf geen ja te zeggen nu we vrouw van man niet meer kunnen onderscheidenquote:Op woensdag 23 november 2016 15:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen we het even uittesten ?
Jij bent stiekem een vrouwelijke arier?quote:Op woensdag 23 november 2016 15:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Durf geen ja te zeggen nu we vrouw van man niet meer kunnen onderscheiden
Nee, mannelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent stiekem een vrouwelijke arier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |