Ik was afgelopen weekend in het plaatselijk Snookercafe, daar had ik wel keus.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hij is héél goed in bed. Ik had geen keus.
Tussen je linker- en rechterhand?quote:Op woensdag 16 november 2016 01:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik was afgelopen weekend in het plaatselijk Snookercafe, daar had ik wel keus.
https://en.wikipedia.org/wiki/Baseball_metaphors_for_sexquote:Op woensdag 16 november 2016 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leg mij eerst maar eens meer uit over de bases die er zijn?
Dat is een Turk...quote:Op woensdag 16 november 2016 00:20 schreef PSVCL het volgende:
Morgen een date met onze Marokkaanse chick Kittekat
Haha lekker voor jequote:Op woensdag 16 november 2016 15:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Stoelpoten reageren tenminste op dm's brutale vlegel
Helemaal niet.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die zijn dan ook bovengemiddeld sociaal, intelligent, creatief en grappig. Niet te vergeten heel knap.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wel degene vervaardigd binnen het jaartal 1990
Geen speld tussen te krijgenquote:Op woensdag 16 november 2016 16:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die zijn dan ook bovengemiddeld sociaal, intelligent, creatief en grappig. Niet te vergeten heel knap.
Totdat je zei dat ik als een grote zus voor je ben die je nooit hebt gehad.. Ik werd zo emotioneel, dat ik er gewoon stil van werdquote:Op woensdag 16 november 2016 15:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
nntbquote:Op donderdag 17 november 2016 12:43 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Totdat je zei dat ik als een grote zus voor je ben die je nooit hebt gehad.. Ik werd zo emotioneel, dat ik er gewoon stil van werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
nntbAlpha statusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet duidelijk nog even wennen aan dit forum![]()
Ze heeft hem gepijptquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tot de hoeveelste base is hij gekomen?
Zo praat je niet tegen je zus ja? Lijer!quote:Op donderdag 17 november 2016 18:01 schreef HakanSukur het volgende:
[..]
Alpha status![]()
Ik moet duidelijk nog even wennen aan dit forum
Juist wel, vooral als je op alle fronten in het voordeel bent. Mad?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:46 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen je zus ja? Lijer!
Okequote:Op donderdag 17 november 2016 20:46 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen je zus ja? Lijer!
Je hebt nog een hoop te leren hier, HakanSukurson.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:40 schreef HakanSukur het volgende:
[..]
Oke![]()
Denk niet dat ik mij had moeten mengen in deze discussie
Had ook die draak van een Azpilicueta moeten quotenquote:Op vrijdag 18 november 2016 09:40 schreef HakanSukur het volgende:
[..]
Oke![]()
Denk niet dat ik mij had moeten mengen in deze discussie
Wie zegt dat ik geen Turk ben?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:15 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Had ook die draak van een Azpilicueta moeten quoten![]()
En waarom heb jij je vernoemd naar een Turk? Spoor je wel?
-weg-quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:16 schreef HakanSukur het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen Turk ben?
Misschien ben ik wel echt Hakan Sukur en is dit mijn tijdsbesteding vanuit jail.
-weg-quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:25 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Ooooh een Gülen aanhanger! Hosgeldin abii!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |