Ik werd doorverbonden aan een Indiaase callcenter??quote:Op woensdag 23 november 2016 18:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb je een dm gestuurd met mijn telefoonnummer zodat we het verder kunnen bespreken
Pic in dm graagquote:Op woensdag 23 november 2016 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik werd doorverbonden aan een Indiaase callcenter??
Zeker niet. De helft zo oud en voor uiterlijke referenties kan je bij Kittekop zijn. Ben jij een 50 y/o female living in her mum basement?quote:Op woensdag 23 november 2016 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben jij een 50 y/o man living in his mum basement????
Ben zelfs meer dan de helft zo jongquote:Op woensdag 23 november 2016 18:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zeker niet. De helft zo oud en voor uiterlijke referenties kan je bij Kittekop zijn. Ben jij een 50 y/o female living in her mum basement?
Als je sowieso al denkt dat een Fries ook maar in de buurt komt van mijquote:Op woensdag 23 november 2016 19:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben zelfs meer dan de helft zo jong![]()
KITTEKOP IS AZPILI LEKKER EN INTELLIGENT WANT DAN RUIL IK NU MN FRIES IN
Hij is modern jaquote:Op woensdag 23 november 2016 19:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je sowieso al denkt dat een Fries ook maar in de buurt komt van mij____! Dat gekke accent en dan de rest van je leven de koeien moeten melken voordat je een glas overheerlijke melk kan inschenken. Het is maar wat je wilt met je leven...
Snap haat tussen friesjes en nederlands niet zoquote:Op woensdag 23 november 2016 19:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Moderne Fries is wat wij Nederlanders waren 200 jaar geleden
Ik haat ze niet. Ik stel gewoon dat ze inferieur zijn aan wij Nederlanders, maar daar kom je nog wel achter wanneer je meer doet met die pipo dan handjes vasthoudenquote:Op woensdag 23 november 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Snap haat tussen friesjes en nederlands niet zo
Hou je van grote jongens met een babyface?quote:Op woensdag 23 november 2016 19:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben zelfs meer dan de helft zo jong![]()
KITTEKOP IS AZPILI LEKKER EN INTELLIGENT WANT DAN RUIL IK NU MN FRIES IN
Baby face?quote:Op woensdag 23 november 2016 19:22 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Hou je van grote jongens met een babyface?
Het doet me wel ergens pijn om mijn broertje weg te geven
Eigenlijk hou ik van ekte mannen met vikingbaardjes, maar zal voor hem uitzondering makenquote:Op woensdag 23 november 2016 19:22 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Hou je van grote jongens met een babyface?
Het doet me wel ergens pijn om mijn broertje weg te geven
Pics ter beoordeling in mijn dm gaarne.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Baby face?![]()
De meeste chicks laten verdomme een slakkenspoor achter als ik voorbij loop en jij komt aan met babyface
Ik ontvang graag een sample alvorens ik de duik in het diepe neemquote:Op woensdag 23 november 2016 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pics ter beoordeling in mijn dm gaarne.
Dat is pis.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Baby face?![]()
De meeste chicks laten verdomme een slakkenspoor achter als ik voorbij loop en jij komt aan met babyface
Zovty is dood.quote:Op woensdag 23 november 2016 20:36 schreef Azpilicueta het volgende:
De oude gang in ere hersteld
Mis die dagen soms nog wel
Jouw schuld, je moet sneller antwoorden.quote:
Ik moet toch echt werken voor mijn geld van mien boas.quote:Op donderdag 24 november 2016 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw schuld, je moet sneller antwoorden.
Haha loserquote:Op donderdag 24 november 2016 13:09 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Ik moet toch echt werken voor mijn geld van mien boas.
Correct.quote:Op donderdag 24 november 2016 13:26 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, word ik nou hierom uitgelachen?!
Die stoel waar je op zit is waarschijnlijk wel door mij in elkaar gezet. Beetje respect voor de harde werkers.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 24 november 2016 13:32 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Die stoel waar je op zit is waarschijnlijk wel door mij in elkaar gezet. Beetje respect voor de harde werkers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |