quote:Duizenden Amerikanen zijn in de nacht van woensdag op donderdag de straat op gegaan om te protesteren tegen de verkiezing van Donald Trump als nieuwe president van de Verenigde Staten. In New York werden tientallen mensen opgepakt.
In Manhattan gingen woensdagavond duizenden mensen de straat op. Ook in andere delen van de stad kwamen honderden mensen samen om leuzen als 'niet mijn president' te scanderen.
Betogers klommen in straatlantaarns en een groep demonstranten stak de Amerikaanse vlag in brand volgens sensatiekrant New York Post. Zeker 62 mensen zouden zijn gearresteerd.
In Chicago kwamen duizend mensen samen bij het Trump International Hotel en Tower. De betogers riepen onder meer 'Geen Trump! Geen KKK! Geen racistische USA.' De politie sloot verschillende wegen af, zodat de demonstranten niet verder konden.
In Oakland, een stad in Californië, kwam het tot een aanvaring tussen betogers en de oproerpolitie. De betogers gooiden stenen naar de politie. Ook gooiden ze de ruiten van een winkel in. De politie reageerde met traangas.
In het centrum van Los Angeles gingen duizenden mensen de straat op. Een drukke snelweg werd geblokkeerd, meldt Los Angeles Times.
Naast New York, Chicago en Oakland, protesteerden honderden mensen in Philadelphia, Boston, Seattle en Portland (Oregon). In Austin, de hoofdstad van Texas, liepen er volgens de politie ongeveer vierhonderd mensen door de straten. In San Francisco en Los Angeles worden nog protesten verwacht.
http://www.nu.nl/verkiezi(...)rikaanse-steden.html
twitter:ABC twitterde op donderdag 10-11-2016 om 07:00:29Anti-Trump protesters set fires, light fireworks in downtown Oakland, where police say crowd reached about 6,000.… https://t.co/EQzPR2goRs reageer retweet
twitter:jajuarezphoto twitterde op donderdag 10-11-2016 om 07:16:27Patrol vehicle set on fire on Telegraph and Thomas L. Berkley in #Oakland https://t.co/EIrgCVUYOZ reageer retweet
twitter:Lefebvre_Sam twitterde op donderdag 10-11-2016 om 06:08:40Fireworks a-go-go! https://t.co/mIWFkCdvYH reageer retweet
]twitter:jessicailynn twitterde op donderdag 10-11-2016 om 06:55:57People set Federal building aflame #OakProtest https://t.co/T7LyntCMfq reageer retweet
Zijn we wel gewend van linkse protesten. Kijk maar hier in Nederland. Wanneer hier een iets te rechts protest wordt gehouden moeten AFA-terroristen en ander links tuig het altijd zo nodig komen verzieken.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:53 schreef Murdera het volgende:
Wat onverwacht
Protesteren is prima hoor, maar als er geweld aan te pas komt is het gewoon een regressief links tuig.
Op wat voor manier zijn ze dan aan inflatie onderhevig?quote:Op donderdag 10 november 2016 13:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De term mensenrechten is aan dusdanige inflatie onderhevig de laatste jaren dat er van alles wordt bijgehaald waar iedereen maar recht op zou moeten hebben. En inderdaad, ik vind het geen mensenrecht dat vluchtelingen die al lang en breed in een veilig kamp zitten maar hele gezinnen naar Nederland of andere Europese landen mogen laten overvliegen.
Nee maar DWDD, Nieuwsuur, ze voorspelden boze Trump-aanhangers als Hilary zou winnen. Ze voorspelden depressieve mensen als Trump zou winnen. Het is andersom.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:13 schreef havanagila het volgende:
Geen aandacht geven.
En het zijn overigens geen protesten maar massale ego-strelerij. Kijk mij eens slim/tolerant/superieur zijn. En dan de ironie niet doorhebben....
http://edition.cnn.com/20(...)n-streets/index.htmlquote:Op donderdag 10 november 2016 21:15 schreef Ludachrist het volgende:
'patrol vehicle set on fire' en 'federal building aflame' lijken mij ietwat overdreven termen in dit geval.
quote:Protesters hurled Molotov cocktails, rocks and fireworks at police. Three officers were injured, Oakland police spokeswoman Johnna Watson said.
quote:Trash fires smoldered on a highway, and a downtown business was set ablaze. By Thursday morning, emergency workers extinguished about 40 fires.
https://www.washingtonpos(...)93165c6d4_story.htmlquote:Three police cars from nearby Pleasanton were damaged, officials said.
quote:In Oakland, Calif., two police officers were injured and two patrol cars burned as thousands of protesters took to the streets and chanted slogans against Trump, a police spokeswoman said. A few protesters threw objects at police dressed in riot gear, smashed windows and started small fires in the downtown area.
Zo ziet het er op de filmpjes niet uit.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:30 schreef Windhapper het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/20(...)n-streets/index.html
[..]
[..]
[..]
https://www.washingtonpos(...)93165c6d4_story.html
[..]
Als jij de bewegende beelden gezien hebt zal het inderdaad wel niet zo zijn.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zo ziet het er op de filmpjes niet uit.
Ze moeten die booskijkers eens afdoen, staat lelijk.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:09 schreef Loekie1 het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk boos? Woedend zijn ze, de Clinton-aanhangers.
Klopt. Wat een simplistisch volk. Je zal maar pro Clinton zijn, dan schaam je je toch kapot ?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:57 schreef Broomer het volgende:
Wat een stelletje sore losers. Ik heb Clinton gestemd, maar dit soort heb ik niks mee.
De ironie ontgaat me ook niet, Trump die (mi volkomen terecht) aangevallen werd op zijn niet accepteren uitspraak, en dan heb je dit soort gasten.
Tsja. Deplorables zijn overal.
Waarom? Clinton moedigt dat toch niet aan? Elke beweging heeft wel idioten in zijn gelederen, en politieke partijen in de VS bevatten veel subgroepen. Ik heb niks met dit volk, waarom zou ik me moeten schamen?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Klopt. Wat een simplistisch volk. Je zal maar pro Clinton zijn, dan schaam je je toch kapot ?
Beetje bijzonder uit het toetsenbord van iemand die de relschoppers in Geldermalsen helden en verzetsstrijders noemde. Schaam jij je niet kapot?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Klopt. Wat een simplistisch volk. Je zal maar pro Clinton zijn, dan schaam je je toch kapot ?
Hilary kan zo lijsttrekker worden van de PvdA of GroenLinks of D66, de taal spreekt ze al, enige verschil, Wilders stemmers in plaats van Trump voters.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:14 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nee maar DWDD, Nieuwsuur, ze voorspelden boze Trump-aanhangers als Hilary zou winnen. Ze voorspelden depressieve mensen als Trump zou winnen. Het is andersom.
En dat konden ze wel weten. Als iemand zijn hart uitspreekt tov de gutmensch, wordt die laatste boos, héél boos. Trump zei nare dingen maar het haalt het niet bij wat Hilary zei: de Trump-stemmers zouden deplorabele mensen zijn waar van alles mis mee was.
Dit fragment zou Nieuwsuur eens moeten durven uitzenden.
Deze reactie hoort er wel bij:
Heeee gelly is ook weer 'ns uit z'n hol in drenthe gekropen om weer wat te komen trollen. Hoe is 't er mee man?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Beetje bijzonder uit het toetsenbord van iemand die de relschoppers in Geldermalsen helden en verzetsstrijders noemde. Schaam jij je niet kapot?
Dat was het?quote:Op donderdag 10 november 2016 23:51 schreef Harlon het volgende:
[..]
Heeee gelly is ook weer 'ns uit z'n hol in drenthe gekropen om weer wat te komen trollen. Hoe is 't er mee man?
Mongols heb je aan beide kanten inderdaad.quote:
Klopt. Wel vermakelijk zuur, vooral de aflevering van Pauw wat een grote open inrichting was met Sylvana Simons en Heleen Mees. Er werden ongegeneerd leugens over Trump verkondigd, bijvoorbeeld dat hij anti-homo is. Toen een voorstander van Trump om citaten vroeg, kreeg hij geen antwoord.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:11 schreef RobbieRonald het volgende:
Ook bij Pauw geen woord over het geweld van de Clinton aanhangers. De NPO negeert het. Ondanks ze kijkers probeerden te lokken door van te voren te zeggen dat ze het wel over de rellen zouden gaan hebben.
Als Hillary zou hebben gewonnen dan zouden er vrijwel geen rellen zijn geweest.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:15 schreef Tamabralski het volgende:
Deze hele Amerikaanse Presidentsverkiezing was één en al oproepen tot extremisme en geweld. Ook de media in Nederland zijn hier schuldig aan. Ze moe nie miepe als mense kwaa worde. Dit was toch juist de bedoeling?
Dat bedoelde ik ook hoor. De rellen wanneer x of y zou winnen. De schuld hiervan ligt voor een groot deel bij de verkiezingen en media zelf. Zij maakten er één grote show worstelen-spektakel van.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als Hillary zou hebben gewonnen dan zouden er vrijwel geen rellen zijn geweest.
De dag voor de verkiezingen zat Mathijs als te soppen op zijn stoel alleen al bij het idee dat mensen zouden kunnen gaan rellen na de verkiezingen. Nu het zijn vriendjes zijn besteedt hij er geen woord aan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als Hillary zou hebben gewonnen dan zouden er vrijwel geen rellen zijn geweest.
Trump was ook zelfs antisemitisch. Terwijl nota bene zijn dochter en schoonzoon joods zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Klopt. Wel vermakelijk zuur, vooral de aflevering van Pauw wat een grote open inrichting was met Sylvana Simons en Heleen Mees. Er werden ongegeneerd leugens over Trump verkondigd, bijvoorbeeld dat hij anti-homo is. Toen een voorstander van Trump om citaten vroeg, kreeg hij geen antwoord.
Ben ik het niet mee eens. Het ligt aan de cultuur-marxisten die zo overtuigd zijn van hun eigen gelijk dat ze geweld tegen tegenstanders gerechtvaardigd vinden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:20 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook hoor. De rellen wanneer x of y zou winnen. De schuld hiervan ligt voor een groot deel bij de verkiezingen en media zelf. Zij maakten er één grote show worstelen-spektakel van.
Er zullen altijd een paar gekken zijn, zeker in een groot land als Amerika. Dit handjevol individuen zal volop op televisie te zien zijn als Hillary zou hebben gewonnen. Te vergelijken met dat ene kind in de stroom illegale immigranten dat op alle televisiestations te zien is.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:21 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
De dag voor de verkiezingen zat Mathijs als te soppen op zijn stoel alleen al bij het idee dat mensen zouden kunnen gaan rellen na de verkiezingen. Nu het zijn vriendjes zijn besteedt hij er geen woord aan.
Citaat waaruit dat blijkt?quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:22 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
Trump was ook zelfs antisemitisch. Terwijl nota bene zijn dochter en schoonzoon joods zijn.
Was bij Pauw gisteren. Heleen Mees zei dat.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Citaat waaruit dat blijkt?
Klopt. Dat heb ik ook gezien. Maar zonder onderbouwing, vermelding van bron of citaat waaruit blijkt dat het waar is. En een geestelijk gestoorde zoals Heleen Mees is niet iemand die ik het voordeel van de twijfel geef.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:25 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
Was bij Pauw gisteren. Heleen Mees zei dat.
Inderdaad. Geen idee waar ze dat vandaan haalt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:26 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Klopt. Dat heb ik ook gezien. Maar zonder onderbouwing, vermelding van bron of citaat waaruit blijkt dat het waar is. En een geestelijk gestoorde zoals Heleen Mees is niet iemand die ik het voordeel van de twijfel geef.
Wtf! Real of socialmediaval?twitter:LavieJanRoos twitterde op donderdag 10-11-2016 om 17:42:27Dochter (8): "Wat er dat Trump gewonnen heeft hè. Nu komt er oorlog." Wie zegt dat? "Onze juf."#manmanman reageer retweet
Gaat over dat hij een aantal prominente Joden genoemd heeft bij een riedeltje over het grootkapitaal. Onder anderen de CEO van Sachs en George Soros.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:30 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
Inderdaad. Geen idee waar ze dat vandaan haalt.
Ze zei het twee keer en ze werd niet tegengesproken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:25 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
Was bij Pauw gisteren. Heleen Mees zei dat.
Nogmaals, de linkse haatzaaiende elite kan krijsen, stampvoeten en blèren tot ze een ons wegen. Stikken in hun eigen misplaatste cynisme. Volkomen zinloos. Het is over en uit. Donald Trump is nu de machtigste man van de vrije wereld geworden. Wij hebben gewonnen, zij hebben verloren. Het volk beslist, het volk bepaald.quote:Op vrijdag 11 november 2016 05:37 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ze zei het twee keer en ze werd niet tegengesproken.
Klinkt verzonnen. Althans dit soort zaken komen vaker voorbij van "leraar/juf" zei dit.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:59 schreef frietenstamp het volgende:
Wtf! Real of socialmediaval?twitter:LavieJanRoos twitterde op donderdag 10-11-2016 om 17:42:27Dochter (8): "Wat er dat Trump gewonnen heeft hè. Nu komt er oorlog." Wie zegt dat? "Onze juf."#manmanman reageer retweet
Hahaha mooi man. Nederland totaal verziekt dankzij de deugdebielen. Je zou maar kinderen hebben...quote:Op vrijdag 11 november 2016 06:11 schreef Loekie1 het volgende:
Van een andere juf:
Een docente burgerschap van een mbo in Amsterdam was amper met de les over discriminatie begonnen toen een leerlinge met een Marokkaanse achtergrond opstond, deed of ze een wapen vasthield, in de rondte begon te schieten en op luide toon riep: ‘Als ik een kalasjnikov had, schoot ik alle joden dood.' (...) Er was helaas geen plaats voor empathie. (...) Ze had maar één boodschap: de joden moesten dood. De studente kreeg meer klasgenoten mee in haar tirade, ook Turkse leerlingen en niet-moslima’s vielen haar bij. Aan het eind van de les werd de docente door de boze studente apart genomen. Ze was inmiddels rustig en hoopte dat de docente op het goede pad zou komen. "Dat gun ik u", zei ze welgemeend.
https://www.groene.nl/art(...)aat-niet-in-de-koran
Ik heb dit artikel gisteren gelezen en ik heb er naar van gedroomd.
In Amerika zijn ze op tijd, maar hier?
Wij hebben ahw Amerika gewaarschuwd, door ons en andere landen in Europa zijn daar de bellen gaan rinkelen. Als het hier uit de hand loopt hoop ik wel dat Amerika er voor ons is.quote:Op vrijdag 11 november 2016 06:28 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Hahaha mooi man. Nederland totaal verziekt dankzij de deugdebielen. Je zou maar kinderen hebben...
https://twitter.com/StacyOnTheRight/status/796364933344743425twitter:StacyOnTheRight twitterde op woensdag 09-11-2016 om 15:52:50Stop blaming white people for Trumps win last night. America voted for actual change. https://t.co/UlISJcOIIg reageer retweet
Te triest voor woorden dat er geen hoop meer leeft dat onze eigen bestuurders en leger er voor ons zullen zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2016 06:29 schreef Loekie1 het volgende:
Als het hier uit de hand loopt hoop ik wel dat Amerika er voor ons is.
De Zionisten hebben geen schone handen wb het terroriseren van het Midden-Oosten. Zij met VS en de rest van het Westen hebben veel ellende veroorzaakt. Het gekke is dat deze deug-nieten, die deze verwoesting hebben gesteund met politieke stem en wanbeleid. Diezelfden zijn die de ontheemden verwelkomt met open armen. Schept verwarring.quote:Op vrijdag 11 november 2016 06:11 schreef Loekie1 het volgende:
Van een andere juf:
Een docente burgerschap van een mbo in Amsterdam was amper met de les over discriminatie begonnen toen een leerlinge met een Marokkaanse achtergrond opstond, deed of ze een wapen vasthield, in de rondte begon te schieten en op luide toon riep: ‘Als ik een kalasjnikov had, schoot ik alle joden dood.' (...) Er was helaas geen plaats voor empathie. (...) Ze had maar één boodschap: de joden moesten dood. De studente kreeg meer klasgenoten mee in haar tirade, ook Turkse leerlingen en niet-moslima’s vielen haar bij. Aan het eind van de les werd de docente door de boze studente apart genomen. Ze was inmiddels rustig en hoopte dat de docente op het goede pad zou komen. "Dat gun ik u", zei ze welgemeend.
https://www.groene.nl/art(...)aat-niet-in-de-koran
Ik heb dit artikel gisteren gelezen en ik heb er naar van gedroomd.
In Amerika zijn ze op tijd, maar hier?
Ik meen iets gelezen te hebben dat de Clinton campagne hier wel degelijk een hand in heeft.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:39 schreef Broomer het volgende:
[..]
Waarom? Clinton moedigt dat toch niet aan? Elke beweging heeft wel idioten in zijn gelederen, en politieke partijen in de VS bevatten veel subgroepen. Ik heb niks met dit volk, waarom zou ik me moeten schamen?
Ik voel me niet heel erg aangesproken, maar dit heeft helemaal niks met GroenLinksers en hun Amerikaanse equivalent te maken. Clinton is niet links, Clinton is hartstikke rechts, Wall Street rechts, MIC-rechts, daarom heeft ze de steun van een hele infrastructuur, inclusief die van haar partij tegen Sanders, inclusief het gros van de media, die met succes een deel van de bevolking ophitsen tegen Trump. Als je het kwaad maar groot genoeg maakt wordt geweld legitiem, maar feitelijk gebruiken ze hun vuisten om te vechten voor hun uitbuiters die hun kansen verwoesten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Kan een GroenLinkser hier uitleggen waarom zijn soortgenoten altijd geweld gebruiken als een verkiezingsuitslag niet volgens hun zin is?
En waarom er nooit gereld wordt als er een linkse aan de macht komt?
Zionisten bestaan niet meer.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:23 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
De Zionisten hebben geen schone handen wb het terroriseren van het Midden-Oosten. Zij met VS en de rest van het Westen hebben veel ellende veroorzaakt. Het gekke is dat deze deug-nieten, die deze verwoesting hebben gesteund met politieke stem en wanbeleid. Diezelfden zijn die de ontheemden verwelkomt met open armen. Schept verwarring.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 07:42 schreef wolkentoetje het volgende:
https://twitter.com/StacyOnTheRight/status/796364933344743425twitter:StacyOnTheRight twitterde op woensdag 09-11-2016 om 15:52:50Stop blaming white people for Trumps win last night. America voted for actual change. https://t.co/UlISJcOIIg reageer retweet
twitter:PrisonPlanet twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 01:13:04She writes for the Guardian.Imagine my shock. https://t.co/tBwnfI2UHg reageer retweet
Denken ze dat dan Hillary president wordt ofzo?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:45 schreef frietenstamp het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PrisonPlanet twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 01:13:04She writes for the Guardian.Imagine my shock. https://t.co/tBwnfI2UHg reageer retweet
Dit gaat wel echt te ver.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:45 schreef frietenstamp het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PrisonPlanet twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 01:13:04She writes for the Guardian.Imagine my shock. https://t.co/tBwnfI2UHg reageer retweet
Seth McFarlane maakte deze grap al jaren geleden over Trump, terwijl hij ernaast zat.quote:
Neemt niet weg dat het in de huidige tijdsgeest echt te ver gaat.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Seth McFarlane maakte deze grap al jaren geleden over Trump, terwijl hij ernaast zat.
The Guardian is qua linksigheid vergelijkbaar met Joop.nl toch?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:45 schreef frietenstamp het volgende:
Was maar een paar jaar geleden hoor, zoveel is de tijdsgeest dus niet veranderd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het in de huidige tijdsgeest echt te ver gaat.
Had ik wel goed voorspeld.quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 17:34 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
De president van de USA moet toevallig precies doen waarTrump goed in is en Hillary niet. Eigen land gezond willen maken en de hoogste prioriteit geven, grote lijnen uitzetten en je eigen mensen (weer) hoop geven. Alleen hierom al gaat hij die heks big time ownen.
Die tweet is van vandaag en is al doorgestuurd naar de FBI. Dat is wat de huidige tijdsgeest doet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Was maar een paar jaar geleden hoor, zoveel is de tijdsgeest dus niet veranderd.
Wat zit je nou te ouwehoeren met huidige tijdsgeest. Je lijkt echt te denken dat we in een andere wereld leven.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Die tweet is van vandaag en is al doorgestuurd naar de FBI. Dat is wat de huidige tijdsgeest doet.
Er moet ook een voorbeeld worden geschetst om de oproer wat in te dammen. Heel slim om dan nu zo'n tweet er uit te doen.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat zit je nou te ouwehoeren met huidige tijdsgeest. Je lijkt echt te denken dat we in een andere wereld leven.
Er heerst helemaal niks. De wereld draait gewoon door. Maak je niet zo druk en eet je pizza.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:57 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]Er heerst toch een tijdsgeest. Die tijdsgeest is nu vrij explosief.
Godsamme man
Ja maar wel in een andere richting. En dat is maar goed ook.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er heerst helemaal niks. De wereld draait gewoon door. Maak je niet zo druk en eet je pizza.
Oh nee he jij bent zo iemand die denkt dat het wat uitmaakt wie er President is. Wat een deceptie zal dat later zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:03 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja maar wel in een andere richting. En dat is maar goed ook.
Ja begin maar weer met voorspellen. De vorige paar keer was je er ook zo goed in.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh nee he jij bent zo iemand die denkt dat het wat uitmaakt wie er President is. Wat een deceptie zal dat later zijn.
Wat is het nou, net werd nog gezegd door Soros?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:10 schreef Szikha2 het volgende:
De media overdrijft en geeft de wereld een beeld dat de protesten spontaan zijn begonnen door normale mensen die enorm bezorgd zijn om hun Amerika
niets is minder waar. het is gepland door de communisitsche ANSWER zie https://en.m.wikipedia.org/wiki/A.N.S.W.E.R.
die zaten ook achter de massa prostest tegen opkomend patriotisme na elf september.
Maar ook achter de demonstraties toen amerika afghanistan en irak binnen viel
dit is een sleutel figuur in de geplande demonstraties: http://www.socialistalternative.org/about/
zie hun agenda
de media is vals nep. de protesten zijn niet spontaan maar juist keurig georganiseerd door groep extreem linkse radicalen die serieus een doel voor ogen hebben
de protesten komen niet van de gewone Amerikaan die zich zogenaamd zorgen maken.
deze georganiseerde radicale protesten willen JUIST dat beeld shetsen dat Amerikanen zich grote zorgen maken
dit is hun doel en de media tuint ( wederom) vol in
Ik dacht dat Clinton zou winnen. Maar dat het niet veel uitmaakt was altijd al het geval. Mensen die dat wel denken vind ik grappig.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:05 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja begin maar weer met voorspellen. De vorige paar keer was je er ook zo goed in.
Was dat 4 en 8 jaar geleden toen de mafklappers aan de rechterkant obamapoppen ophingen enzo zo heel erg anders of zijn het alleen de mafklappers aan de linkerkant die voor deze tijdsgeest zorgen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:57 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]Er heerst toch een tijdsgeest. Die tijdsgeest is nu vrij explosief.
Maar goed het lijkt me ook erg lastig om na jaren wegkijken ineens met de realiteit geconfronteerd te worden. Neem je tijd.
Dat wordt het ook. TTP en TTIP gaan in elk geval al niet door. Trump kan de UK helpen met handel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik dacht dat Clinton zou winnen. Maar dat het niet veel uitmaakt was altijd al het geval. Mensen die dat wel denken vind ik grappig. 'Nu wordt alles anders!'
Het zijn ook vooral Trump tegenstanders die dat denken en gaan huilen hahahaquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik dacht dat Clinton zou winnen. Maar dat het niet veel uitmaakt was altijd al het geval. Mensen die dat wel denken vind ik grappig.
'Nu wordt alles anders!'
How quickly people forget.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Was dat 4 en 8 jaar geleden toen de mafklappers aan de rechterkant obamapoppen ophingen enzo zo heel erg anders of zijn het alleen de mafklappers aan de linkerkant die voor deze tijdsgeest zorgen?
Wat er nu gebeurt gaat wel wat verder dan een pop ophangen van Obama. Maar vooral meteen naar de andere kant wijzen. Siert je.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Was dat 4 en 8 jaar geleden toen de mafklappers aan de rechterkant obamapoppen ophingen enzo zo heel erg anders of zijn het alleen de mafklappers aan de linkerkant die voor deze tijdsgeest zorgen?
Nou ja, als iemand zegt "Rechts deed dat niet" kun je ze op zijn minst even wijzen op hun historische misvatting.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:16 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wat er nu gebeurt gaat wel wat verder dan een pop ophangen van Obama. Maar vooral meteen naar de andere kant wijzen. Siert je.
Wie zegt dat en waar?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:17 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand zegt "Rechts deed dat niet" kun je ze op zijn minst even wijzen op hun historische misvatting.
Ach man, reddit en andere fora lopen vol met mensen die klagen over de demonstraties en dat rechts dat nooit gedaan heeft na de overwinning van Obama.quote:
Oh nee, een paar verdragen gaan niet door.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:16 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat wordt het ook. TTP en TTIP gaan in elk geval al niet door. Trump kan de UK helpen met handel.
Maar er verandert niets.
Juistquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:19 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ach man, reddit en andere fora lopen vol met mensen die klagen over de demonstraties en dat rechts dat nooit gedaan heeft na de overwinning van Obama.
Nee het is best wel vergelijkbaar en ik associeer me dan ook zeker niet met mafklappers aan de linker of rechterkant.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:16 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wat er nu gebeurt gaat wel wat verder dan een pop ophangen van Obama. Maar vooral meteen naar de andere kant wijzen. Siert je.
Het gaat erom dat de (amerikaamse) media een beeld schets van : spontaan ontstaande protesten door bange en bezorgde amerikanen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:13 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Wat is het nou, net werd nog gezegd door Soros?
Conspiracy gekkies, place make up your mind!
Ja inderdaad. Met een president die aangeeft dat niet te willen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh nee, een paar verdragen gaan niet door.
Er komen vast ook geen andere voor in de plaats. Want dit is een nieuw dag. Niets zal hetzelfde zijn.
Je moet kijken naar wat er daadwerkelijk gebeurt. En dat is dat er al meerdere mensen in elkaar zijn geslagen omdat ze op Trump zouden hebben gestemd en protesten die door de politie inmiddels als 'opstand' worden geclassificeerd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee het is best wel vergelijkbaar en ik associeer me dan ook zeker niet met mafklappers aan de linker of rechterkant.
Maar het toont wel weer aan hoe selectief het geheugen werkt bij de meeste mensen, dat zie je bijvoorbeeld ook met de discussie over popular vote vs EV, 4 jaar geleden riep de huidige winnaar nog op tot een mars naar Washington omdat hij per abuis dacht dat Romney de PV gewonnen zou hebben en nu moet iedereen zich maar rustig houden. Hypocrisie alom.
Ik kijk geen tv?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:20 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de (amerikaamse) media een beeld schets van : spontaan ontstaande protesten door bange en bezorgde amerikanen.
Maar dat beeld van de media is fake.
Net zoals met frankrijk zijn het altijd de communisten die gepland organiseren. En media speelt hier handig op in
En heeft ook invloed en kan dus voor een kettingreactie zorgen
Overigens zal binnenkort alles normaal worden , zoals altijd
Minder tv kijken
Voor de mensen daar maakt het wel uit. Denk aan abortus, homorechten etc.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik dacht dat Clinton zou winnen. Maar dat het niet veel uitmaakt was altijd al het geval. Mensen die dat wel denken vind ik grappig.
'Nu wordt alles anders!'
Tussen aangeven en uitvoeren zit natuurlijk wel een groot verschil, al helemaal bij politici. De partij waar hij voor uit komt is namelijk wel een groot voorstander van die verdragen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Met een president die aangeeft dat niet te willen.
Ja de president niet en dan moet je ook nog afwachten of de EU nog wel bestaat als hij daar eens naar wil gaan luisteren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Tussen aangeven en uitvoeren zit natuurlijk wel een groot verschil, al helemaal bij politici. De partij waar hij voor uit komt is namelijk wel een groot voorstander van die verdragen.
Je bedoelt die President die wel meer boude beloftes deed?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Met een president die aangeeft dat niet te willen.
Maar blijf vooral zo door denken, ergens is dat ook wel gaaf zo elke paar weken een openbaring meemaken.
Oh is 't al veranderd?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor de mensen daar maakt het wel uit. Denk aan abortus, homorechten etc.
We zullen zien wat hij kan bereiken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bedoelt die President die wel meer boude beloftes deed?
Je denkt zeker ook dat die muur er gaat komen? En dat Mexico echt gaat betalen?
Je denkt 't echt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:26 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
We zullen zien wat hij kan bereiken.
Lees eens goed barry, waar zeg ik dat ik hoop op TTIPquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:26 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja de president niet en dan moet je ook nog afwachten of de EU nog wel bestaat als hij daar eens naar wil gaan luisteren.
Maar denk wat jij wil. Hoop maar op zo'n mooi TTIP verdrag. Voorlopig is hij van de baan en worden er nog lang geen nieuwe onderhandelingen opgestart.
Waar baseer je dat nou weer op mafkeesquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je denkt 't echt.
Godverdomme. Wat een genot.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:28 schreef Chewie het volgende:
[..]
Lees eens goed barry, waar zeg ik dat ik hoop op TTIP
Niet voor anderen denken als je al niet goed in staat bent om voor jezelf na te denken, jij als complotdenker zou toch moeten weten dat wat een politicus zegt zeker niet betekend dat hij dit ook uit gaat voeren of ben je zo'n grote fanboy dat je dat niet in wil zien van je held?
Oh nu boeit de muur je niet meer.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Waar baseer je dat nou weer op mafkees
Die hele muur interesseert me geen reet.
Lees bovenstaande post aub en ga naar school. De bel gaat zo.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh nu boeit de muur je niet meer.
Maar die andere beloftes vertrouw je dus wel op?
Kansloze manier van discussiëren dit.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh nu boeit de muur je niet meer.
Maar die andere beloftes vertrouw je dus wel op?
Is dit het beste wat je kan?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:30 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Lees bovenstaande post aub en ga naar school. De bel gaat zo.
Want het is logisch dat je de ene belofte gelooft als je de andere ook gelooft?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kansloze manier van discussiëren dit.
Lekker boeiend wat hij in de praktijk gaat doen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Want het is logisch dat je de ene belofte gelooft als je de andere ook gelooft?
quote:
Gast serieusquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Want het is logisch dat je de ene belofte gelooft als je de andere ook gelooft?
Maar lezen kun je nog steeds niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:30 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
En de vreugde houd maar niet op. Ik was anti-Hillary niet pro-Trump. Maar dat gaat er bij die binaire hersenpap van je niet in.
TRUMPtwitter:calmsnbc twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 03:58:07I asked for her name, I got crazy cursed at. #TrumpTower https://t.co/JOArxMqQnB reageer retweet
Dit topic is al een aantal pagina's lang een wellusNiettusIkhebgelijkEnIkweethetbeter gehannes aan het zijn tussen users.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kansloze manier van discussiëren dit.
Over lezen gesproken. Deze discussie gaat echt helemaal nergens over. Ga gewoon lekker op Twitter zuur zitten doen of zo.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar lezen kun je nog steeds niet.
Trouwens waarom verdedig je die clown dan zo als je niet pro-Trump bent, je reageert namelijk op kritiek op hem alsof je door een wesp gestoken bent, dat is nogal vreemd voor iemand die zegt niet pro-Trump te zijn.
En zeker voor iemand die zo in de complot wereld zit is het vreemd dat je een politicus zoals Trump nu eenmaal is hem op zijn woord gelooft
Geen inhoudelijke reactie? Of wil je gewoon niet erkennen toch stiekem een beetje fan te zijn van die clown?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Over lezen gesproken. Deze discussie gaat echt helemaal nergens over. Ga gewoon lekker op Twitter zuur zitten doen of zo.
Waarom zou ik in godsnaam op zulke trieste drek in gaan. Wat maakt het in godsnaam uit. Ben blij met de situatie zoals hij nu is en hoop dat het goed gaat komen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:38 schreef Chewie het volgende:
[..]
Geen inhoudelijke reactie? Of wil je gewoon niet erkennen toch stiekem een beetje fan te zijn van die clown?
Nee ga jij maar naar BNW.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:40 schreef schommelstoel het volgende:
Kunnen BARRY EN CHEWIE, misschien hun persoonlijke strijd weer in BNW gaan houden en weg blijven uit NWS.
Dank
Gelukkig beschik ik over een denkwijzequote:Op vrijdag 11 november 2016 13:40 schreef BarryOSeven het volgende:
Stap eens van die achterlijk domme binaire denkwijze af man.
Ja gelukkig wel en dan nu wat minder zwart-wit.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gelukkig beschik ik over een denkwijze
Nee hoor, je had het ook over de verdragen. Of ben je die nu alweer vergeten?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:35 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
[..]
Gast serieus
Verder heb ik alleen gezegd dat we zullen zien wat hij zal bereiken.
Als hij straks op het zelfde pedo-lijstje staat als Hillary gaat hij het ook niet redden.
Maar als het volgens jou niet uitmaakt waarom dan toch een voorkeur?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
'Nu wordt alles anders!'
Ja die verdragen zijn toch van de baan dat vind ik een mooi gegeven. Jij zegt dat ze via andere wegen weer binnen komen. Ik denk daar anders over maar als het komt dan zien we dat dan wel weer.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee hoor, je had het ook over de verdragen. Of ben je die nu alweer vergeten?
Dat zou alles anders maken toch. Tijdsgeest enzo. Is dat nu opeens weg?
Jij hebt het over een grote shift. Voor mij verandert het niets.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:47 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja die verdragen zijn toch van de baan dat vind ik een mooi gegeven. Jij zegt dat ze via andere wegen weer binnen komen. Ik denk daar anders over maar als het komt dan zien we dat dan wel weer.
Ook weer zo'n zwart-witte gedachte van je. Er is een grote shift geweest door Trumps verkiezing. Dat maakt het niet meteen helemaal zwart of helemaal wit. Meer een andere tint.
Denken dat iemand gaat winnen is iets anders dan een voorkeur hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:47 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Maar als het volgens jou niet uitmaakt waarom dan toch een voorkeur?
Niet mee eens.quote:
Al die aanvallen naar elkaar is bijzaak en haantjes gedrag.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:56 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Vind het wel vermakelijk zo op de vrijdag middag. Wat sommige personen allemaal kunnen zeggen.....
Keep up the good work.
Ook gewoon dom. De FBI komt tegenwoordig voor minder langs je deur.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het in de huidige tijdsgeest echt te ver gaat.
Dat is nogal vaag.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik meen iets gelezen te hebben dat de Clinton campagne hier wel degelijk een hand in heeft.
[..]
Wat is tot nu toe de beste president die Amerika ooit gehad heeft, volgens jou?quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:05 schreef Infection het volgende:
Trump gaat de beste president worden die Amerika ooit gehad heeft, mark my words.
Vanochtend / aan het begin van de middag meende ik een koude oorlog te voelen. 2 Dagen na de overwinning van Trump voelde ik pure kou, dat komt door de oosterwind, maar het is wel heeeel toevallig natuurlijk.quote:
En nat ook hè?quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanochtend / aan het begin van de middag meende ik een koude oorlog te voelen. 2 Dagen na de overwinning van Trump voelde ik pure kou, dat komt door de oosterwind, maar het is wel heeeel toevallig natuurlijk.
Nattigheid heb ik vandaag niet gevoeld, gisteren dan weer wel. Ja, we gaan barre tijden krijgen.quote:
Ja, bar en boosquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nattigheid heb ik vandaag niet gevoeld, gisteren dan weer wel. Ja, we gaan barre tijden krijgen.
Ja, straks gaat het licht uit. nondeju!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal knetterstoned en zelfs dan je nog druk maken over politiek, dat kan nooit geen goeie wiet zijn die ze daar roken.quote:
Dat begrijpt het domme Hillarystemmend volk nie't.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:10 schreef Godshand het volgende:
Het argument dat Trump een Hitler is die de macht volledig gaat grijpen, is natuurlijk kul.
Misschien is hij wel een racist, maar in tegenstelling tot Hitler zit de Senaat en Huis van afgevaardigden niet vol met Trump aanhangers. Sterker nog, idiote ideeën als de Mexicaanse muur krijgt Trump er niet eens doorheen.
Trump heeft verder ook geen SS of SA om zaken af te dwingen.
Precies!quote:
Nou voor sommige mensen maakt het uit.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh nee he jij bent zo iemand die denkt dat het wat uitmaakt wie er President is. Wat een deceptie zal dat later zijn.
Is dat echt zo? Is daar dan ook bewijs van?quote:Op vrijdag 11 november 2016 07:35 schreef topdeck het volgende:
Reminder dat dit betaalde protesten zijn door Soros.
Trap
Er
Niet
In
Als dit over Obama zou gaan, was het racistisch.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:45 schreef frietenstamp het volgende:
Jippie, nog een fokker die links/rechts vanuit zijn bekrompen Nederlandse visie toepast op Amerika.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:48 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Precies!
De democraten hebben wel laten zien anti-democraten te zijn.
De progressievelingen die de Trumpaanhangers voor fascisten en intoleranten hebben uitgemaakt, hebben nu wel laten zien zelf de intoleranten en fascisten te zijn.
Links heeft op en top vasl gespeeld en nu gedragen ze zich nog steeds als verwende rotkinderen die hun zin niet krijgen. Waarom gaan ze niet naar Noord Korea als ze vrije verkiezingen maar niks vinden, denk je dan inderdaad.
Ik vind met name die leuzen zo pover, héhó etc.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die beroepsdemonstranten worden hard aangepakt door de politie. Genot.
twitter:latimes twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 21:55:09Trump abruptly changes his tune on protesters, praising their "passion" https://t.co/kppNpzCPbg https://t.co/5aXUFpZh3y reageer retweet
Jippie nog iemand met een bord voor zijn kop.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jippie, nog een fokker die links/rechts vanuit zijn bekrompen Nederlandse visie toepast op Amerika.
Lekker mindfokken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:58 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:latimes twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 21:55:09Trump abruptly changes his tune on protesters, praising their "passion" https://t.co/kppNpzCPbg https://t.co/5aXUFpZh3y reageer retweet
Leg eens uit.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:22 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Jippie nog iemand met een bord voor zijn kop.
twitter:FoxNews twitterde op zaterdag 12-11-2016 om 04:03:42.@seanhannity: "What happened to the Democrats' campaign theme - 'When they go low, we go high'?" #Hannity https://t.co/OMSHMRY18e reageer retweet
Het is echt geen demonstratie van beroepsdemonstranten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die beroepsdemonstranten worden hard aangepakt door de politie. Genot.
'Alles is het omgekeerde', zei John Lennon.quote:
Het zijn losers, verliezers van de ontglobalisering. Het beste kun je ze negeren. De vooruitgang dendert voort zonder hen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Tjonge jonge. Mensen zien hun rechten in gevaar komen, reageren daar emotioneel op en het volk hier gast hen staan uitlachen. Wat een totaal gebrek aan empathie...
Zo gaat dat hier. Worden er morgen molotov cocktails gegooid naar een AZC zijn het vrijheidsstrijders, andersom kunnen ze niet hard genoeg aangepakt worden. De persoon die de moord op Jo Cox bejubelde is hevig verontwaardigd als er een Trump stemmer een pak rammel krijgt. Welkom op het Fok! forumquote:Op zaterdag 12 november 2016 08:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Tjonge jonge. Mensen zien hun rechten in gevaar komen, reageren daar emotioneel op en het volk hier gast hen staan uitlachen. Wat een totaal gebrek aan empathie...
Ik begrijp best dat mensen tegen Trump zijn. Maar begrijp jij ook dat er mensen vóór Trump zijn?quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Net zoals de republikeinen met tienduizenden tegelijk protesteerden, democraten in elkaar sloegen, opriepen om Obama te vermoorden toen Obama president werd? Oh nee, wachtquote:Op zaterdag 12 november 2016 08:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Niet eens. De vooruitgang zou een stuk sneller gaan met hen. Maar de afgunst is sterker.quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zijn losers, verliezers van de ontglobalisering. Het beste kun je ze negeren. De vooruitgang dendert voort zonder hen.
Ja, maar ik zie ook in dat hun motieven ongefundeerd zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:55 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat mensen tegen Trump zijn. Maar begrijp jij ook dat er mensen vóór Trump zijn?
Welke rechten precies?quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat is dit nou weer voor een vergelijking? Welke Republikein zag toen zijn mensenrechten in gevaar in dezelfde mate als homo's, negers, vrouwen en Latino's nu doen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Net zoals de republikeinen met tienduizenden tegelijk protesteerden, democraten in elkaar sloegen, opriepen om Obama te vermoorden toen Obama president werd? Oh nee, wacht
Het recht om te trouwen. Het recht om niet zonder verdenking aangehouden of staandegehouden te worden. Het recht om met je eigen lichaam te doen wat je wilt. Het recht op een gelijke behandeling. Dat soort dingen.quote:
Wat verwacht je als iemand aan de macht komt die dingen roept zoals Trump? Dat betekent overigens niet dat ik het er mee eens ben, maar de woorden die Trump, Farage, Le Pen uitspreken scheppen een omgeving waarin mensen nog meer tegenover elkaar komen te staan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:22 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Je moet kijken naar wat er daadwerkelijk gebeurt. En dat is dat er al meerdere mensen in elkaar zijn geslagen omdat ze op Trump zouden hebben gestemd en protesten die door de politie inmiddels als 'opstand' worden geclassificeerd.
Die berichten heb ik 8 jaar geleden niet gezien en de democratische partij zou er goed aan doen om tot kalmte op te roepen nu. Maar ben bang dat ze dat niet gaan doen.
Hoe verklaar je dan dat een hoop homo's, negers, vrouwen en Latino's op Trump hebben gestemd.quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een vergelijking? Welke Republikein zag toen zijn mensenrechten in gevaar in dezelfde mate als homo's, negers, vrouwen en Latino's nu doen?
En die zijn er nu al aan?quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het recht om te trouwen. Het recht om niet zonder verdenking aangehouden of staandegehouden te worden. Het recht om met je eigen lichaam te doen wat je wilt. Het recht op een gelijke behandeling. Dat soort dingen.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat een hoop homo's, negers, vrouwen en Latino's op Trump hebben gestemd.
Dat Trump roept dat Amerika weer great gemaakt moet worden, criminelen en tuig retour afzender gaan, westerse normen en waarden gerespecteerd moeten worden en er banen komen kan niet het probleem zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat verwacht je als iemand aan de macht komt die dingen roept zoals Trump? Dat betekent overigens niet dat ik het er mee eens ben, maar de woorden die Trump, Farage, Le Pen uitspreken scheppen een omgeving waarin mensen nog meer tegenover elkaar komen te staan.
Ze praten zichzelf een armageddon aan en vervolgens gedragen ze zich alsof het einde van de wereld in zicht is nu Trump president wordt. Daarom kan ik zou van jankende Hillary-supporters genieten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:49 schreef Elzies het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
Die slechte verliezers blijven in hun eigen verzonnen onzin geloven. De praktijk liet gewoon een ander beeld zien dan wat een pro-Hillary media ons wilde doen geloven.
Laat dit gewoon een goede les zijn. Een schreeuwende minderheid kan weliswaar doen voorkomen alsof ze schreeuwen als een meerderheid, in het stemhokje gelden toch echt andere wetten en regels. Trump bewees dat na zoveel gestorte bagger en leugens rondom zijn persoon.
Een hoop? Volgens mij heeft hij bij geen van die groepen meer dan 15% gehaald...quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat een hoop homo's, negers, vrouwen en Latino's op Trump hebben gestemd.
Al die dingen probeert de Republikeinse partij, je weet wel die nu zowel in het Huis als de Senaat de meerderheid hebben, al jaren voor elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
En die zijn er nu al aan?
Die rechten gaan er echt niet aan. Dat soort rechten worden voor hrt grootste deel per staat geregeld. Niet federaal.
En zoals gezegd: eerst zien, dan geloven. Mensen denken dat hij alleenheerser is. Dat is hij niet en kan hij ook niet worden. Hij heeft geen leger klaar staan om de macht te veroveren.
De idiote plannen die hij heeft geroepen krijgt hij het congres geeneens door. En dat weet hij. Ik denk ook dat hij dit allemaal riep, gewoon voor de stemmen. Hij riep zoveel tijdens de campagne en veel uitspraken stonden 180 graden tegenover elkaar.
Blijft er bij dat ik het nog steeds een vreselijke man vind, maar dom is hij niet.
Verdiep je eerst in de Amerikaanse politiek voordat je wat roept.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat 45% van de vrouwen op "vrouwenhater" Trump gestemd heeft en 30% van de latino's op "latinohater" Trump gestemd heeft. Hoe verklaar je dat?quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Een hoop? Volgens mij heeft hij bij geen van die groepen meer dan 15% gehaald...
Verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat 45% van de vrouwen op "vrouwenhater" Trump gestemd heeft en 30% van de latino's op "latinohater" Trump gestemd heeft. Hoe verklaar je dat?
veel latinos in florida zijn wat boos op de democraten omdat ze weer vriendjes zijn met Castro, en lower class white trash vrouwen weten hun plek in de mannen maatschappij.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat 45% van de vrouwen op "vrouwenhater" Trump gestemd heeft en 30% van de latino's op "latinohater" Trump gestemd heeft. Hoe verklaar je dat?
mensen zijn angstig en angstige mensen doen gekke dingen als ze voelen in gevaar te zijn... dat zit verder ook wel ingebakken in de cultuur daarquote:Op zaterdag 12 november 2016 10:11 schreef Jigzoz het volgende:
Maar wat ik niet snap hieraan, is wat het doel van die demonstraties is.
Dat snap ik. Maar wat willen ze bereiken?quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:12 schreef Re het volgende:
[..]
mensen zijn angstig en angstige mensen doen gekke dingen als ze voelen in gevaar te zijn... dat zit verder ook wel ingebakken in de cultuur daar
reflectie of zo, ik weet het niet, het doel op zich is om frustratie te uiten, dus wellicht om af te koelen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar wat willen ze bereiken?
Hmja, denk het.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:14 schreef Re het volgende:
[..]
reflectie of zo, ik weet het niet, het doel op zich is om frustratie te uiten, dus wellicht om af te koelen?
Natuurlijk. Anders waren er daar al grootschalige rellen geweest.quote:protesten in NYC gingen trouwens gewoon zonder incidenten, dus het kan wel
Woede uiten dat er een president is gekozen die zo openlijk aangeeft hun rechten te willen schenden. Ze gaan allicht niet als makke schapen naar de slacht.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar wat willen ze bereiken?
Gewoon even hun mening ventileren dus?quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Woede uiten dat er een president is gekozen die zo openlijk aangeeft hun rechten te willen schenden. Ze gaan allicht niet als makke schapen naar de slacht.
Jep. Veel van die mensen hebben al het gevoel dat ze niet gehoord worden, en nu er een president gekozen is die zo openlijk vijandig tegenover hen staat, hebben ze allicht het idee dat protest de enige manier is om zich nog te uiten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Gewoon even hun mening ventileren dus?
Ik snap wel dat ze zich zorgen maken. Het laat alleen maar weer zien hoe grot de verschillen zijn tussen de stedelijke hipsters en conservatievere mensen buiten de grote steden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zijn losers, verliezers van de ontglobalisering. Het beste kun je ze negeren. De vooruitgang dendert voort zonder hen.
Trump zit ergens in het midden. Geen terroristen, criminelen, tuig en parasieten opvangen, wel echte vluchtelingen kansen bieden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:29 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze zich zorgen maken. Het laat alleen maar weer zien hoe grot de verschillen zijn tussen de stedelijke hipsters en conservatievere mensen buiten de grote steden.
In Nederland is dat zo ongeveer Amsterdam versus de rest. Je hoort en ziet hier alleen het hippe Amsterdam in de media. In Amerika ziet iedereen alleen wat er in zijn of haar eigen bubbel gebeurt.
Mensen worden niet uitgedaagd zelf na te denken. Zijn dogmatisch. Het lijkt de makkelijkste manier te zijn. Alsof er niets meer is tussen alle vluchtelingen opvangen, regardless what, of ze er allemaal uitpleuren.
Dat is precies hetzelfde standpunt als vrijwel iedere politicus, van Hillary Clinton tot de VVD tot de PvdA. De enige vraag is hoe je dat voor elkaar gaat krijgen, en dan komt bij Trump de aap uit de mouw.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:34 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Trump zit ergens in het midden. Geen criminelen, tuig en parasieten opvangen, wel echte vluchtelingen kansen bieden.
En wat is die aap dan volgens jou?quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is precies hetzelfde standpunt als vrijwel iedere politicus, van Hillary Clinton tot de VVD tot de PvdA. De enige vraag is hoe je dat voor elkaar gaat krijgen, en dan komt bij Trump de aap uit de mouw.
Exact dezelfde retoriek die ook bij Republikeinen te horen was na de winst van Obama. Met als enige verschil dat Obama nooit vijandig is geweest tegenover de rechten van Republikeinen, terwijl Trump wel de rechten van negers wil aantasten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:35 schreef frietenstamp het volgende:
Ondertussen bij de Amerikaanse vrienden van Quinsy en Sylvana:
[ afbeelding ]
Dom, kortzichtig en bevooroordeeld.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:37 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
En wat is die aap dan volgens jou?
Wtf. Je bent niet wijs joh.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Exact dezelfde retoriek die ook bij Republikeinen te horen was na de winst van Obama. Met als enige verschil dat Obama nooit vijandig is geweest tegenover de rechten van Republikeinen, terwijl Trump wel de rechten van negers wil aantasten.
Je bent zelf dom, kortzichtig en bevooroordeeld.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dom, kortzichtig en bevooroordeeld.
Bijvoorbeeld die muur van hem.
Het zijn echte Amerikanen, meteen een vuurwapen kopen om zichzelf verdedigen. De uitspraken van Trump gaan toch grote gevolgen hebben in dat land, er is een boel kapot gemaakt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:35 schreef frietenstamp het volgende:
Ondertussen bij de Amerikaanse vrienden van Quinsy en Sylvana:
[ afbeelding ]
quote:
Goede argumenten hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:39 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Je bent zelf dom, kortzichtig en bevooroordeeld.
Dat lijkt me sterk. Superioriteitsdenken druipt overigens van deze post.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Exact dezelfde retoriek die ook bij Republikeinen te horen was na de winst van Obama. Met als enige verschil dat Obama nooit vijandig is geweest tegenover de rechten van Republikeinen, terwijl Trump wel de rechten van negers wil aantasten.
Jij snapt niet dat de afstand van "links" tot "rechts" even groot is als de afstand van "rechts" tot "links".quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Op welke manier druipt dat van deze post?quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Superioriteitsdenken druipt overigens van deze post.
Jij bent van het gelijkheidsdenken? 'Iedere mening is net zoveel waard'?quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:42 schreef eriksd het volgende:
Superioriteitsdenken druipt overigens van deze post.
Op wat voor manier is dat relevant?quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat de afstand van "links" tot "rechts" even groot is als de afstand van "rechts" tot "links".
Neuh, die van mij veel meer. Betaal ook meer belasting.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jij bent van het gelijkheidsdenken? 'Iedere mening is net zoveel waard'?
Welke uitspraken?quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:40 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De uitspraken van Trump gaan toch grote gevolgen hebben in dat land, er is een boel kapot gemaakt.
Het superioriteitsdenken druipt van deze post af.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh, die van mij veel meer. Betaal ook meer belasting.
Vrede, behalve voor negers die door politieagenten doodgeschoten worden. Welvaart, behalve voor vrouwen die gedwongen worden kinderen te baren. Werkgelegenheid, die verdacht veel op loonslavernij lijkt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:46 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Welke uitspraken?
Trump is een man die zaken voor mekaar krijgt die anderen niet voor mekaar krijgen. Trump is er voor de Amerikanen. Trump brengt werkgelegenheid, vrede en welvaart. Niemand anders dan duivelsgebroed kan daar een probleem mee hebben.
Zijn religieuze standpunt inzake abortus is inderdaad dubieus. Verder vecht je volgens mij vooral tegen je eigen fantasie.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Vrede, behalve voor negers die door politieagenten doodgeschoten worden. Welvaart, behalve voor vrouwen die gedwongen worden kinderen te baren. Werkgelegenheid, die verdacht veel op loonslavernij lijkt.
Vandaar dat hij allemaal lobbyisten in zijn team opneemt, ook al had hij gezegd dat die mensen de oorzaak van de problemen waren?quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:46 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Welke uitspraken?
Trump is een man die zaken voor mekaar krijgt die anderen niet voor mekaar krijgen. Trump is er voor de Amerikanen. Trump brengt werkgelegenheid, vrede en welvaart. Niemand anders dan duivelsgebroed kan daar een probleem mee hebben.
Het grootste deel van die demonstranten bestaat uit jonge (blanke) watjes die niks gewend zijn terwijl talloze Trumpsupporters die alles verloren hebben of bang zijn dat ze alles verliezen zich gewoon netjes gedroegen toen Obama als president werd gekozen. Geen demonstraties, geen geweld, niet in marsen opriepen tot het vermoorden van Obama.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Op wat voor manier is dat relevant?
Dat krijg je als je een kandidaat kiest die bevolkingsgroepen schoffeert, dan worden mensen boos.quote:
Soms post je verstandige dingen en dan post je weer onzin zoals dit...quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat heeft Trump gezegd over negers dan? Clinton noemde ze super predators...quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:54 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een kandidaat kiest die bevolkingsgroepen schoffeert, dan worden mensen boos.
die stemden toen massaal op Obama hoorquote:Op zaterdag 12 november 2016 10:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het grootste deel van die demonstranten bestaat uit jonge (blanke) watjes die niks gewend zijn terwijl talloze Trumpsupporters die alles verloren hebben of bang zijn dat ze alles verliezen zich gewoon netjes gedroegen toen Obama als president werd gekozen. Geen demonstraties, geen geweld, niet in marsen opriepen tot het vermoorden van Obama.
Maar de Trump-stemmers waren toch racistenquote:Op zaterdag 12 november 2016 10:54 schreef Re het volgende:
[..]
die stemden toen massaal op Obama hoordus dat is geen reden om er dan tegen te demonstreren
Ik denk dat het wel meevalt. Volgens mij wordt dit de beste president ooit voor alle Amerikanen met uitzondering van de eerder genoemde vijanden van veiligheid en welvaart. We zullen het gaan zien.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Trump is een verkoper die veel mensen leugens heeft verkocht de kans dat zijn aanhang daar ook bij hoort wordt steeds groter.
nou nee, dat er elementen zijn die racistisch zijn maakt een gemiddelde trump stemmer niet racistisch, die mantra wordt wel graag gebruikt natuurlijk... in de rustbelt denkt men wat anders dan in het zuiden natuurlijk...quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar de Trump-stemmers waren toch racisten
Racisten bestaan toch helemaal niet? Dat zijn toch gewoon hardwerkende, degelijke, fatsoenlijke mensen die zich zorgen maken over de toekomst van hun kinderen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar de Trump-stemmers waren toch racisten
Welke groepen heeft hij geschoffeerd dan volgens jou?quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:54 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een kandidaat kiest die bevolkingsgroepen schoffeert, dan worden mensen boos.
'Beste president ooit'. Zozo. Tikkeltje voorbarig, niet?quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:57 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt. Volgens mij wordt dit de beste president ooit voor alle Amerikanen met uitzondering van de eerder genoemde vijanden van veiligheid en welvaart. We zullen het gaan zien.
Is dit een grap?quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:00 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Welke groepen heeft hij geschoffeerd dan volgens jou?
http://www.huffingtonpost(...)7177e4b03260bf777e83quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:54 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wat heeft Trump gezegd over negers dan? Clinton noemde ze super predators...
Build a wall (and let Mexico pay for it), grab 'm by the pussy and lock her up.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
'Beste president ooit'. Zozo. Tikkeltje voorbarig, niet?
De beste man zei dat de Mexicanen die naar de VS komen dieven en verkrachters zijn.quote:
Daar kan FDR nog een puntje aan zuigen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Build a wall (and let Mexico pay for it), grab 'm by the pussy and lock her up.
Daar komt nooit meer iemand overheen. Het summum.
Een muur bouwen is groepen schofferen? Zo dan. Wie schoffeer jij allemaal als je vannacht het nachtslot er weer opdraait?quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Build a wall (and let Mexico pay for it), grab 'm by the pussy and lock her up.
Daar komt nooit meer iemand overheen. Het summum.
Dat zegt hij niet. Dat wil jij horen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De beste man zei dat de Mexicanen die naar de VS komen dieven en verkrachters zijn.
Ik zou mij als Mexicaan die in de VS woont toch wel redelijk geschoffeerd voelen.
Dat zei ik niet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:05 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Een muur bouwen is groepen schofferen? Zo dan. Wie schoffeer jij allemaal als je vannacht het nachtslot er weer opdraait?
Sorry, dat heb ik hem letterlijk horen zeggen. Ik heb die beelden het afgelopen jaar talloze malen gezien.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:05 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Dat wil jij horen.
Wat zei je dan?quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:02 schreef Jigzoz het volgende:
Build a wall (and let Mexico pay for it)
Ja, dat zei ik inderdaad wel. Maar de rest van je post is onzin. Ik heb dat niet gezegd. Ook niet indirect.quote:
Het is wel aandoenlijk hoeveel vertrouwen sommige mensen daarin hebben. Volgens mij heeft Trump geen bestuurlijke ervaring, geen ervaring in de politiek, is hij omringt in zijn eigen partij met grote tegenstanders, heeft hij grote weerstand onder een behoorlijk deel van de bevolking, is hij weinig diplomatiek en schoffeert geregeld belangrijke buitenlandse partners. Zijn opleiding is nu ook niet dat je meteen vrolijk wordt en het aantal bedrijven dat onder zijn leiding failliet is gegaan is ook behoorlijk groot.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:57 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt. Volgens mij wordt dit de beste president ooit voor alle Amerikanen met uitzondering van de eerder genoemde vijanden van veiligheid en welvaart. We zullen het gaan zien.
Oftewel, the best (en the better) wil hij wel. Dat is geen schofferen maar deurbeleid voeren. Zijn stelling is dat boeven en drugsbendes niets positiefs voor Amerika doen. Jij vindt het wel een verrijking natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry, dat heb ik hem letterlijk horen zeggen. Ik heb die beelden het afgelopen jaar talloze malen gezien.
'They're not sending their best'.
Hij zegt dat er alleen dieven en verkrachters het land binnen komen. Ik zou mij toch aardig geschoffeerd voelen als Mexicaan die naar de VS is verhuisd.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:11 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Oftewel, the best (en the better) wil hij wel. Dat is geen schofferen maar deurbeleid voeren. Zijn stelling is dat boeven en drugsbendes niets positiefs voor Amerika doen. Jij vindt het wel een verrijking natuurlijk.
Waarom post jij vrijwel uitsluitend stropoppen? Is de mening aan de andere kant niet bestrijdenswaardig genoeg?quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:11 schreef frietenstamp het volgende:
Zijn stelling is dat boeven en drugsbendes niets positiefs voor Amerika doen. Jij vindt het wel een verrijking natuurlijk.
De politiek heeft geen ervaring met saneren, gezond maken, opbouwen en succesvol maken. Trump wel. Politiek = spelletjes spelen. Daar heeft Trump geen tijd voor. Die is gefocust op de deal sluiten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:10 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is wel aandoenlijk hoeveel vertrouwen sommige mensen daarin hebben. Volgens mij heeft Trump geen bestuurlijke ervaring, geen ervaring in de politiek, is hij omringt in zijn eigen partij met grote tegenstanders, heeft hij grote weerstand onder een behoorlijk deel van de bevolking, is hij weinig diplomatiek en schoffeert geregeld belangrijke buitenlandse partners. Zijn opleiding is nu ook niet dat je meteen vrolijk wordt en het aantal bedrijven dat onder zijn leiding failliet is gegaan is ook behoorlijk groot.
Ja , amerikaanse volk is sowieso vrij agressief en raarquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Valt het nou wel mee met die protesten eigenlijk?
Dat zegt hij niet. Dat wil jij horen. Omdat jij geen goed verstaander bent en geen mensenkennis hebt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij zegt dat er alleen dieven en verkrachters het land binnen komen. Ik zou mij toch aardig geschoffeerd voelen als Mexicaan die naar de VS is verhuisd.
Maar geef er gerust je eigen draai aan.
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:16 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Dat wil jij horen. Omdat jij geen goed verstaander bent en geen mensenkennis hebt.
Koosje, ik snap dat jij een gevoelige jongen ben maar luister eens naar me zonder in huilen uit te barsten: Als je een vrouw of meerdere vrouwen beledigt dan hoef je geen vrouwenhater te zijn. Als je wat grove taal uit over illegale Mexicanen dan hoef je niet alle Amerikaanse latino's te haten. Je hebt een enorm zieligheidscomplex. Maak het niet groter dan het is, dat scheelt je een hoop traantjes. Trump haat toch ook niet alle mannen omdat hij mannen beledigt heeft?quote:
Was je ook zo moreel verontwaardigd tijdens die acht jaar Obama toen de Tea Party de meest ranzige meuk over de president verkondigde? Heb je toen ook fokposts volgeschreven over de wijze waarop miljoenen Amerikanen de president afschilderde als moslim, Kenyaan, Hitler, babymoordenaar, racist en wat dies meer zij? Of was dat een 'irrelevante' marge van de samenleving?quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:16 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Dat wil jij horen. Omdat jij geen goed verstaander bent en geen mensenkennis hebt.
Ik beweer dan ook nergens dat hij een latinohater is. Het ging om de vraag of hij groepen had geschoffeerd.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Koosje, ik snap dat jij een gevoelige jongen ben maar luister eens naar me zonder in huilen uit te barsten: Als je een vrouw of meerdere vrouwen beledigt dan hoef je geen vrouwenhater te zijn. Als je wat grove taal uit over illegale Mexicanen dan hoef je niet alle Amerikaanse latino's te haten. Je hebt een enorm zieligheidscomplex. Maak het niet groter dan het is, dat scheelt je een hoop traantjes. Trump haat toch ook niet alle mannen omdat hij mannen beledigt heeft?
Die vraag is beantwoord: nee, hij heeft geen groepen geschoffeerd. Volgende vraag?quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beweer dan ook nergens dat hij een latinohater is. Het ging om de vraag of hij groepen had geschoffeerd.
Drama, hij heeft illegale Mexicanen beledigd.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beweer dan ook nergens dat hij een latinohater is. Het ging om de vraag of hij groepen had geschoffeerd.
Een land is wat anders dan een bedrijf. Trump heeft juist totaal geen ervaring met dat soort zaken als het gaat om een land. Overigens als hij op zijn gebruikelijke manier gaat saneren (failliet laten gaan) dan is het niet best voor de VS. Wat Trump gewend is is opdrachten geven nu moet hij verantwoording afleggen, dat gaat hem erg slecht af want tegen kritiek kan hij niet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:15 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
De politiek heeft geen ervaring met saneren, gezond maken, opbouwen en succesvol maken. Trump wel. Politiek = spelletjes spelen. Daar heeft Trump geen tijd voor. Die is gefocust op de deal sluiten.
Tokkies moeten ook het gesprek leren aangaan met de elite. Dat is alleen lastig want de elite, zo iemand als Pechtold bijv, dendert overal doorheen met een woordenbrij van hier tot gunter.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:23 schreef Jigzoz het volgende:
Wat trouwens wel gek is, is dat je vrijwel overal in de media nu van traditionele zijde de mening hoort dat dit op de een of andere manier het gevolg is van onaardig doen tegen tokkies. Toch hoor ik aan de tokkiekant niemand pleiten voor aardig doen tegen linksmensen, landverraders, policors, of weet ik veel hoe zij de rest van Nederland noemen.
Is dat 'doe eens aardig tegen tokkies en luister eens naar ze' niet ook gewoon weer elitair geneuzel?
http://www.nytimes.com/20(...)supporters.html?_r=0quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:23 schreef Jigzoz het volgende:
Wat trouwens wel gek is, is dat je vrijwel overal in de media nu van traditionele zijde de mening hoort dat dit op de een of andere manier het gevolg is van onaardig doen tegen tokkies. Toch hoor ik aan de tokkiekant niemand pleiten voor aardig doen tegen linksmensen, landverraders, policors, of weet ik veel hoe zij de rest van Nederland noemen.
Is dat 'doe eens aardig tegen tokkies en luister eens naar ze' niet ook gewoon weer elitair geneuzel?
Het land is al failliet. Trump de man die het weer great wil en kan maken. Kun je twee dingen doen. Hem daarbij helpen of tegenwerken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Een land is wat anders dan een bedrijf. Trump heeft juist totaal geen ervaring met dat soort zaken als het gaat om een land. Overigens als hij op zijn gebruikelijke manier gaat saneren (failliet laten gaan) dan is het niet best voor de VS. Wat Trump gewend is is opdrachten geven nu moet hij verantwoording afleggen, dat gaat hem erg slecht af want tegen kritiek kan hij niet.
http://www.politifact.com(...)e-declared-bankrupt/
Tsja, veel Mexicanen voelden zich geschoffeerd door zijn opmerkingen. Maar jij bepaalt natuurlijk wel even voor die mensen dat dat onzin is.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:23 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Die vraag is beantwoord: nee, hij heeft geen groepen geschoffeerd. Volgende vraag?
Nee hoor. Mexicanen met een IQ boven de 80 en geen illegale of criminele belangen voelden zich niet geschoffeerd. Die hebben namelijk last van dezelfde groepen als waar Trump ook geen rol voor ziet bij de wederopbouw.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, veel Mexicanen voelden zich geschoffeerd door zijn opmerkingen. Maar jij bepaalt natuurlijk wel even voor die mensen dat dat onzin is.
De enige die hele groepen wegzette was mevrouw Hilary Clinton. Alle - ja alle - Trumpstemmers waren een basket full of deplorables. Niet eentje die niet deugde, nee allemaal.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, veel Mexicanen voelden zich geschoffeerd door zijn opmerkingen. Maar jij bepaalt natuurlijk wel even voor die mensen dat dat onzin is.
Hm. Ik mag niet op hun pagina komen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:26 schreef Re het volgende:
[..]
http://www.nytimes.com/20(...)supporters.html?_r=0
twitter:LeahRBoss twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 09:06:21The idiots are now fighting each other. #TrumpRiot https://t.co/emyrv9PGUR reageer retweet
Blijkbaar weet je niet wat een failliet land betekent. Verder wil elke president het land great maken, het is vrij grappig dat Trump aanhangers denken dat alleen Trump dat wil. Dat hij het kan betwijfel ik dus zeer ik heb geen enkele aanwijzing dat hij het kan dus ik ben benieuwd op welke feiten je dat baseert. Veel verder dan iets roepen is Trump nog niet gekomen terwijl hij al een enorme weerstand heeft veroorzaakt zowel binnen zijn eigen partij als bij de democraten. Zijn plannen om te investeren zijn ook in tegenspraak met wat de republikeinen verstandig vinden namelijk op de staatsschuld letten. Als hij een bedrijf had kon hij het zelf beslissen nu moet hij die tegenstanders gaan overtuigen op basis waarvan denk je dat hij dat kan? Zijn opleiding voor handel in onroerend goed zal hem denk ik niet veel gaan helpen en zijn ervaring in het bedrijfsleven ook niet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:26 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Het land is al failliet. Trump de man die het weer great wil en kan maken. Kun je twee dingen doen. Hem daarbij helpen of tegenwerken.
Ik denk eerlijk gezegd dat er aan beide kanten bijzonder weinig interesse is in dialoog.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:26 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Tokkies moeten ook het gesprek leren aangaan met de elite. Dat is alleen lastig want de elite, zo iemand als Pechtold bijv, dendert overal doorheen met een woordenbrij van hier tot gunter.
Misschien is het een manier om iedereen die aan het woord is, een stok te geven en zolang iemand die stok vasthoudt, mag hij of zij niet onderbroken worden. Dan wordt de stok doorgegeven en mag diegene het woord hebben en niet onderbroken worden.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:34 schreef frietenstamp het volgende:
twitter:LeahRBoss twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 09:06:21The idiots are now fighting each other. #TrumpRiot https://t.co/emyrv9PGUR reageer retweet
oh ff via googlequote:Op zaterdag 12 november 2016 11:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Ik mag niet op hun pagina komen.
Trump outrages latinosquote:Op zaterdag 12 november 2016 11:28 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Nee hoor. Mexicanen met een IQ boven de 80 en geen illegale of criminele belangen voelden zich niet geschoffeerd. Die hebben namelijk last van dezelfde groepen als waar Trump ook geen rol voor ziet bij de wederopbouw.
De Huffington post. Als je dat gaat lezen dan ben je ver heen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:01 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
http://www.huffingtonpost(...)7177e4b03260bf777e83
Er zat toch geen psycholoog bij? Het idee was goed en de laagopgeleiden kwamen ook wel met goeie opmerkingen zoals 'we hebben een helikopterview nodig' en de stem van laagopgeleiden moet meer opgemerkt worden en serieus genomen worden in de politiek. Pechtold viel aardig door de mand, werd af en toe onzeker als je goed oplette.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat er aan beide kanten bijzonder weinig interesse is in dialoog.
Overigens snap ik ook niet waarom mensen zich laten vernederen door als 'laagopgeleide' in een praatprogramma aan tafel gezet te worden.
"Zo laagopgeleide, en wat vind jij van de politiek?"
"Nou, de politiek luistert niet en ze liegen, en..."
"Aan tafel hebben we ook psycholoog Henk Bakker. Mijnheer Bakker, waarom voelt deze laagopgeleide zich niet gehoord?"
Alleen Breitbart lezen, want de rest is communistisch.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De Huffington post. Als je dat gaat lezen dan ben je ver heen.
Ik weet dat het moeilijk te bevatten is voor je maar gevoelens zijn geen feiten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump outrages latinos
Maar jij bepaalt natuurlijk wel even voor deze mensen of hun gevoelens terecht zijn.
Afijn, hieruit blijkt dat hij mensen geschoffeerd heeft. Dat mag jij niet terecht vinden, maar dat verandert niets aan hun gevoelens.
O, ik bedoelde het niet specifiek. Ik heb dat programma niet eens gezien nog. Maar puur dat tentoonstellen van laagopgeleiden vind ik getuigen van een veel verdergaande vorm van arrogantie dan die lui helemaal buiten beschouwing laten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:43 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Er zat toch geen psycholoog bij? Het idee was goed en de laagopgeleiden kwamen ook wel met goeie opmerkingen zoals 'we hebben een helikopterview nodig' en de stem van laagopgeleiden moet meer opgemerkt worden en serieus genomen worden in de politiek. Pechtold viel aardig door de mand, werd af en toe onzeker als je goed oplette.
Ik hoop dat ze het vaker doen. Misschien een discussieprogramma specifiek tussen hoog- en laagopgeleiden want die kloof begint er werkelijk te komen. Vroeger had je nog wel dat hoogopgeleiden zich konden verplaatsen in de gewone man maar tegenwoordig krijgen ze te weinig tegengeluid en gaan ze zich steeds dieper in hun eigen cocon ingraven.
beter Fox News en Alex Jones!quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
grootste deel van die groep heeft niet op trump gestemd, dat is ook een feit, een van de redenen dat ze wel op trump stemde is omdat de democraten vriendjes zijn geworden met castro, en dat hillary een vrouw isquote:Op zaterdag 12 november 2016 11:44 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik weet dat het moeilijk te bevatten is voor je maar gevoelens zijn geen feiten.
Dat is het ook wel maar het is ook bizar dat tegenwoordig alleen hoogopgeleiden op tv te zien zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, ik bedoelde het niet specifiek. Ik heb dat programma niet eens gezien nog. Maar puur dat tentoonstellen van laagopgeleiden vind ik getuigen van een veel verdergaande vorm van arrogantie dan die lui helemaal buiten beschouwing laten.
Precies, jij vindt dat die mensen zich niet zo moeten aanstellen en zo heb je je eigen gelijk bewijzen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:44 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik weet dat het moeilijk te bevatten is voor je maar gevoelens zijn geen feiten.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:43 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Er zat toch geen psycholoog bij? Het idee was goed en de laagopgeleiden kwamen ook wel met goeie opmerkingen zoals 'we hebben een helikopterview nodig' en de stem van laagopgeleiden moet meer opgemerkt worden en serieus genomen worden in de politiek. Pechtold viel aardig door de mand, werd af en toe onzeker als je goed oplette.
Ik hoop dat ze het vaker doen. Misschien een discussieprogramma specifiek tussen hoog- en laagopgeleiden want die kloof begint er werkelijk te komen. Vroeger had je nog wel dat hoogopgeleiden zich konden verplaatsen in de gewone man maar tegenwoordig krijgen ze te weinig tegengeluid en gaan ze zich daardoor steeds dieper in hun eigen cocon ingraven.
Ook, omdat hoogopgeleiden (zoals ik) hun stem niet laten horen tussen de andere hoogopgeleiden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:47 schreef frietenstamp het volgende:
[..]De kloof gaat dwars door alle opleidingsniveaus heen.
waaromquote:Op zaterdag 12 november 2016 11:48 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ook, omdat hoogopgeleiden (zoals ik) hun stem niet laten horen tussen de andere hoogopgeleiden.
Ik maak onderscheid tussen feiten en gevoelens.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Precies, jij vindt dat die mensen zich niet zo moeten aanstellen en zo heb je je eigen gelijk bewijzen.
Je kunt toch even kijken of de voorbeelden kloppen, oh nee jij niet natuurlijk jij wil alleen lezen wat bij jouw mening past. Lezen wat mensen schrijven waarmee je het oneens bent is juist erg belangrijk als je wil controleren of jouw mening juist is.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nou ja, bij bepaalde onderwerpen is dat nogal logisch, maar bij andere niet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:46 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dat is het ook wel maar het is ook bizar dat tegenwoordig alleen hoogopgeleiden op tv te zien zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |