Precies!quote:
Nou voor sommige mensen maakt het uit.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh nee he jij bent zo iemand die denkt dat het wat uitmaakt wie er President is. Wat een deceptie zal dat later zijn.
Is dat echt zo? Is daar dan ook bewijs van?quote:Op vrijdag 11 november 2016 07:35 schreef topdeck het volgende:
Reminder dat dit betaalde protesten zijn door Soros.
Trap
Er
Niet
In
Als dit over Obama zou gaan, was het racistisch.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:45 schreef frietenstamp het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PrisonPlanet twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 01:13:04She writes for the Guardian.Imagine my shock. https://t.co/tBwnfI2UHg reageer retweet
Jippie, nog een fokker die links/rechts vanuit zijn bekrompen Nederlandse visie toepast op Amerika.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:48 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Precies!
De democraten hebben wel laten zien anti-democraten te zijn.
De progressievelingen die de Trumpaanhangers voor fascisten en intoleranten hebben uitgemaakt, hebben nu wel laten zien zelf de intoleranten en fascisten te zijn.
Links heeft op en top vasl gespeeld en nu gedragen ze zich nog steeds als verwende rotkinderen die hun zin niet krijgen. Waarom gaan ze niet naar Noord Korea als ze vrije verkiezingen maar niks vinden, denk je dan inderdaad.
Ik vind met name die leuzen zo pover, héhó etc.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die beroepsdemonstranten worden hard aangepakt door de politie. Genot.
twitter:latimes twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 21:55:09Trump abruptly changes his tune on protesters, praising their "passion" https://t.co/kppNpzCPbg https://t.co/5aXUFpZh3y reageer retweet
Jippie nog iemand met een bord voor zijn kop.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jippie, nog een fokker die links/rechts vanuit zijn bekrompen Nederlandse visie toepast op Amerika.
Lekker mindfokken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:58 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:latimes twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 21:55:09Trump abruptly changes his tune on protesters, praising their "passion" https://t.co/kppNpzCPbg https://t.co/5aXUFpZh3y reageer retweet
Leg eens uit.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:22 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Jippie nog iemand met een bord voor zijn kop.
twitter:FoxNews twitterde op zaterdag 12-11-2016 om 04:03:42.@seanhannity: "What happened to the Democrats' campaign theme - 'When they go low, we go high'?" #Hannity https://t.co/OMSHMRY18e reageer retweet
Het is echt geen demonstratie van beroepsdemonstranten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die beroepsdemonstranten worden hard aangepakt door de politie. Genot.
'Alles is het omgekeerde', zei John Lennon.quote:
Het zijn losers, verliezers van de ontglobalisering. Het beste kun je ze negeren. De vooruitgang dendert voort zonder hen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Tjonge jonge. Mensen zien hun rechten in gevaar komen, reageren daar emotioneel op en het volk hier gast hen staan uitlachen. Wat een totaal gebrek aan empathie...
Zo gaat dat hier. Worden er morgen molotov cocktails gegooid naar een AZC zijn het vrijheidsstrijders, andersom kunnen ze niet hard genoeg aangepakt worden. De persoon die de moord op Jo Cox bejubelde is hevig verontwaardigd als er een Trump stemmer een pak rammel krijgt. Welkom op het Fok! forumquote:Op zaterdag 12 november 2016 08:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Tjonge jonge. Mensen zien hun rechten in gevaar komen, reageren daar emotioneel op en het volk hier gast hen staan uitlachen. Wat een totaal gebrek aan empathie...
Ik begrijp best dat mensen tegen Trump zijn. Maar begrijp jij ook dat er mensen vóór Trump zijn?quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Net zoals de republikeinen met tienduizenden tegelijk protesteerden, democraten in elkaar sloegen, opriepen om Obama te vermoorden toen Obama president werd? Oh nee, wachtquote:Op zaterdag 12 november 2016 08:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Niet eens. De vooruitgang zou een stuk sneller gaan met hen. Maar de afgunst is sterker.quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zijn losers, verliezers van de ontglobalisering. Het beste kun je ze negeren. De vooruitgang dendert voort zonder hen.
Ja, maar ik zie ook in dat hun motieven ongefundeerd zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:55 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat mensen tegen Trump zijn. Maar begrijp jij ook dat er mensen vóór Trump zijn?
Welke rechten precies?quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat is dit nou weer voor een vergelijking? Welke Republikein zag toen zijn mensenrechten in gevaar in dezelfde mate als homo's, negers, vrouwen en Latino's nu doen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Net zoals de republikeinen met tienduizenden tegelijk protesteerden, democraten in elkaar sloegen, opriepen om Obama te vermoorden toen Obama president werd? Oh nee, wacht
Het recht om te trouwen. Het recht om niet zonder verdenking aangehouden of staandegehouden te worden. Het recht om met je eigen lichaam te doen wat je wilt. Het recht op een gelijke behandeling. Dat soort dingen.quote:
Wat verwacht je als iemand aan de macht komt die dingen roept zoals Trump? Dat betekent overigens niet dat ik het er mee eens ben, maar de woorden die Trump, Farage, Le Pen uitspreken scheppen een omgeving waarin mensen nog meer tegenover elkaar komen te staan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:22 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Je moet kijken naar wat er daadwerkelijk gebeurt. En dat is dat er al meerdere mensen in elkaar zijn geslagen omdat ze op Trump zouden hebben gestemd en protesten die door de politie inmiddels als 'opstand' worden geclassificeerd.
Die berichten heb ik 8 jaar geleden niet gezien en de democratische partij zou er goed aan doen om tot kalmte op te roepen nu. Maar ben bang dat ze dat niet gaan doen.
Hoe verklaar je dan dat een hoop homo's, negers, vrouwen en Latino's op Trump hebben gestemd.quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een vergelijking? Welke Republikein zag toen zijn mensenrechten in gevaar in dezelfde mate als homo's, negers, vrouwen en Latino's nu doen?
En die zijn er nu al aan?quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het recht om te trouwen. Het recht om niet zonder verdenking aangehouden of staandegehouden te worden. Het recht om met je eigen lichaam te doen wat je wilt. Het recht op een gelijke behandeling. Dat soort dingen.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat een hoop homo's, negers, vrouwen en Latino's op Trump hebben gestemd.
Dat Trump roept dat Amerika weer great gemaakt moet worden, criminelen en tuig retour afzender gaan, westerse normen en waarden gerespecteerd moeten worden en er banen komen kan niet het probleem zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat verwacht je als iemand aan de macht komt die dingen roept zoals Trump? Dat betekent overigens niet dat ik het er mee eens ben, maar de woorden die Trump, Farage, Le Pen uitspreken scheppen een omgeving waarin mensen nog meer tegenover elkaar komen te staan.
Ze praten zichzelf een armageddon aan en vervolgens gedragen ze zich alsof het einde van de wereld in zicht is nu Trump president wordt. Daarom kan ik zou van jankende Hillary-supporters genieten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:49 schreef Elzies het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
Die slechte verliezers blijven in hun eigen verzonnen onzin geloven. De praktijk liet gewoon een ander beeld zien dan wat een pro-Hillary media ons wilde doen geloven.
Laat dit gewoon een goede les zijn. Een schreeuwende minderheid kan weliswaar doen voorkomen alsof ze schreeuwen als een meerderheid, in het stemhokje gelden toch echt andere wetten en regels. Trump bewees dat na zoveel gestorte bagger en leugens rondom zijn persoon.
Een hoop? Volgens mij heeft hij bij geen van die groepen meer dan 15% gehaald...quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat een hoop homo's, negers, vrouwen en Latino's op Trump hebben gestemd.
Al die dingen probeert de Republikeinse partij, je weet wel die nu zowel in het Huis als de Senaat de meerderheid hebben, al jaren voor elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
En die zijn er nu al aan?
Die rechten gaan er echt niet aan. Dat soort rechten worden voor hrt grootste deel per staat geregeld. Niet federaal.
En zoals gezegd: eerst zien, dan geloven. Mensen denken dat hij alleenheerser is. Dat is hij niet en kan hij ook niet worden. Hij heeft geen leger klaar staan om de macht te veroveren.
De idiote plannen die hij heeft geroepen krijgt hij het congres geeneens door. En dat weet hij. Ik denk ook dat hij dit allemaal riep, gewoon voor de stemmen. Hij riep zoveel tijdens de campagne en veel uitspraken stonden 180 graden tegenover elkaar.
Blijft er bij dat ik het nog steeds een vreselijke man vind, maar dom is hij niet.
Verdiep je eerst in de Amerikaanse politiek voordat je wat roept.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat 45% van de vrouwen op "vrouwenhater" Trump gestemd heeft en 30% van de latino's op "latinohater" Trump gestemd heeft. Hoe verklaar je dat?quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Een hoop? Volgens mij heeft hij bij geen van die groepen meer dan 15% gehaald...
Verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat 45% van de vrouwen op "vrouwenhater" Trump gestemd heeft en 30% van de latino's op "latinohater" Trump gestemd heeft. Hoe verklaar je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |