Nee hoor, je had het ook over de verdragen. Of ben je die nu alweer vergeten?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:35 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
[..]
Gast serieus
Verder heb ik alleen gezegd dat we zullen zien wat hij zal bereiken.
Als hij straks op het zelfde pedo-lijstje staat als Hillary gaat hij het ook niet redden.
Maar als het volgens jou niet uitmaakt waarom dan toch een voorkeur?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik dacht dat Clinton zou winnen. Maar dat het niet veel uitmaakt was altijd al het geval. Mensen die dat wel denken vind ik grappig.
'Nu wordt alles anders!'
Ja die verdragen zijn toch van de baan dat vind ik een mooi gegeven. Jij zegt dat ze via andere wegen weer binnen komen. Ik denk daar anders over maar als het komt dan zien we dat dan wel weer.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee hoor, je had het ook over de verdragen. Of ben je die nu alweer vergeten?
Dat zou alles anders maken toch. Tijdsgeest enzo. Is dat nu opeens weg?
Jij hebt het over een grote shift. Voor mij verandert het niets.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:47 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja die verdragen zijn toch van de baan dat vind ik een mooi gegeven. Jij zegt dat ze via andere wegen weer binnen komen. Ik denk daar anders over maar als het komt dan zien we dat dan wel weer.
Ook weer zo'n zwart-witte gedachte van je. Er is een grote shift geweest door Trumps verkiezing. Dat maakt het niet meteen helemaal zwart of helemaal wit. Meer een andere tint.
Denken dat iemand gaat winnen is iets anders dan een voorkeur hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:47 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Maar als het volgens jou niet uitmaakt waarom dan toch een voorkeur?
Niet mee eens.quote:
Al die aanvallen naar elkaar is bijzaak en haantjes gedrag.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:56 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Vind het wel vermakelijk zo op de vrijdag middag. Wat sommige personen allemaal kunnen zeggen.....
Keep up the good work.
Ook gewoon dom. De FBI komt tegenwoordig voor minder langs je deur.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het in de huidige tijdsgeest echt te ver gaat.
Dat is nogal vaag.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik meen iets gelezen te hebben dat de Clinton campagne hier wel degelijk een hand in heeft.
[..]
Wat is tot nu toe de beste president die Amerika ooit gehad heeft, volgens jou?quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:05 schreef Infection het volgende:
Trump gaat de beste president worden die Amerika ooit gehad heeft, mark my words.
Vanochtend / aan het begin van de middag meende ik een koude oorlog te voelen. 2 Dagen na de overwinning van Trump voelde ik pure kou, dat komt door de oosterwind, maar het is wel heeeel toevallig natuurlijk.quote:
En nat ook hè?quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanochtend / aan het begin van de middag meende ik een koude oorlog te voelen. 2 Dagen na de overwinning van Trump voelde ik pure kou, dat komt door de oosterwind, maar het is wel heeeel toevallig natuurlijk.
Nattigheid heb ik vandaag niet gevoeld, gisteren dan weer wel. Ja, we gaan barre tijden krijgen.quote:
Ja, bar en boosquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nattigheid heb ik vandaag niet gevoeld, gisteren dan weer wel. Ja, we gaan barre tijden krijgen.
Ja, straks gaat het licht uit. nondeju!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal knetterstoned en zelfs dan je nog druk maken over politiek, dat kan nooit geen goeie wiet zijn die ze daar roken.quote:
Dat begrijpt het domme Hillarystemmend volk nie't.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:10 schreef Godshand het volgende:
Het argument dat Trump een Hitler is die de macht volledig gaat grijpen, is natuurlijk kul.
Misschien is hij wel een racist, maar in tegenstelling tot Hitler zit de Senaat en Huis van afgevaardigden niet vol met Trump aanhangers. Sterker nog, idiote ideeën als de Mexicaanse muur krijgt Trump er niet eens doorheen.
Trump heeft verder ook geen SS of SA om zaken af te dwingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |