Een muur bouwen is groepen schofferen? Zo dan. Wie schoffeer jij allemaal als je vannacht het nachtslot er weer opdraait?quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Build a wall (and let Mexico pay for it), grab 'm by the pussy and lock her up.
Daar komt nooit meer iemand overheen. Het summum.
Dat zegt hij niet. Dat wil jij horen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De beste man zei dat de Mexicanen die naar de VS komen dieven en verkrachters zijn.
Ik zou mij als Mexicaan die in de VS woont toch wel redelijk geschoffeerd voelen.
Dat zei ik niet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:05 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Een muur bouwen is groepen schofferen? Zo dan. Wie schoffeer jij allemaal als je vannacht het nachtslot er weer opdraait?
Sorry, dat heb ik hem letterlijk horen zeggen. Ik heb die beelden het afgelopen jaar talloze malen gezien.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:05 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Dat wil jij horen.
Wat zei je dan?quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:02 schreef Jigzoz het volgende:
Build a wall (and let Mexico pay for it)
Ja, dat zei ik inderdaad wel. Maar de rest van je post is onzin. Ik heb dat niet gezegd. Ook niet indirect.quote:
Het is wel aandoenlijk hoeveel vertrouwen sommige mensen daarin hebben. Volgens mij heeft Trump geen bestuurlijke ervaring, geen ervaring in de politiek, is hij omringt in zijn eigen partij met grote tegenstanders, heeft hij grote weerstand onder een behoorlijk deel van de bevolking, is hij weinig diplomatiek en schoffeert geregeld belangrijke buitenlandse partners. Zijn opleiding is nu ook niet dat je meteen vrolijk wordt en het aantal bedrijven dat onder zijn leiding failliet is gegaan is ook behoorlijk groot.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:57 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt. Volgens mij wordt dit de beste president ooit voor alle Amerikanen met uitzondering van de eerder genoemde vijanden van veiligheid en welvaart. We zullen het gaan zien.
Oftewel, the best (en the better) wil hij wel. Dat is geen schofferen maar deurbeleid voeren. Zijn stelling is dat boeven en drugsbendes niets positiefs voor Amerika doen. Jij vindt het wel een verrijking natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry, dat heb ik hem letterlijk horen zeggen. Ik heb die beelden het afgelopen jaar talloze malen gezien.
'They're not sending their best'.
Hij zegt dat er alleen dieven en verkrachters het land binnen komen. Ik zou mij toch aardig geschoffeerd voelen als Mexicaan die naar de VS is verhuisd.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:11 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Oftewel, the best (en the better) wil hij wel. Dat is geen schofferen maar deurbeleid voeren. Zijn stelling is dat boeven en drugsbendes niets positiefs voor Amerika doen. Jij vindt het wel een verrijking natuurlijk.
Waarom post jij vrijwel uitsluitend stropoppen? Is de mening aan de andere kant niet bestrijdenswaardig genoeg?quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:11 schreef frietenstamp het volgende:
Zijn stelling is dat boeven en drugsbendes niets positiefs voor Amerika doen. Jij vindt het wel een verrijking natuurlijk.
De politiek heeft geen ervaring met saneren, gezond maken, opbouwen en succesvol maken. Trump wel. Politiek = spelletjes spelen. Daar heeft Trump geen tijd voor. Die is gefocust op de deal sluiten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:10 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is wel aandoenlijk hoeveel vertrouwen sommige mensen daarin hebben. Volgens mij heeft Trump geen bestuurlijke ervaring, geen ervaring in de politiek, is hij omringt in zijn eigen partij met grote tegenstanders, heeft hij grote weerstand onder een behoorlijk deel van de bevolking, is hij weinig diplomatiek en schoffeert geregeld belangrijke buitenlandse partners. Zijn opleiding is nu ook niet dat je meteen vrolijk wordt en het aantal bedrijven dat onder zijn leiding failliet is gegaan is ook behoorlijk groot.
Ja , amerikaanse volk is sowieso vrij agressief en raarquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Valt het nou wel mee met die protesten eigenlijk?
Dat zegt hij niet. Dat wil jij horen. Omdat jij geen goed verstaander bent en geen mensenkennis hebt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij zegt dat er alleen dieven en verkrachters het land binnen komen. Ik zou mij toch aardig geschoffeerd voelen als Mexicaan die naar de VS is verhuisd.
Maar geef er gerust je eigen draai aan.
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:16 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Dat wil jij horen. Omdat jij geen goed verstaander bent en geen mensenkennis hebt.
Koosje, ik snap dat jij een gevoelige jongen ben maar luister eens naar me zonder in huilen uit te barsten: Als je een vrouw of meerdere vrouwen beledigt dan hoef je geen vrouwenhater te zijn. Als je wat grove taal uit over illegale Mexicanen dan hoef je niet alle Amerikaanse latino's te haten. Je hebt een enorm zieligheidscomplex. Maak het niet groter dan het is, dat scheelt je een hoop traantjes. Trump haat toch ook niet alle mannen omdat hij mannen beledigt heeft?quote:
Was je ook zo moreel verontwaardigd tijdens die acht jaar Obama toen de Tea Party de meest ranzige meuk over de president verkondigde? Heb je toen ook fokposts volgeschreven over de wijze waarop miljoenen Amerikanen de president afschilderde als moslim, Kenyaan, Hitler, babymoordenaar, racist en wat dies meer zij? Of was dat een 'irrelevante' marge van de samenleving?quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:16 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Dat wil jij horen. Omdat jij geen goed verstaander bent en geen mensenkennis hebt.
Ik beweer dan ook nergens dat hij een latinohater is. Het ging om de vraag of hij groepen had geschoffeerd.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Koosje, ik snap dat jij een gevoelige jongen ben maar luister eens naar me zonder in huilen uit te barsten: Als je een vrouw of meerdere vrouwen beledigt dan hoef je geen vrouwenhater te zijn. Als je wat grove taal uit over illegale Mexicanen dan hoef je niet alle Amerikaanse latino's te haten. Je hebt een enorm zieligheidscomplex. Maak het niet groter dan het is, dat scheelt je een hoop traantjes. Trump haat toch ook niet alle mannen omdat hij mannen beledigt heeft?
Die vraag is beantwoord: nee, hij heeft geen groepen geschoffeerd. Volgende vraag?quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beweer dan ook nergens dat hij een latinohater is. Het ging om de vraag of hij groepen had geschoffeerd.
Drama, hij heeft illegale Mexicanen beledigd.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beweer dan ook nergens dat hij een latinohater is. Het ging om de vraag of hij groepen had geschoffeerd.
Een land is wat anders dan een bedrijf. Trump heeft juist totaal geen ervaring met dat soort zaken als het gaat om een land. Overigens als hij op zijn gebruikelijke manier gaat saneren (failliet laten gaan) dan is het niet best voor de VS. Wat Trump gewend is is opdrachten geven nu moet hij verantwoording afleggen, dat gaat hem erg slecht af want tegen kritiek kan hij niet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:15 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
De politiek heeft geen ervaring met saneren, gezond maken, opbouwen en succesvol maken. Trump wel. Politiek = spelletjes spelen. Daar heeft Trump geen tijd voor. Die is gefocust op de deal sluiten.
Tokkies moeten ook het gesprek leren aangaan met de elite. Dat is alleen lastig want de elite, zo iemand als Pechtold bijv, dendert overal doorheen met een woordenbrij van hier tot gunter.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:23 schreef Jigzoz het volgende:
Wat trouwens wel gek is, is dat je vrijwel overal in de media nu van traditionele zijde de mening hoort dat dit op de een of andere manier het gevolg is van onaardig doen tegen tokkies. Toch hoor ik aan de tokkiekant niemand pleiten voor aardig doen tegen linksmensen, landverraders, policors, of weet ik veel hoe zij de rest van Nederland noemen.
Is dat 'doe eens aardig tegen tokkies en luister eens naar ze' niet ook gewoon weer elitair geneuzel?
http://www.nytimes.com/20(...)supporters.html?_r=0quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:23 schreef Jigzoz het volgende:
Wat trouwens wel gek is, is dat je vrijwel overal in de media nu van traditionele zijde de mening hoort dat dit op de een of andere manier het gevolg is van onaardig doen tegen tokkies. Toch hoor ik aan de tokkiekant niemand pleiten voor aardig doen tegen linksmensen, landverraders, policors, of weet ik veel hoe zij de rest van Nederland noemen.
Is dat 'doe eens aardig tegen tokkies en luister eens naar ze' niet ook gewoon weer elitair geneuzel?
Het land is al failliet. Trump de man die het weer great wil en kan maken. Kun je twee dingen doen. Hem daarbij helpen of tegenwerken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Een land is wat anders dan een bedrijf. Trump heeft juist totaal geen ervaring met dat soort zaken als het gaat om een land. Overigens als hij op zijn gebruikelijke manier gaat saneren (failliet laten gaan) dan is het niet best voor de VS. Wat Trump gewend is is opdrachten geven nu moet hij verantwoording afleggen, dat gaat hem erg slecht af want tegen kritiek kan hij niet.
http://www.politifact.com(...)e-declared-bankrupt/
Tsja, veel Mexicanen voelden zich geschoffeerd door zijn opmerkingen. Maar jij bepaalt natuurlijk wel even voor die mensen dat dat onzin is.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:23 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Die vraag is beantwoord: nee, hij heeft geen groepen geschoffeerd. Volgende vraag?
Nee hoor. Mexicanen met een IQ boven de 80 en geen illegale of criminele belangen voelden zich niet geschoffeerd. Die hebben namelijk last van dezelfde groepen als waar Trump ook geen rol voor ziet bij de wederopbouw.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, veel Mexicanen voelden zich geschoffeerd door zijn opmerkingen. Maar jij bepaalt natuurlijk wel even voor die mensen dat dat onzin is.
De enige die hele groepen wegzette was mevrouw Hilary Clinton. Alle - ja alle - Trumpstemmers waren een basket full of deplorables. Niet eentje die niet deugde, nee allemaal.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, veel Mexicanen voelden zich geschoffeerd door zijn opmerkingen. Maar jij bepaalt natuurlijk wel even voor die mensen dat dat onzin is.
Hm. Ik mag niet op hun pagina komen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:26 schreef Re het volgende:
[..]
http://www.nytimes.com/20(...)supporters.html?_r=0
twitter:LeahRBoss twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 09:06:21The idiots are now fighting each other. #TrumpRiot https://t.co/emyrv9PGUR reageer retweet
Blijkbaar weet je niet wat een failliet land betekent. Verder wil elke president het land great maken, het is vrij grappig dat Trump aanhangers denken dat alleen Trump dat wil. Dat hij het kan betwijfel ik dus zeer ik heb geen enkele aanwijzing dat hij het kan dus ik ben benieuwd op welke feiten je dat baseert. Veel verder dan iets roepen is Trump nog niet gekomen terwijl hij al een enorme weerstand heeft veroorzaakt zowel binnen zijn eigen partij als bij de democraten. Zijn plannen om te investeren zijn ook in tegenspraak met wat de republikeinen verstandig vinden namelijk op de staatsschuld letten. Als hij een bedrijf had kon hij het zelf beslissen nu moet hij die tegenstanders gaan overtuigen op basis waarvan denk je dat hij dat kan? Zijn opleiding voor handel in onroerend goed zal hem denk ik niet veel gaan helpen en zijn ervaring in het bedrijfsleven ook niet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:26 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Het land is al failliet. Trump de man die het weer great wil en kan maken. Kun je twee dingen doen. Hem daarbij helpen of tegenwerken.
Ik denk eerlijk gezegd dat er aan beide kanten bijzonder weinig interesse is in dialoog.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:26 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Tokkies moeten ook het gesprek leren aangaan met de elite. Dat is alleen lastig want de elite, zo iemand als Pechtold bijv, dendert overal doorheen met een woordenbrij van hier tot gunter.
Misschien is het een manier om iedereen die aan het woord is, een stok te geven en zolang iemand die stok vasthoudt, mag hij of zij niet onderbroken worden. Dan wordt de stok doorgegeven en mag diegene het woord hebben en niet onderbroken worden.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:34 schreef frietenstamp het volgende:
twitter:LeahRBoss twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 09:06:21The idiots are now fighting each other. #TrumpRiot https://t.co/emyrv9PGUR reageer retweet
oh ff via googlequote:Op zaterdag 12 november 2016 11:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Ik mag niet op hun pagina komen.
Trump outrages latinosquote:Op zaterdag 12 november 2016 11:28 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Nee hoor. Mexicanen met een IQ boven de 80 en geen illegale of criminele belangen voelden zich niet geschoffeerd. Die hebben namelijk last van dezelfde groepen als waar Trump ook geen rol voor ziet bij de wederopbouw.
De Huffington post. Als je dat gaat lezen dan ben je ver heen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:01 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
http://www.huffingtonpost(...)7177e4b03260bf777e83
Er zat toch geen psycholoog bij? Het idee was goed en de laagopgeleiden kwamen ook wel met goeie opmerkingen zoals 'we hebben een helikopterview nodig' en de stem van laagopgeleiden moet meer opgemerkt worden en serieus genomen worden in de politiek. Pechtold viel aardig door de mand, werd af en toe onzeker als je goed oplette.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat er aan beide kanten bijzonder weinig interesse is in dialoog.
Overigens snap ik ook niet waarom mensen zich laten vernederen door als 'laagopgeleide' in een praatprogramma aan tafel gezet te worden.
"Zo laagopgeleide, en wat vind jij van de politiek?"
"Nou, de politiek luistert niet en ze liegen, en..."
"Aan tafel hebben we ook psycholoog Henk Bakker. Mijnheer Bakker, waarom voelt deze laagopgeleide zich niet gehoord?"
Alleen Breitbart lezen, want de rest is communistisch.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De Huffington post. Als je dat gaat lezen dan ben je ver heen.
Ik weet dat het moeilijk te bevatten is voor je maar gevoelens zijn geen feiten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump outrages latinos
Maar jij bepaalt natuurlijk wel even voor deze mensen of hun gevoelens terecht zijn.
Afijn, hieruit blijkt dat hij mensen geschoffeerd heeft. Dat mag jij niet terecht vinden, maar dat verandert niets aan hun gevoelens.
O, ik bedoelde het niet specifiek. Ik heb dat programma niet eens gezien nog. Maar puur dat tentoonstellen van laagopgeleiden vind ik getuigen van een veel verdergaande vorm van arrogantie dan die lui helemaal buiten beschouwing laten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:43 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Er zat toch geen psycholoog bij? Het idee was goed en de laagopgeleiden kwamen ook wel met goeie opmerkingen zoals 'we hebben een helikopterview nodig' en de stem van laagopgeleiden moet meer opgemerkt worden en serieus genomen worden in de politiek. Pechtold viel aardig door de mand, werd af en toe onzeker als je goed oplette.
Ik hoop dat ze het vaker doen. Misschien een discussieprogramma specifiek tussen hoog- en laagopgeleiden want die kloof begint er werkelijk te komen. Vroeger had je nog wel dat hoogopgeleiden zich konden verplaatsen in de gewone man maar tegenwoordig krijgen ze te weinig tegengeluid en gaan ze zich steeds dieper in hun eigen cocon ingraven.
beter Fox News en Alex Jones!quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
grootste deel van die groep heeft niet op trump gestemd, dat is ook een feit, een van de redenen dat ze wel op trump stemde is omdat de democraten vriendjes zijn geworden met castro, en dat hillary een vrouw isquote:Op zaterdag 12 november 2016 11:44 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik weet dat het moeilijk te bevatten is voor je maar gevoelens zijn geen feiten.
Dat is het ook wel maar het is ook bizar dat tegenwoordig alleen hoogopgeleiden op tv te zien zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, ik bedoelde het niet specifiek. Ik heb dat programma niet eens gezien nog. Maar puur dat tentoonstellen van laagopgeleiden vind ik getuigen van een veel verdergaande vorm van arrogantie dan die lui helemaal buiten beschouwing laten.
Precies, jij vindt dat die mensen zich niet zo moeten aanstellen en zo heb je je eigen gelijk bewijzen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:44 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik weet dat het moeilijk te bevatten is voor je maar gevoelens zijn geen feiten.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:43 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Er zat toch geen psycholoog bij? Het idee was goed en de laagopgeleiden kwamen ook wel met goeie opmerkingen zoals 'we hebben een helikopterview nodig' en de stem van laagopgeleiden moet meer opgemerkt worden en serieus genomen worden in de politiek. Pechtold viel aardig door de mand, werd af en toe onzeker als je goed oplette.
Ik hoop dat ze het vaker doen. Misschien een discussieprogramma specifiek tussen hoog- en laagopgeleiden want die kloof begint er werkelijk te komen. Vroeger had je nog wel dat hoogopgeleiden zich konden verplaatsen in de gewone man maar tegenwoordig krijgen ze te weinig tegengeluid en gaan ze zich daardoor steeds dieper in hun eigen cocon ingraven.
Ook, omdat hoogopgeleiden (zoals ik) hun stem niet laten horen tussen de andere hoogopgeleiden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:47 schreef frietenstamp het volgende:
[..]De kloof gaat dwars door alle opleidingsniveaus heen.
waaromquote:Op zaterdag 12 november 2016 11:48 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ook, omdat hoogopgeleiden (zoals ik) hun stem niet laten horen tussen de andere hoogopgeleiden.
Ik maak onderscheid tussen feiten en gevoelens.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Precies, jij vindt dat die mensen zich niet zo moeten aanstellen en zo heb je je eigen gelijk bewijzen.
Je kunt toch even kijken of de voorbeelden kloppen, oh nee jij niet natuurlijk jij wil alleen lezen wat bij jouw mening past. Lezen wat mensen schrijven waarmee je het oneens bent is juist erg belangrijk als je wil controleren of jouw mening juist is.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |