abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166564431
quote:
Duizenden Amerikanen zijn in de nacht van woensdag op donderdag de straat op gegaan om te protesteren tegen de verkiezing van Donald Trump als nieuwe president van de Verenigde Staten. In New York werden tientallen mensen opgepakt.

In Manhattan gingen woensdagavond duizenden mensen de straat op. Ook in andere delen van de stad kwamen honderden mensen samen om leuzen als 'niet mijn president' te scanderen.

Betogers klommen in straatlantaarns en een groep demonstranten stak de Amerikaanse vlag in brand volgens sensatiekrant New York Post. Zeker 62 mensen zouden zijn gearresteerd.

In Chicago kwamen duizend mensen samen bij het Trump International Hotel en Tower. De betogers riepen onder meer 'Geen Trump! Geen KKK! Geen racistische USA.' De politie sloot verschillende wegen af, zodat de demonstranten niet verder konden.

In Oakland, een stad in Californië, kwam het tot een aanvaring tussen betogers en de oproerpolitie. De betogers gooiden stenen naar de politie. Ook gooiden ze de ruiten van een winkel in. De politie reageerde met traangas.

In het centrum van Los Angeles gingen duizenden mensen de straat op. Een drukke snelweg werd geblokkeerd, meldt Los Angeles Times.

Naast New York, Chicago en Oakland, protesteerden honderden mensen in Philadelphia, Boston, Seattle en Portland (Oregon). In Austin, de hoofdstad van Texas, liepen er volgens de politie ongeveer vierhonderd mensen door de straten. In San Francisco en Los Angeles worden nog protesten verwacht.

http://www.nu.nl/verkiezi(...)rikaanse-steden.html
ABC twitterde op donderdag 10-11-2016 om 07:00:29 Anti-Trump protesters set fires, light fireworks in downtown Oakland, where police say crowd reached about 6,000.… https://t.co/EQzPR2goRs reageer retweet
jajuarezphoto twitterde op donderdag 10-11-2016 om 07:16:27 Patrol vehicle set on fire on Telegraph and Thomas L. Berkley in #Oakland https://t.co/EIrgCVUYOZ reageer retweet
]

[ Bericht 1% gewijzigd door Idisrom op 10-11-2016 17:57:36 ]
pi_166564493
Wat onverwacht :')

Protesteren is prima hoor, maar als er geweld aan te pas komt is het gewoon een regressief links tuig.
pi_166564656
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2016 17:53 schreef Murdera het volgende:
Wat onverwacht :')

Protesteren is prima hoor, maar als er geweld aan te pas komt is het gewoon een regressief links tuig.
Zijn we wel gewend van linkse protesten. Kijk maar hier in Nederland. Wanneer hier een iets te rechts protest wordt gehouden moeten AFA-terroristen en ander links tuig het altijd zo nodig komen verzieken.
pi_166564732
Slechte verliezers daar, of zijn het "gelukszoekers"?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  donderdag 10 november 2016 @ 18:26:06 #5
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_166565125
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 13:05 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

De term mensenrechten is aan dusdanige inflatie onderhevig de laatste jaren dat er van alles wordt bijgehaald waar iedereen maar recht op zou moeten hebben. En inderdaad, ik vind het geen mensenrecht dat vluchtelingen die al lang en breed in een veilig kamp zitten maar hele gezinnen naar Nederland of andere Europese landen mogen laten overvliegen.
Op wat voor manier zijn ze dan aan inflatie onderhevig?
pi_166566275
Toch mooi om te zien, dat al die linksmensen en prachtparels wereldwijd hetzelfde zijn.
pi_166567255
Wie zijn er nu eigenlijk boos? Woedend zijn ze, de Clinton-aanhangers.
pi_166567387
Geen aandacht geven.

En het zijn overigens geen protesten maar massale ego-strelerij. Kijk mij eens slim/tolerant/superieur zijn. En dan de ironie niet doorhebben....
pi_166567425
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 20:13 schreef havanagila het volgende:
Geen aandacht geven.

En het zijn overigens geen protesten maar massale ego-strelerij. Kijk mij eens slim/tolerant/superieur zijn. En dan de ironie niet doorhebben....
Nee maar DWDD, Nieuwsuur, ze voorspelden boze Trump-aanhangers als Hilary zou winnen. Ze voorspelden depressieve mensen als Trump zou winnen. Het is andersom.
En dat konden ze wel weten. Als iemand zijn hart uitspreekt tov de gutmensch, wordt die laatste boos, héél boos. Trump zei nare dingen maar het haalt het niet bij wat Hilary zei: de Trump-stemmers zouden deplorabele mensen zijn waar van alles mis mee was.

Dit fragment zou Nieuwsuur eens moeten durven uitzenden.

Deze reactie hoort er wel bij:

[ Bericht 7% gewijzigd door Loekie1 op 10-11-2016 20:24:20 ]
pi_166567892
Zo zie je maar dat de ware 'deplorables' tot Hillary's eigen achterban behoren.
  donderdag 10 november 2016 @ 20:31:32 #12
448174 Amazing_Jebediah
haatbaard met zachte g
pi_166567964
Dan moeten ze maar eens goed kijken en luisteren naar Trumps toespraken na zijn verkiezing, klinkt als een redelijke man. Hij moet eens kans krijgen van ook alle tegenstanders.
pi_166567977
Staalhard aanpakken. Democratie is geen democratie wanneer je alleen de winst van je eigen partij accepteert
pi_166568216
Niets hiervan te zien in de journaals of EenVandaag. Alleen brave optochten met zielige huilende en zingende mensen.
pi_166569422
Tja, na een halve eeuw door de VS gesteunde/gefinancierde "popular uprisings" in andere landen werd het tijd dat ze er zelf mee te maken kregen. De republikeinen kunnen moeilijk klagen, na de steun die oa McCain verleende aan de oppositie tegen Yanukovych in Oekraine.
are we infinite or am I alone
pi_166569783
'patrol vehicle set on fire' en 'federal building aflame' lijken mij ietwat overdreven termen in dit geval.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166570370
quote:
11s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:15 schreef Ludachrist het volgende:
'patrol vehicle set on fire' en 'federal building aflame' lijken mij ietwat overdreven termen in dit geval.
http://edition.cnn.com/20(...)n-streets/index.html
quote:
Protesters hurled Molotov cocktails, rocks and fireworks at police. Three officers were injured, Oakland police spokeswoman Johnna Watson said.
quote:
Trash fires smoldered on a highway, and a downtown business was set ablaze. By Thursday morning, emergency workers extinguished about 40 fires.
quote:
Three police cars from nearby Pleasanton were damaged, officials said.
https://www.washingtonpos(...)93165c6d4_story.html
quote:
In Oakland, Calif., two police officers were injured and two patrol cars burned as thousands of protesters took to the streets and chanted slogans against Trump, a police spokeswoman said. A few protesters threw objects at police dressed in riot gear, smashed windows and started small fires in the downtown area.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_166571081
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166571230
quote:
11s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zo ziet het er op de filmpjes niet uit.
Als jij de bewegende beelden gezien hebt zal het inderdaad wel niet zo zijn. :P
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_166571268
REVOLUTIE
  donderdag 10 november 2016 @ 21:56:35 #21
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_166571292
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 20:09 schreef Loekie1 het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk boos? Woedend zijn ze, de Clinton-aanhangers.
Ze moeten die booskijkers eens afdoen, staat lelijk.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_166571334
Wat een stelletje sore losers. Ik heb Clinton gestemd, maar dit soort heb ik niks mee.

De ironie ontgaat me ook niet, Trump die (mi volkomen terecht) aangevallen werd op zijn niet accepteren uitspraak, en dan heb je dit soort gasten.

Tsja. Deplorables zijn overal.
pi_166571406
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:57 schreef Broomer het volgende:
Wat een stelletje sore losers. Ik heb Clinton gestemd, maar dit soort heb ik niks mee.

De ironie ontgaat me ook niet, Trump die (mi volkomen terecht) aangevallen werd op zijn niet accepteren uitspraak, en dan heb je dit soort gasten.

Tsja. Deplorables zijn overal.
Klopt. Wat een simplistisch volk. Je zal maar pro Clinton zijn, dan schaam je je toch kapot ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_166572745
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Klopt. Wat een simplistisch volk. Je zal maar pro Clinton zijn, dan schaam je je toch kapot ?
Waarom? Clinton moedigt dat toch niet aan? Elke beweging heeft wel idioten in zijn gelederen, en politieke partijen in de VS bevatten veel subgroepen. Ik heb niks met dit volk, waarom zou ik me moeten schamen?
pi_166572850
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Beetje bijzonder uit het toetsenbord van iemand die de relschoppers in Geldermalsen helden en verzetsstrijders noemde. Schaam jij je niet kapot?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2016 22:42:21 ]
pi_166573319
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 20:14 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Nee maar DWDD, Nieuwsuur, ze voorspelden boze Trump-aanhangers als Hilary zou winnen. Ze voorspelden depressieve mensen als Trump zou winnen. Het is andersom.
En dat konden ze wel weten. Als iemand zijn hart uitspreekt tov de gutmensch, wordt die laatste boos, héél boos. Trump zei nare dingen maar het haalt het niet bij wat Hilary zei: de Trump-stemmers zouden deplorabele mensen zijn waar van alles mis mee was.

Dit fragment zou Nieuwsuur eens moeten durven uitzenden.

Deze reactie hoort er wel bij:
Hilary kan zo lijsttrekker worden van de PvdA of GroenLinks of D66, de taal spreekt ze al, enige verschil, Wilders stemmers in plaats van Trump voters.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_166574948

:').
I´m back.
pi_166575103
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:42 schreef gelly het volgende:

[..]

Beetje bijzonder uit het toetsenbord van iemand die de relschoppers in Geldermalsen helden en verzetsstrijders noemde. Schaam jij je niet kapot?
Heeee gelly is ook weer 'ns uit z'n hol in drenthe gekropen om weer wat te komen trollen. Hoe is 't er mee man?
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_166575116
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:51 schreef Harlon het volgende:

[..]

Heeee gelly is ook weer 'ns uit z'n hol in drenthe gekropen om weer wat te komen trollen. Hoe is 't er mee man?
Dat was het?
pi_166575126
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:45 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]

:').
Mongols heb je aan beide kanten inderdaad.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_166575479
Ook bij Pauw geen woord over het geweld van de Clinton aanhangers. De NPO negeert het. Ondanks ze kijkers probeerden te lokken door van te voren te zeggen dat ze het wel over de rellen zouden gaan hebben.
pi_166575545
Kan een GroenLinkser hier uitleggen waarom zijn soortgenoten altijd geweld gebruiken als een verkiezingsuitslag niet volgens hun zin is?

En waarom er nooit gereld wordt als er een linkse aan de macht komt?
pi_166575567
Deze hele Amerikaanse Presidentsverkiezing was één en al oproepen tot extremisme en geweld. Ook de media in Nederland zijn hier schuldig aan. Ze moe nie miepe als mense kwaa worde. Dit was toch juist de bedoeling?
pi_166575572
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 00:11 schreef RobbieRonald het volgende:
Ook bij Pauw geen woord over het geweld van de Clinton aanhangers. De NPO negeert het. Ondanks ze kijkers probeerden te lokken door van te voren te zeggen dat ze het wel over de rellen zouden gaan hebben.
Klopt. Wel vermakelijk zuur, vooral de aflevering van Pauw wat een grote open inrichting was met Sylvana Simons en Heleen Mees. Er werden ongegeneerd leugens over Trump verkondigd, bijvoorbeeld dat hij anti-homo is. Toen een voorstander van Trump om citaten vroeg, kreeg hij geen antwoord.
pi_166575587
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 00:15 schreef Tamabralski het volgende:
Deze hele Amerikaanse Presidentsverkiezing was één en al oproepen tot extremisme en geweld. Ook de media in Nederland zijn hier schuldig aan. Ze moe nie miepe als mense kwaa worde. Dit was toch juist de bedoeling?
Als Hillary zou hebben gewonnen dan zouden er vrijwel geen rellen zijn geweest.
pi_166575647
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 00:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook hoor. De rellen wanneer x of y zou winnen. De schuld hiervan ligt voor een groot deel bij de verkiezingen en media zelf. Zij maakten er één grote show worstelen-spektakel van.
pi_166575658
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 00:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De dag voor de verkiezingen zat Mathijs als te soppen op zijn stoel alleen al bij het idee dat mensen zouden kunnen gaan rellen na de verkiezingen. Nu het zijn vriendjes zijn besteedt hij er geen woord aan.
pi_166575666
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 00:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Klopt. Wel vermakelijk zuur, vooral de aflevering van Pauw wat een grote open inrichting was met Sylvana Simons en Heleen Mees. Er werden ongegeneerd leugens over Trump verkondigd, bijvoorbeeld dat hij anti-homo is. Toen een voorstander van Trump om citaten vroeg, kreeg hij geen antwoord.
Trump was ook zelfs antisemitisch. Terwijl nota bene zijn dochter en schoonzoon joods zijn.
pi_166575668
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 00:20 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook hoor. De rellen wanneer x of y zou winnen. De schuld hiervan ligt voor een groot deel bij de verkiezingen en media zelf. Zij maakten er één grote show worstelen-spektakel van.
Ben ik het niet mee eens. Het ligt aan de cultuur-marxisten die zo overtuigd zijn van hun eigen gelijk dat ze geweld tegen tegenstanders gerechtvaardigd vinden.

Je ziet het overal in Europa: Bedreigingen en geweld tegen politici die niet cultuur-marxistisch zijn. Het begon al met Janmaat, daarna Fortuyn, van Gogh, Wilders en ieder ander die het lef heeft om het cultuur-marxisme in twijfel te trekken.
pi_166575689
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 00:21 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

De dag voor de verkiezingen zat Mathijs als te soppen op zijn stoel alleen al bij het idee dat mensen zouden kunnen gaan rellen na de verkiezingen. Nu het zijn vriendjes zijn besteedt hij er geen woord aan.
Er zullen altijd een paar gekken zijn, zeker in een groot land als Amerika. Dit handjevol individuen zal volop op televisie te zien zijn als Hillary zou hebben gewonnen. Te vergelijken met dat ene kind in de stroom illegale immigranten dat op alle televisiestations te zien is.

Maar de anti-Trump rellers zijn niet een paar individuen, maar duizenden.
pi_166575698
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 00:22 schreef krokodil76 het volgende:

[..]

Trump was ook zelfs antisemitisch. Terwijl nota bene zijn dochter en schoonzoon joods zijn.
Citaat waaruit dat blijkt?
pi_166575718
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 00:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Citaat waaruit dat blijkt?
Was bij Pauw gisteren. Heleen Mees zei dat.
pi_166575729
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 00:25 schreef krokodil76 het volgende:

[..]

Klopt. Dat heb ik ook gezien. Maar zonder onderbouwing, vermelding van bron of citaat waaruit blijkt dat het waar is. En een geestelijk gestoorde zoals Heleen Mees is niet iemand die ik het voordeel van de twijfel geef.
pi_166575783
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 00:26 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Klopt. Dat heb ik ook gezien. Maar zonder onderbouwing, vermelding van bron of citaat waaruit blijkt dat het waar is. En een geestelijk gestoorde zoals Heleen Mees is niet iemand die ik het voordeel van de twijfel geef.
Inderdaad. Geen idee waar ze dat vandaan haalt.
  vrijdag 11 november 2016 @ 00:59:52 #45
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_166576087
LavieJanRoos twitterde op donderdag 10-11-2016 om 17:42:27 Dochter (8): "Wat er dat Trump gewonnen heeft hè. Nu komt er oorlog." Wie zegt dat? "Onze juf."#manmanman reageer retweet
Wtf! Real of socialmediaval?
pi_166576108
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 00:30 schreef krokodil76 het volgende:

[..]

Inderdaad. Geen idee waar ze dat vandaan haalt.
Gaat over dat hij een aantal prominente Joden genoemd heeft bij een riedeltje over het grootkapitaal. Onder anderen de CEO van Sachs en George Soros.

Deze add:
Artikeltje van de Haaretz:
http://www.haaretz.com/world-news/u-s-election-2016/1.751238
pi_166576834
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 00:25 schreef krokodil76 het volgende:

[..]

Ze zei het twee keer en ze werd niet tegengesproken.
Overigens pleit voor Pauw dat ze het filmpje waarin Hilary de Trump-stemmers a basket of deplorables noemt lieten zien én ze rectificeerden het verhaal van mevrouw Denk op tijd.

[ Bericht 8% gewijzigd door Loekie1 op 11-11-2016 06:19:07 ]
pi_166576836
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 05:37 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ze zei het twee keer en ze werd niet tegengesproken.
Nogmaals, de linkse haatzaaiende elite kan krijsen, stampvoeten en blèren tot ze een ons wegen. Stikken in hun eigen misplaatste cynisme. Volkomen zinloos. Het is over en uit. Donald Trump is nu de machtigste man van de vrije wereld geworden. Wij hebben gewonnen, zij hebben verloren. Het volk beslist, het volk bepaald.
  vrijdag 11 november 2016 @ 05:54:53 #49
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_166576841
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 00:59 schreef frietenstamp het volgende:
LavieJanRoos twitterde op donderdag 10-11-2016 om 17:42:27 Dochter (8): "Wat er dat Trump gewonnen heeft hè. Nu komt er oorlog." Wie zegt dat? "Onze juf."#manmanman reageer retweet
Wtf! Real of socialmediaval?
Klinkt verzonnen. Althans dit soort zaken komen vaker voorbij van "leraar/juf" zei dit.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_166576853
Van een andere juf:
Een docente burgerschap van een mbo in Amsterdam was amper met de les over discriminatie begonnen toen een leerlinge met een Marokkaanse achtergrond opstond, deed of ze een wapen vasthield, in de rondte begon te schieten en op luide toon riep: ‘Als ik een kalasjnikov had, schoot ik alle joden dood.' (...) Er was helaas geen plaats voor empathie. (...) Ze had maar één boodschap: de joden moesten dood. De studente kreeg meer klasgenoten mee in haar tirade, ook Turkse leerlingen en niet-moslima’s vielen haar bij. Aan het eind van de les werd de docente door de boze studente apart genomen. Ze was inmiddels rustig en hoopte dat de docente op het goede pad zou komen. "Dat gun ik u", zei ze welgemeend.
https://www.groene.nl/art(...)aat-niet-in-de-koran

Ik heb dit artikel gisteren gelezen en ik heb er naar van gedroomd.

In Amerika zijn ze op tijd, maar hier?

[ Bericht 5% gewijzigd door Loekie1 op 11-11-2016 06:16:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')