Dat is dus gelijk aan het verdwijnen van de Belg. Want dat er op het stuk grond wat nu België heet straks volk rondloopt met een Belgisch stempeltje in het paspoort maakt verder niet uit.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:33 schreef Charleville het volgende:
Volgens Jan Hertogen is de evolutie niet meer tegen te houden. 'Maar dat moet ook niet', stelt hij. 'We zullen ons er emotioneel moeten overzetten dat de stereotype oude Belg stilaan zal verdwijnen.
Wederom dat stempeltje en dat paspoort. Maar die Mohammed loopt in een Kaftan, spreekt geen vlaams, is moslim en heeft extremistische ideeën. Maar bovenal voelt hij zich geen Belg. Die Mohammed heeft dus nog wel degelijk iets te maken met Marokko. Als je hem naar zijn ethniciteit vraagt zal hij zeggen Marokkaan.quote:Er zijn nu al een pak mensen die Mohammed of Joop heten maar nog amper iets te maken hebben met Marokko of Nederland. Hun ouders of grootouders zijn daar wel van afkomstig, maar zelf zijn ze hier geboren en hebben ze de Belgische nationaliteit.
Gast, over vijftig jaar kunnen we zelf ophoepelen uit ons land omdat het van de kaart geveegd is.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
Gelukkig gaat er een rechtse wind waaien in de Westerse wereld, en zal het niet lang meer duren voordat de oorspronkelijke bewoners hun leefgebied terugeisen. Het is over met deze cultuurvernietigende invloeden die niet goed bij hun hoofd zijn (onze progressieve, culturele marxistische mafkezen).
Er zal spoedig een noodzakelijke oorlog komen die we nu nog kunnen winnen.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:48 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Gast, over vijftig jaar kunnen we zelf ophoepelen uit ons land omdat het van de kaart geveegd is.
Juist.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:48 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Er zal spoedig een noodzakelijke oorlog komen.
Diversiteit is een kracht.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:45 schreef Rockefellow het volgende:
Hier moeten we meer van hebben.
Alleen maar mooi, toch?
Of de volkeren van het Avondland laten zich in slaap gesust en gedwee naar de kantlijn van de geschiedenis verplaatsen.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
Gelukkig gaat er een rechtse wind waaien in de Westerse wereld, en zal het niet lang meer duren voordat de oorspronkelijke bewoners hun leefgebied terugeisen. Het is over met deze cultuurvernietigende invloeden die niet goed bij hun hoofd zijn (onze progressieve, culturele marxistische mafkezen).
Heil Trump, Heil Wilders, Heil Le pen, Heil Farage, Heil Orban. Heil normale mensen die hun verstand niet zijn verloren.
Dit krijg je wanneer je een niet nader te noemen groep mensen de macht laat grijpen in de politiek, het onderwijs (vooral: universiteiten) en de media.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:50 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dit is niet de schuld van Mohammed of Fatima die weliswaar geboren is in België, die kan er namelijk ook weinig aan doen. Het is de schuld van de elite die dit soort situaties gecreëerd hebben en deels ook de schuld van de westerling die weinig gevoel en passie heeft voor volk en vaderland. Individualisme is een soort kanker die dit soort toestanden toelaat en makkelijk toegankelijk maakt.
Ben ik het ook me eens. Onze eigen 'leiders' hebben dit gedaan. De volslagen idiootheid is aan hen te danken. Maar goed, we moeten er wel vanaf.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Of de volkeren van het Avondland laten zich in slaap gesust en gedwee naar de kantlijn van de geschiedenis verplaatsen.
Ik vind dat niet de allochtonen hier schuld van zijn, die reageren natuurlijk. Het komt door die mafkezen die eerst het eigen volk vergiftigd hebben. Hopelijk daalt de toorn des volks ook op die mafkezen neer en worden niet de allochtonen de dupe.
De woordkeuze is wellicht niet totaal één op één van toepassing maar er is zeker sprake van demografische en culturele (los van elkaar!) marginalisatie van inheemse Europeanen.quote:
wiens schuld het is is niet eens zo belangrijk. Niet zo belangrijk als een oplossing in elk geval. Ach ja, de verschuiving naar rechts is al flink op gang in elk geval.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Of de volkeren van het Avondland laten zich in slaap gesust en gedwee naar de kantlijn van de geschiedenis verplaatsen.
Ik vind dat niet de allochtonen hier schuld van zijn, die reageren natuurlijk. Het komt door die mafkezen die eerst het eigen volk vergiftigd hebben. Hopelijk daalt de toorn des volks ook op die mafkezen neer en worden niet de allochtonen de dupe.
Wat is precies het probleem?quote:Op donderdag 10 november 2016 17:57 schreef Twiitch het volgende:
In nog geen halve eeuw tijd. Gekkenwerk.
Idiocracy?quote:Op donderdag 10 november 2016 17:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem?
We zijn toch allemaal mensen? De wereld is toch van iedereen?
Niet op in gaan, ik zal deze user op mijn lijst zetten.quote:
Hmmm op FB werd er verwezen naar die film toen ene meneer de kosmopoliet ging janken over Trump en Brexit.quote:
Aan jou de keuze om je daaraan te conformeren of dergelijke dingen aan de kaak te stellen. Waar zijn de rebellen gebleven?!quote:Op donderdag 10 november 2016 17:41 schreef IPA35 het volgende:
Wanneer je dit als een probleem ziet ben je een Nazi.
Wanneer je graag ziet dat de inheemse inwoners van een land een duidelijke meerderheid blijven en hun cultuur leidend blijft dan ben je letterlijk Hitler.
Ik doe Universiteit dus ik weet hoe het zit mensen.
Doe maar, niet dat ik Idiocracy heb afgekeken om je wat insight info te geven.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:01 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Niet op in gaan, ik zal deze user op mijn lijst zetten.
ONZ / Lijst maken van mensen die te dom zijn om te schijten.
Geen idee. Braaf DWDD aan het kijken?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:02 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Aan jou de keuze om je daaraan te conformeren of dergelijke dingen aan de kaak te stellen. Waar zijn de rebellen gebleven?!
Niet zozeer onze leiders, want die hebben net zo goed zand in de ogen gestrooid gekregen. Het zijn de Cultureel Marxisten, die de grote schets voor dit plan al voor de Tweede Wereldoorlog in gang hebben gezet. Langzaam via de scholen, universiteiten en media beïnvloedden.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:54 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ben ik het ook me eens. Onze eigen 'leiders' hebben dit gedaan. De volslagen idiootheid is aan hen te danken. Maar goed, we moeten er wel vanaf.
quote:Op donderdag 10 november 2016 18:03 schreef kawotski het volgende:
[..]
Doe maar, niet dat ik Idiocracy heb afgekeken om je wat insight info te geven.
Hahaha jatog!quote:Op donderdag 10 november 2016 17:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Gelukkig is liempde nog vrij van vreemde smetten.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet zozeer onze leiders, want die hebben net zo goed zand in de ogen gestrooid gekregen. Het zijn de Cultureel Marxisten, die de grote schets voor dit plan al voor de Tweede Wereldoorlog in gang hebben gezet. Langzaam via de scholen, universiteiten en media beïnvloedden.
Lees ook over Von Koudenhove/Calergi, Antonio Gramsci, de Frankfurter Schule etc.
Ik moest op de middelbare school al aanhoren hoe de Arabieren zogenaamd de Griekse literatuur hebben bewaard en zo.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet zozeer onze leiders, want die hebben net zo goed zand in de ogen gestrooid gekregen. Het zijn de Cultureel Marxisten, die de grote schets voor dit plan al voor de Tweede Wereldoorlog in gang hebben gezet. Langzaam via de scholen, universiteiten en media beïnvloedden.
Lees ook over Von Koudenhove/Calergi, Antonio Gramsci, de Frankfurter Schule etc.
67% kun je toch amper een "smet" noemen?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Gelukkig is liempde nog vrij van vreemde smetten.
Ik ben er redelijk mee bekend. Echt een totaal gestoord iets. Satanisch gewoon. Nieuwe Wereld Orde, bah.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog wel goed onderwijs gehad.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:06 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik moest op de middelbare school al aanhoren hoe de Arabieren zogenaamd de Griekse literatuur hebben bewaard en zo.
En plaatjes van NL soldaten die Javaanse rietendaken in de fik staken met fakkels zonder één woord over de Bersiap periode...
Al die moeite om de geschiedenis te herschrijven zodat het lijkt alsof Europeanen niet zo enorm uitblinken qua verworvenheden.
#SpiritCookingquote:
Vraag me wel eens af waaróm. Waarom wilde men dit in hemelsnaam? Echt, wat is hier nu mee te winnen? Daar ben ik nog niet achter. Jij wel?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kijk naar de afkomst van de leidende figuren in deze beweging en het is niet zo moeilijk te raden...quote:Op donderdag 10 november 2016 18:10 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Vraag me wel eens af waaróm. Waarom wilde men dit in hemelsnaam? Echt, wat is hier nu mee te winnen? Daar ben ik nog niet achter. Jij wel?
Goed lezen, dan vind je het vanzelf.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:10 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Vraag me wel eens af waaróm. Waarom wilde men dit in hemelsnaam? Echt, wat is hier nu mee te winnen? Daar ben ik nog niet achter. Jij wel?
Inhoudelijke reactie wel.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:27 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Ja maar wel vanuit de zolder haha
Focking lafaards
Het is wat.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:27 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Focking lafaards
Waarom moet je voor dit soort dingen altijd goed zoeken? Waarom staat het nooit in de krant, of waarom is er nooit een uitzending op SBS6 over dit soort dingen? Waarom kun je dit alleen vinden op rare site met links naar Breitbart en Infowars?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Goed lezen, dan vind je het vanzelf.
Lul toch niet zo stom man. Of moet ik je op de lijst zetten?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ja, dat is niet gek. De meeste Belgen zijn iets draagkrachtiger en kunnen het zich veroorloven om buiten de stad in één van de duurdere wijken te gaan wonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2016 18:55 schreef vaduz het volgende:
Belgie kan nu dus nog makkelijker worden opgedeeld:
Vlaanderen naar de Vlamingen.
Wallonie naar de Walen.
BHV naar de Algerijnen.Ja, lekker het hele land na de tering. Man man man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
Dat is het nu al.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:57 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, lekker het hele land na de tering. Man man man.
Kut.quote:
Hoezo? Wie zijt gij dan?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:58 schreef BoneThugss het volgende:
Maar jij vindt mij wel aardig toch?
Alsjeblieft niet doen, dat gaat me echt wel pijn doen.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Lul toch niet zo stom man. Of moet ik je op de lijst zetten?
Laat dit de eerste en de laatste keer zijn!quote:Op donderdag 10 november 2016 18:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet doen, dat gaat me echt wel pijn doen.
quote:Op donderdag 10 november 2016 19:04 schreef Grems het volgende:
De torenhoge prijs van het stemrecht voor vrouwen.
Ik heb jou op 'de lijst' gezet.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:05 schreef IPA35 het volgende:
[..]Wow, heb je de hele pot in één keer geslikt of zo?
En jij bent?quote:Op donderdag 10 november 2016 19:06 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb jou op 'de lijst' gezet.
Mad?quote:
Vanwege een of andere niet-prominente user met een Gender Studies master?quote:
Nee, vanwege België!!quote:Op donderdag 10 november 2016 19:09 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Vanwege een of andere niet-prominente user met een Gender Studies master?
quote:
Als je altijd alleen bent, kan ik je ook niet kennen. Misschien moet je uit je schulp kruipen.quote:
Moest lachen, maar nee. België wordt overgenomen door immigranten vanwege het zwakke asielbeleid. In Molenbeek zitten terroristen, denk je dat de wouten daar wat aan doen?quote:Op donderdag 10 november 2016 19:20 schreef vaduz het volgende:
[..]
Als je altijd alleen bent, kan ik je ook niet kennen. Misschien moet je uit je schulp kruipen.
Polen zijn dan ook allemaal fascisten. Overduidelijk dat Soros er nog een paar miljoenen tegenaan moet gooien.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:21 schreef Charleville het volgende:
Buiten het feit om dat het er toch best wel deprimerend uit ziet, alleen maar vrouwen die er gesluierd bijlopen in een westerse Europese stad, zie je ook dat de vervuiling overal toeneemt, mensen verzorgen hun huizen niet, veel afval op straat.
Militairen die door de stad patrouilleren, veel moslims vluchten voor veiligheid, maar bouwen hun oude leefomgeving met geweld en intolerantie hier weer na.. Zonde gewoon, nu hopen dat het extremisme word uitgeroeid in die wijken daar, anders gaat het er niet beter op worden voor de komende generaties... Snap goed dat een land als Polen weigert om duizenden moslims op te nemen.
Is dat een rethorische vraag?quote:Op donderdag 10 november 2016 19:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Moest lachen, maar nee. België wordt overgenomen door immigranten vanwege het zwakke asielbeleid. In Molenbeek zitten terroristen, denk je dat de wouten daar wat aan doen?
Nee.quote:
Ach, toen Jorg Haider met zijn partij in de regering zat waren de immigratiecijfers op zijn allerhoogst. Denemarke,n Noorwegen; Zelfde verhaal.quote:
Haha. Ik dacht dat je het over de lijst had van mensen die omgelegd gaan worden als er een machtswissel komt!quote:Op donderdag 10 november 2016 19:06 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb jou op 'de lijst' gezet.
Stiekem is 'de lijst' dat ook.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Haha. Ik dacht dat je het over de lijst had van mensen die omgelegd gaan worden als er een machtswissel komt!
Als je met alle geweld van Europa ook een derde wereld continent wil maken is het geen probleem nee.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Sprookjes zijn niet echt.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:39 schreef p078 het volgende:
Ik denk dat het een beetje overdreven is. Prognose van Afrika in 2020:
[ afbeelding ]
Geef ze groot gelijkquote:Op donderdag 10 november 2016 19:23 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Polen zijn dan ook allemaal fascisten. Overduidelijk dat Soros er nog een paar miljoenen tegenaan moet gooien.
Je kunt in Warschau wel veilig 's nachts over straat als vrouw.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:23 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Polen zijn dan ook allemaal fascisten. Overduidelijk dat Soros er nog een paar miljoenen tegenaan moet gooien.
Iemand met liefde voor België, die zich inzet om van België een mooier en beter land te maken?quote:
Vanwaar dan dat onderscheid allochtoon/autochtoon?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iemand met liefde voor België, die zich inzet om van België een mooier en beter land te maken?
Daarom. Omdat het zo is.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Vanwaar dan dat onderscheid allochtoon/autochtoon?
Dit belangrijker vinden dan diversiteitquote:Op donderdag 10 november 2016 20:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt in Warschau wel veilig 's nachts over straat als vrouw.
Veiligste land voor vrouwen ter wereld. Veiligste land van Europa. Tweede veiligste land ter wereld.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt in Warschau wel veilig 's nachts over straat als vrouw.
Ja, jouw vraag is teringdom ja. 'Wanneer je ben je een echte Belg'quote:Op donderdag 10 november 2016 20:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O ja, dat klinkt wel dom genoeg om waar te zijn.
En in welke realiteit is dit het geval?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Veiligste land voor vrouwen ter wereld. Veiligste land van Europa. Tweede veiligste land ter wereld.
Geheel toevallig ook extreem monocultureel...
Hmmm, bron blijkt niet te kloppenquote:Op donderdag 10 november 2016 20:38 schreef gelly het volgende:
[..]
En in welke realiteit is dit het geval?
Voor een 2e wereldland.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:41 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hmmm, bron blijkt niet te kloppen.
Maar is wel een veilig land verder.
Je gaat het niet uitleggen hè?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:36 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ja, jouw vraag is teringdom ja. 'Wanneer je ben je een echte Belg'Dat je zoiets niet gewoon op je boerenklompen aan kunt voelen geeft wel aan hoe sterk je gebrainwasht bent.
Je moet er gewoon niet heen gaan op die nationale bevrijdingsdag. Dan lopen er veel capuchon figuren met flessen wodka over straat. Verder prima. Maar mijn ervaring gaat niet verder dan Warschau,quote:
Nee, dat heeft meer te maken met dat jij zo'n irritant onuitstaanbaar groot ego hebt en dat altijd zo duidelijk uitdraagt. Dat is vast wat het satanisme je leert.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je gaat het niet uitleggen hè?
Kun je namelijk niet, vandaar dat je vol tokkie gaat.
O, dan ben ik ook een 'echte Belg'.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Een ieder die tegenstander is van de politieke islam.
Je bedoelt dat je een mentale handicap hebt waardoor je vrij vaak volslagen zwakzinnig tekeer gaat?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nee, dat heeft meer te maken met dat jij zo'n irritant onuitstaanbaar groot ego hebt en dat altijd zo duidelijk uitdraagt.
'Ethische roots'... Retard.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
Je bent geen echte Belg of echte Nederlander als je dat alleen maar juridisch bent. Je moet dan ook gewoon je culturele en ethische roots hier hebben. Een generatie of 4-5 verankert zijn hier.
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een mentale handicap hebt waardoor je vrij vaak volslagen zwakzinnig tekeer gaat?
Ik betaal wel jouw uitkering hè? Beetje dimmen dus.
5 Generaties Belg, is dat technisch mogelijk?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Een generatie of 4-5 verankert zijn hier.
Kinderen voor wie spelling op groep 6-niveau te moeilijk was...quote:Op donderdag 10 november 2016 20:54 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet.
En je betaalt ook niets voor mij.
Wordt je nu lekker vals? Leuk... bring it on baby.
In het universum van de mentaal beperkten kan alles.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:55 schreef gelly het volgende:
[..]
5 Generaties Belg, is dat technisch mogelijk?
Je kent mijn soort niet, want ik ben geen soort. Zo makkelijk gaat het niet voor je worden. Ik weet dat je graag je realiteit heel graag versimpelt met dat mechanisme. Doe je bij alles. Zie ik voortdurend.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
'Ethische roots'... Retard.
Voor de rest gewoon racistische bagger zoals we van jouw soort kunnen verwachten.
Die zijn te blank om eng te kunnen zijn.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:05 schreef gelly het volgende:
Maar goed. Het is wat vreemd dat het grote gehalte aan Nederlanders en Italianen een beetje onderbelicht blijft als oorzaak van de ondergang van "de Belg". Waarom zou dat zijn?
Ze wonen ook in mooie huizen en nette wijken, niet in van die nare ghetto's.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die zijn te blank om eng te kunnen zijn.
Maar voor de Belg niet minder vervelend lijkt me.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die zijn te blank om eng te kunnen zijn.
Maar dat is de intentie van de klacht ook niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Maar voor de Belg niet minder vervelend lijkt me.
Het gaat over het hoge gehalte aan allochtonen, voor een groot deel veroorzaakt door Nederlandse en Italiaanse import. Of is het niet van belang dat je "eigen" mensen worden gedecimeerd zolang de vervangers maar in dikke huizen wonen? En dat laatste is ook een stereotype.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze wonen ook in mooie huizen en nette wijken, niet in van die nare ghetto's.
Er "moet" helemaal niks, waarom moet met alle geweld een bevolking blijven groeien? De bevolking van Afrika groeit explosief, en kijk eens wat dat voor ellende teweeg brengt.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:07 schreef polderturk het volgende:
De oplossing: Belgen moeten meer neuken en kinderen krijgen. Tegelijkertijd immigratie beperken. Belgische vrouwen krijgen gemiddeld maar 1,4 kind. Veel te weinig. Dat moet naar minimaal 2,2.
Ahh een kenner, noem eens een ghetto in Vlaanderen of Wallonie dat vol zit met Nederlandse tokkies...quote:Op donderdag 10 november 2016 21:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Het gaat over het hoge gehalte aan allochtonen, voor een groot deel veroorzaakt door Nederlandse en Italiaanse import. Of is het niet van belang dat je "eigen" mensen worden gedecimeerd zolang de vervangers maar in dikke huizen wonen? En dat laatste is ook een stereotype.
De bevolking moet niet groeien, maar langzaam krimpen. Te snelle krimp en de ouderenzorg en pensioenen worden onbetaalbaar.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er "moet" helemaal niks, waarom moet met alle geweld een bevolking blijven groeien? De bevolking van Afrika groeit explosief, en kijk eens wat dat voor ellende teweeg brengt.
Brasschaat.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ahh een kenner, noem eens een ghetto in Vlaanderen of Wallonie dat vol zit met Nederlandse tokkies...
Het is dat Heerlen niet in België ligt, maar dat was ook niet wat ik schreef volgens mij.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ahh een kenner, noem eens een ghetto in Vlaanderen of Wallonie dat vol zit met Nederlandse tokkies...
Dit soort uitspraken zijn de reden dat Trump gekozen is he?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jawel. Zwakbegaafd, grote bek, PVV. Standaardtype.
Dat zijn tokkies? Laat mij dan aub daar middenin wonen, want dat zijn dan altijd nog het soort tokkies waar je minder last van hebt als dat afval in pak em beet een Molenbeek, Schaarbeek, of Borgerhout.quote:
Nee. Maar ik weet dat dit is hoe jij denkt en dat je alles graag makkelijk in hokjes opbergt en zo voor jezelf mentale rust of zoiets creëert.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken zijn de reden dat Trump gekozen is he?
Het was een grapje.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zijn tokkies? Laat mij dan aub daar middenin wonen, want dat zijn dan altijd nog het soort tokkies waar je minder last van hebt als dat afval in pak em beet een Molenbeek, Schaarbeek, of Borgerhout.
O? Niet omdat zijn kiezers het met 'm eens zijn?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken zijn de reden dat Trump gekozen is he?
De uitkeringen van alle nieuwkomers zijn ook niet goedkoop.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De bevolking moet niet groeien, maar langzaam krimpen. Te snelle krimp en de ouderenzorg en pensioenen worden onbetaalbaar.
Doh.quote:
Nou ja, je kan het ook niet geloven. Mij heb je er niet mee.quote:
Nou, gelukkig maar.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou ja, je kan het ook niet geloven. Mij heb je er niet mee.
Die van de tokkies ook niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
De uitkeringen van alle nieuwkomers zijn ook niet goedkoop.
Nee. Proteststemmen tegen de gevestigde orde. Hij had nog wel kunnen zeggen dat-ie alle vrouwen van de USA anaal zou nemen, als hij de verkiezingen zou winnen.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O? Niet omdat zijn kiezers het met 'm eens zijn?
Dus de helft van Amerika denkt: fuck dit land, laat maar slopen, want linkse mensen vinden me een domme tokkie met een grote bek.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee. Proteststemmen tegen de gevestigde orde. Hij had nog wel kunnen zeggen dat-ie alle vrouwen van de USA anaal zou nemen, als hij de verkiezingen zou winnen.
Had-ie nog gewonnen.
Nederlanders en oorlogen winnen.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:48 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Er zal spoedig een noodzakelijke oorlog komen die we nu nog kunnen winnen.
Sterker nog, als ie dat gezegd had, dan zou hij Californie ook gewonnen hebben.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee. Proteststemmen tegen de gevestigde orde. Hij had nog wel kunnen zeggen dat-ie alle vrouwen van de USA anaal zou nemen, als hij de verkiezingen zou winnen.
Had-ie nog gewonnen.
Heb je gisteren De wereld draait door en Pauw gekeken?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus de helft van Amerika denkt: fuck dit land, laat maar slopen, want linkse mensen vinden me een domme tokkie met een grote bek.
Hm. Dat is wel een bijzondere analyse.
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus de helft van Amerika denkt: fuck dit land, laat maar slopen, want linkse mensen vinden me een domme tokkie met een grote bek.
Nee.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:20 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Heb je gisteren De wereld draait door en Pauw gekeken?
Jah. Wie wil dat nou niet ?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sterker nog, als ie dat gezegd had, dan zou hij Californie ook gewonnen hebben.
Zal vast geen prognose zijn van de gemiddelde bushbush in Congo.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:39 schreef p078 het volgende:
Ik denk dat het een beetje overdreven is. Prognose van Afrika in 2020:
[ afbeelding ]
Daar kwam het ook wel een beetje op neer.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee.
Hoe dan ook: als dát de verklaring zou zijn, dan kunnen we democratie echt beter afschaffen.
Hmja, zo cynisch ben ik dan nog net niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:22 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Daar kwam het ook wel een beetje op neer.
Goeie comeback, gewoon blijven teren op die kansloze strijd in 1940 tegen een superieure vijand die op dat moment iedere tegenstander platwalste. Hadden andere landen zonder tanks en een luchtvloot van amper 100 toestellen waarvan 75% op dag 1 al op de grond vernietigd werden het wel langer volgehouden denk je? Dat riedeltje begint een beetje oud te worden man, verzin eens iets origineels.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:19 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Nederlanders en oorlogen winnen.![]()
Wellicht als de schultenbrau niet meer beschikbaar is in de supermarkten, dan zie ik mensen nog wel alles op alles inzetten ipv na 5 dagen overgeven.
Het had een plaatje kunnen zijn van het huidige Pretoria in Z-A, ware het niet dat het ANC daar aan de macht kwam. Nu begint het steeds meer te lijken op het Afrika zoals we het kennen.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:22 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Zal vast geen prognose zijn van de gemiddelde bushbush in Congo.
Angel to some, demon to others. Jij triggert precies dat bij mij af en toe.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Denk het wel.
Maar goed, zoek maar mensen uit je eigen kamp om tegenaan te klagen.
Waarom?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:31 schreef truthortruth het volgende:
Ik ben nog steeds voor diversiteit en multicultureel.
Iedere cultuur heeft wel zijn mooie eigenschappen, ik hoop altijd nog op een positieve mix daarvan.quote:
Bij vrij veel culturen zie ik toch voornamelijk nare eigenschappen, maar misschien focus ik me daar gewoon teveel op.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:38 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Iedere cultuur heeft wel zijn mooie eigenschappen, ik hoop altijd nog op een positieve mix daarvan.
Ik vind in de Amerikaanse cultuur weer mooi dat je gewaardeerd wordt als je je hoofd boven het maaiveld uit te steekt. In aziatische culturen juist weer de terughoudendheid. Uit zuidelijke culturen het leven bij de dag, uit Noord Europese culturen de beschaafdheid. En ja, die culturen hebben ook allemaal negatieve kanten, en die moeten dan ook weggepoetst worden :pquote:Op donderdag 10 november 2016 21:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Bij vrij veel culturen zie ik toch voornamelijk nare eigenschappen, maar misschien focus ik me daar gewoon teveel op.
Nee hoor. Heb niets met die mensen en hun cultuur.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:10 schreef Geerd het volgende:
De linksen vinden dit prachtig toch ?
Mwoah, goeie punten.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:45 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik vind in de Amerikaanse cultuur weer mooi dat je gewaardeerd wordt als je je hoofd boven het maaiveld uit te steekt. In aziatische culturen juist weer de terughoudendheid. Uit zuidelijke culturen het leven bij de dag, uit Noord Europese culturen de beschaafdheid. En ja, die culturen hebben ook allemaal negatieve kanten, en die moeten dan ook weggepoetst worden :p
Punt is wel dat moslims niet inherent slecht zijn, gewoon anders.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:47 schreef Achterhoker het volgende:
En dan de islamisering ontkennen.
Dat is wel 'het probleem', ja. Niet zozeer vanwege moslims, maar wel dat domme mensen zich meer voortplanten dan slimme.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:07 schreef polderturk het volgende:
De oplossing: Belgen moeten meer neuken en kinderen krijgen. Tegelijkertijd immigratie beperken. Belgische vrouwen krijgen gemiddeld maar 1,4 kind. Veel te weinig. Dat moet naar minimaal 2,2.
Dat is het al. Twee werkenden moeten straks het pensioen van een persoon betalen.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De bevolking moet niet groeien, maar langzaam krimpen. Te snelle krimp en de ouderenzorg en pensioenen worden onbetaalbaar.
Moslims niet, de waarden en normen van onderliggende cultuur/religie wel.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Punt is wel dat moslims niet inherent slecht zijn, gewoon anders.
Het is wel gebleken dat moslims en de westerse wereld niet probleemloos naast elkaar kunnen leven. Dit ontkennen vergroot het probleem met een rap tempoquote:Op donderdag 10 november 2016 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
ontkennen is nhetzelfde als dat de holocaust nietr bestaat roepenquote:Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef Royy het volgende:
[..]
Het is wel gebleken dat moslims en de westerse wereld niet probleemloos naast elkaar kunnen leven. Dit ontkennen vergroot het probleem met een rap tempo
Ja, eens, maar wat nu?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef Royy het volgende:
[..]
Het is wel gebleken dat moslims en de westerse wereld niet probleemloos naast elkaar kunnen leven. Dit ontkennen vergroot het probleem met een rap tempo
Vooral je kop in het zand steken. We zien allemaal wat er mis is in landen waar moslims het voor het zeggen hebben.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nah, ik blijf.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:03 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Kop of munt wie moet vertrekken.
Laten we eens beginnen met het benoemen van het probleem. Een oplossing komt er niet wanneer je alle problemen dood zwijgtquote:
Er is niets mis, het is daar gewoon anders.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Vooral je kop in het zand steken. We zien allemaal wat er mis is in landen waar moslims het voor het zeggen hebben.
Doe ik dan ook niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:06 schreef Royy het volgende:
[..]
Laten we eens beginnen met het benoemen van het probleem. Een oplossing komt er niet wanneer je alle problemen dood zwijgt
Wanneer je alleen als individu denkt los je het helemaal niet opquote:Op donderdag 10 november 2016 22:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik ben ik. Ik kan moeilijk namens de rest spreken.
Schei uit man.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:07 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Er is niets mis, het is daar gewoon anders.
Ik denk niet dat ze denken dat ze het land slopen door op Trump te stemmen, maar het feit dat ze voortdurend als domme tokkies (of hoe dat in de VS ook heet) worden neergezet in de media heeft wel bijgedragen aan hun stemgedrag.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dus bevestigen ze het maar even. Waarvan akte. Kun jij al reserve Belg niet je zuiderburen versterken?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze denken dat ze het land slopen door op Trump te stemmen, maar het feit dat ze voortdurend als domme tokkies (of hoe dat in de VS ook heet) worden neergezet in de media heeft wel bijgedragen aan hun stemgedrag.
In dubai gaat dat anders primaquote:Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef Royy het volgende:
[..]
Het is wel gebleken dat moslims en de westerse wereld niet probleemloos naast elkaar kunnen leven....
Met oliedollars is álles mogelijk.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:53 schreef riazop het volgende:
[..]
In dubai gaat dat anders prima
[ afbeelding ]
dus het kan wel?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met oliedollars is álles mogelijk.
Als iedereen rijk en tevreden is, heb je weinig reden om ruzie te maken, toch?quote:
dus dat "geloof" speelt dan ineens niet meer?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als iedereen rijk en tevreden is, heb je weinig reden om ruzie te maken, toch?
Met veel geld heb je geen tijd voor geloof. Dan ben je bezig met je verzameling sportauto's ofzo.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:03 schreef riazop het volgende:
[..]
dus dat "geloof" speelt dan ineens niet meer?
Met veel geld heb je juist erg veel tijd. Kennelijk speelt dat geloof helemaal niet zo n rolquote:Op donderdag 10 november 2016 23:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met veel geld heb je geen tijd voor geloof. Dan ben je bezig met je verzameling sportauto's ofzo.
Maar Dubai is natuurlijk niet echt gemiddeld.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:10 schreef riazop het volgende:
[..]
Met veel geld heb je juist erg veel tijd. Kennelijk speelt dat geloof helemaal niet zo n rol
Belachelijk idee.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:12 schreef gelly het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat kortzichtigheid, fanatisme en conservatisme te relateren is aan lager opleidingsniveau en lagere levensstandaard?
In Afrika kunnen ze ook wat van:quote:Op donderdag 10 november 2016 22:53 schreef riazop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar hebben we hier niks aan. Wanneer mensen geld hebben valt het geloof over het algemeen op de achtergrondquote:Op donderdag 10 november 2016 22:53 schreef riazop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan hebben de hoog opgeleiden toch iets behoorlijk fout gedaan. Het gevolg van onvrede is extreme partijenquote:Op donderdag 10 november 2016 23:12 schreef gelly het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat kortzichtigheid, fanatisme en nationalisme te relateren is aan lager opleidingsniveau en lagere levensstandaard?
Zit jij niet op Rotterdam hoogbouw forum?quote:Op donderdag 10 november 2016 23:10 schreef riazop het volgende:
[..]
Met veel geld heb je juist erg veel tijd. Kennelijk speelt dat geloof helemaal niet zo n rol
Als die lui nu eens leerden te overleggen met woorden ipv kogelsquote:Op donderdag 10 november 2016 23:23 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Zit jij niet op Rotterdam hoogbouw forum?
En inderdaad, het kan wel, maar dan moet het extremisme uitgebannen worden, en dat schijnt nogal moeilijk te zijn als je naar een gemiddeld moslim land kijkt. Zeker de helft van die landen zitten namelijk in een soort van conflict / oorlog.
Yemen = strijd tussen Soennieten en Sjiieten
Afghanistan = strijd tussen Taliban en regeringsleger
Irak = strijd tussen Soennieten en Sjiieten
Syrië = Sektarisch geweld, islamitische staat + conflict Soennieten en Sjiieten
Palestina = strijd met Israël
Pakistan = strijd tussen Taliban en regeringsleger
Somalië = strijd tussen Al shabaab en regeringsleger
Nigeria = strijd tussen Boko haram en regeringsleger.
Tunesië = strijd tussen islamitische extremisten van IS en magreb en het regeringsleger
Egypte = Strijd tussen jihadisten van IS in de Sinai en regeringsleger
etc etc etc
Inderdaad, maar voordat ze eindelijk beseffen dat het strijden tegen elkaar compleet zinloos is, zijn we wel wat eeuwen verder vrees ik. Het salafisme en de intolerantie is alleen maar aan het toenemen sinds de arabische lente helaas.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als die lui nu eens leerden te overleggen met woorden ipv kogels
Of Joop he, dat moet je ook niet willen.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:54 schreef GewoneBurger het volgende:
In zo'n samenleving wil je als autochtoon toch niet wonen? En als klap op de vuurpijl heet je achterkleinkind achmed en heeft een kamelensnuit
quote:Er zijn nu al een pak mensen die Mohammed of Joop heten maar nog amper iets te maken hebben met Marokko of Nederland.
Nog belangrijker: Condooms gebruiken en beseffen dat als je arm bent dat je beter geen kinderen kunt nemen (of hooguit 1).quote:Op donderdag 10 november 2016 23:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als die lui nu eens leerden te overleggen met woorden ipv kogels
Dat is in jouw geval niet echt een ramp lijkt me.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Een tijdje terug was er een soortgelijk topic over Engeland. Het Coudenhove-Kalergi plan is volop in werking: De blanke autochtoon zal vervangen worden.
Er valt haast niet tussen te wonen, je wilt je kinderen niet laten opgroeien in een criminele omgeving, daarom trekken de echte Belgen weg naar de dorpen, waar de samenleving nog wel op een vriendelijke wijze functioneert.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:54 schreef GewoneBurger het volgende:
In zo'n samenleving wil je als autochtoon toch niet wonen? En als klap op de vuurpijl heet je achterkleinkind achmed en heeft een kamelensnuit
das een blanke hobbyquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Condooms gebruiken...
Ik denk dat je het woord deblorables, betreurenswaardigen, kanslozen, sneuneuzen, wel kan vergelijken met tokkies.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze denken dat ze het land slopen door op Trump te stemmen, maar het feit dat ze voortdurend als domme tokkies (of hoe dat in de VS ook heet) worden neergezet in de media heeft wel bijgedragen aan hun stemgedrag.
Precies. Vrouwen achter het aanrecht, kritische mensen opsluiten en een sterke man aan het roer. Dat zal die rare fundamentalistische moslims leren en laten zien wat echt westerse waarden zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2016 01:00 schreef matigeuser het volgende:
Het is ongelofelijk en weerzinwekkend. Maar we hebben het aan onszelf te danken. We maken bijna geen kinderen meer. En onze overheid vangt dat tekort op met moslimpje importeren.
En allemaal omdat onze vrouwtjes huisvrouw of moeder als 2e-rangs taak zien na carrière maken.
http://dekritischenood.nl(...)reden-het-feminisme/
Lekker overdreven weer. Er zit ook nog heel wat in het midden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 01:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Precies. Vrouwen achter het aanrecht, kritische mensen opsluiten en een sterke man aan het roer. Dat zal die rare fundamentalistische moslims leren en laten zien wat echt westerse waarden zijn.
Fundamentalistische moslims zijn sowieso al niet meer te redden. Het meest pragmatische is ze een verzorgde reis richting het kalifaat aan te bieden. Win-win voor iedereen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 01:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Precies. Vrouwen achter het aanrecht, kritische mensen opsluiten en een sterke man aan het roer. Dat zal die rare fundamentalistische moslims leren en laten zien wat echt westerse waarden zijn.
Ik zie het liefst alle onrendabelen en onruststokers vertrekken. Waaronder jij en je PVV vriendjes. Kunnen de mensen die wel wat in hun mars hebben gewoon hun ding doen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 01:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Fundamentalistische moslims zijn sowieso al niet meer te redden. Het meest pragmatische is ze een verzorgde reis richting het kalifaat aan te bieden. Win-win voor iedereen.
Ik zie het liefst alle 'nuttige idioten' vertrekken zodat Nederland niet langzaamaan in een islamitisch apenland veranderd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 01:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zie het liefst alle onrendabelen en onruststokers vertrekken. Waaronder jij en je PVV vriendjes. Kunnen de mensen die wel wat in hun mars hebben gewoon hun ding doen.
Dezelfde tactiek als Hillary inzetten, heeft voor haar ook super gewerkt namelijkquote:Op vrijdag 11 november 2016 01:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zie het liefst alle onrendabelen en onruststokers vertrekken. Waaronder jij en je PVV vriendjes. Kunnen de mensen die wel wat in hun mars hebben gewoon hun ding doen.
Ik neem aan dat je daar een conservatieve wind mee bedoelt met idiote opvattingen. Gek genoeg kun je wat dat betreft de meeste invloed verwachten uit de hoek die je support.quote:Op vrijdag 11 november 2016 01:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik zie het liefst alle 'nuttige idioten' vertrekken zodat Nederland niet langzaamaan in een islamitisch apenland veranderd.
Hoe is dat logisch? Als je een domme tokkie wordt genoemd, dan ga je op Trump/Wilders stemmen. Waar is het verband?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een weldenkend mens zijn en dan weggezet worden als een idioot. Sommige mensen worden dan opstandig, kan t me wel voorstellen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 06:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoe is dat logisch? Als je een domme tokkie wordt genoemd, dan ga je op Trump/Wilders stemmen. Waar is het verband?
Sommige mensen maken daar dan handig gebruik van.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een weldenkend mens zijn en dan weggezet worden als een idioot. Sommige mensen worden dan opstandig, kan t me wel voorstellen.
Aldus Mister X vanuit zijn zolderkamer.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:27 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Focking lafaards
Racist! Is dat trouwens niet waar je zo op tegen bent?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Tien jaar terug was ik in het centrum van Keulen en het viel me op dat de stad veel blanker was dan onze steden. Is dat in andere Duitse steden ook zo? Is dat nog steeds het geval?quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:39 schreef DrMabuse het volgende:
Zijn ze daar nu pas achter daar in België. Dat was een paar jaar terug al zo.
M'n vriendin en ik komen vaak in België en Duitsland en niet alleen de grote steden worden bedolven onder de import , ook in de kleine dorpen hebben ze zich gevestigd.
Van moslim tot Oostblokker je ziet ze daar echt overal.
Ik sprak twee weken een kennis van me (Turks van afkomst maar volledig modern Nederlander) die recent Wenen heeft bezocht. Die was echt geschrokken hoeveel de stad was veranderd in vergelijking met de vorige keer dat hij daar was. Hoeveel immigranten daar nu waren en vooral hoeveel er blijkbaar doelloos rondliepen op straat. En veel bordjes met waarschuwingen voor zakkenrollers. Hij vond de sfeer heel grimmig.
Het lijkt me tijd om eens goed op de rem te trappen.
Als dat nog kan / nut heeft.
Ja, ik ook. Nu nog de link naar PVV/Trump/Vlaams Belang/Front National.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een weldenkend mens zijn en dan weggezet worden als een idioot. Sommige mensen worden dan opstandig, kan t me wel voorstellen.
In alle grote West-Europese steden neemt de verpaupering toe door kansloze import. Frankrijk, Engeland, Nederland, Belgie, Duitsland, Zweden, Oostenrijk, Zwitserland, alle landen hebben er in meer of mindere mate last van. Alhoewel ik toevallig vorige week in Berlijn was en daar voel je je totaal niet onveilig. Heel anders dan in b.v. Parijs of zelfs Amsterdam.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:39 schreef DrMabuse het volgende:
Zijn ze daar nu pas achter daar in België. Dat was een paar jaar terug al zo.
M'n vriendin en ik komen vaak in België en Duitsland en niet alleen de grote steden worden bedolven onder de import , ook in de kleine dorpen hebben ze zich gevestigd.
Van moslim tot Oostblokker je ziet ze daar echt overal.
Ik sprak twee weken een kennis van me (Turks van afkomst maar volledig modern Nederlander) die recent Wenen heeft bezocht. Die was echt geschrokken hoeveel de stad was veranderd in vergelijking met de vorige keer dat hij daar was. Hoeveel immigranten daar nu waren en vooral hoeveel er blijkbaar doelloos rondliepen op straat. En veel bordjes met waarschuwingen voor zakkenrollers. Hij vond de sfeer heel grimmig.
Het lijkt me tijd om eens goed op de rem te trappen.
Als dat nog kan / nut heeft.
Die tijd is voorbij.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:56 schreef polderturk het volgende:
[..]
Tien jaar terug was ik in het centrum van Keulen en het viel me op dat de stad veel blanker was dan onze steden. Is dat in andere Duitse steden ook zo? Is dat nog steeds het geval?
Niet bang , meer een kansberekening.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:06 schreef gelly het volgende:
Dat je je bang voelt zegt weinig over de feitelijke veiligheidssituatie, die al jaren elk jaar verbetert. Misschien moet je de oorzaak bij jezelf zoeken.
Terug in de schoolbanken dan maar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:10 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Niet bang , meer een kansberekening.
dat is allang het geval niet meerquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:56 schreef polderturk het volgende:
[..]
Tien jaar terug was ik in het centrum van Keulen en het viel me op dat de stad veel blanker was dan onze steden. Is dat in andere Duitse steden ook zo? Is dat nog steeds het geval?
Dat is wel jammer. Dat een stad in tien jaar tijd zo kan veranderen. Komt die grimmige sfeer dan toch door die zakkenrollers? Toen het Schengenakkoord actief werd voor Bulgarije en Roemenië had ik wel verwacht dat er een groot deel van die Roma's deze kant op zou komen. Veel Roma pooiers en bazen van die zakkenrollers wonen in dikke villa's in Bulgarije en Roemenië. Ze leven daar in vaak uitzichtloze situaties. 80% is werkloos en ze zijn laaggeschoold.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:04 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Die tijd is voorbij.
Er bovenop nu veel Oostblokkers daar. Roma zakkenrollers heel actief.
Laatste keer dat ik daar was vond ik de sfeer grimmiger , zeker in de avond.
In Aken waren we twee jaar terug en ook al doe ik het eigenlijk nooit (ben er niet echt het type mens voor) toen we laat op straat liepen ben ik op een gegeven moment een stuk omgelopen.
Veel schimmige figuren in portieken.
En nee , geen Duitsers / Duits sprekenden.
Er zijn denk ik nu wel steeds meer mensen die de problematiek herkennen en erkennen dan er eerst waren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:09 schreef matigeuser het volgende:
Jammer dat zoveel mensen het hier hebben over 'ik heb nergens last van' of 'het is niet onveilig'.
Het gaat helemaal niet om jouw last of de onveiligheid. Waar het om gaat is dat onze manier van leven en denken en ons 'ras' (ik weet dat dit niet de goede term is) gewoon langzaam maar zeker wordt vervangen door andere mensen met een etniciteit, cultuur, religie en denkwijze. En dat je daar in je provinciedorpje nog niks van mee krijgt, dat is fijn voor je, maar ga inderdaad maar eens een weekendje naar Brussel, Antwerpen, Rotterdam, Almere, Düsseldorf, Keulen, Londen, etc.
Allemaal steden binnen handbereik en loop er maar eens een tijdje rond. Je ziet, vooral bij leeftijden onder de 40, nog maar amper blanken.
Wat ik niet begrijp is dat zo weinig mensen hier een probleem mee hebben. Elk ander volk zou al lang op de rem getrapt hebben. En aangezien we ook nog minder kinderen krijgen dan deze nieuwe Nederlanders, gaat het echt nog maar 1-2 generaties duren voordat we zwaar in de minderheid zijn in Nederland als ongelovige kaaskoppen die houden van een frikandelletje op zijn tijd.
Dat maar weinig mensen dit niet heel, heel erg zonde vinden... Dat vind ik het vreemdste van allemaal. En als iemand dit probleem benoemt dan is hij een racist en een xenofoob. Dat kun je van mijn niet zeggen want ik heb veel in het buitenland gewoond en ook een niet-blanke partner en zelfs zij snapt er niks van dat het Westen zich zo laat 'vervangen' door een nieuwe cultuur en bevolking.
Geen enkel ander volk zou dit toestaan. En terecht. Duizenden jaren tijd en vele levens heeft het gekost om onze manier van denken, leven en ons uiterlijk te cultiveren.
En als je te lui bent om te gaan reizen. Kijk dit dan eens. Dit is alweer een paar jaar oud en is er nu waarschijnlijk alleen nog maar erger op geworden. Je kunt in sommige Nederlandse steden al vergelijkbare filmpjes maken.
Waar komt onze zelfhaat toch vandaan?
De meeste steden in Duitsland zijn idd erg blank, of waren dat voor de vluchtelingen crisis, de meeste immigranten waren Oost Europeanen en Turken, beide groepen waar je vrij weinig last van hebt. De laatste keer dat ik in Düsseldorf was, zag ik wel enorm veel arabisch sprekende mannen (denk Syriërs en Irakezen)quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:56 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik woon ook in Rotterdam in een allochtonen buurt, maar dat is geheel anders dan een stad als Brussel waar je alleen maar gesluierde vrouwen ziet, en mannen in djellaba's.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:00 schreef Kaji het volgende:
Ik woon hier in Rotterdam in een wijk met 90%+ allochtonen (meest niet-westers) en ik heb eerlijk gezegd nergens last van. Veel allochtonen zijn in een aantal opzichten ook al echte Nederlanders. Ik kan me wel voorstellen dat als de verhouding in het hele land zo is je in elk geval wel een duidelijk andere cultuur krijgt. Maar als dat al gebeurt zal het een heel geleidelijke ontwikkeling zijn.
Die video is inderdaad de realiteit, ben in 2014 in Londen geweest, en ons hotel zat in zo'n buurt, 1 op de 4 vrouwen liepen geheel zwart gekleed in burka,.Daar word je toch echt niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:09 schreef matigeuser het volgende:
Jammer dat zoveel mensen het hier hebben over 'ik heb nergens last van' of 'het is niet onveilig'.
Het gaat helemaal niet om jouw last of de onveiligheid. Waar het om gaat is dat onze manier van leven en denken en ons 'ras' (ik weet dat dit niet de goede term is) gewoon langzaam maar zeker wordt vervangen door andere mensen met een etniciteit, cultuur, religie en denkwijze. En dat je daar in je provinciedorpje nog niks van mee krijgt, dat is fijn voor je, maar ga inderdaad maar eens een weekendje naar Brussel, Antwerpen, Rotterdam, Almere, Düsseldorf, Keulen, Londen, etc.
Allemaal steden binnen handbereik en loop er maar eens een tijdje rond. Je ziet, vooral bij leeftijden onder de 40, nog maar amper blanken.
Wat ik niet begrijp is dat zo weinig mensen hier een probleem mee hebben. Elk ander volk zou al lang op de rem getrapt hebben. En aangezien we ook nog minder kinderen krijgen dan deze nieuwe Nederlanders, gaat het echt nog maar 1-2 generaties duren voordat we zwaar in de minderheid zijn in Nederland als ongelovige kaaskoppen die houden van een frikandelletje op zijn tijd.
Dat maar weinig mensen dit niet heel, heel erg zonde vinden... Dat vind ik het vreemdste van allemaal. En als iemand dit probleem benoemt dan is hij een racist en een xenofoob. Dat kun je van mijn niet zeggen want ik heb veel in het buitenland gewoond en ook een niet-blanke partner en zelfs zij snapt er niks van dat het Westen zich zo laat 'vervangen' door een nieuwe cultuur en bevolking.
Geen enkel ander volk zou dit toestaan. En terecht. Duizenden jaren tijd en vele levens heeft het gekost om onze manier van denken, leven en ons uiterlijk te cultiveren.
En als je te lui bent om te gaan reizen. Kijk dit dan eens. Dit is alweer een paar jaar oud en is er nu waarschijnlijk alleen nog maar erger op geworden. Je kunt in sommige Nederlandse steden al vergelijkbare filmpjes maken.
Waar komt onze zelfhaat toch vandaan?
Je vergeet dat immigranten en hun landen van herkomst ook heel veel aspecten van de westerse cultuur overnemen. Daar verzet ISIS zich ook juist zo tegen. De immigratiestroom is verder een geleidelijk proces over tientallen jaren, en als het zo doorgaat zullen mensen zich geleidelijk aan elkaar aanpassen en veranderen. Ik zie het dus niet zozeer als een vervanging van de ene cultuur door de andere maar als een mix van culturen waar iets totaal nieuws uit voortkomt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:09 schreef matigeuser het volgende:
Maar al zouden ze zich 100% aanpassen, dan nog is het gewoon het effectief verdwijnen van het Nederlandse volk. Dan zou hier een ander volk komen te wonen met onze oude gewoontes.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:48 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik woon ook in Rotterdam in een allochtonen buurt, maar dat is geheel anders dan een stad als Brussel waar je alleen maar gesluierde vrouwen ziet, en mannen in djellaba's.
In Rotterdam heb je ook veel antillianen surinamers, Turken e.d, veel modern geklede moslims. Brussel is wat dat betreft echt een cultuurshock. Mannen met jurken en baarden domineren het straatbeeld buiten het centrum om.
Het verschil is wel dat er in de Arabische landen nauwelijks Westerlingen komen wonen. Dus uiteindelijk wonen er zowel in Europa als in het Midden-Oosten Arabieren die een mengeling van Oosterse en Westerse cultuur hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:05 schreef Kaji het volgende:
[..]
Je vergeet dat immigranten en hun landen van herkomst ook heel veel aspecten van de westerse cultuur overnemen. Daar verzet ISIS zich ook juist zo tegen. De immigratiestroom is verder een geleidelijk proces over tientallen jaren, en als het zo doorgaat zullen mensen zich geleidelijk aan elkaar aanpassen en veranderen. Ik zie het dus niet zozeer als een vervanging van de ene cultuur door de andere maar als een mix van culturen waar iets totaal nieuws uit voorkomt.
Ik zou er zeker een probleem mee hebben als onze huidige Nederlandse cultuur van de ene op de andere dag vervangen zou worden door de cultuur van Saoedi Arabië (overigens niet vanwege mijn voorouders maar omdat de westerse cultuur mij meer vertrouwd is), maar dat is niet de realiteit.
Het geboortecijfer van Arabieren in Nederland is niet heel veel hoger dan van autochtone Nederlanders en neemt ook af naarmate ze langer in Nederland wonen. Als autochtonen gewoon kinderen blijven krijgen geloof ik dus niet dat hier in Europa over een tijdje alleen Arabieren wonen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat er in de Arabische landen nauwelijks Westerlingen komen wonen. Dus uiteindelijk wonen er zowel in Europa als in het Midden-Oosten Arabieren die een mengeling van Oosterse en Westerse cultuur hebben.
Al zouden Nederlanders en Arabieren in Nederland exact even veel kinderen krijgen, als er een gestage instroom is van Arabieren van buiten, dan wonen er op zeker moment toch alleen maar Arabieren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:10 schreef Kaji het volgende:
[..]
Het geboortecijfer van Arabieren in Nederland is niet heel veel hoger dan van autochtone Nederlanders en neemt ook af naarmate ze langer in Nederland wonen. Als autochtonen gewoon kinderen blijven krijgen geloof ik dus niet dat hier in Europa over een tijdje alleen Arabieren wonen.
Eh, nee. Zolang mensen met autochtoon Nederlands bloed kinderen blijven krijgen zullen er nooit alleen maar Arabieren hier wonen. Ik zie verder trouwens niet waarom iemands genetische herkomst zo belangrijk is.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Al zouden Nederlanders en Arabieren in Nederland exact even veel kinderen krijgen, als er een gestage instroom is van Arabieren van buiten, dan wonen er op zeker moment toch alleen maar Arabieren.
Als hier in Nederland voor alle inwoners gelijk, het aantal kinderen per vrouw <2 is en de instroom van buiten > 1, dan tendeert het percentage Nederlands bloed naar 0.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:15 schreef Kaji het volgende:
[..]
Eh, nee. Zolang mensen met autochtoon Nederlands bloed kinderen blijven krijgen zullen er nooit alleen maar Arabieren hier wonen. Ik zie verder niet waarom iemands genetische herkomst zo belangrijk is.
Dan zouden, afgaande op de huidige omvang van de autochtoon Nederlandse bevolking, meer dan een miljard Arabieren hier moeten komen wonen om een percentage Nederlands bloed van minder dan 1% te krijgen, en de instroom moet eeuwig doorgaan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als hier in Nederland voor alle inwoners gelijk, het aantal kinderen per vrouw <2 is en de instroom van buiten > 1, dan tendeert het percentage Nederlands bloed naar 0.
OK. Ik geef met alle plezier mijn persoonlijke genen door maar wat andere Nederlanders ermee doen maakt me niet zoveel uit.quote:Waarom genetische herkomst zo belangrijk is? Dat is een wezenlijke vraag. Het belang van die herkomst is leidend in de natuur. Ouders houden ook meer van hun eigen kinderen vanwege de genetische herkomst. Mensen ondersteunen hun familie ook meer vanwege die herkomst. Mensen hebben meer rechten dan dieren vanwege die herkomst. Fundamentele natuurwet.
Dat zou ik precies moeten uitrekenen, maar voordat de 1% bereikt is duurt wel even. Daar zijn overigens geen miljard Arabieren voor nodig in het geval van een negatieve bevolkingsgroei. Als je lang genoeg wacht is één Arabier voldoende!quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:21 schreef Kaji het volgende:
[..]
Dan zouden, afgaande op de huidige Nederlandse bevolking, meer dan een miljard Arabieren hier moeten komen wonen om een percentage Nederlands bloed van minder dan 1% te krijgen, en de intstroom moet eeuwig doorgaan.
Toch is dat tegennatuurlijk. Iedere entiteit bestaat bij zijn wil tot voortbestaan. Als die wil er niet is dan stopt dat voortbestaan uiteindelijk. Dat geldt voor individuele organismen, maar ook voor meer abstracte entiteiten zoals organisaties en volkeren. Als het Nederlandse volk geen waarde meer hecht aan zijn voortbestaan an sich] dan verdwijnt het ook. Ik vind het wel jammer als dat zou gebeuren, al gebeurt dat na mijn tijd.quote:OK. Ik geef met alle plezier mijn persoonlijke genen door maar wat andere Nederlanders ermee doen maakt me niet zoveel uit.
Dit is allemaal wel erg hypothetisch, vind je niet?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zou ik precies moeten uitrekenen, maar voordat de 1% bereikt is duurt wel even. Daar zijn overigens geen miljard Arabieren voor nodig in het geval van een negatieve bevolkingsgroei. Als je lang genoeg wacht is één Arabier voldoende!
Weet ik niet. Het huidige autochtone Nederlandse volk is natuurlijk ook een over vele eeuwen onstane mix van verschillende volken (Kelten, Batavieren, Franken, Romeinen, en later veel Duitsers). Ik denk dat jouw verre nakomelingen het ook helemaal niet jammer zouden vinden, aangezien ze zelf dan waarschijnlijk ook allang van gemengd bloed zijn.quote:[..]
Toch is dat tegennatuurlijk. Iedere entiteit bestaat bij zijn wil tot voortbestaan. Als die wil er niet is dan stopt dat voortbestaan uiteindelijk. Dat geldt voor individuele organismen, maar ook voor meer abstracte entiteiten zoals organisaties en volkeren. Als het Nederlandse volk geen waarde meer hecht aan zijn voortbestaan an sich] dan verdwijnt het ook. Ik vind het wel jammer als dat zou gebeuren, al gebeurt dat na mijn tijd.
Zolang ze hun hele levensvisie en maatschappelijke betrokkenheid blijven baseren op een sprookjesboek zal het niks worden met die bevolkingsgroepen. Dat remt op alle vlakken zo ontzettend af, geen wonder dat ze niet mee kunnen in een open, westerse maatschappij.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:01 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Die video is inderdaad de realiteit, ben in 2014 in Londen geweest, en ons hotel zat in zo'n buurt, 1 op de 4 vrouwen liepen geheel zwart gekleed in burka,.Daar word je toch echt niet vrolijk van.![]()
En ik heb persoonlijk niets tegen anderen culturen, Als je in China bent proef je de Chinese cultuur, als je naar Turkije gaat de Turkse cultuur.. Maar als je naar Brussel of Parijs gaat als toerist kan je nauwelijks nog de Franse cultuur proeven, omdat echte Franse of Belgen steeds meer naar de achtergrond geraken.
En er heerst nu al een ontzettende werkloosheid in immigrantenbuurten, hoe moet het later dan gaan als er echt nog nauwelijks Belgen of Nederlanders in de steden wonen? De meeste immigranten zijn niet kapitaal krachtig genoeg om bedrijven op te zetten, dat gaat ook nog een probleem worden, en waarschijnlijk krijgen de Nederlanders ook nog de schuld dat ze geen baan hebben, omdat we ze geen kansen geven in hun ogen...
Klopt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:01 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
De meeste immigranten zijn niet kapitaal krachtig genoeg om bedrijven op te zetten,
Naar Europa te gaan bedoel je.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:03 schreef polderturk het volgende:
Wat we kunnen vaststellen is dat vluchtelingen nu veel moeilijker hier kunnen komen doordat de oostblok landen overal muren en hekken hebben aangelegd en omdat er een deal met Turkije is. Ook gaat Duitsland binnenkort met een Afrikaans land een deal maken om bootvluchtelingen daar naartoe te brengen. Daardoor zal het vertrek naar Europa steeds minder aantrekkelijk worden.
In een interview met Afrika correspondent Bram Vermeulen op de radio gaf Bram Vermeulen aan dat economieën van veel Afrikaanse dorpen en steden er volledig op zijn gericht om mensen naar Europa te sturen. Van de meeste mensen wordt verwacht dat ze een poging wagen om naar Afrika te gaan.
Waarom zou je als vluchteling naar een Afrikaans land gaan?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:03 schreef polderturk het volgende:
Wat we kunnen vaststellen is dat vluchtelingen nu veel moeilijker hier kunnen komen doordat de oostblok landen overal muren en hekken hebben aangelegd en omdat er een deal met Turkije is. Ook gaat Duitsland binnenkort met een Afrikaans land een deal maken om bootvluchtelingen daar naartoe te brengen. Daardoor zal het vertrek naar Europa steeds minder aantrekkelijk worden.
In een interview met Afrika correspondent Bram Vermeulen op de radio gaf Bram Vermeulen aan dat economieën van veel Afrikaanse dorpen en steden er volledig op zijn gericht om mensen naar Europa te sturen. Van de meeste mensen wordt verwacht dat ze een poging wagen om naar Afrika te gaan.
Mooie natuur lekker klimaatquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waarom zou je als vluchteling naar een Afrikaans land gaan?
Als je vlucht moet je wel naar een ander continent natuurlijk. Anders ben je maar een wannabe vluchteling.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, dan kan je beter naar Rwanda vluchten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je vlucht moet je wel naar een ander continent natuurlijk. Anders ben je maar een wannabe vluchteling.
Graag gedaan. Als er nog levensvragen zijn hoor ik het graag. Zo niet, wens ik je een prettig weekend toe.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, dan kan je beter naar Rwanda vluchten.![]()
Dank jullie wel hoor ?
Ik begrijp het.
Dubai is the place to be als je geld hebt ja. Denk niet dat het voor de arbeiders daar nu zo geweldig leven is.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:53 schreef riazop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik bedoelde Europa. Foutje.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
er zoijn gen problemen met moslims daar constateer ik slechtsquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dubai is the place to be als je geld hebt ja. Denk niet dat het voor de arbeiders daar nu zo geweldig leven is.
Dubai, al was ik de rijkste man ter wereld dan nog zou ik er niet heen gaan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dubai is the place to be als je geld hebt ja. Denk niet dat het voor de arbeiders daar nu zo geweldig leven is.
Nah, trek als buitenstaander maar eens een biertje open daar. De mensen op zich zullen voor het grootste deel geheid leuke aardige mensen zijn maar de wet en de ideologie waar die op gestoeld is, is zeker wel problematisch te noemen als je je eigen plan wil trekken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:31 schreef riazop het volgende:
[..]
er zoijn gen problemen met moslims daar constateer ik slechts
De grootste allochtone groep in Belgie zijn nog altijd Italianen, van die 20% is dus een enorme groep met Italiaanse roots, iets minder dan 500.000 waarschijnlijk. Marokkanen zijn vertegenwoordigd met meer dan 200.000 man, en dan gaat het niet alleen om hen met de nationaliteit, maar voornamelijk roots. Verder zijn er nog tal van andere grote groepen waaronder Duitsers, Nederlanders, en Fransen.quote:Iets meer dan twintig procent van de Belgen heeft allochtone roots, zo blijkt uit nieuw sociologisch onderzoek.
omdat het daar veilig is misschienquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
210.000 Fransen (veel rijke belastingvluchtelingen), 181.000 Nederlanders (idem)quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:10 schreef Slaro het volgende:
Dit is echt een enorm onzinartikel om de massa op te zwepen, ja de Moslims etc zijn een groeiende groep, maar Islamitische allochtonen vormen niet 20% van de bevolking in Belgie.
[..]
De grootste allochtone groep in Belgie zijn nog altijd Italianen, van die 20% is dus een enorme groep met Italiaanse roots, iets minder dan 500.000 waarschijnlijk. Marokkanen zijn vertegenwoordigd met meer dan 200.000 man, en dan gaat het niet alleen om hen met de nationaliteit, maar voornamelijk roots. Verder zijn er nog tal van andere grote groepen waaronder Duitsers, Nederlanders, en Fransen.
Verder klopt het dat er veel allochtonen in Belgische wijken wonen. Maar de wijk Elsene die boven wordt beschreven bevat het Europees Parlement en veel Europese Instituties. Naast Marokkanen wonen er dus veel andere Europeanen die in principe dus ook allochtoon zijn. Er wordt in het overzicht geen onderscheid gemaakt tussen niet-Westerse en Westerse allochtonen wat behoorlijk verkeerd te noemen is in deze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |