Klopt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:01 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
De meeste immigranten zijn niet kapitaal krachtig genoeg om bedrijven op te zetten,
Naar Europa te gaan bedoel je.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:03 schreef polderturk het volgende:
Wat we kunnen vaststellen is dat vluchtelingen nu veel moeilijker hier kunnen komen doordat de oostblok landen overal muren en hekken hebben aangelegd en omdat er een deal met Turkije is. Ook gaat Duitsland binnenkort met een Afrikaans land een deal maken om bootvluchtelingen daar naartoe te brengen. Daardoor zal het vertrek naar Europa steeds minder aantrekkelijk worden.
In een interview met Afrika correspondent Bram Vermeulen op de radio gaf Bram Vermeulen aan dat economieën van veel Afrikaanse dorpen en steden er volledig op zijn gericht om mensen naar Europa te sturen. Van de meeste mensen wordt verwacht dat ze een poging wagen om naar Afrika te gaan.
Waarom zou je als vluchteling naar een Afrikaans land gaan?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:03 schreef polderturk het volgende:
Wat we kunnen vaststellen is dat vluchtelingen nu veel moeilijker hier kunnen komen doordat de oostblok landen overal muren en hekken hebben aangelegd en omdat er een deal met Turkije is. Ook gaat Duitsland binnenkort met een Afrikaans land een deal maken om bootvluchtelingen daar naartoe te brengen. Daardoor zal het vertrek naar Europa steeds minder aantrekkelijk worden.
In een interview met Afrika correspondent Bram Vermeulen op de radio gaf Bram Vermeulen aan dat economieën van veel Afrikaanse dorpen en steden er volledig op zijn gericht om mensen naar Europa te sturen. Van de meeste mensen wordt verwacht dat ze een poging wagen om naar Afrika te gaan.
Mooie natuur lekker klimaatquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waarom zou je als vluchteling naar een Afrikaans land gaan?
Als je vlucht moet je wel naar een ander continent natuurlijk. Anders ben je maar een wannabe vluchteling.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, dan kan je beter naar Rwanda vluchten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je vlucht moet je wel naar een ander continent natuurlijk. Anders ben je maar een wannabe vluchteling.
Graag gedaan. Als er nog levensvragen zijn hoor ik het graag. Zo niet, wens ik je een prettig weekend toe.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, dan kan je beter naar Rwanda vluchten.![]()
Dank jullie wel hoor ?
Ik begrijp het.
Dubai is the place to be als je geld hebt ja. Denk niet dat het voor de arbeiders daar nu zo geweldig leven is.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:53 schreef riazop het volgende:
[..]
In dubai gaat dat anders prima
[ afbeelding ]
Ik bedoelde Europa. Foutje.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
er zoijn gen problemen met moslims daar constateer ik slechtsquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dubai is the place to be als je geld hebt ja. Denk niet dat het voor de arbeiders daar nu zo geweldig leven is.
Dubai, al was ik de rijkste man ter wereld dan nog zou ik er niet heen gaan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dubai is the place to be als je geld hebt ja. Denk niet dat het voor de arbeiders daar nu zo geweldig leven is.
Nah, trek als buitenstaander maar eens een biertje open daar. De mensen op zich zullen voor het grootste deel geheid leuke aardige mensen zijn maar de wet en de ideologie waar die op gestoeld is, is zeker wel problematisch te noemen als je je eigen plan wil trekken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:31 schreef riazop het volgende:
[..]
er zoijn gen problemen met moslims daar constateer ik slechts
De grootste allochtone groep in Belgie zijn nog altijd Italianen, van die 20% is dus een enorme groep met Italiaanse roots, iets minder dan 500.000 waarschijnlijk. Marokkanen zijn vertegenwoordigd met meer dan 200.000 man, en dan gaat het niet alleen om hen met de nationaliteit, maar voornamelijk roots. Verder zijn er nog tal van andere grote groepen waaronder Duitsers, Nederlanders, en Fransen.quote:Iets meer dan twintig procent van de Belgen heeft allochtone roots, zo blijkt uit nieuw sociologisch onderzoek.
omdat het daar veilig is misschienquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
210.000 Fransen (veel rijke belastingvluchtelingen), 181.000 Nederlanders (idem)quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:10 schreef Slaro het volgende:
Dit is echt een enorm onzinartikel om de massa op te zwepen, ja de Moslims etc zijn een groeiende groep, maar Islamitische allochtonen vormen niet 20% van de bevolking in Belgie.
[..]
De grootste allochtone groep in Belgie zijn nog altijd Italianen, van die 20% is dus een enorme groep met Italiaanse roots, iets minder dan 500.000 waarschijnlijk. Marokkanen zijn vertegenwoordigd met meer dan 200.000 man, en dan gaat het niet alleen om hen met de nationaliteit, maar voornamelijk roots. Verder zijn er nog tal van andere grote groepen waaronder Duitsers, Nederlanders, en Fransen.
Verder klopt het dat er veel allochtonen in Belgische wijken wonen. Maar de wijk Elsene die boven wordt beschreven bevat het Europees Parlement en veel Europese Instituties. Naast Marokkanen wonen er dus veel andere Europeanen die in principe dus ook allochtoon zijn. Er wordt in het overzicht geen onderscheid gemaakt tussen niet-Westerse en Westerse allochtonen wat behoorlijk verkeerd te noemen is in deze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |