Is dat een rethorische vraag?quote:Op donderdag 10 november 2016 19:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Moest lachen, maar nee. België wordt overgenomen door immigranten vanwege het zwakke asielbeleid. In Molenbeek zitten terroristen, denk je dat de wouten daar wat aan doen?
Nee.quote:
Ach, toen Jorg Haider met zijn partij in de regering zat waren de immigratiecijfers op zijn allerhoogst. Denemarke,n Noorwegen; Zelfde verhaal.quote:
Haha. Ik dacht dat je het over de lijst had van mensen die omgelegd gaan worden als er een machtswissel komt!quote:Op donderdag 10 november 2016 19:06 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb jou op 'de lijst' gezet.
ONZ / Lijst maken van mensen die te dom zijn om te schijten.
Stiekem is 'de lijst' dat ook.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Haha. Ik dacht dat je het over de lijst had van mensen die omgelegd gaan worden als er een machtswissel komt!
Als je met alle geweld van Europa ook een derde wereld continent wil maken is het geen probleem nee.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem?
We zijn toch allemaal mensen? De wereld is toch van iedereen?
Sprookjes zijn niet echt.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:39 schreef p078 het volgende:
Ik denk dat het een beetje overdreven is. Prognose van Afrika in 2020:
[ afbeelding ]
Geef ze groot gelijkquote:Op donderdag 10 november 2016 19:23 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Polen zijn dan ook allemaal fascisten. Overduidelijk dat Soros er nog een paar miljoenen tegenaan moet gooien.
Je kunt in Warschau wel veilig 's nachts over straat als vrouw.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:23 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Polen zijn dan ook allemaal fascisten. Overduidelijk dat Soros er nog een paar miljoenen tegenaan moet gooien.
Iemand met liefde voor België, die zich inzet om van België een mooier en beter land te maken?quote:
Vanwaar dan dat onderscheid allochtoon/autochtoon?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iemand met liefde voor België, die zich inzet om van België een mooier en beter land te maken?
Daarom. Omdat het zo is.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Vanwaar dan dat onderscheid allochtoon/autochtoon?
Dit belangrijker vinden dan diversiteitquote:Op donderdag 10 november 2016 20:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt in Warschau wel veilig 's nachts over straat als vrouw.
Veiligste land voor vrouwen ter wereld. Veiligste land van Europa. Tweede veiligste land ter wereld.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt in Warschau wel veilig 's nachts over straat als vrouw.
Ja, jouw vraag is teringdom ja. 'Wanneer je ben je een echte Belg'quote:Op donderdag 10 november 2016 20:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O ja, dat klinkt wel dom genoeg om waar te zijn.
En in welke realiteit is dit het geval?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Veiligste land voor vrouwen ter wereld. Veiligste land van Europa. Tweede veiligste land ter wereld.
Geheel toevallig ook extreem monocultureel...
Hmmm, bron blijkt niet te kloppenquote:Op donderdag 10 november 2016 20:38 schreef gelly het volgende:
[..]
En in welke realiteit is dit het geval?
Voor een 2e wereldland.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:41 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hmmm, bron blijkt niet te kloppen.
Maar is wel een veilig land verder.
Je gaat het niet uitleggen hè?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:36 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ja, jouw vraag is teringdom ja. 'Wanneer je ben je een echte Belg'Dat je zoiets niet gewoon op je boerenklompen aan kunt voelen geeft wel aan hoe sterk je gebrainwasht bent.
Je moet er gewoon niet heen gaan op die nationale bevrijdingsdag. Dan lopen er veel capuchon figuren met flessen wodka over straat. Verder prima. Maar mijn ervaring gaat niet verder dan Warschau,quote:
Nee, dat heeft meer te maken met dat jij zo'n irritant onuitstaanbaar groot ego hebt en dat altijd zo duidelijk uitdraagt. Dat is vast wat het satanisme je leert.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je gaat het niet uitleggen hè?
Kun je namelijk niet, vandaar dat je vol tokkie gaat.
O, dan ben ik ook een 'echte Belg'.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Een ieder die tegenstander is van de politieke islam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |