Waarom moet je voor dit soort dingen altijd goed zoeken? Waarom staat het nooit in de krant, of waarom is er nooit een uitzending op SBS6 over dit soort dingen? Waarom kun je dit alleen vinden op rare site met links naar Breitbart en Infowars?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Goed lezen, dan vind je het vanzelf.
Lul toch niet zo stom man. Of moet ik je op de lijst zetten?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ja, dat is niet gek. De meeste Belgen zijn iets draagkrachtiger en kunnen het zich veroorloven om buiten de stad in één van de duurdere wijken te gaan wonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2016 18:55 schreef vaduz het volgende:
Belgie kan nu dus nog makkelijker worden opgedeeld:
Vlaanderen naar de Vlamingen.
Wallonie naar de Walen.
BHV naar de Algerijnen.Ja, lekker het hele land na de tering. Man man man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
Dat is het nu al.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:57 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, lekker het hele land na de tering. Man man man.
Kut.quote:
Hoezo? Wie zijt gij dan?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:58 schreef BoneThugss het volgende:
Maar jij vindt mij wel aardig toch?
Alsjeblieft niet doen, dat gaat me echt wel pijn doen.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Lul toch niet zo stom man. Of moet ik je op de lijst zetten?
Laat dit de eerste en de laatste keer zijn!quote:Op donderdag 10 november 2016 18:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet doen, dat gaat me echt wel pijn doen.
quote:Op donderdag 10 november 2016 19:04 schreef Grems het volgende:
De torenhoge prijs van het stemrecht voor vrouwen.
Ik heb jou op 'de lijst' gezet.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:05 schreef IPA35 het volgende:
[..]Wow, heb je de hele pot in één keer geslikt of zo?
En jij bent?quote:Op donderdag 10 november 2016 19:06 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb jou op 'de lijst' gezet.
ONZ / Lijst maken van mensen die te dom zijn om te schijten.
Mad?quote:
Vanwege een of andere niet-prominente user met een Gender Studies master?quote:
Nee, vanwege België!!quote:Op donderdag 10 november 2016 19:09 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Vanwege een of andere niet-prominente user met een Gender Studies master?
quote:
Als je altijd alleen bent, kan ik je ook niet kennen. Misschien moet je uit je schulp kruipen.quote:
Moest lachen, maar nee. België wordt overgenomen door immigranten vanwege het zwakke asielbeleid. In Molenbeek zitten terroristen, denk je dat de wouten daar wat aan doen?quote:Op donderdag 10 november 2016 19:20 schreef vaduz het volgende:
[..]
Als je altijd alleen bent, kan ik je ook niet kennen. Misschien moet je uit je schulp kruipen.
Polen zijn dan ook allemaal fascisten. Overduidelijk dat Soros er nog een paar miljoenen tegenaan moet gooien.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:21 schreef Charleville het volgende:
Buiten het feit om dat het er toch best wel deprimerend uit ziet, alleen maar vrouwen die er gesluierd bijlopen in een westerse Europese stad, zie je ook dat de vervuiling overal toeneemt, mensen verzorgen hun huizen niet, veel afval op straat.
Militairen die door de stad patrouilleren, veel moslims vluchten voor veiligheid, maar bouwen hun oude leefomgeving met geweld en intolerantie hier weer na.. Zonde gewoon, nu hopen dat het extremisme word uitgeroeid in die wijken daar, anders gaat het er niet beter op worden voor de komende generaties... Snap goed dat een land als Polen weigert om duizenden moslims op te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |