Dat is dus gelijk aan het verdwijnen van de Belg. Want dat er op het stuk grond wat nu België heet straks volk rondloopt met een Belgisch stempeltje in het paspoort maakt verder niet uit.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:33 schreef Charleville het volgende:
Volgens Jan Hertogen is de evolutie niet meer tegen te houden. 'Maar dat moet ook niet', stelt hij. 'We zullen ons er emotioneel moeten overzetten dat de stereotype oude Belg stilaan zal verdwijnen.
Wederom dat stempeltje en dat paspoort. Maar die Mohammed loopt in een Kaftan, spreekt geen vlaams, is moslim en heeft extremistische ideeën. Maar bovenal voelt hij zich geen Belg. Die Mohammed heeft dus nog wel degelijk iets te maken met Marokko. Als je hem naar zijn ethniciteit vraagt zal hij zeggen Marokkaan.quote:Er zijn nu al een pak mensen die Mohammed of Joop heten maar nog amper iets te maken hebben met Marokko of Nederland. Hun ouders of grootouders zijn daar wel van afkomstig, maar zelf zijn ze hier geboren en hebben ze de Belgische nationaliteit.
Gast, over vijftig jaar kunnen we zelf ophoepelen uit ons land omdat het van de kaart geveegd is.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
Gelukkig gaat er een rechtse wind waaien in de Westerse wereld, en zal het niet lang meer duren voordat de oorspronkelijke bewoners hun leefgebied terugeisen. Het is over met deze cultuurvernietigende invloeden die niet goed bij hun hoofd zijn (onze progressieve, culturele marxistische mafkezen).
Er zal spoedig een noodzakelijke oorlog komen die we nu nog kunnen winnen.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:48 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Gast, over vijftig jaar kunnen we zelf ophoepelen uit ons land omdat het van de kaart geveegd is.
Juist.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:48 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Er zal spoedig een noodzakelijke oorlog komen.
Diversiteit is een kracht.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:45 schreef Rockefellow het volgende:
Hier moeten we meer van hebben.
Alleen maar mooi, toch?
Of de volkeren van het Avondland laten zich in slaap gesust en gedwee naar de kantlijn van de geschiedenis verplaatsen.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
Gelukkig gaat er een rechtse wind waaien in de Westerse wereld, en zal het niet lang meer duren voordat de oorspronkelijke bewoners hun leefgebied terugeisen. Het is over met deze cultuurvernietigende invloeden die niet goed bij hun hoofd zijn (onze progressieve, culturele marxistische mafkezen).
Heil Trump, Heil Wilders, Heil Le pen, Heil Farage, Heil Orban. Heil normale mensen die hun verstand niet zijn verloren.
Dit krijg je wanneer je een niet nader te noemen groep mensen de macht laat grijpen in de politiek, het onderwijs (vooral: universiteiten) en de media.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:50 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dit is niet de schuld van Mohammed of Fatima die weliswaar geboren is in België, die kan er namelijk ook weinig aan doen. Het is de schuld van de elite die dit soort situaties gecreëerd hebben en deels ook de schuld van de westerling die weinig gevoel en passie heeft voor volk en vaderland. Individualisme is een soort kanker die dit soort toestanden toelaat en makkelijk toegankelijk maakt.
Ben ik het ook me eens. Onze eigen 'leiders' hebben dit gedaan. De volslagen idiootheid is aan hen te danken. Maar goed, we moeten er wel vanaf.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Of de volkeren van het Avondland laten zich in slaap gesust en gedwee naar de kantlijn van de geschiedenis verplaatsen.
Ik vind dat niet de allochtonen hier schuld van zijn, die reageren natuurlijk. Het komt door die mafkezen die eerst het eigen volk vergiftigd hebben. Hopelijk daalt de toorn des volks ook op die mafkezen neer en worden niet de allochtonen de dupe.
De woordkeuze is wellicht niet totaal één op één van toepassing maar er is zeker sprake van demografische en culturele (los van elkaar!) marginalisatie van inheemse Europeanen.quote:
wiens schuld het is is niet eens zo belangrijk. Niet zo belangrijk als een oplossing in elk geval. Ach ja, de verschuiving naar rechts is al flink op gang in elk geval.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Of de volkeren van het Avondland laten zich in slaap gesust en gedwee naar de kantlijn van de geschiedenis verplaatsen.
Ik vind dat niet de allochtonen hier schuld van zijn, die reageren natuurlijk. Het komt door die mafkezen die eerst het eigen volk vergiftigd hebben. Hopelijk daalt de toorn des volks ook op die mafkezen neer en worden niet de allochtonen de dupe.
Wat is precies het probleem?quote:Op donderdag 10 november 2016 17:57 schreef Twiitch het volgende:
In nog geen halve eeuw tijd. Gekkenwerk.
Idiocracy?quote:Op donderdag 10 november 2016 17:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem?
We zijn toch allemaal mensen? De wereld is toch van iedereen?
Niet op in gaan, ik zal deze user op mijn lijst zetten.quote:
Hmmm op FB werd er verwezen naar die film toen ene meneer de kosmopoliet ging janken over Trump en Brexit.quote:
Aan jou de keuze om je daaraan te conformeren of dergelijke dingen aan de kaak te stellen. Waar zijn de rebellen gebleven?!quote:Op donderdag 10 november 2016 17:41 schreef IPA35 het volgende:
Wanneer je dit als een probleem ziet ben je een Nazi.
Wanneer je graag ziet dat de inheemse inwoners van een land een duidelijke meerderheid blijven en hun cultuur leidend blijft dan ben je letterlijk Hitler.
Ik doe Universiteit dus ik weet hoe het zit mensen.
Doe maar, niet dat ik Idiocracy heb afgekeken om je wat insight info te geven.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:01 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Niet op in gaan, ik zal deze user op mijn lijst zetten.
ONZ / Lijst maken van mensen die te dom zijn om te schijten.
Geen idee. Braaf DWDD aan het kijken?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:02 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Aan jou de keuze om je daaraan te conformeren of dergelijke dingen aan de kaak te stellen. Waar zijn de rebellen gebleven?!
Niet zozeer onze leiders, want die hebben net zo goed zand in de ogen gestrooid gekregen. Het zijn de Cultureel Marxisten, die de grote schets voor dit plan al voor de Tweede Wereldoorlog in gang hebben gezet. Langzaam via de scholen, universiteiten en media beïnvloedden.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:54 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ben ik het ook me eens. Onze eigen 'leiders' hebben dit gedaan. De volslagen idiootheid is aan hen te danken. Maar goed, we moeten er wel vanaf.
quote:Op donderdag 10 november 2016 18:03 schreef kawotski het volgende:
[..]
Doe maar, niet dat ik Idiocracy heb afgekeken om je wat insight info te geven.
Hahaha jatog!quote:Op donderdag 10 november 2016 17:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem?
We zijn toch allemaal mensen? De wereld is toch van iedereen?
Gelukkig is liempde nog vrij van vreemde smetten.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet zozeer onze leiders, want die hebben net zo goed zand in de ogen gestrooid gekregen. Het zijn de Cultureel Marxisten, die de grote schets voor dit plan al voor de Tweede Wereldoorlog in gang hebben gezet. Langzaam via de scholen, universiteiten en media beïnvloedden.
Lees ook over Von Koudenhove/Calergi, Antonio Gramsci, de Frankfurter Schule etc.
Ik moest op de middelbare school al aanhoren hoe de Arabieren zogenaamd de Griekse literatuur hebben bewaard en zo.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet zozeer onze leiders, want die hebben net zo goed zand in de ogen gestrooid gekregen. Het zijn de Cultureel Marxisten, die de grote schets voor dit plan al voor de Tweede Wereldoorlog in gang hebben gezet. Langzaam via de scholen, universiteiten en media beïnvloedden.
Lees ook over Von Koudenhove/Calergi, Antonio Gramsci, de Frankfurter Schule etc.
67% kun je toch amper een "smet" noemen?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Gelukkig is liempde nog vrij van vreemde smetten.
Ik ben er redelijk mee bekend. Echt een totaal gestoord iets. Satanisch gewoon. Nieuwe Wereld Orde, bah.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog wel goed onderwijs gehad.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:06 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik moest op de middelbare school al aanhoren hoe de Arabieren zogenaamd de Griekse literatuur hebben bewaard en zo.
En plaatjes van NL soldaten die Javaanse rietendaken in de fik staken met fakkels zonder één woord over de Bersiap periode...
Al die moeite om de geschiedenis te herschrijven zodat het lijkt alsof Europeanen niet zo enorm uitblinken qua verworvenheden.
#SpiritCookingquote:
Vraag me wel eens af waaróm. Waarom wilde men dit in hemelsnaam? Echt, wat is hier nu mee te winnen? Daar ben ik nog niet achter. Jij wel?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kijk naar de afkomst van de leidende figuren in deze beweging en het is niet zo moeilijk te raden...quote:Op donderdag 10 november 2016 18:10 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Vraag me wel eens af waaróm. Waarom wilde men dit in hemelsnaam? Echt, wat is hier nu mee te winnen? Daar ben ik nog niet achter. Jij wel?
Goed lezen, dan vind je het vanzelf.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:10 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Vraag me wel eens af waaróm. Waarom wilde men dit in hemelsnaam? Echt, wat is hier nu mee te winnen? Daar ben ik nog niet achter. Jij wel?
Inhoudelijke reactie wel.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:27 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Ja maar wel vanuit de zolder haha
Focking lafaards
Het is wat.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:27 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Ja maar wel vanuit de zolder haha
Focking lafaards
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |