Dat is dus gelijk aan het verdwijnen van de Belg. Want dat er op het stuk grond wat nu België heet straks volk rondloopt met een Belgisch stempeltje in het paspoort maakt verder niet uit.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:33 schreef Charleville het volgende:
Volgens Jan Hertogen is de evolutie niet meer tegen te houden. 'Maar dat moet ook niet', stelt hij. 'We zullen ons er emotioneel moeten overzetten dat de stereotype oude Belg stilaan zal verdwijnen.
Wederom dat stempeltje en dat paspoort. Maar die Mohammed loopt in een Kaftan, spreekt geen vlaams, is moslim en heeft extremistische ideeën. Maar bovenal voelt hij zich geen Belg. Die Mohammed heeft dus nog wel degelijk iets te maken met Marokko. Als je hem naar zijn ethniciteit vraagt zal hij zeggen Marokkaan.quote:Er zijn nu al een pak mensen die Mohammed of Joop heten maar nog amper iets te maken hebben met Marokko of Nederland. Hun ouders of grootouders zijn daar wel van afkomstig, maar zelf zijn ze hier geboren en hebben ze de Belgische nationaliteit.
Gast, over vijftig jaar kunnen we zelf ophoepelen uit ons land omdat het van de kaart geveegd is.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
Gelukkig gaat er een rechtse wind waaien in de Westerse wereld, en zal het niet lang meer duren voordat de oorspronkelijke bewoners hun leefgebied terugeisen. Het is over met deze cultuurvernietigende invloeden die niet goed bij hun hoofd zijn (onze progressieve, culturele marxistische mafkezen).
Er zal spoedig een noodzakelijke oorlog komen die we nu nog kunnen winnen.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:48 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Gast, over vijftig jaar kunnen we zelf ophoepelen uit ons land omdat het van de kaart geveegd is.
Juist.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:48 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Er zal spoedig een noodzakelijke oorlog komen.
Diversiteit is een kracht.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:45 schreef Rockefellow het volgende:
Hier moeten we meer van hebben.
Alleen maar mooi, toch?
Of de volkeren van het Avondland laten zich in slaap gesust en gedwee naar de kantlijn van de geschiedenis verplaatsen.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
Gelukkig gaat er een rechtse wind waaien in de Westerse wereld, en zal het niet lang meer duren voordat de oorspronkelijke bewoners hun leefgebied terugeisen. Het is over met deze cultuurvernietigende invloeden die niet goed bij hun hoofd zijn (onze progressieve, culturele marxistische mafkezen).
Heil Trump, Heil Wilders, Heil Le pen, Heil Farage, Heil Orban. Heil normale mensen die hun verstand niet zijn verloren.
Dit krijg je wanneer je een niet nader te noemen groep mensen de macht laat grijpen in de politiek, het onderwijs (vooral: universiteiten) en de media.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:50 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dit is niet de schuld van Mohammed of Fatima die weliswaar geboren is in België, die kan er namelijk ook weinig aan doen. Het is de schuld van de elite die dit soort situaties gecreëerd hebben en deels ook de schuld van de westerling die weinig gevoel en passie heeft voor volk en vaderland. Individualisme is een soort kanker die dit soort toestanden toelaat en makkelijk toegankelijk maakt.
Ben ik het ook me eens. Onze eigen 'leiders' hebben dit gedaan. De volslagen idiootheid is aan hen te danken. Maar goed, we moeten er wel vanaf.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Of de volkeren van het Avondland laten zich in slaap gesust en gedwee naar de kantlijn van de geschiedenis verplaatsen.
Ik vind dat niet de allochtonen hier schuld van zijn, die reageren natuurlijk. Het komt door die mafkezen die eerst het eigen volk vergiftigd hebben. Hopelijk daalt de toorn des volks ook op die mafkezen neer en worden niet de allochtonen de dupe.
De woordkeuze is wellicht niet totaal één op één van toepassing maar er is zeker sprake van demografische en culturele (los van elkaar!) marginalisatie van inheemse Europeanen.quote:
wiens schuld het is is niet eens zo belangrijk. Niet zo belangrijk als een oplossing in elk geval. Ach ja, de verschuiving naar rechts is al flink op gang in elk geval.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Of de volkeren van het Avondland laten zich in slaap gesust en gedwee naar de kantlijn van de geschiedenis verplaatsen.
Ik vind dat niet de allochtonen hier schuld van zijn, die reageren natuurlijk. Het komt door die mafkezen die eerst het eigen volk vergiftigd hebben. Hopelijk daalt de toorn des volks ook op die mafkezen neer en worden niet de allochtonen de dupe.
Wat is precies het probleem?quote:Op donderdag 10 november 2016 17:57 schreef Twiitch het volgende:
In nog geen halve eeuw tijd. Gekkenwerk.
Idiocracy?quote:Op donderdag 10 november 2016 17:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem?
We zijn toch allemaal mensen? De wereld is toch van iedereen?
Niet op in gaan, ik zal deze user op mijn lijst zetten.quote:
Hmmm op FB werd er verwezen naar die film toen ene meneer de kosmopoliet ging janken over Trump en Brexit.quote:
Aan jou de keuze om je daaraan te conformeren of dergelijke dingen aan de kaak te stellen. Waar zijn de rebellen gebleven?!quote:Op donderdag 10 november 2016 17:41 schreef IPA35 het volgende:
Wanneer je dit als een probleem ziet ben je een Nazi.
Wanneer je graag ziet dat de inheemse inwoners van een land een duidelijke meerderheid blijven en hun cultuur leidend blijft dan ben je letterlijk Hitler.
Ik doe Universiteit dus ik weet hoe het zit mensen.
Doe maar, niet dat ik Idiocracy heb afgekeken om je wat insight info te geven.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:01 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Niet op in gaan, ik zal deze user op mijn lijst zetten.
ONZ / Lijst maken van mensen die te dom zijn om te schijten.
Geen idee. Braaf DWDD aan het kijken?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:02 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Aan jou de keuze om je daaraan te conformeren of dergelijke dingen aan de kaak te stellen. Waar zijn de rebellen gebleven?!
Niet zozeer onze leiders, want die hebben net zo goed zand in de ogen gestrooid gekregen. Het zijn de Cultureel Marxisten, die de grote schets voor dit plan al voor de Tweede Wereldoorlog in gang hebben gezet. Langzaam via de scholen, universiteiten en media beïnvloedden.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:54 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ben ik het ook me eens. Onze eigen 'leiders' hebben dit gedaan. De volslagen idiootheid is aan hen te danken. Maar goed, we moeten er wel vanaf.
quote:Op donderdag 10 november 2016 18:03 schreef kawotski het volgende:
[..]
Doe maar, niet dat ik Idiocracy heb afgekeken om je wat insight info te geven.
Hahaha jatog!quote:Op donderdag 10 november 2016 17:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Gelukkig is liempde nog vrij van vreemde smetten.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet zozeer onze leiders, want die hebben net zo goed zand in de ogen gestrooid gekregen. Het zijn de Cultureel Marxisten, die de grote schets voor dit plan al voor de Tweede Wereldoorlog in gang hebben gezet. Langzaam via de scholen, universiteiten en media beïnvloedden.
Lees ook over Von Koudenhove/Calergi, Antonio Gramsci, de Frankfurter Schule etc.
Ik moest op de middelbare school al aanhoren hoe de Arabieren zogenaamd de Griekse literatuur hebben bewaard en zo.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet zozeer onze leiders, want die hebben net zo goed zand in de ogen gestrooid gekregen. Het zijn de Cultureel Marxisten, die de grote schets voor dit plan al voor de Tweede Wereldoorlog in gang hebben gezet. Langzaam via de scholen, universiteiten en media beïnvloedden.
Lees ook over Von Koudenhove/Calergi, Antonio Gramsci, de Frankfurter Schule etc.
67% kun je toch amper een "smet" noemen?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Gelukkig is liempde nog vrij van vreemde smetten.
Ik ben er redelijk mee bekend. Echt een totaal gestoord iets. Satanisch gewoon. Nieuwe Wereld Orde, bah.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog wel goed onderwijs gehad.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:06 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik moest op de middelbare school al aanhoren hoe de Arabieren zogenaamd de Griekse literatuur hebben bewaard en zo.
En plaatjes van NL soldaten die Javaanse rietendaken in de fik staken met fakkels zonder één woord over de Bersiap periode...
Al die moeite om de geschiedenis te herschrijven zodat het lijkt alsof Europeanen niet zo enorm uitblinken qua verworvenheden.
#SpiritCookingquote:
Vraag me wel eens af waaróm. Waarom wilde men dit in hemelsnaam? Echt, wat is hier nu mee te winnen? Daar ben ik nog niet achter. Jij wel?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kijk naar de afkomst van de leidende figuren in deze beweging en het is niet zo moeilijk te raden...quote:Op donderdag 10 november 2016 18:10 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Vraag me wel eens af waaróm. Waarom wilde men dit in hemelsnaam? Echt, wat is hier nu mee te winnen? Daar ben ik nog niet achter. Jij wel?
Goed lezen, dan vind je het vanzelf.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:10 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Vraag me wel eens af waaróm. Waarom wilde men dit in hemelsnaam? Echt, wat is hier nu mee te winnen? Daar ben ik nog niet achter. Jij wel?
Inhoudelijke reactie wel.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:27 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Ja maar wel vanuit de zolder haha
Focking lafaards
Het is wat.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:27 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Ja maar wel vanuit de zolder haha
Focking lafaards
Waarom moet je voor dit soort dingen altijd goed zoeken? Waarom staat het nooit in de krant, of waarom is er nooit een uitzending op SBS6 over dit soort dingen? Waarom kun je dit alleen vinden op rare site met links naar Breitbart en Infowars?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Goed lezen, dan vind je het vanzelf.
Lul toch niet zo stom man. Of moet ik je op de lijst zetten?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ja, dat is niet gek. De meeste Belgen zijn iets draagkrachtiger en kunnen het zich veroorloven om buiten de stad in één van de duurdere wijken te gaan wonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2016 18:55 schreef vaduz het volgende:
Belgie kan nu dus nog makkelijker worden opgedeeld:
Vlaanderen naar de Vlamingen.
Wallonie naar de Walen.
BHV naar de Algerijnen.Ja, lekker het hele land na de tering. Man man man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
Dat is het nu al.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:57 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, lekker het hele land na de tering. Man man man.
Kut.quote:
Hoezo? Wie zijt gij dan?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:58 schreef BoneThugss het volgende:
Maar jij vindt mij wel aardig toch?
Alsjeblieft niet doen, dat gaat me echt wel pijn doen.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Lul toch niet zo stom man. Of moet ik je op de lijst zetten?
Laat dit de eerste en de laatste keer zijn!quote:Op donderdag 10 november 2016 18:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet doen, dat gaat me echt wel pijn doen.
quote:Op donderdag 10 november 2016 19:04 schreef Grems het volgende:
De torenhoge prijs van het stemrecht voor vrouwen.
Ik heb jou op 'de lijst' gezet.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:05 schreef IPA35 het volgende:
[..]Wow, heb je de hele pot in één keer geslikt of zo?
En jij bent?quote:Op donderdag 10 november 2016 19:06 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb jou op 'de lijst' gezet.
Mad?quote:
Vanwege een of andere niet-prominente user met een Gender Studies master?quote:
Nee, vanwege België!!quote:Op donderdag 10 november 2016 19:09 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Vanwege een of andere niet-prominente user met een Gender Studies master?
quote:
Als je altijd alleen bent, kan ik je ook niet kennen. Misschien moet je uit je schulp kruipen.quote:
Moest lachen, maar nee. België wordt overgenomen door immigranten vanwege het zwakke asielbeleid. In Molenbeek zitten terroristen, denk je dat de wouten daar wat aan doen?quote:Op donderdag 10 november 2016 19:20 schreef vaduz het volgende:
[..]
Als je altijd alleen bent, kan ik je ook niet kennen. Misschien moet je uit je schulp kruipen.
Polen zijn dan ook allemaal fascisten. Overduidelijk dat Soros er nog een paar miljoenen tegenaan moet gooien.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:21 schreef Charleville het volgende:
Buiten het feit om dat het er toch best wel deprimerend uit ziet, alleen maar vrouwen die er gesluierd bijlopen in een westerse Europese stad, zie je ook dat de vervuiling overal toeneemt, mensen verzorgen hun huizen niet, veel afval op straat.
Militairen die door de stad patrouilleren, veel moslims vluchten voor veiligheid, maar bouwen hun oude leefomgeving met geweld en intolerantie hier weer na.. Zonde gewoon, nu hopen dat het extremisme word uitgeroeid in die wijken daar, anders gaat het er niet beter op worden voor de komende generaties... Snap goed dat een land als Polen weigert om duizenden moslims op te nemen.
Is dat een rethorische vraag?quote:Op donderdag 10 november 2016 19:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Moest lachen, maar nee. België wordt overgenomen door immigranten vanwege het zwakke asielbeleid. In Molenbeek zitten terroristen, denk je dat de wouten daar wat aan doen?
Nee.quote:
Ach, toen Jorg Haider met zijn partij in de regering zat waren de immigratiecijfers op zijn allerhoogst. Denemarke,n Noorwegen; Zelfde verhaal.quote:
Haha. Ik dacht dat je het over de lijst had van mensen die omgelegd gaan worden als er een machtswissel komt!quote:Op donderdag 10 november 2016 19:06 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb jou op 'de lijst' gezet.
Stiekem is 'de lijst' dat ook.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Haha. Ik dacht dat je het over de lijst had van mensen die omgelegd gaan worden als er een machtswissel komt!
Als je met alle geweld van Europa ook een derde wereld continent wil maken is het geen probleem nee.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Sprookjes zijn niet echt.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:39 schreef p078 het volgende:
Ik denk dat het een beetje overdreven is. Prognose van Afrika in 2020:
[ afbeelding ]
Geef ze groot gelijkquote:Op donderdag 10 november 2016 19:23 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Polen zijn dan ook allemaal fascisten. Overduidelijk dat Soros er nog een paar miljoenen tegenaan moet gooien.
Je kunt in Warschau wel veilig 's nachts over straat als vrouw.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:23 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Polen zijn dan ook allemaal fascisten. Overduidelijk dat Soros er nog een paar miljoenen tegenaan moet gooien.
Iemand met liefde voor België, die zich inzet om van België een mooier en beter land te maken?quote:
Vanwaar dan dat onderscheid allochtoon/autochtoon?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iemand met liefde voor België, die zich inzet om van België een mooier en beter land te maken?
Daarom. Omdat het zo is.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Vanwaar dan dat onderscheid allochtoon/autochtoon?
Dit belangrijker vinden dan diversiteitquote:Op donderdag 10 november 2016 20:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt in Warschau wel veilig 's nachts over straat als vrouw.
Veiligste land voor vrouwen ter wereld. Veiligste land van Europa. Tweede veiligste land ter wereld.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt in Warschau wel veilig 's nachts over straat als vrouw.
Ja, jouw vraag is teringdom ja. 'Wanneer je ben je een echte Belg'quote:Op donderdag 10 november 2016 20:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O ja, dat klinkt wel dom genoeg om waar te zijn.
En in welke realiteit is dit het geval?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Veiligste land voor vrouwen ter wereld. Veiligste land van Europa. Tweede veiligste land ter wereld.
Geheel toevallig ook extreem monocultureel...
Hmmm, bron blijkt niet te kloppenquote:Op donderdag 10 november 2016 20:38 schreef gelly het volgende:
[..]
En in welke realiteit is dit het geval?
Voor een 2e wereldland.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:41 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hmmm, bron blijkt niet te kloppen.
Maar is wel een veilig land verder.
Je gaat het niet uitleggen hè?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:36 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ja, jouw vraag is teringdom ja. 'Wanneer je ben je een echte Belg'Dat je zoiets niet gewoon op je boerenklompen aan kunt voelen geeft wel aan hoe sterk je gebrainwasht bent.
Je moet er gewoon niet heen gaan op die nationale bevrijdingsdag. Dan lopen er veel capuchon figuren met flessen wodka over straat. Verder prima. Maar mijn ervaring gaat niet verder dan Warschau,quote:
Nee, dat heeft meer te maken met dat jij zo'n irritant onuitstaanbaar groot ego hebt en dat altijd zo duidelijk uitdraagt. Dat is vast wat het satanisme je leert.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je gaat het niet uitleggen hè?
Kun je namelijk niet, vandaar dat je vol tokkie gaat.
O, dan ben ik ook een 'echte Belg'.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Een ieder die tegenstander is van de politieke islam.
Je bedoelt dat je een mentale handicap hebt waardoor je vrij vaak volslagen zwakzinnig tekeer gaat?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nee, dat heeft meer te maken met dat jij zo'n irritant onuitstaanbaar groot ego hebt en dat altijd zo duidelijk uitdraagt.
'Ethische roots'... Retard.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
Je bent geen echte Belg of echte Nederlander als je dat alleen maar juridisch bent. Je moet dan ook gewoon je culturele en ethische roots hier hebben. Een generatie of 4-5 verankert zijn hier.
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een mentale handicap hebt waardoor je vrij vaak volslagen zwakzinnig tekeer gaat?
Ik betaal wel jouw uitkering hè? Beetje dimmen dus.
5 Generaties Belg, is dat technisch mogelijk?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Een generatie of 4-5 verankert zijn hier.
Kinderen voor wie spelling op groep 6-niveau te moeilijk was...quote:Op donderdag 10 november 2016 20:54 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet.
En je betaalt ook niets voor mij.
Wordt je nu lekker vals? Leuk... bring it on baby.
In het universum van de mentaal beperkten kan alles.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:55 schreef gelly het volgende:
[..]
5 Generaties Belg, is dat technisch mogelijk?
Je kent mijn soort niet, want ik ben geen soort. Zo makkelijk gaat het niet voor je worden. Ik weet dat je graag je realiteit heel graag versimpelt met dat mechanisme. Doe je bij alles. Zie ik voortdurend.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
'Ethische roots'... Retard.
Voor de rest gewoon racistische bagger zoals we van jouw soort kunnen verwachten.
Die zijn te blank om eng te kunnen zijn.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:05 schreef gelly het volgende:
Maar goed. Het is wat vreemd dat het grote gehalte aan Nederlanders en Italianen een beetje onderbelicht blijft als oorzaak van de ondergang van "de Belg". Waarom zou dat zijn?
Ze wonen ook in mooie huizen en nette wijken, niet in van die nare ghetto's.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die zijn te blank om eng te kunnen zijn.
Maar voor de Belg niet minder vervelend lijkt me.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die zijn te blank om eng te kunnen zijn.
Maar dat is de intentie van de klacht ook niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Maar voor de Belg niet minder vervelend lijkt me.
Het gaat over het hoge gehalte aan allochtonen, voor een groot deel veroorzaakt door Nederlandse en Italiaanse import. Of is het niet van belang dat je "eigen" mensen worden gedecimeerd zolang de vervangers maar in dikke huizen wonen? En dat laatste is ook een stereotype.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze wonen ook in mooie huizen en nette wijken, niet in van die nare ghetto's.
Er "moet" helemaal niks, waarom moet met alle geweld een bevolking blijven groeien? De bevolking van Afrika groeit explosief, en kijk eens wat dat voor ellende teweeg brengt.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:07 schreef polderturk het volgende:
De oplossing: Belgen moeten meer neuken en kinderen krijgen. Tegelijkertijd immigratie beperken. Belgische vrouwen krijgen gemiddeld maar 1,4 kind. Veel te weinig. Dat moet naar minimaal 2,2.
Ahh een kenner, noem eens een ghetto in Vlaanderen of Wallonie dat vol zit met Nederlandse tokkies...quote:Op donderdag 10 november 2016 21:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Het gaat over het hoge gehalte aan allochtonen, voor een groot deel veroorzaakt door Nederlandse en Italiaanse import. Of is het niet van belang dat je "eigen" mensen worden gedecimeerd zolang de vervangers maar in dikke huizen wonen? En dat laatste is ook een stereotype.
De bevolking moet niet groeien, maar langzaam krimpen. Te snelle krimp en de ouderenzorg en pensioenen worden onbetaalbaar.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er "moet" helemaal niks, waarom moet met alle geweld een bevolking blijven groeien? De bevolking van Afrika groeit explosief, en kijk eens wat dat voor ellende teweeg brengt.
Brasschaat.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ahh een kenner, noem eens een ghetto in Vlaanderen of Wallonie dat vol zit met Nederlandse tokkies...
Het is dat Heerlen niet in België ligt, maar dat was ook niet wat ik schreef volgens mij.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ahh een kenner, noem eens een ghetto in Vlaanderen of Wallonie dat vol zit met Nederlandse tokkies...
Dit soort uitspraken zijn de reden dat Trump gekozen is he?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jawel. Zwakbegaafd, grote bek, PVV. Standaardtype.
Dat zijn tokkies? Laat mij dan aub daar middenin wonen, want dat zijn dan altijd nog het soort tokkies waar je minder last van hebt als dat afval in pak em beet een Molenbeek, Schaarbeek, of Borgerhout.quote:
Nee. Maar ik weet dat dit is hoe jij denkt en dat je alles graag makkelijk in hokjes opbergt en zo voor jezelf mentale rust of zoiets creëert.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jawel. Zwakbegaafd, grote bek, PVV. Standaardtype.
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken zijn de reden dat Trump gekozen is he?
Het was een grapje.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zijn tokkies? Laat mij dan aub daar middenin wonen, want dat zijn dan altijd nog het soort tokkies waar je minder last van hebt als dat afval in pak em beet een Molenbeek, Schaarbeek, of Borgerhout.
O? Niet omdat zijn kiezers het met 'm eens zijn?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken zijn de reden dat Trump gekozen is he?
De uitkeringen van alle nieuwkomers zijn ook niet goedkoop.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De bevolking moet niet groeien, maar langzaam krimpen. Te snelle krimp en de ouderenzorg en pensioenen worden onbetaalbaar.
Doh.quote:
Nou ja, je kan het ook niet geloven. Mij heb je er niet mee.quote:
Nou, gelukkig maar.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou ja, je kan het ook niet geloven. Mij heb je er niet mee.
Die van de tokkies ook niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
De uitkeringen van alle nieuwkomers zijn ook niet goedkoop.
Nee. Proteststemmen tegen de gevestigde orde. Hij had nog wel kunnen zeggen dat-ie alle vrouwen van de USA anaal zou nemen, als hij de verkiezingen zou winnen.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O? Niet omdat zijn kiezers het met 'm eens zijn?
Dus de helft van Amerika denkt: fuck dit land, laat maar slopen, want linkse mensen vinden me een domme tokkie met een grote bek.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee. Proteststemmen tegen de gevestigde orde. Hij had nog wel kunnen zeggen dat-ie alle vrouwen van de USA anaal zou nemen, als hij de verkiezingen zou winnen.
Had-ie nog gewonnen.
Nederlanders en oorlogen winnen.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:48 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Er zal spoedig een noodzakelijke oorlog komen die we nu nog kunnen winnen.
Sterker nog, als ie dat gezegd had, dan zou hij Californie ook gewonnen hebben.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee. Proteststemmen tegen de gevestigde orde. Hij had nog wel kunnen zeggen dat-ie alle vrouwen van de USA anaal zou nemen, als hij de verkiezingen zou winnen.
Had-ie nog gewonnen.
Heb je gisteren De wereld draait door en Pauw gekeken?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus de helft van Amerika denkt: fuck dit land, laat maar slopen, want linkse mensen vinden me een domme tokkie met een grote bek.
Hm. Dat is wel een bijzondere analyse.
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus de helft van Amerika denkt: fuck dit land, laat maar slopen, want linkse mensen vinden me een domme tokkie met een grote bek.
Hm. Dat is wel een bijzondere analyse.
Nee.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:20 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Heb je gisteren De wereld draait door en Pauw gekeken?
Jah. Wie wil dat nou niet ?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sterker nog, als ie dat gezegd had, dan zou hij Californie ook gewonnen hebben.
Zal vast geen prognose zijn van de gemiddelde bushbush in Congo.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:39 schreef p078 het volgende:
Ik denk dat het een beetje overdreven is. Prognose van Afrika in 2020:
[ afbeelding ]
Daar kwam het ook wel een beetje op neer.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee.
Hoe dan ook: als dát de verklaring zou zijn, dan kunnen we democratie echt beter afschaffen.
Hmja, zo cynisch ben ik dan nog net niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:22 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Daar kwam het ook wel een beetje op neer.
Goeie comeback, gewoon blijven teren op die kansloze strijd in 1940 tegen een superieure vijand die op dat moment iedere tegenstander platwalste. Hadden andere landen zonder tanks en een luchtvloot van amper 100 toestellen waarvan 75% op dag 1 al op de grond vernietigd werden het wel langer volgehouden denk je? Dat riedeltje begint een beetje oud te worden man, verzin eens iets origineels.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:19 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Nederlanders en oorlogen winnen.![]()
Wellicht als de schultenbrau niet meer beschikbaar is in de supermarkten, dan zie ik mensen nog wel alles op alles inzetten ipv na 5 dagen overgeven.
Het had een plaatje kunnen zijn van het huidige Pretoria in Z-A, ware het niet dat het ANC daar aan de macht kwam. Nu begint het steeds meer te lijken op het Afrika zoals we het kennen.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:22 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Zal vast geen prognose zijn van de gemiddelde bushbush in Congo.
Angel to some, demon to others. Jij triggert precies dat bij mij af en toe.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Denk het wel.
Maar goed, zoek maar mensen uit je eigen kamp om tegenaan te klagen.
Waarom?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:31 schreef truthortruth het volgende:
Ik ben nog steeds voor diversiteit en multicultureel.
Iedere cultuur heeft wel zijn mooie eigenschappen, ik hoop altijd nog op een positieve mix daarvan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |