Je bedoelt dat je een mentale handicap hebt waardoor je vrij vaak volslagen zwakzinnig tekeer gaat?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nee, dat heeft meer te maken met dat jij zo'n irritant onuitstaanbaar groot ego hebt en dat altijd zo duidelijk uitdraagt.
'Ethische roots'... Retard.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
Je bent geen echte Belg of echte Nederlander als je dat alleen maar juridisch bent. Je moet dan ook gewoon je culturele en ethische roots hier hebben. Een generatie of 4-5 verankert zijn hier.
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een mentale handicap hebt waardoor je vrij vaak volslagen zwakzinnig tekeer gaat?
Ik betaal wel jouw uitkering hè? Beetje dimmen dus.
5 Generaties Belg, is dat technisch mogelijk?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Een generatie of 4-5 verankert zijn hier.
Kinderen voor wie spelling op groep 6-niveau te moeilijk was...quote:Op donderdag 10 november 2016 20:54 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet.
En je betaalt ook niets voor mij.
Wordt je nu lekker vals? Leuk... bring it on baby.
In het universum van de mentaal beperkten kan alles.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:55 schreef gelly het volgende:
[..]
5 Generaties Belg, is dat technisch mogelijk?
Je kent mijn soort niet, want ik ben geen soort. Zo makkelijk gaat het niet voor je worden. Ik weet dat je graag je realiteit heel graag versimpelt met dat mechanisme. Doe je bij alles. Zie ik voortdurend.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
'Ethische roots'... Retard.
Voor de rest gewoon racistische bagger zoals we van jouw soort kunnen verwachten.
Die zijn te blank om eng te kunnen zijn.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:05 schreef gelly het volgende:
Maar goed. Het is wat vreemd dat het grote gehalte aan Nederlanders en Italianen een beetje onderbelicht blijft als oorzaak van de ondergang van "de Belg". Waarom zou dat zijn?
Ze wonen ook in mooie huizen en nette wijken, niet in van die nare ghetto's.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die zijn te blank om eng te kunnen zijn.
Maar voor de Belg niet minder vervelend lijkt me.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die zijn te blank om eng te kunnen zijn.
Maar dat is de intentie van de klacht ook niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Maar voor de Belg niet minder vervelend lijkt me.
Het gaat over het hoge gehalte aan allochtonen, voor een groot deel veroorzaakt door Nederlandse en Italiaanse import. Of is het niet van belang dat je "eigen" mensen worden gedecimeerd zolang de vervangers maar in dikke huizen wonen? En dat laatste is ook een stereotype.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze wonen ook in mooie huizen en nette wijken, niet in van die nare ghetto's.
Er "moet" helemaal niks, waarom moet met alle geweld een bevolking blijven groeien? De bevolking van Afrika groeit explosief, en kijk eens wat dat voor ellende teweeg brengt.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:07 schreef polderturk het volgende:
De oplossing: Belgen moeten meer neuken en kinderen krijgen. Tegelijkertijd immigratie beperken. Belgische vrouwen krijgen gemiddeld maar 1,4 kind. Veel te weinig. Dat moet naar minimaal 2,2.
Ahh een kenner, noem eens een ghetto in Vlaanderen of Wallonie dat vol zit met Nederlandse tokkies...quote:Op donderdag 10 november 2016 21:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Het gaat over het hoge gehalte aan allochtonen, voor een groot deel veroorzaakt door Nederlandse en Italiaanse import. Of is het niet van belang dat je "eigen" mensen worden gedecimeerd zolang de vervangers maar in dikke huizen wonen? En dat laatste is ook een stereotype.
De bevolking moet niet groeien, maar langzaam krimpen. Te snelle krimp en de ouderenzorg en pensioenen worden onbetaalbaar.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er "moet" helemaal niks, waarom moet met alle geweld een bevolking blijven groeien? De bevolking van Afrika groeit explosief, en kijk eens wat dat voor ellende teweeg brengt.
Brasschaat.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ahh een kenner, noem eens een ghetto in Vlaanderen of Wallonie dat vol zit met Nederlandse tokkies...
Het is dat Heerlen niet in België ligt, maar dat was ook niet wat ik schreef volgens mij.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ahh een kenner, noem eens een ghetto in Vlaanderen of Wallonie dat vol zit met Nederlandse tokkies...
Dit soort uitspraken zijn de reden dat Trump gekozen is he?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jawel. Zwakbegaafd, grote bek, PVV. Standaardtype.
Dat zijn tokkies? Laat mij dan aub daar middenin wonen, want dat zijn dan altijd nog het soort tokkies waar je minder last van hebt als dat afval in pak em beet een Molenbeek, Schaarbeek, of Borgerhout.quote:
Nee. Maar ik weet dat dit is hoe jij denkt en dat je alles graag makkelijk in hokjes opbergt en zo voor jezelf mentale rust of zoiets creëert.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jawel. Zwakbegaafd, grote bek, PVV. Standaardtype.
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken zijn de reden dat Trump gekozen is he?
Het was een grapje.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zijn tokkies? Laat mij dan aub daar middenin wonen, want dat zijn dan altijd nog het soort tokkies waar je minder last van hebt als dat afval in pak em beet een Molenbeek, Schaarbeek, of Borgerhout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |