das een blanke hobbyquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Condooms gebruiken...
Ik denk dat je het woord deblorables, betreurenswaardigen, kanslozen, sneuneuzen, wel kan vergelijken met tokkies.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze denken dat ze het land slopen door op Trump te stemmen, maar het feit dat ze voortdurend als domme tokkies (of hoe dat in de VS ook heet) worden neergezet in de media heeft wel bijgedragen aan hun stemgedrag.
Precies. Vrouwen achter het aanrecht, kritische mensen opsluiten en een sterke man aan het roer. Dat zal die rare fundamentalistische moslims leren en laten zien wat echt westerse waarden zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2016 01:00 schreef matigeuser het volgende:
Het is ongelofelijk en weerzinwekkend. Maar we hebben het aan onszelf te danken. We maken bijna geen kinderen meer. En onze overheid vangt dat tekort op met moslimpje importeren.
En allemaal omdat onze vrouwtjes huisvrouw of moeder als 2e-rangs taak zien na carrière maken.
http://dekritischenood.nl(...)reden-het-feminisme/
Lekker overdreven weer. Er zit ook nog heel wat in het midden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 01:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Precies. Vrouwen achter het aanrecht, kritische mensen opsluiten en een sterke man aan het roer. Dat zal die rare fundamentalistische moslims leren en laten zien wat echt westerse waarden zijn.
Fundamentalistische moslims zijn sowieso al niet meer te redden. Het meest pragmatische is ze een verzorgde reis richting het kalifaat aan te bieden. Win-win voor iedereen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 01:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Precies. Vrouwen achter het aanrecht, kritische mensen opsluiten en een sterke man aan het roer. Dat zal die rare fundamentalistische moslims leren en laten zien wat echt westerse waarden zijn.
Ik zie het liefst alle onrendabelen en onruststokers vertrekken. Waaronder jij en je PVV vriendjes. Kunnen de mensen die wel wat in hun mars hebben gewoon hun ding doen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 01:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Fundamentalistische moslims zijn sowieso al niet meer te redden. Het meest pragmatische is ze een verzorgde reis richting het kalifaat aan te bieden. Win-win voor iedereen.
Ik zie het liefst alle 'nuttige idioten' vertrekken zodat Nederland niet langzaamaan in een islamitisch apenland veranderd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 01:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zie het liefst alle onrendabelen en onruststokers vertrekken. Waaronder jij en je PVV vriendjes. Kunnen de mensen die wel wat in hun mars hebben gewoon hun ding doen.
Dezelfde tactiek als Hillary inzetten, heeft voor haar ook super gewerkt namelijkquote:Op vrijdag 11 november 2016 01:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zie het liefst alle onrendabelen en onruststokers vertrekken. Waaronder jij en je PVV vriendjes. Kunnen de mensen die wel wat in hun mars hebben gewoon hun ding doen.
Ik neem aan dat je daar een conservatieve wind mee bedoelt met idiote opvattingen. Gek genoeg kun je wat dat betreft de meeste invloed verwachten uit de hoek die je support.quote:Op vrijdag 11 november 2016 01:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik zie het liefst alle 'nuttige idioten' vertrekken zodat Nederland niet langzaamaan in een islamitisch apenland veranderd.
Hoe is dat logisch? Als je een domme tokkie wordt genoemd, dan ga je op Trump/Wilders stemmen. Waar is het verband?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze denken dat ze het land slopen door op Trump te stemmen, maar het feit dat ze voortdurend als domme tokkies (of hoe dat in de VS ook heet) worden neergezet in de media heeft wel bijgedragen aan hun stemgedrag.
Een weldenkend mens zijn en dan weggezet worden als een idioot. Sommige mensen worden dan opstandig, kan t me wel voorstellen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 06:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoe is dat logisch? Als je een domme tokkie wordt genoemd, dan ga je op Trump/Wilders stemmen. Waar is het verband?
Sommige mensen maken daar dan handig gebruik van.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een weldenkend mens zijn en dan weggezet worden als een idioot. Sommige mensen worden dan opstandig, kan t me wel voorstellen.
Aldus Mister X vanuit zijn zolderkamer.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:27 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Ja maar wel vanuit de zolder haha
Focking lafaards
Racist! Is dat trouwens niet waar je zo op tegen bent?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jawel. Zwakbegaafd, grote bek, PVV. Standaardtype.
Tien jaar terug was ik in het centrum van Keulen en het viel me op dat de stad veel blanker was dan onze steden. Is dat in andere Duitse steden ook zo? Is dat nog steeds het geval?quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:39 schreef DrMabuse het volgende:
Zijn ze daar nu pas achter daar in België. Dat was een paar jaar terug al zo.
M'n vriendin en ik komen vaak in België en Duitsland en niet alleen de grote steden worden bedolven onder de import , ook in de kleine dorpen hebben ze zich gevestigd.
Van moslim tot Oostblokker je ziet ze daar echt overal.
Ik sprak twee weken een kennis van me (Turks van afkomst maar volledig modern Nederlander) die recent Wenen heeft bezocht. Die was echt geschrokken hoeveel de stad was veranderd in vergelijking met de vorige keer dat hij daar was. Hoeveel immigranten daar nu waren en vooral hoeveel er blijkbaar doelloos rondliepen op straat. En veel bordjes met waarschuwingen voor zakkenrollers. Hij vond de sfeer heel grimmig.
Het lijkt me tijd om eens goed op de rem te trappen.
Als dat nog kan / nut heeft.
Ja, ik ook. Nu nog de link naar PVV/Trump/Vlaams Belang/Front National.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een weldenkend mens zijn en dan weggezet worden als een idioot. Sommige mensen worden dan opstandig, kan t me wel voorstellen.
In alle grote West-Europese steden neemt de verpaupering toe door kansloze import. Frankrijk, Engeland, Nederland, Belgie, Duitsland, Zweden, Oostenrijk, Zwitserland, alle landen hebben er in meer of mindere mate last van. Alhoewel ik toevallig vorige week in Berlijn was en daar voel je je totaal niet onveilig. Heel anders dan in b.v. Parijs of zelfs Amsterdam.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:39 schreef DrMabuse het volgende:
Zijn ze daar nu pas achter daar in België. Dat was een paar jaar terug al zo.
M'n vriendin en ik komen vaak in België en Duitsland en niet alleen de grote steden worden bedolven onder de import , ook in de kleine dorpen hebben ze zich gevestigd.
Van moslim tot Oostblokker je ziet ze daar echt overal.
Ik sprak twee weken een kennis van me (Turks van afkomst maar volledig modern Nederlander) die recent Wenen heeft bezocht. Die was echt geschrokken hoeveel de stad was veranderd in vergelijking met de vorige keer dat hij daar was. Hoeveel immigranten daar nu waren en vooral hoeveel er blijkbaar doelloos rondliepen op straat. En veel bordjes met waarschuwingen voor zakkenrollers. Hij vond de sfeer heel grimmig.
Het lijkt me tijd om eens goed op de rem te trappen.
Als dat nog kan / nut heeft.
Die tijd is voorbij.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:56 schreef polderturk het volgende:
[..]
Tien jaar terug was ik in het centrum van Keulen en het viel me op dat de stad veel blanker was dan onze steden. Is dat in andere Duitse steden ook zo? Is dat nog steeds het geval?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |