Bij Clinton is er een stuk meer reden om dat te denken dan bij Trump eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:46 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Volgens alle Clinton-haters was WW3 met Rusland binnen enkele maanden na haar verkiezing uitgebroken, dus beide partijen zijn even goed in fearmongering.
Ik zie sommige juffen er wel toe in staat, eerlijk gezegd.quote:
Ze hadden totaal geen rekening mee gehouden dat Trump zou winnenquote:South Park was forced to re-write tonight’s episode after Trump’s win
Ik heb nogal de indruk dat al die mensen op Twitter en what not die dochter-, zoon-, leerling-uitspraken vooral uit hun duim zuigen.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:43 schreef Infection het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op donderdag 10-11-2016 om 17:42:27Dochter (8): "Wat er dat Trump gewonnen heeft hč. Nu komt er oorlog." Wie zegt dat? "Onze juf."#manmanman reageer retweet
Hoeveel juffen ken jij dan precies, Bram?quote:Op donderdag 10 november 2016 17:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik zie sommige juffen er wel toe in staat, eerlijk gezegd.
Mwah, kan heel goed gewoon realiteit zijn. Die juf zal niet de eerste zijn die dit soort onzin uitkraamt.quote:
Terwijl ze nagenoeg 50-50 staan op absolute stemmen. Laat precies zien hoe kut dat systeem isquote:
Maar jij gelooft dan ook vrij makkelijk dingen die mensen zeggen, als ze maar niet van de MSM zijn.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Sterker nog, een docent waar ik vroeger les van had post net zoiets op Facebook.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Inderdaad, nipt houdt voor mij in dat als je die ene staat met 4 kiesmannen had verloren in plaats van gewonnen...quote:Op donderdag 10 november 2016 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je pakt nu precies de staat waardoor het verschil het grootste was geweest. Zelfs als hij die grote staat zou verliezen had hij nog gewonnen. Ik vind nipt dan ook een verkeerde term voor iemand die zonder een Florida gewoon alsnog het presidentschap naar zich toe kon trekken.
Het is alleen maar kut als het slecht uitpakt voor de democratenquote:Op donderdag 10 november 2016 17:49 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Terwijl ze nagenoeg 50-50 staan op absolute stemmen. Laat precies zien hoe kut dat systeem is
Ik ook, de maatschappijleerles was bij ons louter linkse indoctrinatie, gelukkig trapten daar maar weinig in.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik werk met tientallen van ze.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoeveel juffen ken jij dan precies, Bram?
Thanks. Ik lees het met veel interesse en plezier.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:49 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ze hadden totaal geen rekening mee gehouden dat Trump zou winnen
http://www.avclub.com/art(...)ts-episode-af-245669
[ afbeelding ]
Hoe durf je?quote:Op donderdag 10 november 2016 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk met tientallen van ze.
Ik kan het bevestigen.
Ik vond het zelf een onuitvoerbaar plan alleen had wel verwacht dat hij het zou doorzetten alhoewel dit een foutje is dus niets aan de hand.quote:
Hoeveel is "minder"quote:Op donderdag 10 november 2016 17:51 schreef vigen98 het volgende:
Donald's plan om minder moslims toe te laten is nog steeds het plan van Trump.
Officieel in zijn 100 dagen plan!
Bah.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:51 schreef vigen98 het volgende:
Donald's plan om minder moslims toe te laten is nog steeds het plan van Trump.
Officieel in zijn 100 dagen plan!
maar jij bent een fucking white malequote:Op donderdag 10 november 2016 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk met tientallen van ze.
Ik kan het bevestigen.
Komt omdat docenten meestal linkse geitenwollensokken figuren zijn.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:52 schreef Ingolstadt het volgende:
Mijn docente geschiedenis vertelde destijds ook dat Wilders prima te vergelijken is met Hitler
Hij is nog niet eens president en maakt Amerika nu al weer greatquote:Op donderdag 10 november 2016 17:52 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
Dow Jones surges to new record high!
http://www.usatoday.com/s(...)mp-victory/93580628/
Dan kun je wel serieus gaan klagen bij school. Maar dat doet Jan niet. Want het is gewoon verzonnen.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ja hoor mensen, een juf gaat tegen 8-jarigen zeggen dat er oorlog komt.
Jij overschat mensen.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ja hoor mensen, een juf gaat tegen 8-jarigen zeggen dat er oorlog komt.
Absentee votes en provisional votes. Stemmen die per post gedaan zijn, hoeven niet op verkiezingsdag aankomen, alleen slechts verstuurd zijn. En ook stemmen van Amerikanen uit het buitenland, stemmen van militairenquote:Op donderdag 10 november 2016 17:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Inderdaad, nipt houdt voor mij in dat als je die ene staat met 4 kiesmannen had verloren in plaats van gewonnen...
Maar goed, iedereen mag zijn eigen definities hanteren. Over een paar dagen kunnen we hopelijk eens gaan bekijken welke staten hij allemaal had kunnen verliezen.
Weet iemand van jullie waarom het zo lang duurt voordat alle resultaten binnen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |