SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft een record opkomst in de primary gehaald, omdat in het verleden de primaries bij de republikeinen nooit spannend zijn geweest.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:39 schreef skysherrif het volgende:
Oh er zijn posts verwijderd ofzo?
Dit is pijnlijk
Maargoed dan hier alsnog maar mijn vraag:
Trump had toch een record in opkomst in de primaries waar lang meerdere kandidaten stemden, toch opvallend dath ij totaal geen opkomst record heeft in de General election
Wat waren de absolute verschillen dan?quote:Op donderdag 10 november 2016 15:45 schreef skysherrif het volgende:
Iemand een verklaring waarom Trump een recordopkomst had bij de primaries waar veel kandidaten meededen, maar een redelijk lage opkomst bij de general election?
Met Clinton aan het roer was die kans er wel volgens jou?quote:Op donderdag 10 november 2016 15:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Omdat we nu geen derde wereldoorlog krijgen.
quote:En Amerika niet op dezelfde falende manier verder gaat als voorheen. Omdat de corrupte democraten vals gespeeld hebben en er alles aan gedaan hebben om Hillary te pushen en het volk het niet slikte. En omdat mijn vriendin op Trump heeft gestemd.
De druk stond flink op de ketel, ja. Die is er nu gelijk af. En ze suggereerde dingen te willen doen die direct tot een oorlog zouden leiden met Rusland.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:53 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Met Clinton aan het roer was die kans er wel volgens jou?
[..]
Relatief kleine fanatieke groep die hem twee keer over de drempel hielp.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:45 schreef skysherrif het volgende:
Iemand een verklaring waarom Trump een recordopkomst had bij de primaries waar veel kandidaten meededen, maar een redelijk lage opkomst bij de general election?
Ja, de oorlogen moeten wel een beetje overzichtelijk blijven. Kleine landjes in het midden-oosten platschieten is prima, maar de grote boeven moeten we natuurlijk te vriend houden.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:55 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De druk stond flink op de ketel, ja. Die is er nu gelijk af. En ze suggereerde dingen te willen doen die direct tot een oorlog zouden leiden met Rusland.
zo dat gaat makkelijk zeg. In het verleden waren de republikeinen ook altijd van die vredelievende lui. Goed, ik ben om, lang de president!quote:Op donderdag 10 november 2016 15:55 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De druk stond flink op de ketel, ja. Die is er nu gelijk af. En ze suggereerde dingen te willen doen die direct tot een oorlog zouden leiden met Rusland.
Zoals?quote:Op donderdag 10 november 2016 15:55 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als jij dat vindt.. ik ben tegen alle inmenging maar ik respecteer je mening.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:58 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, de oorlogen moeten wel een beetje overzichtelijk blijven. Kleine landjes in het midden-oosten platschieten is prima, maar de grote boeven moeten we natuurlijk te vriend houden.
Geen rebellen meer bewapenen.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:00 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Zoals?
Kan je me trouwens ook vertellen wat ervoor gaat zorgen dat Amerika nu niet meer op "dezelfde falende manier" doorgaat?
Correct, we weten ook nog niet wie de popular vote heeft gewonnen, het lijkt erop dat Trump die nipt wint. Het is nogal slordig dat ze dit soort cijfers geven terwijl een aantal staten nog niet klaar zijn met tellen.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:26 schreef skysherrif het volgende:
Trouwens, ik hoor overal dat clinton veel minder stemmen dan obama kreeg en trump dan romney, maar er moeten nog miljoen(en) votes binnenkomen uit enkele grote staten, met name Callifornia.
Pssst... dat was sarcasme.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:00 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als jij dat vindt.. ik ben tegen alle inmenging maar ik respecteer je mening.
Inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2016 16:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Correct, we weten ook nog niet wie de popular vote heeft gewonnen, het lijkt erop dat Trump die nipt wint. Het is nogal slordig dat ze dit soort cijfers geven terwijl een aantal staten nog niet klaar zijn met tellen.
dat hoop ik als anti-trumper ookquote:Op donderdag 10 november 2016 16:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Inderdaad
http://edition.cnn.com/election/results
CNN geeft nu de projected popular vote aan trump, zou toch geweldig zijn als die hem wint en al die mensen die spreken van geen eerlijke democratie hun woorden moeten inslikken.
Hetzelfde verhaal als bij HRC vs. Trump.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Relatief kleine fanatieke groep die hem twee keer over de drempel hielp.
Hetzelfde verhaal als waarom Hillary Rodham Corrupt kon winnen van Sanders.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:45 schreef skysherrif het volgende:
Dit soort plaatjes mag je niet posten van de modjes.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
De nieuwe first lady.
[ afbeelding ]
Eerlijk is eerlijk, dat is een vooruitgang in vergelijking met mevrouw Obama. Wel respect voor mevrouw Obama haar war on junkfood and sedimentary lifestyle.
Ik weet niet hoe je dit bedoelt, aangezien België geen presidentsverkiezingen heeft.quote:
Toegegeven, dat is niet zo moeilijk. Al zag HC er nog redelijk uit toen ze jong en minder corrupt was. Haar dochter heeft het beter getroffen met de looks wat mij betreft.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:05 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet er nog binnenkomen, ziet er eerlijk gezegd beter uit voor Trump dan Clinton
Platteland vs Urban Amerika. Desondanks heeft Clinton de popular vote gewonnen met deze kaartquote:Op donderdag 10 november 2016 16:05 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet er nog binnenkomen, ziet er eerlijk gezegd beter uit voor Trump dan Clinton
Hoezo moeten die mensen dan hun woorden inslikken? Die mensen beweren dat het een oneerlijk systeem is omdat mensen met minder stemmen de winnaar kunnen zijn en dat klopt ongeacht deze uitslag.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Inderdaad
http://edition.cnn.com/election/results
CNN geeft nu de projected popular vote aan trump, zou toch geweldig zijn als die hem wint en al die mensen die spreken van geen eerlijke democratie hun woorden moeten inslikken.
Grondgebied vs. people.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:05 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |