abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166562012

De Republikeinse kandidaat

Donald Trump - New York
Donald Trump presidential campaign, 2016

De Democratische kandidaat

Hillary Clinton - New York
Hillary Clinton presidential campaign, 2016

De libertarische kandidaat

Gary Johson - New Mexico
Gary Johnson presidential campaign, 2016

De groene kandidaat

Jill Stein - Massachusetts
Jill Stein presidential campaign, 2016

United States presidential election, 2016
Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Gary Johnson
Jill Stein
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Bij welke kandidaat pas jij?

De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/

https://docs.google.com/s(...)HEBdO2Xsg/edit#gid=0

https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidential

Update van alle andere races en referenda

SPOILER: STREAMS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_166562020
Iemand een verklaring waarom Trump een recordopkomst had bij de primaries waar veel kandidaten meededen, maar een redelijk lage opkomst bij de general election?
pi_166562033
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:39 schreef skysherrif het volgende:
Oh er zijn posts verwijderd ofzo?

Dit is pijnlijk :')

Maargoed dan hier alsnog maar mijn vraag:

Trump had toch een record in opkomst in de primaries waar lang meerdere kandidaten stemden, toch opvallend dath ij totaal geen opkomst record heeft in de General election
Hij heeft een record opkomst in de primary gehaald, omdat in het verleden de primaries bij de republikeinen nooit spannend zijn geweest.
pi_166562035
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:45 schreef skysherrif het volgende:
Iemand een verklaring waarom Trump een recordopkomst had bij de primaries waar veel kandidaten meededen, maar een redelijk lage opkomst bij de general election?
Wat waren de absolute verschillen dan?
pi_166562175
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:42 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Omdat we nu geen derde wereldoorlog krijgen.
Met Clinton aan het roer was die kans er wel volgens jou?
quote:
En Amerika niet op dezelfde falende manier verder gaat als voorheen. Omdat de corrupte democraten vals gespeeld hebben en er alles aan gedaan hebben om Hillary te pushen en het volk het niet slikte. En omdat mijn vriendin op Trump heeft gestemd.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_166562195
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:53 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Met Clinton aan het roer was die kans er wel volgens jou?

[..]

De druk stond flink op de ketel, ja. Die is er nu gelijk af. En ze suggereerde dingen te willen doen die direct tot een oorlog zouden leiden met Rusland.
  donderdag 10 november 2016 @ 15:55:54 #7
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166562208
quote:
Relatief kleine fanatieke groep die hem twee keer over de drempel hielp.
pi_166562270
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:55 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

De druk stond flink op de ketel, ja. Die is er nu gelijk af. En ze suggereerde dingen te willen doen die direct tot een oorlog zouden leiden met Rusland.
Ja, de oorlogen moeten wel een beetje overzichtelijk blijven. Kleine landjes in het midden-oosten platschieten is prima, maar de grote boeven moeten we natuurlijk te vriend houden.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 10 november 2016 @ 15:59:55 #9
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_166562299
quote:

[..]

zo dat gaat makkelijk zeg. In het verleden waren de republikeinen ook altijd van die vredelievende lui. Goed, ik ben om, lang de president!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_166562306
quote:

[..]

Zoals?

Kan je me trouwens ook vertellen wat ervoor gaat zorgen dat Amerika nu niet meer op "dezelfde falende manier" doorgaat?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
pi_166562310
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:58 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ja, de oorlogen moeten wel een beetje overzichtelijk blijven. Kleine landjes in het midden-oosten platschieten is prima, maar de grote boeven moeten we natuurlijk te vriend houden.
Als jij dat vindt.. ik ben tegen alle inmenging maar ik respecteer je mening.
pi_166562321
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:00 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Zoals?

Kan je me trouwens ook vertellen wat ervoor gaat zorgen dat Amerika nu niet meer op "dezelfde falende manier" doorgaat?
Geen rebellen meer bewapenen.
pi_166562334
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:26 schreef skysherrif het volgende:
Trouwens, ik hoor overal dat clinton veel minder stemmen dan obama kreeg en trump dan romney, maar er moeten nog miljoen(en) votes binnenkomen uit enkele grote staten, met name Callifornia.
Correct, we weten ook nog niet wie de popular vote heeft gewonnen, het lijkt erop dat Trump die nipt wint. Het is nogal slordig dat ze dit soort cijfers geven terwijl een aantal staten nog niet klaar zijn met tellen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166562353
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:00 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Als jij dat vindt.. ik ben tegen alle inmenging maar ik respecteer je mening.
Pssst... dat was sarcasme.

Persoonlijk ben ik ook tegen alle inmenging. Maar dan wel consequent, niet op de schijnheilige manier waarop de VS - en met name de republikeinen - daarmee omgaan.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_166562366
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Correct, we weten ook nog niet wie de popular vote heeft gewonnen, het lijkt erop dat Trump die nipt wint. Het is nogal slordig dat ze dit soort cijfers geven terwijl een aantal staten nog niet klaar zijn met tellen.
Inderdaad

http://edition.cnn.com/election/results

CNN geeft nu de projected popular vote aan trump, zou toch geweldig zijn als die hem wint en al die mensen die spreken van geen eerlijke democratie hun woorden moeten inslikken.
  donderdag 10 november 2016 @ 16:04:23 #16
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_166562400
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:02 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Inderdaad

CNN geeft nu de projected popular vote aan trump, zou toch geweldig zijn als die hem wint en al die mensen die spreken van geen eerlijke democratie hun woorden moeten inslikken.
dat hoop ik als anti-trumper ook :)
Je argumentatie is wel een beetje gek.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_166562406
De nieuwe first lady.

Eerlijk is eerlijk, dat is een vooruitgang in vergelijking met mevrouw Obama. Wel respect voor mevrouw Obama haar war on junkfood and sedimentary lifestyle.
#NoDAPL
pi_166562423

Dit moet er nog binnenkomen, ziet er eerlijk gezegd beter uit voor Trump dan Clinton
pi_166562432
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Relatief kleine fanatieke groep die hem twee keer over de drempel hielp.
Hetzelfde verhaal als bij HRC vs. Trump.
quote:
Hetzelfde verhaal als waarom Hillary Rodham Corrupt kon winnen van Sanders. ;)
#NoDAPL
pi_166562438
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
De nieuwe first lady.
[ afbeelding ]
Eerlijk is eerlijk, dat is een vooruitgang in vergelijking met mevrouw Obama. Wel respect voor mevrouw Obama haar war on junkfood and sedimentary lifestyle.
Dit soort plaatjes mag je niet posten van de modjes. :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_166562468
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:06 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Belgie een soort van
Ik weet niet hoe je dit bedoelt, aangezien België geen presidentsverkiezingen heeft. :?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166562482
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:05 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Dit moet er nog binnenkomen, ziet er eerlijk gezegd beter uit voor Trump dan Clinton
Toegegeven, dat is niet zo moeilijk. Al zag HC er nog redelijk uit toen ze jong en minder corrupt was. Haar dochter heeft het beter getroffen met de looks wat mij betreft.
#NoDAPL
pi_166562490
quote:
[ afbeelding ]

Platteland vs Urban Amerika. Desondanks heeft Clinton de popular vote gewonnen met deze kaart
pi_166562499
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:02 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Inderdaad

Hoezo moeten die mensen dan hun woorden inslikken? Die mensen beweren dat het een oneerlijk systeem is omdat mensen met minder stemmen de winnaar kunnen zijn en dat klopt ongeacht deze uitslag.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166562517
quote:
[ afbeelding ]

Grondgebied vs. people.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')