abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166560472
quote:
Ja, die had ik ook gezien. Ik dacht dat KrappeAuto het over Nederland had, maar blijkbaar bedoelt hij de hele wereld.

Zoals gezegd, er lopen onder de Clinton-supporters gewoon gekken rond, net als bij iedere andere groep.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166560486
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:21 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ach, ik snap ook geen reet van hoe het allemaal in elkaar zit en vooral waaróm. Er zullen vast 'logische' redenen achter zitten, en er zullen vast ook belangen meespelen van partijen die het liever zo houden. Geen idee ook, maar blijf 't toch debiel vinden :D
Ik heb jou net nog 1 logische reden gegeven!
Verschil in opkomstpercentage tussen staten.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 10 november 2016 @ 14:27:02 #253
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_166560490
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:24 schreef Straatcommando. het volgende:
Jezus man, wat een niveau in dit topic trouwens :')
LinksrechtshuilenMAD :')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  Forum Admin donderdag 10 november 2016 @ 14:27:16 #254
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_166560495
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:24 schreef Euribob het volgende:

[..]

[..]

Had ook wel inhoudelijker gekund, niet dan?
Oh echt, gaan we zo doen ja. Gelukkig staat de rest nog vol met persoonlijk geneuzel. Leest lekker weg altijd.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_166560511
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik mis nog wel een beetje uitleg bij die reden. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166560522
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:25 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Kun je een voorbeeld geven van wetten die verschillen per staat waardoor men niet over kan gaan op "Degene met de meeste stemmen wint"?
Even opgezocht en is inderdaad geen reden, maar kon het me voorstellen. Sommige staten hebben toch andere wetten wat betreft homohuwelijk, wiet, abortus dus heeft de een wellicht meer reden om op die kandidaat te stemmen dan de ander?

overigens:

quote:
The reason that the Constitution calls for this extra layer, rather than just providing for the direct election of the president, is that most of the nation’s founders were actually rather afraid of democracy. James Madison worried about what he called “factions,” which he defined as groups of citizens who have a common interest in some proposal that would either violate the rights of other citizens or would harm the nation as a whole. Madison’s fear – which Alexis de Tocqueville later dubbed “the tyranny of the majority” – was that a faction could grow to encompass more than 50 percent of the population, at which point it could “sacrifice to its ruling passion or interest both the public good and the rights of other citizens.” Madison has a solution for tyranny of the majority: “A republic, by which I mean a government in which the scheme of representation takes place, opens a different prospect, and promises the cure for which we are seeking.”
As Alexander Hamilton writes in “The Federalist Papers,” the Constitution is designed to ensure “that the office of President will never fall to the lot of any man who is not in an eminent degree endowed with the requisite qualifications.” The point of the Electoral College is to preserve “the sense of the people,” while at the same time ensuring that a president is chosen “by men most capable of analyzing the qualities adapted to the station, and acting under circumstances favorable to deliberation, and to a judicious combination of all the reasons and inducements which were proper to govern their choice.”
In modern practice, the Electoral College is mostly a formality. Most electors are loyal members of the party that has selected them, and in 26 states, plus Washington, D.C., electors are bound by laws or party pledges to vote in accord with the popular vote. Although an elector could, in principle, change his or her vote (and a few actually have over the years), doing so is rare.
As the 2000 election reminded us, the Electoral College does make it possible for a candidate to win the popular vote and still not become president. But that is less a product of the Electoral College and more a product of the way states apportion electors. In every state but Maine and Nebraska, electors are awarded on a winner-take-all basis. So if a candidate wins a state by even a narrow margin, he or she wins all of the state’s electoral votes. The winner-take-all system is not federally mandated; states are free to allocate their electoral votes as they wish.
pi_166560530
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:27 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Anders worden de mensen die minder stemmen ook minder gehoord.
pi_166560573
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:27 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dat is omdat het hier een slowchat is, die uitleg wil ik nog wel een keer geven wanneer er niet 100 reacties per minuut worden geplaatst. ;)
#NoDAPL
pi_166560576
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Anders worden de mensen die minder stemmen ook minder gehoord.
Dat lijkt mij een logisch gevolg van minder stemmen. De voor de hand liggende oplossing is vaker stemmen. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  PR en moderator donderdag 10 november 2016 @ 14:31:57 #260
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166560596
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Maar opkomstpercentage zal het probleem ook niet meer zijn als het systeem zodanig hervormd wordt dat het mensen makkelijk gemaakt wordt om te stemmen. Ipv 1 stemlocatie in een hele county gewoon elke gym in elke stad een stemlocatie maken, mensen de dag vrij geven om te komen stemmen etc etc.
Zullen vast ook wel redenen voor zijn waarom het allemaal niet zo makkelijk kan, maar dat maakt het huidige stelsel niet minder kut.

Anyway, ik moet weg. Tjallas.
Fuck the EBU.
pi_166560599
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:30 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dat lijkt mij een logisch gevolg van minder stemmen. De voor de hand liggende oplossing is vaker stemmen. :P
Lijkt mij ook, maar we moeten nog even afwachten tot Bram zich verwaardigt dit uit te willen leggen aan ons simpele zielen.
  donderdag 10 november 2016 @ 14:32:23 #262
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166560606
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is omdat het hier een slowchat is, die uitleg wil ik nog wel een keer geven wanneer er niet 100 reacties per minuut worden geplaatst. ;)
Open er een topic over, kun je je ei goed kwijt en kun je het er ook inhoudelijk over hebben.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_166560608
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:18 schreef Moira. het volgende:

[..]

Yep. Geheel in lijn met de gebeurtenissen van de afgelopen 2 jaar gok ik dat de PVV zomaar eens de meerderheid van de zetels kan krijgen.
Maar goed, blijkbaar moeten sommigen het op de harde manier leren. Laat ons als volk maar eens goed op onze bek gaan, in de hoop dat dat vervolgens eindelijk écht eens positieve veranderingen teweeg brengt.
En DENK vier zetels. De nuance is zoek, bij beide partijen.
Als tegelijkertijd in Frankrijk LePen aan de macht is, zullen de banlieues ook goed in de fik staan.
Nationalisme en xenofobie is Europa echt niet vreemd. Mensen (milenials, baby-boomers) nemen de laatste 70 jaar als maatstaf, maar ik denk dat je dan echt speelt met vuur. Als er overal in Europa precies hetzelfde gebeurt, dan zul je heel erg lang wachten tot we ooit weer eens tijd hebben voor écht positieve veranderingen.
pi_166560619
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:28 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Even opgezocht en is inderdaad geen reden, maar kon het me voorstellen. Sommige staten hebben toch andere wetten wat betreft homohuwelijk, wiet, abortus dus heeft de een wellicht meer reden om op die kandidaat te stemmen dan de ander?

overigens:

[..]

Ja, dat klopt dat de een dan meer reden heeft om op die kandidaat te stemmen dan de ander. Als jou iets op staatsniveau wordt ontzegt en iemand stelt zich verkiesbaar die dat op federaal niveau voor jou wil regelen, kan dat een reden zijn om op die persoon te stemmen. Voor LGBT stemmers heeft dat vaak een rol gespeeld bij de presidentsverkiezingen.
pi_166560790
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Oh echt, gaan we zo doen ja. Gelukkig staat de rest nog vol met persoonlijk geneuzel. Leest lekker weg altijd.
Tering ik kijk ff niet staan er al weer meer dan 100 reakties met een zooitje dom gelul waar je naar van wordt.

Dit wordt wel een heel treurig draadje
  donderdag 10 november 2016 @ 14:42:35 #266
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166560817
Ik hoop dat deze gekte snel ophoudt.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166560861
quote:
Kremlin had contact met team Trump

Rusland zegt in de aanloop naar de Amerikaanse presidentsverkiezingen wel degelijk contact te hebben gehad met het campagneteam van Donald Trump, ook al hebben de adviseurs van de Republikeinse kandidaat dit herhaaldelijk ontkend.

'Er waren contacten', zei de Russische onderminister van Buitenlandse Zaken Sergej Ryabkov donderdag volgens het persbureau Interfax. 'Wij gaan hier natuurlijk mee door', zei hij, zonder toe te lichten waar de contacten uit bestonden.

Russisch ambassadepersoneel had ontmoetingen met leden van het campagneteam van Trump, zei een woordvoerster van het Russische ministerie. Zij noemde dit 'normale praktijk'. Ook met het campagneteam van Hillary Clinton waren gesprekken aangevraagd, maar die verzoeken waren afgewezen, zei zij.

Over Trumps relatie met Rusland waren tijdens de campagne vragen gerezen. Trump had zich lovend uitgelaten over de Russische president Poetin. Volgens tegenstanders hadden hackers uit Rusland de mailboxen van medewerkers Clinton en de leiding van de Democratische Partij gekraakt.
pi_166560934
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2016 13:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Klopt, maar hij kan bijvoorbeeld wel abortus lastiger bereikbaar maken door het herroepen van Obamacare, de bill doorvoeren die aborteren vanaf 20 weken verbiedt en de geldstroom naar Planned Parenthood stopzetten.

Een direct verbod is lastig, maar wel iets waar hij snel naar toe zal willen werken, vermoed ik.
Ik betwijfel het. Roe v. Wade dateert natuurlijk al van '73. Het is niet alsof er geen Republikeinse presidenten en congressen (of zelfs combinaties van de twee) zijn geweest sindsdien. Die tweederde meerderheid in zowel huis als Senaat is bovendien ook wel erg onwaarschijnlijk. En dan nog geldt dat een deel van die meerderheid uit vrij liberale staten moet komen en het maar de vraag is of die het richting hun achterban kunnen verkopen om een dergelijk initiatief te steunen.
Door een aantal uitspraken van de SC is de wet- en regelgeving in de VS eigenlijk liberaler dan wij die hier in Nederland kennen. Zo uit mijn hoofd hebben wij hier een verplichte wettelijke bedenktijd. Dat is iets dat in de VS door rechters expliciet wordt verboden als vrijheidsinperkende maatregel. Veelal speelt in deze kwesties ook de vraag of er sprake is van 'undue burden'. Recentelijk was dat geloof ik nog de reden om een beslissing in Texas terug te draaien waarbij er allerhande restrictieve eisen werden gesteld aan klinieken en dergelijke.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166560944

credits waar je die moet geven, Cenk had gelijk :P
pi_166560988
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:28 schreef skysherrif het volgende:
As the 2000 election reminded us, the Electoral College does make it possible for a candidate to win the popular vote and still not become president. But that is less a product of the Electoral College and more a product of the way states apportion electors. In every state but Maine and Nebraska, electors are awarded on a winner-take-all basis. So if a candidate wins a state by even a narrow margin, he or she wins all of the state’s electoral votes. The winner-take-all system is not federally mandated; states are free to allocate their electoral votes as they wish.
Het zou zomaar kunnen dat over 4 jaar het winner takes all principe wordt losgelaten in een aantal staten die voor Trump stemden als ze daar toevallig een Democratische meerderheid hebben. :)
#NoDAPL
pi_166561002
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:31 schreef Moira. het volgende:

[..]

Maar opkomstpercentage zal het probleem ook niet meer zijn als het systeem zodanig hervormd wordt dat het mensen makkelijk gemaakt wordt om te stemmen. Ipv 1 stemlocatie in een hele county gewoon elke gym in elke stad een stemlocatie maken, mensen de dag vrij geven om te komen stemmen etc etc.
Zullen vast ook wel redenen voor zijn waarom het allemaal niet zo makkelijk kan, maar dat maakt het huidige stelsel niet minder kut.

Anyway, ik moet weg. Tjallas.
Dan moet je een stemplicht invoeren en dat valt helaas slecht bij het volk terwijl het wel goed zou zijn. Mensen stemmen nu sowieso al minder omdat ze geen vertrouwen hebben in hun leiders, die dienen namelijk de bedrijven en het grootkapitaal in plaats van het volk. Trouwens ook een reden dat het bestuur liever geen stemplicht wil.
#NoDAPL
pi_166561021
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Lijkt mij ook, maar we moeten nog even afwachten tot Bram zich verwaardigt dit uit te willen leggen aan ons simpele zielen.
Doe niet zo kinderachtig! Ik ga hier niet 2 A4'tje typen voor een slowchat, dat was de reden. Ik ga er later nog wel een keer op in. Het punt is dat er haken en ogen aan zitten zoals Skysherrif aangaf.
#NoDAPL
pi_166561049
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Doe niet zo kinderachtig! Ik ga hier niet 2 A4'tje typen voor een slowchat, dat was de reden.
Je kan het niet korter uitleggen? Of een linkje geven naar degene van wie je het idee überhaupt hebt?
  donderdag 10 november 2016 @ 14:55:53 #274
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166561082
de weg naar repeal ACA en de gevolgen voor 22 miljoen amerikanen... in een klap zonder verzekering... joepie

klik
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_166561098
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:48 schreef skysherrif het volgende:

En hoe! Maandenlang beweerde hij consistent dat het een close race zou worden, hij hield steeds vast dat HC nipt zou winnen. Goed, dat gebeurde niet maar hij zat er dichterbij dan de meeste partijen en hij had juist voorspeld dat de Rust Belt naar Trump zou kunnen gaan, inclusief Pennsylvania. Dat deed hij al in juli. Waarom? Hij was daar in de buitenwijken van een stad, hij ving op hoe mensen erover spraken.
#NoDAPL
pi_166561158
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:48 schreef skysherrif het volgende:

Eerlijk is eerlijk. Hij is obnoxious maar hij is wel fair en hij weet van zichzelf dat hij soms obnoxious is. Ik waardeer dat. :)
#NoDAPL
  PR en moderator donderdag 10 november 2016 @ 15:02:35 #277
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166561235
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dan moet je een stemplicht invoeren en dat valt helaas slecht bij het volk terwijl het wel goed zou zijn. Mensen stemmen nu sowieso al minder omdat ze geen vertrouwen hebben in hun leiders, die dienen namelijk de bedrijven en het grootkapitaal in plaats van het volk. Trouwens ook een reden dat het bestuur liever geen stemplicht wil.
Hoezo zou je dan een stemplicht moeten hebben? Dat hebben andere landen zonder electoral college toch ook niet?
Fuck the EBU.
pi_166561301
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:02 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hoezo zou je dan een stemplicht moeten hebben? Dat hebben andere landen zonder electoral college toch ook niet?
Belgie een soort van
pi_166561338
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is toch hetzelfde verhaal als hier met de D66 en de PvdA? Neoliberalen invadeerden de partij, ze namen wat progressieve puntjes over die niets met de economie te maken hebben om aanvaard te worden, ze grepen de macht omdat de progressieve mensen blij waren dat dat in ieder geval haalbaar was en vervolgens blijft er niets links over bij die partijen buiten wat progressieve puntjes. Het is net een kanker, dat neoliberalisme. ;)
Van kanker weten we beter hoe het werkt en hoe het bestreden kan worden. Ik weet niet hoe dat met de PvdA en D66 werk(te). Eerlijk gezegd denk ik dat het bij de PvdA gewoon knulligheid was, dat ze met het afwerpen van de ideologische veren de analyse van Marx (die is een stuk beter dan zijn ideologie) niet hebben vervangen door een andere. Ze hebben in de jaren 90 gewoon ingezet op een sterk groeiende financiele sector want werk, daarbij het effect op de verhouding tussen kapitaal en arbeid vergetend, en vergetend waar welvaart vandaan komt. Ook werd dat gefinancierd via de HRA, met een sterk prijsopdrijvend effect.

De privatiseringsgolf is ook gewoon een kwestie van berusten in incompetentie van de overheid om het goed te regelen. Het was vluchten in de markt, te lui en te laf om bureaucratische overheidsdiensten op te schonen.

En nu zou het enorm gezichtsverlies betekenen om van koers te veranderen en het dus toe te geven. Dus gewoon niet aan denken, wegkijken en doen alsof je links en progressief bent als je binnen neoliberale en ronduit corrupte kaders de scherpe kantjes er een beete vanaf haalt terwijl het ondertussen alleen maar erger wordt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_166561439

[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 10-11-2016 15:16:29 (Niet voor dit topic) ]
pi_166561668
Trouwens, ik hoor overal dat clinton veel minder stemmen dan obama kreeg en trump dan romney, maar er moeten nog miljoen(en) votes binnenkomen uit enkele grote staten, met name Callifornia.
pi_166561685
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 13:02 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Dat was wel vals van die Hillary, dat ze die hele birth-movement begon. }:|

Overigens heeft Obama zijn geboortecertificaat gewoon openbaar gemaakt. Staat op de website van het witte huis.
https://www.whitehouse.go(...)ficate-long-form.pdf
Mijn god wat werken ze daar nog met verouderde systemen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 10 november 2016 @ 15:28:46 #284
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_166561716
Wat was dat genieten gisterenavond op de NPO. w/ w/
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 10 november 2016 @ 15:29:07 #285
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_166561722
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_166561743
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:26 schreef skysherrif het volgende:
Trouwens, ik hoor overal dat clinton veel minder stemmen dan obama kreeg en trump dan romney, maar er moeten nog miljoen(en) votes binnenkomen uit enkele grote staten, met name Callifornia.
Trump zou uiteindelijk iets meer stemmen krijgen dan Romney, maar Clinton blijft onder Obama. Het lijkt erop dat de opokomst wel lager wordt dan 4 jaar geleden
pi_166561768
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:30 schreef L3gend het volgende:

[..]

Trump zou uiteindelijk iets meer stemmen krijgen dan Romney, maar Clinton blijft onder Obama
Ja ze staat nu 7 miljoen stemmen achter, dat gaat ze niet meer goed maken, maar het gaat niet zo'n groot verschil zijn als dat sommige mensen nu denken

Relatief gezien zal de opkomst helemaal lager zijn dan
pi_166561787
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:06 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Belgie een soort van
Waar dan net zo goed onmogelijke uitslagen uit voor komen. Daarnaast kan je dat systeem ook ondermijnen door je stem ongeldig te maken
  donderdag 10 november 2016 @ 15:34:14 #289
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_166561802
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:26 schreef skysherrif het volgende:
Er komen 1 tot 2 miljoen stemmen bij, er is pas 92% geteld

http://www.nytimes.com/elections/forecast/president/map

http://www.nytimes.com/elections/results/president

http://edition.cnn.com/election/results
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_166561806
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:33 schreef Ericr het volgende:

[..]

Waar dan net zo goed onmogelijke uitslagen uit voor komen. Daarnaast kan je dat systeem ook ondermijnen door je stem ongeldig te maken
Oja, er staat ook geen sanctie op als je niet komt stemmen, maar ze hebben wel 90 % opkomst, dus ze doen wel iets goed.
  donderdag 10 november 2016 @ 15:35:57 #291
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_166561829
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 07:43 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

TYT _O-
"Trump _O-"
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_166561863
DavidAFrench twitterde op donderdag 10-11-2016 om 15:34:15 For all their talents, it doesn't appear that John Oliver or Stephen Colbert have ever actually "destroyed" anything or anyone. reageer retweet
Matige comedians.
pi_166561873
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:35 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

"Trump _O-"
Heeft gewonnen. _O_ :W
pi_166561892
en
pi_166561897
Oh er zijn posts verwijderd ofzo?

Dit is pijnlijk :')

Maargoed dan hier alsnog maar mijn vraag:

Trump had toch een record in opkomst in de primaries waar lang meerdere kandidaten stemden, toch opvallend dath ij totaal geen opkomst record heeft in de General election
  donderdag 10 november 2016 @ 15:40:43 #296
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_166561921
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:38 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Heeft gewonnen. _O_ :W
Waarom ben je daar blij om?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_166561957
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:40 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Waarom ben je daar blij om?
Omdat we nu geen derde wereldoorlog krijgen. En Amerika niet op dezelfde falende manier verder gaat als voorheen. Omdat de corrupte democraten vals gespeeld hebben en er alles aan gedaan hebben om Hillary te pushen en het volk het niet slikte. En omdat mijn vriendin op Trump heeft gestemd.
pi_166561984
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:42 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Omdat we nu geen derde wereldoorlog krijgen. En Amerika niet op dezelfde falende manier verder gaat als voorheen. Omdat de corrupte democraten vals gespeeld hebben en er alles aan gedaan hebben om Hillary te pushen en het volk het niet slikte. En omdat mijn vriendin op Trump heeft gestemd.
Mag ik haar bij d'r pussy grijpen? Waarom vraag ik het, gewoon doen!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 10 november 2016 @ 15:44:05 #299
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166561991
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:42 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik zou haar gelijk ten huwelijk vragen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator donderdag 10 november 2016 @ 15:44:30 #300
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_166561998
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:43 schreef OMG het volgende:

[..]

Mag ik haar bij d'r pussy grijpen? Waarom vraag ik het, gewoon doen!
Doen!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')