Nee, daarom vraag ik me ook af hoe je daar precies om kunt lachen. Ik zou mezelf dan ergens ook enigszins afgestompt voelen en het daarna helemaal niet meer zo grappig vinden, vandaar dat ik wel benieuwd ben wat het dan precies zo grappig maakt.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het zijn volwassen mensen die letterlijk zitten te janken (zelfs mensen die gewoon in Nederland wonen) omdat iemand op democratische wijze is verkozen tot president, iemand waar ze het toevallig niet mee eens zijn. Dan ben je naar mijn idee behoorlijk labiel. Eigenlijk is dat inderdaad niet lachwekkend, maar toch moet ik lachen bij dit soort beelden (net als bij beelden van schreeuwende SJW-lui, een groep die grotendeels overlapt met de groep die nu zit te huilen).
Ignorance is bliss.quote:Op donderdag 10 november 2016 13:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En toch ben ik degene met een big smile
Dat is nu ook al verboden volgens mij.quote:Op donderdag 10 november 2016 13:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Klopt, maar hij kan bijvoorbeeld wel abortus lastiger bereikbaar maken door het herroepen van Obamacare, de bill doorvoeren die aborteren vanaf 20 maanden verbiedt en de geldstroom naar Planned Parenthood stopzetten.
Een direct verbod is lastig, maar wel iets waar hij snel naar toe zal willen werken, vermoed ik.
Het een praat het ander niet goed. Al die achterlijke gladiolen moeten gewoon normaal doen en op hun losse handjes gaan zittenquote:Op donderdag 10 november 2016 13:56 schreef gelly het volgende:
[..]
De figuren die de moskee in Enscheden in brand wilden steken zaten hier ook gewoon op FOK!, die krijgen ook een podium.
Moet ik je de filmpjes nog laten zien trouwens?quote:Op donderdag 10 november 2016 12:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit heb ik precies 0 keer zien gebeuren.
Ik vroeg me gisteravond nog af of we niet allemaal weer gewoon normaal kunnen gaan doen, maar dit is het blijkbaar.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het een praat het ander niet goed. Al die achterlijke gladiolen moeten gewoon normaal doen en op hun losse handjes gaan zitten
Begin langzamerhand een beetje depressief te raken van deze wereld
Wat fijn dat je dat aan ons meedeelt.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb trouwens van een aantal mensen vernomen dat Euribob hen via PB vroeg om Monolith niet meer aan te vallen. Niet meer doen dus.
Ja zeker, Wikileaks heeft geholpen maar dat ligt niet aan Wikileaks zelf, dat ligt aan de DNC en de rest van het kliekje (wat niet in de DNC zit maar wel net zo veel invloed heeft) die corrupt handelde.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:01 schreef skysherrif het volgende:
het is overigens niet alleen wikileaks die trump de overwinning heeft bezorgd denk ik, al zal het zeker wel hebben geholpen.
Veel mensen die trump stemden, ondanks dat ze hem misschien een minder geschikt persoon vonden dan Clinton.
Zo nobel inderdaad om toch nog even zo een steek onder water uit te delen, verhuld in zogenaamd goede intenties. Man man man.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat fijn dat je dat aan ons meedeelt.
Volgens mij, en dat kan per staat verschillen, is de wet nu dat de foetus levensvatbaar moet zijn. Die grens ligt rond de 24 of 28 weken.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:02 schreef Operc het volgende:
[..]
Ignorance is bliss.
[..]
Dat is nu ook al verboden volgens mij.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bram, de Moeder Theresa van dit topicquote:Op donderdag 10 november 2016 14:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat was juist een achterbakse actie.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik hou niet zo van achterbakse praktijken.
Ik hou niet zo van achterbakse praktijken. Monolith kan prima zichzelf verdedigen. Alleen zat hij er flink naast en kreeg hij daarvoor een spanking, ook van moderator Lyrebird.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Bram, de Moeder Theresa van dit topic.
Kennelijk wel dus.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik hou niet zo van achterbakse praktijken.
Bram. Hou eens op met doen alsof je zo nobel bent, dit is nog even een steek onder water geven, laffe hond.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik hou niet zo van achterbakse praktijken. Monolith kan prima zichzelf verdedigen. Alleen zat hij er flink naast en kreeg hij daarvoor een spanking, ook van moderator Lyrebird.
Ben je nou echt autistisch, of wat? Je snapt dat je niemand een plezier doet met zo'n post, vooral Mono niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik hou niet zo van achterbakse praktijken. Monolith kan prima zichzelf verdedigen. Alleen zat hij er flink naast en kreeg hij daarvoor een spanking, ook van moderator Lyrebird.
Oh, dan ineens niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zoals iemand gisteren tegen mij zei over Monolith (wie doet er niet toe): "Ja, erg arrogant. Niet zo'n prettig heerschap. Hij gaat hier keihard op z'n bek, en probeert dan nog z'n gelijk te halen."
Maar gelukkig val jij hem niet meer aan.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zoals iemand gisteren tegen mij zei over Monolith (wie doet er niet toe): "Ja, erg arrogant. Niet zo'n prettig heerschap. Hij gaat hier keihard op z'n bek, en probeert dan nog z'n gelijk te halen."
Allemachtig.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
We hebben een nieuwe mod nodig, AmeriBert.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat valt er uit te leggen? Verschrikkelijk. Ziek volk.quote:Op donderdag 10 november 2016 13:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Retweet, hier is is tenminste beeldmateriaal van.
Leg dit maar eens uit
Ik maakte een flauw grapje omdat je het over maanden in plaats van weken had.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volgens mij, en dat kan per staat verschillen, is de wet nu dat de foetus levensvatbaar moet zijn. Die grens ligt rond de 24 of 28 weken.
Niet eens gezien.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:10 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik maakte een flauw grapje omdat je het over maanden in plaats van weken had.
Als aanhangers van de ene partij geweld vertonen is het "ja maar als de ander het doet mag het allemaal wel"quote:Op donderdag 10 november 2016 14:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik vroeg me gisteravond nog af of we niet allemaal weer gewoon normaal kunnen gaan doen, maar dit is het blijkbaar.
Het is een beetje als lachen om de mensen die vroeger in 'man bijt hond' zaten of dat meisje met het syndroom van down bij Paul de Leeuw. Soms heb je gewoon types of bepaalde acties (huilen om de kleinste dingen) waar je eigenlijk niet om hoort te lachen, maar wat gewoon grappig is. Zo heb ik het dus ook bij deze mensen die totaal in paniek zijn of gaan huilen omdat Trump gewonnen heeft.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, daarom vraag ik me ook af hoe je daar precies om kunt lachen. Ik zou mezelf dan ergens ook enigszins afgestompt voelen en het daarna helemaal niet meer zo grappig vinden, vandaar dat ik wel benieuwd ben wat het dan precies zo grappig maakt.
Gebeurd gelukkig wel, zie iig op mijn twitter heel veel HC en Bernie fans zeggen dat mensen moeten ophouden met zeuren over popular vote en protesteren tegen eerlijk democratisch proces. Ook Clinton zelf heeft volgens mij al opgeroepen dat deze protests niet helpenquote:Op donderdag 10 november 2016 14:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als aanhangers van de ene partij geweld vertonen is het "ja maar als de ander het doet mag het allemaal wel"
En als aanhangers van de andere partij geweld vertonen is het "ja maar als de ene het doet mag het allemaal wel"
Nee you bunch of idiotsdat er überhaupt geweld vertoond wordt door aanhangers van welke partij dan ook is het probleem
Kunnen niet gewoon de sensible aanhangers van beide partijen wat meer het woord voeren en de achterlijken onder zich denouncen ofzo
Ik denk dat in Nederland de onderhuidse spanning even groot is. Misschien iets minder zichtbaar aan de oppervlakte, maar nog... En Wilders houdt al jaren de druk op de ketel. Die zie ik niet een verzoeningsspeech houden a la Trump als die met 60 zetels verkozen wordt.quote:Op donderdag 10 november 2016 13:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
'Murica kennende moeten er dan eerst een aantal doden vallen. Da's in Nederland toch anders, waar het grootste deel van de racistische uitingen op het internet plaatsvinden, zonder fysiek geweld.
To be honest, ik vind het echt debiel dat degene met de minderheid van de stemmen zogenaamd 'democratisch' verkozen kan worden tot president. Maar goed, da's 'Murica.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gebeurd gelukkig wel, zie iig op mijn twitter heel veel HC en Bernie fans zeggen dat mensen moeten ophouden met zeuren over popular vote en protesteren tegen eerlijk democratisch proces. Ook Clinton zelf heeft volgens mij al opgeroepen dat deze protests niet helpen
Affirmativequote:
Neuh, er waren bepaalde users (volgens mij was het enkelvoud trouwens, maar oke) die oude topics gingen kicken met inhoudelijk niets meer dan "waar is je arrogantie nu dan?" omdat Monolith daar gepost had.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb trouwens van een aantal mensen vernomen dat Euribob hen via PB vroeg om Monolith niet meer aan te vallen. Niet meer doen dus.
Yep. Geheel in lijn met de gebeurtenissen van de afgelopen 2 jaar gok ik dat de PVV zomaar eens de meerderheid van de zetels kan krijgen.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:13 schreef jantje1234 het volgende:
[..]
Ik denk dat in Nederland de onderhuidse spanning even groot is. Misschien iets minder zichtbaar aan de oppervlakte, maar nog... En Wilders houdt al jaren de druk op de ketel. Die zie ik niet een verzoeningsspeech houden a la Trump als die met 60 zetels verkozen wordt.
Daar maak ik mij meer druk om, dit moment. Wat er in Europa gaande is... Laat dit een wijze les zijn na de Brexit en Trump. Maar ik vrees ervoor...
Daar valt wat voor te zeggen (doch niet zwart/wit) maar dat beschouw ik als een van de minder grote problemen die de USA-democratie heeft.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
To be honest, ik vind het echt debiel dat degene met de minderheid van de stemmen zogenaamd 'democratisch' verkozen kan worden tot president. Maar goed, da's 'Murica.
Zijn hier haken en ogen aan.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
To be honest, ik vind het echt debiel dat degene met de minderheid van de stemmen zogenaamd 'democratisch' verkozen kan worden tot president. Maar goed, da's 'Murica.
En absoluut geen excuus voor gewelddadig protest of wat dan ook. Men zet er alleen zichzelf mee te kakken.
quote:
er was er zelfs een waarvan het dw mooiste dag van zn leven was. Ik moest lachen, maar het is eigenlijk dieptriest,en zegt best wel wat over wat er mis is met de maatschappij. (en ja, hij zal wellicht een tikkeltje overdreven hebben, maar toch)quote:Op donderdag 10 november 2016 13:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Omdat het treurige hoogtepunt van de dag de ellende van een ander is.Als je zo in het leven staat verdien je ook geen andere behandeling.
Er zijn wel heel veel mensen waarmee ik niet zou willen verbroederen als ik daar woonde.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]![]()
Verbroederen is de eerste stap in het weer groot maken van Amerika
Off shoring is typisch neoliberaal, daar is hij tegen. Infrastructuur privatiseren wel behoorlijk, maar dat is de 30 jaar verwaarlozing ook. Globalisering en interventionisme is typisch neoliberaal.quote:Op donderdag 10 november 2016 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Belastingen verlagen voor de rijk, de infrastructuur privatiseren. Zomaar twee voornemens van Trump. Dat zijn toch behoorlijk neoliberale plannen.
Die democraten zijn niet te porren voor zwangerschapsverlof, investeringen in infrastructuur, onderwijs en gezondheidszorg en verhoging van het minimumloon? Misschien laten ze hun ware gezicht zien, onder invloed van o.a. Sanders is dat gezicht echter aan het veranderen.quote:Nee kerel, ik vrees dat je jezelf voor de gek houdt. Bovendien is Trump geen alleenheerser. Hij heeft de steun van zijn partij nodig (want hij hoeft zich niet te wenden tot de Democraten) en die accepteert geen quasi-links beleid.
Ach, ik snap ook geen reet van hoe het allemaal in elkaar zit en vooral waaróm. Er zullen vast 'logische' redenen achter zitten, en er zullen vast ook belangen meespelen van partijen die het liever zo houden. Geen idee ook, maar blijf 't toch debiel vindenquote:Op donderdag 10 november 2016 14:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn hier haken en ogen aan.
Ten eerste, de grootste staten California en New York, waar ook miljoenen republikeinen wonen nemen veel de moeite niet om nog op Trump te stemmen....
Ook denk ik dat het te maken heeft met de vele verschillende wetten in elke staat, waardoor je miss niet heel het land kan in 1 keer kan toetsen?
Nee, het geld uit de politiek halen is de eerste stap. Maar dat is nog niet doorgedrongen buiten de 'alternatieve' media.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]![]()
Verbroederen is de eerste stap in het weer groot maken van Amerika
https://streamable.com/6nwoquote:Op donderdag 10 november 2016 12:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit heb ik precies 0 keer zien gebeuren.
USA USA USAquote:Op donderdag 10 november 2016 14:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ach jezus, daar valt toch niks aan uit te leggen?
Wat een krankzinnigheid van alle kanten, zeg
Maakt me echt pissig. Get your shit together, man.
quote:Op donderdag 10 november 2016 14:24 schreef Straatcommando. het volgende:
Jezus man, wat een niveau in dit topic trouwens
Had ook wel inhoudelijker gekund, niet dan?quote:
Dat is toch hetzelfde verhaal als hier met de D66 en de PvdA? Neoliberalen invadeerden de partij, ze namen wat progressieve puntjes over die niets met de economie te maken hebben om aanvaard te worden, ze grepen de macht omdat de progressieve mensen blij waren dat dat in ieder geval haalbaar was en vervolgens blijft er niets links over bij die partijen buiten wat progressieve puntjes. Het is net een kanker, dat neoliberalisme.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Off shoring is typisch neoliberaal, daar is hij tegen. Infrastructuur privatiseren wel behoorlijk, maar dat is de 30 jaar verwaarlozing ook. Globalisering en interventionisme is typisch neoliberaal.
[..]
Die democraten zijn niet te porren voor zwangerschapsverlof, investeringen in infrastructuur, onderwijs en gezondheidszorg en verhoging van het minimumloon? Misschien laten ze hun ware gezicht zien, onder invloed van o.a. Sanders is dat gezicht echter aan het veranderen.
Het punt is dat de gevestigde orde, de door het grootbedrijf gekocht democraten en republikeinen keihard hebben gefaald. Of ze nou hun linkse of progressieve of christelijke masker opzetten, ze hebben de rijksten en de grootste ondernemingen geholpen met rijk worden aan het verkwanselen van de economie. Dan moet je een ziekelijke behoudzucht of een stuitende gezagsgeilerij hebben om te doen alsof Clinton de Amerikanen en ons nu ineens wel een goede toekomst had geboden.
Kun je een voorbeeld geven van wetten die verschillen per staat waardoor men niet over kan gaan op "Degene met de meeste stemmen wint"?quote:Op donderdag 10 november 2016 14:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn hier haken en ogen aan.
Ten eerste, de grootste staten California en New York, waar ook miljoenen republikeinen wonen nemen veel de moeite niet om nog op Trump te stemmen....
Ook denk ik dat het te maken heeft met de vele verschillende wetten in elke staat, waardoor je miss niet heel het land kan in 1 keer kan toetsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |