Nee, daarom vraag ik me ook af hoe je daar precies om kunt lachen. Ik zou mezelf dan ergens ook enigszins afgestompt voelen en het daarna helemaal niet meer zo grappig vinden, vandaar dat ik wel benieuwd ben wat het dan precies zo grappig maakt.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het zijn volwassen mensen die letterlijk zitten te janken (zelfs mensen die gewoon in Nederland wonen) omdat iemand op democratische wijze is verkozen tot president, iemand waar ze het toevallig niet mee eens zijn. Dan ben je naar mijn idee behoorlijk labiel. Eigenlijk is dat inderdaad niet lachwekkend, maar toch moet ik lachen bij dit soort beelden (net als bij beelden van schreeuwende SJW-lui, een groep die grotendeels overlapt met de groep die nu zit te huilen).
Ignorance is bliss.quote:Op donderdag 10 november 2016 13:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En toch ben ik degene met een big smile
Dat is nu ook al verboden volgens mij.quote:Op donderdag 10 november 2016 13:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Klopt, maar hij kan bijvoorbeeld wel abortus lastiger bereikbaar maken door het herroepen van Obamacare, de bill doorvoeren die aborteren vanaf 20 maanden verbiedt en de geldstroom naar Planned Parenthood stopzetten.
Een direct verbod is lastig, maar wel iets waar hij snel naar toe zal willen werken, vermoed ik.
Het een praat het ander niet goed. Al die achterlijke gladiolen moeten gewoon normaal doen en op hun losse handjes gaan zittenquote:Op donderdag 10 november 2016 13:56 schreef gelly het volgende:
[..]
De figuren die de moskee in Enscheden in brand wilden steken zaten hier ook gewoon op FOK!, die krijgen ook een podium.
Moet ik je de filmpjes nog laten zien trouwens?quote:Op donderdag 10 november 2016 12:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit heb ik precies 0 keer zien gebeuren.
Ik vroeg me gisteravond nog af of we niet allemaal weer gewoon normaal kunnen gaan doen, maar dit is het blijkbaar.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het een praat het ander niet goed. Al die achterlijke gladiolen moeten gewoon normaal doen en op hun losse handjes gaan zitten
Begin langzamerhand een beetje depressief te raken van deze wereld
Wat fijn dat je dat aan ons meedeelt.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb trouwens van een aantal mensen vernomen dat Euribob hen via PB vroeg om Monolith niet meer aan te vallen. Niet meer doen dus.
Ja zeker, Wikileaks heeft geholpen maar dat ligt niet aan Wikileaks zelf, dat ligt aan de DNC en de rest van het kliekje (wat niet in de DNC zit maar wel net zo veel invloed heeft) die corrupt handelde.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:01 schreef skysherrif het volgende:
het is overigens niet alleen wikileaks die trump de overwinning heeft bezorgd denk ik, al zal het zeker wel hebben geholpen.
Veel mensen die trump stemden, ondanks dat ze hem misschien een minder geschikt persoon vonden dan Clinton.
Zo nobel inderdaad om toch nog even zo een steek onder water uit te delen, verhuld in zogenaamd goede intenties. Man man man.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat fijn dat je dat aan ons meedeelt.
Volgens mij, en dat kan per staat verschillen, is de wet nu dat de foetus levensvatbaar moet zijn. Die grens ligt rond de 24 of 28 weken.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:02 schreef Operc het volgende:
[..]
Ignorance is bliss.
[..]
Dat is nu ook al verboden volgens mij.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bram, de Moeder Theresa van dit topicquote:Op donderdag 10 november 2016 14:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat was juist een achterbakse actie.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik hou niet zo van achterbakse praktijken.
Ik hou niet zo van achterbakse praktijken. Monolith kan prima zichzelf verdedigen. Alleen zat hij er flink naast en kreeg hij daarvoor een spanking, ook van moderator Lyrebird.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Bram, de Moeder Theresa van dit topic.
Kennelijk wel dus.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik hou niet zo van achterbakse praktijken.
Bram. Hou eens op met doen alsof je zo nobel bent, dit is nog even een steek onder water geven, laffe hond.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik hou niet zo van achterbakse praktijken. Monolith kan prima zichzelf verdedigen. Alleen zat hij er flink naast en kreeg hij daarvoor een spanking, ook van moderator Lyrebird.
Ben je nou echt autistisch, of wat? Je snapt dat je niemand een plezier doet met zo'n post, vooral Mono niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik hou niet zo van achterbakse praktijken. Monolith kan prima zichzelf verdedigen. Alleen zat hij er flink naast en kreeg hij daarvoor een spanking, ook van moderator Lyrebird.
Oh, dan ineens niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zoals iemand gisteren tegen mij zei over Monolith (wie doet er niet toe): "Ja, erg arrogant. Niet zo'n prettig heerschap. Hij gaat hier keihard op z'n bek, en probeert dan nog z'n gelijk te halen."
Maar gelukkig val jij hem niet meer aan.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zoals iemand gisteren tegen mij zei over Monolith (wie doet er niet toe): "Ja, erg arrogant. Niet zo'n prettig heerschap. Hij gaat hier keihard op z'n bek, en probeert dan nog z'n gelijk te halen."
Allemachtig.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
We hebben een nieuwe mod nodig, AmeriBert.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat valt er uit te leggen? Verschrikkelijk. Ziek volk.quote:Op donderdag 10 november 2016 13:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Retweet, hier is is tenminste beeldmateriaal van.
Leg dit maar eens uit
Ik maakte een flauw grapje omdat je het over maanden in plaats van weken had.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volgens mij, en dat kan per staat verschillen, is de wet nu dat de foetus levensvatbaar moet zijn. Die grens ligt rond de 24 of 28 weken.
Niet eens gezien.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:10 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik maakte een flauw grapje omdat je het over maanden in plaats van weken had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |