abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166555205
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 08:35 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Dan was je een racist.
Juist, een punt dat de andere users lijkt te zijn ontgaan.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_166555216
Reconstructie van de shitshow: hoe kon de wereld zich zo vergissen in de niet bestaande steun voor Clinton?

Deze 65 'journalisten' hebben bijgedragen aan de inflatie van Hillary Clinton. Ze werden ontvangen op privedinners bij Podesta. Voortaan als je een artikel van hen leest moet je je dus realiseren dat je mogelijk een advertentie aan het lezen bent.

http://www.uschronicle.co(...)y-clinton-campaign/#
pi_166555249
Ik hoop wel dat Trump en Poetin geen vrienden worden en dat ook de mails binnen zijn campagneteam 'spontaan' uitlekken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166555264
De L.A. times geniet ook even van hun gelijk achteraf:

http://www.latimes.com/po(...)-20161108-story.html
  donderdag 10 november 2016 @ 09:30:56 #155
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166555286
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 09:23 schreef Poolbal het volgende:
Reconstructie van de shitshow: hoe kon de wereld zich zo vergissen in de niet bestaande steun voor Clinton?

Deze 65 'journalisten' hebben bijgedragen aan de inflatie van Hillary Clinton. Ze werden ontvangen op privedinners bij Podesta. Voortaan als je een artikel van hen leest moet je je dus realiseren dat je mogelijk een advertentie aan het lezen bent.

http://www.uschronicle.co(...)y-clinton-campaign/#
Ach in de meeste staten heeft Clinton het niet zo slecht gedaan

Trump heeft alleen net dat ene gat in de markt gevonden daar in de rust belt waarmee hij ze te slim af was
pi_166555289
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 09:29 schreef fixatoman het volgende:
De L.A. times geniet ook even van hun gelijk achteraf:

http://www.latimes.com/po(...)-20161108-story.html
Wat erg vreemd is, want ze zaten er natuurlijk verder vandaan dan veel andere polls.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166555294
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 09:23 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Juist, een punt dat de andere users lijkt te zijn ontgaan.
Tsja, als jij een bord maakt waarop je Obama een aap noemt, dan is dat natuurlijk wel een tikkeltje racistisch.

Kritiek op de beste man was niet per definitie racistisch, al was sommige kritiek wel racistisch geïnspireerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166555314
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 09:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Trump heeft alleen net dat ene gat in de markt gevonden daar in de rust belt waarmee hij ze te slim af was
Och, als je de popular vote wint, kun je moeilijk zeggen dat het heel slecht hebt gedaan.
pi_166555326
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 09:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat erg vreemd is, want ze zaten er natuurlijk verder vandaan dan veel andere polls.
Ja het is wel wat apart. Hun survey zou gaan over de popular vote lijkt me.
pi_166555359
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 09:33 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Ja het is wel wat apart. Hun survey zou gaan over de popular vote lijkt me.
Precies, de projected outcome was de laatste keer dat ik keek zo'n +1.2% voor Clinton wat de PV betreft. Dan zit je er met +3.6% voor trump toch een heel stuk verder vanaf dan met +3-4% voor Clinton, wat de gangbare marge in veel andere polls was.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166555376
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 09:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nou ja, als de hele wereld een 3-1 of 3-2 winst voorspelt voor het team, maar het wordt 1-3 dan is ergens iets grondig fout gegaan. Dat het team ook een keer gescoord heeft doet er niet bepaald toe.

Maar dat was dus de coalitie die namens Clinton in de gevestigde media een goed woordje deed, de propaganda spreekbuis die iedereen misleidde. Veel ABC, MSNBC, CNN, NYT, maar ook Bloomberg, Vox, Politico, Huffington Post, WSJ.

Journalistieke integriteit schmegriteit!
  donderdag 10 november 2016 @ 09:40:16 #162
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166555390
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 09:38 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Nou ja, als de hele wereld een 3-1 of 3-2 winst voorspelt voor het team, maar het wordt 1-3 dan is ergens iets grondig fout gegaan. Dat het team ook een keer gescoord heeft doet er niet bepaald toe.

Maar dat was dus de coalitie die namens Clinton in de gevestigde media een goed woordje deed, de propaganda spreekbuis die iedereen misleidde. Veel ABC, MSNBC, CNN, NYT, maar ook Bloomberg, Vox, Politico, Huffington Post, WSJ.

Journalistieke integriteit schmegriteit!
Wat voor belang hebben ze erbij expres fout te peilen? Dan worden ze daarna nooit meer serieus genomen.
  donderdag 10 november 2016 @ 09:51:13 #163
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166555519
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 08:48 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Trump is democratisch gekozen , valt verder niets slechts van te zeggen
oh, dat zeker, maar het blijft een explosief volkje, ongeacht rood/blauw
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_166555533
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 09:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat voor belang hebben ze erbij expres fout te peilen? Dan worden ze daarna nooit meer serieus genomen.
Hopen dat Trump supporters niet gaan stemmen omdat het toch kansloos is.
pi_166555545
Kan iemand mij nou eens uitleggen hoe een volledig Republikeinse regering een einde gaat maken aan Republikeins beleid?
  donderdag 10 november 2016 @ 09:53:51 #166
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166555550
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 09:52 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

ik denk dat het ze juist uit hun luie trailer hangmat heeft gehaald
pi_166555551
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 09:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het schijnt dat als je in gaat op deze dinertjes en met de campagne meeschrijft dat je toegang krijgt tot het netwerk: jouw stukken worden op andere plekken herplaatst en gepromote en zo vestig je je naam.

Ik wil ook graag benadrukken: deze keer staan ze aan de 'goede' kant, maar volgende keer staan ze niet aan de goede kant. Media hebben gewoon een belangrijke rol binnen een democratie en dit is de eerste stap van afglijden richting media die door de staat gecontroleerd worden. Ik hoef niet uit te leggen waarom dat onwenselijk is.

Het zal interessant zijn om te kijken wat hun bijdrage nu precies allemaal is geweest.
pi_166555555
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 09:52 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

En ze gaan niet uit van het risico dat Clinton-supporters niet gaan stemmen omdat de winst toch al zeker is?
pi_166555559
Hier op het werk allemaal domme discussies over Trump, van die domme schapen die geloven dat Trump echt alles gaat doen wat hij uitgekraamd heeft. Alsof de wereld daadwerkelijk vergaat.

Man man wat een naieve mensen allemaal.
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 10 november 2016 @ 09:54:53 #170
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166555560
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 09:53 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Het schijnt dat als je in gaat op deze dinertjes en met de campagne meeschrijft dat je toegang krijgt tot het netwerk: jouw stukken worden op andere plekken herplaatst en gepromote en zo vestig je je naam.

Ik wil ook graag benadrukken: deze keer staan ze aan de 'goede' kant, maar volgende keer staan ze niet aan de goede kant. Media hebben gewoon een belangrijke rol binnen een democratie en dit is de eerste stap van afglijden richting media die door de staat gecontroleerd worden. Ik hoef niet uit te leggen waarom dat onwenselijk is.

Het zal interessant zijn om te kijken wat hun bijdrage nu precies allemaal is geweest.
Het zal allemaal wel maar nu staan ze in hun hemd. Dat lijkt me ook hun bedoeling niet geweest.
pi_166555564
http://www.nytimes.com/20(...).nav=span-abc-region

Rudi, Christie, Newt, dat wordt nog wat.
pi_166555567
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 04:25 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Lijkt een beetje op wat de media deden na Brexit. Kijk die gekke stemmers eens, ze hebben om de verkeerde redenen op Trump gestemd!
In dit geval zou ik zeggen dat iedereen om de verkeerde redenen heeft gestemd omdat deze verkiezingen zo goed als niet over de inhoud gingen.

Bij Brexit had men het zo nu en dan nog wel over inhoud.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_166555582
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 08:35 schreef KingRadler het volgende:
Ik irriteer me enorm dat sommige mensen niet snappen wat de definitie is van een racist.

Dat ze eigenlijk bevolkingsgroepen bedoelen.
Is het dan minder erg ofzo?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 10 november 2016 @ 09:57:30 #174
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166555593
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 09:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Hier op het werk allemaal domme discussies over Trump, van die domme schapen die geloven dat Trump echt alles gaat doen wat hij uitgekraamd heeft. Alsof de wereld daadwerkelijk vergaat.

nou ja, hij kweekt wel valse hoop natuurlijk de andere kant op redenerend, het zal allemaal niet zo'n vaart gaan lopen
  donderdag 10 november 2016 @ 09:58:27 #175
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_166555604
quote:

INDOCTRINATIE !!

Hoor zelfs berichten van huilende kinderen op scholen. Manmanman.
  donderdag 10 november 2016 @ 09:58:52 #176
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166555608
de Nederlandse taal is gewoon een beetje onderhevig aan vervaging van definities voor termen
pi_166555618
quote:

Oh, maar als hij niks gaat waarmaken, dan is de teleurstelling bij de Amerikanen achteraf nog groter. Dat lijkt me dan een vrij gevaarlijke ontwikkeling.
Allah Al Watan Al Malik
pi_166555619
quote:

Nou ja, een paar zaken zal hij wel doorvoeren verwacht ik. Obamacare gaat eraan, ik vermoed een verbod op abortus vanwege Pence, en als dat beide gedaan is zal hij zijn Ryans belastingplan door gaan voeren.

Daarnaast verwacht ik een uitbreiding van de inzet tegen IS en strengere immigratiewetgeving. Dingen als de muur of het arresteren van Clinton gaan natuurlijk nooit gebeuren, en ik vermoed dat alle protectionistische maatregelen er ook niet doorheen zullen komen.
pi_166555621
Een duidelijk voorbeeld was hoe media al heel vroeg in de Primaries Sanders opriepen op te geven omdat het niet meer haalbaar was. Terwijl Clinton toen alleen de conservatieve staten had gewonnen, en alle staten waar Bernie het goed deed nog zou komen. Dat was algemeen bekend, maar niet bij de serieuze media - ofzo.

Ook werd nog een tijd de electability van Clinton benadrukt, terwijl toen allang bleek dat Sanders beter pollde. Toen keer op keer bleek dat hij het beter deed werd het over een andere boeg gegooid: Sanders is nog niet zo 'gevet' als Clinton. Of ook mooi, van CNN, als je kijkt naar de vrouwelijke stem dan is Clinton een stuk meer electable en de vrouwelijke stem gaat de doorslag geven.

Het zijn allemaal vormen van inflatie geweest en een (in mijn ogen) willens en wetens verkeerde weergave van de werkelijkheid die deze zwakke kandidaat in het zadel heeft geholpen.

Hadden zij toen, zoals het serieuze media betaamt, druk gezet op de feiten dan hadden we nu misschien niet met Trump gezeten.

Het is een radartje in het machientje, onderdeel van het geheel, dat tezamen deze shitshow heeft veroorzaakt.
pi_166555640
quote:
3s.gif Op donderdag 10 november 2016 09:53 schreef Re het volgende:

[..]

ik denk dat het ze juist uit hun luie trailer hangmat heeft gehaald
quote:
5s.gif Op donderdag 10 november 2016 09:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En ze gaan niet uit van het risico dat Clinton-supporters niet gaan stemmen omdat de winst toch al zeker is?
Het heeft ze niet geholpen, nee.
pi_166555644
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 07:04 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Hij heeft gezien dat die stijl zou gaan werken en koos ervoor het toe te passen.
Dat het werkt is 1 ding, maar het dan willens en wetens toepassen is nog steeds wel verwerpelijk wat mij betreft.

We leven in een tijd van populistische retoriek. En de meeste politici staan voor die keuze: doen we eraan mee of proberen we dat te bestrijden en het alsnog gewoon over de inhoud te hebben?

Eraan meedoen is een legitimering van populisme, en wat mij betreft tegelijk het failliet van de democratie.

quote:

Nogmaals, niet iedere random persoon met wat geld op de bankrekening kan zomaar even president worden, zonder enig talent.
Waarom heb jij dan, kennelijk, zo veel moeite om de talenten van deze man te benoemen?

Je doe nu net alsof het feit dat hij president is geworden bewijst dat hij talenten heeft en dat je ze daarom ook niet hoeft te benoemen.

quote:

[..]

En hoeveel mensen kiezen ervoor het geld te beleggen en verder achterover te leunen?
Best wel wat. Alleen al in mijn familie zijn dat er een stuk of 4-5. Het is niet lastig, en je hebt er zeker geen talent voor nodig.

quote:

Feit blijft dat hij het heeft vertigvoudigd. Dat zijn naam nu prijkt op een prominent gebouw in New York. Dat hij een beroemdheid is geworden. En dat hij nu president is geworden. En dat alles zonder enig talent te hebben? Niet zo zuur, je hoeft geen voorstander van de man te zijn maar zeggen dat hij geen enkel talent heeft klopt gewoon niet.
Er is geen enkele reden om te denken dat deze man meer talent heeft dan Paris Hilton. (Vergelijkbaar geval trouwens.)

Maar nogmaals: als jij denkt dat hij talenten heeft, benoem die dan eens? Waar is hij nou echt goed in?
  donderdag 10 november 2016 @ 10:03:26 #182
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166555650
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 10:01 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

[..]

Het heeft ze niet geholpen, nee.
daarom, gewoon domme strategie van de democraten, de polls hadden best gelijk qua popular vote alleen zijn ze over een verkeerde lijn gaan pollen, de class vote is nooit echt goed bekeken
pi_166555654
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 09:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je vergeet echter dat zowel Obama als Bush aanvankelijk de intentie uitspraken om de banden aan te halen met Rusland. In de praktijk bleek dat echter makkelijker gezegd dan gedaan.

En Poetin wil best vriendjes zijn met Trump, maar daar moet dan wel wat tegenover staan. De sancties moeten worden opgeheven en de VS zal de Krim moet erkennen als onderdeel van Rusland. Ook denk ik dat Poetin zal eisen dat de NAVO gas terugneemt in Oost-Europa.

Dus heel leuk, dat geknuffel tussen die twee wereldleiders, maar laten we eerst maar eens kijken wat die vriendschap het westen gaat kosten.
Alleen maar voordeel want de handel kan weer opbloeien en de Russen kunnen ons helpen IS af te maken.
Win-win.
pi_166555665
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 10:03 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Alleen maar voordeel want de handel kan weer opbloeien en de Russen kunnen ons helpen IS af te maken.
Win-win.
De handel bloeit op? Trump wil toch ook allerlei protectionistische maatregelen?
pi_166555670
Oh en ik vergeet bijna: uit de emails blijkt dat de Clinton campagne kandidaten zoals Trump middels de media in het zadel wilde helpen, omdat ze dachten dat die makkelijker te verslaan zou zijn.

Dat heeft dus waarschijnlijk ook bijgedragen aan de 24/7 Trump coverage (en het negeren van andere kansrijke kandidaten zoals bijvoorbeeld ehm die ene met de 80% favorability rating, Bernie Sanders).
  donderdag 10 november 2016 @ 10:05:27 #186
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166555677
de handel stort natuurlijk compleet in, niet dat china dat zal accepteren, die hebben triljoenen geïnvesteerd in de VS, die willen dat natuurlijk dan gewoon terug
pi_166555688
quote:
11s.gif Op donderdag 10 november 2016 10:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De handel bloeit op? Trump wil toch ook allerlei protectionistische maatregelen?
ONZE handel met de Russen wat nu onder een of andere achterlijke VS boycot is geplaatst.
pi_166555697
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 10:05 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

ONZE handel met de Russen wat nu onder een of andere achterlijke VS boycot is geplaatst.
Oh, ik dacht dat het een EU-boycot was. Weer iets geleerd.
pi_166555699
quote:
3s.gif Op donderdag 10 november 2016 10:05 schreef Re het volgende:
de handel stort natuurlijk compleet in, niet dat china dat zal accepteren, die hebben triljoenen geïnvesteerd in de VS, die willen dat natuurlijk dan gewoon terug
Las dat Trump een importheffing van 45 procent op wil leggen aan de Chinezen.
  donderdag 10 november 2016 @ 10:07:24 #190
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166555704
Ik denk dat we van die handelsbarrieres weinig meer gaan horen.
pi_166555707
quote:
3s.gif Op donderdag 10 november 2016 10:05 schreef Re het volgende:
Geef het nog 10-20 jaar ofzo en China is weer de grootste economie van de wereld. Overigens betrekkelijk onafhankelijk van deze verkiezingen.

In feite is dat gewoon het herstel van een situatie die duizenden jaren zo is geweest.
pi_166555739
quote:
11s.gif Op donderdag 10 november 2016 10:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat het een EU-boycot was. Weer iets geleerd.
Onder druk van de Yanks.
Oprotten met die troep.
Gewoon normaal doen met de Russen.
  donderdag 10 november 2016 @ 10:11:00 #193
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166555746
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 10:09 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Onder druk van de Yanks.
Oprotten met die troep.
Gewoon normaal doen met de Russen.
ja MH-17 en de annexaties zijn het met je eens
pi_166555754
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 10:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Las dat Trump een importheffing van 45 procent op wil leggen aan de Chinezen.
Slim. Hoog inzetten.
pi_166555760
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2016 10:11 schreef Re het volgende:

[..]

ja MH-17 en de annexaties zijn het met je eens
Mooi. Opgelost.
Next!
pi_166555763
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2016 09:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou ja, een paar zaken zal hij wel doorvoeren verwacht ik. Obamacare gaat eraan, ik vermoed een verbod op abortus vanwege Pence, en als dat beide gedaan is zal hij zijn Ryans belastingplan door gaan voeren.

Daarnaast verwacht ik een uitbreiding van de inzet tegen IS en strengere immigratiewetgeving. Dingen als de muur of het arresteren van Clinton gaan natuurlijk nooit gebeuren, en ik vermoed dat alle protectionistische maatregelen er ook niet doorheen zullen komen.
Hij zal idd veel aan Pence overlaten, maar Trump zeurt al 20 jaar over NAFTA, kan me niet voorstellen dat hij daar niet aan gaat sleutelen.
pi_166555765
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_166555771
https://streamable.com/6nwo

Gezellig nog steeds daaro.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_166555782
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 10:11 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Slim. Hoog inzetten.
Met dergelijke maatregelen hoopt hij verdwenen industrieën terug te halen naar de VS. Maar dat is natuurlijk een illusie. Dat gaat niet gebeuren. En zelfs als dat wel gebeurt, dan word je daar als Amerikaanse burger alsnog niet vrolijk van, want dan stijgen de consumentenprijzen.
  donderdag 10 november 2016 @ 10:14:37 #200
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166555787
Ik moet overigens zeggen dat het me bevreemd dat Trump niet voor communist is uitgescholden. Er zijn er met rechtsere banenplannen zo weggehoond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')