Juist, een punt dat de andere users lijkt te zijn ontgaan.quote:
Ach in de meeste staten heeft Clinton het niet zo slecht gedaanquote:Op donderdag 10 november 2016 09:23 schreef Poolbal het volgende:
Reconstructie van de shitshow: hoe kon de wereld zich zo vergissen in de niet bestaande steun voor Clinton?
Deze 65 'journalisten' hebben bijgedragen aan de inflatie van Hillary Clinton. Ze werden ontvangen op privedinners bij Podesta. Voortaan als je een artikel van hen leest moet je je dus realiseren dat je mogelijk een advertentie aan het lezen bent.
http://www.uschronicle.co(...)y-clinton-campaign/#
Wat erg vreemd is, want ze zaten er natuurlijk verder vandaan dan veel andere polls.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:29 schreef fixatoman het volgende:
De L.A. times geniet ook even van hun gelijk achteraf:
http://www.latimes.com/po(...)-20161108-story.html
Tsja, als jij een bord maakt waarop je Obama een aap noemt, dan is dat natuurlijk wel een tikkeltje racistisch.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:23 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Juist, een punt dat de andere users lijkt te zijn ontgaan.
Och, als je de popular vote wint, kun je moeilijk zeggen dat het heel slecht hebt gedaan.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach in de meeste staten heeft Clinton het niet zo slecht gedaan
Trump heeft alleen net dat ene gat in de markt gevonden daar in de rust belt waarmee hij ze te slim af was
Ja het is wel wat apart. Hun survey zou gaan over de popular vote lijkt me.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat erg vreemd is, want ze zaten er natuurlijk verder vandaan dan veel andere polls.
Precies, de projected outcome was de laatste keer dat ik keek zo'n +1.2% voor Clinton wat de PV betreft. Dan zit je er met +3.6% voor trump toch een heel stuk verder vanaf dan met +3-4% voor Clinton, wat de gangbare marge in veel andere polls was.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:33 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Ja het is wel wat apart. Hun survey zou gaan over de popular vote lijkt me.
Nou ja, als de hele wereld een 3-1 of 3-2 winst voorspelt voor het team, maar het wordt 1-3 dan is ergens iets grondig fout gegaan. Dat het team ook een keer gescoord heeft doet er niet bepaald toe.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach in de meeste staten heeft Clinton het niet zo slecht gedaan
Trump heeft alleen net dat ene gat in de markt gevonden daar in de rust belt waarmee hij ze te slim af was
Wat voor belang hebben ze erbij expres fout te peilen? Dan worden ze daarna nooit meer serieus genomen.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:38 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Nou ja, als de hele wereld een 3-1 of 3-2 winst voorspelt voor het team, maar het wordt 1-3 dan is ergens iets grondig fout gegaan. Dat het team ook een keer gescoord heeft doet er niet bepaald toe.
Maar dat was dus de coalitie die namens Clinton in de gevestigde media een goed woordje deed, de propaganda spreekbuis die iedereen misleidde. Veel ABC, MSNBC, CNN, NYT, maar ook Bloomberg, Vox, Politico, Huffington Post, WSJ.
Journalistieke integriteit schmegriteit!
oh, dat zeker, maar het blijft een explosief volkje, ongeacht rood/blauwquote:Op donderdag 10 november 2016 08:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Trump is democratisch gekozen , valt verder niets slechts van te zeggen
Hopen dat Trump supporters niet gaan stemmen omdat het toch kansloos is.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat voor belang hebben ze erbij expres fout te peilen? Dan worden ze daarna nooit meer serieus genomen.
ik denk dat het ze juist uit hun luie trailer hangmat heeft gehaaldquote:Op donderdag 10 november 2016 09:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hopen dat Trump supporters niet gaan stemmen omdat het toch kansloos is.
Het schijnt dat als je in gaat op deze dinertjes en met de campagne meeschrijft dat je toegang krijgt tot het netwerk: jouw stukken worden op andere plekken herplaatst en gepromote en zo vestig je je naam.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat voor belang hebben ze erbij expres fout te peilen? Dan worden ze daarna nooit meer serieus genomen.
En ze gaan niet uit van het risico dat Clinton-supporters niet gaan stemmen omdat de winst toch al zeker is?quote:Op donderdag 10 november 2016 09:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hopen dat Trump supporters niet gaan stemmen omdat het toch kansloos is.
Het zal allemaal wel maar nu staan ze in hun hemd. Dat lijkt me ook hun bedoeling niet geweest.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:53 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je in gaat op deze dinertjes en met de campagne meeschrijft dat je toegang krijgt tot het netwerk: jouw stukken worden op andere plekken herplaatst en gepromote en zo vestig je je naam.
Ik wil ook graag benadrukken: deze keer staan ze aan de 'goede' kant, maar volgende keer staan ze niet aan de goede kant. Media hebben gewoon een belangrijke rol binnen een democratie en dit is de eerste stap van afglijden richting media die door de staat gecontroleerd worden. Ik hoef niet uit te leggen waarom dat onwenselijk is.
Het zal interessant zijn om te kijken wat hun bijdrage nu precies allemaal is geweest.
In dit geval zou ik zeggen dat iedereen om de verkeerde redenen heeft gestemd omdat deze verkiezingen zo goed als niet over de inhoud gingen.quote:Op donderdag 10 november 2016 04:25 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op wat de media deden na Brexit. Kijk die gekke stemmers eens, ze hebben om de verkeerde redenen op Trump gestemd!
Is het dan minder erg ofzo?quote:Op donderdag 10 november 2016 08:35 schreef KingRadler het volgende:
Ik irriteer me enorm dat sommige mensen niet snappen wat de definitie is van een racist.
Dat ze eigenlijk bevolkingsgroepen bedoelen.
nou ja, hij kweekt wel valse hoop natuurlijk de andere kant op redenerend, het zal allemaal niet zo'n vaart gaan lopenquote:Op donderdag 10 november 2016 09:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Hier op het werk allemaal domme discussies over Trump, van die domme schapen die geloven dat Trump echt alles gaat doen wat hij uitgekraamd heeft. Alsof de wereld daadwerkelijk vergaat.
Man man wat een naieve mensen allemaal.
INDOCTRINATIE !!quote:Op donderdag 10 november 2016 09:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Hier op het werk allemaal domme discussies over Trump, van die domme schapen die geloven dat Trump echt alles gaat doen wat hij uitgekraamd heeft. Alsof de wereld daadwerkelijk vergaat.
Man man wat een naieve mensen allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |