SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha dont fuck with trumptwitter:HotlineJosh twitterde op woensdag 09-11-2016 om 20:53:27Overlooked: If Hassan lead holds, the three Republican senators who lost were the three who publicly & prominently defected from Trump. reageer retweet
quote:Op woensdag 9 november 2016 20:51 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
White guilt.
Hopelijk blijft deze bs in Amerika.
Volgens mij staat dit topic al 180 delen vol met gehuilebalk van lieden als jij.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:03 schreef JanCees het volgende:
Je mag je amper uitspreken of je wordt voor Hitler uitgemaakt
Hier worden we niet veel wijzer van. Heb je nog iets anders behalve simpel gelul? Want anders ben ik wel uitgepraat met je.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lees het nog een keer anders
Er is een dubbele standaard, maar die mag je niet benoemen, anders ben je een huilebalk. Dan zijn we uitgepraat.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Volgens mij staat dit topic al 180 delen vol met gehuilebalk van lieden als jij.
Er was sowieso geen sprake van een gesprek lijkt me.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:07 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Er is een dubbele standaard, maar die mag je niet benoemen, anders ben je een huilebalk. Dan zijn we uitgepraat.
ik snap jou niet. Ze bevinden zich illegaal in Amerika.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hier worden we niet veel wijzer van. Heb je nog iets anders behalve simpel gelul? Want anders ben ik wel uitgepraat met je.
madquote:Op woensdag 9 november 2016 21:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Volgens mij staat dit topic al 180 delen vol met gehuilebalk van lieden als jij.
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:09 schreef topdeck het volgende:
ga naar twitter en typ in het zoekbalk "shaking"
twitter:SeanIra_ twitterde op woensdag 09-11-2016 om 11:32:02Anyone who is "literally shaking" due to coming Trump presidency isn't ready for the adult world & should probably get therapy reageer retweet
over mij mogen ze alles zeggen, andersom vaak nietquote:Op woensdag 9 november 2016 21:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Dit soort taalgebruik geeft het niveau wel aan ja. Maar dat mag je niet zeggen
iemand die ethan klein ook kent (en kijkt)twitter:h3h3productions twitterde op woensdag 09-11-2016 om 19:58:10The today show thought I was Ken bone and showed my tweet lmao https://t.co/gRndmvLhCp reageer retweet
Ethan is een baas, ondanks dat hij voor Hillary gestemd heeft.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:12 schreef skysherrif het volgende:
iemand die ethan klein ook kent (en kijkt)twitter:h3h3productions twitterde op woensdag 09-11-2016 om 19:58:10The today show thought I was Ken bone and showed my tweet lmao https://t.co/gRndmvLhCp reageer retweet
![]()
geeft overigens wel een mooie boodschap
Ja hoor, natuurlijk vind jij het oké dat blanken racistisch bejegend worden. Hoe verrassend.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Heb ze afgelopen nacht allemaal live gezien. Wat heb ik gelachen.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:13 schreef heiden6 het volgende:
https://www.facebook.com/NBCNews/videos/1562949290391762/
HAhaha, geweldig!
Ik kan Clinton stemmers ook best wel snappen hoor, helemaal als hij geen echte Clinton fan is, getuige:quote:Op woensdag 9 november 2016 21:13 schreef Infection het volgende:
[..]
Ethan is een baas, ondanks dat hij voor Hillary gestemd heeft.
Zag het zojuist inderdaad. Iemand die tenminste nog een EIGEN mening heeft.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kan Clinton stemmers ook best wel snappen hoor, helemaal als hij geen echte Clinton fan is, getuige:
[ afbeelding ]
(tweet van hem kort na die tweet over clinton)
Universiteiten zijn in het algemeen enge linkse bolwerken.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:16 schreef skysherrif het volgende:
Wel eng hoor zon universiteit als Berkeley
*click* deletedquote:Op woensdag 9 november 2016 21:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het is zo stil in Hillary's HQ dat je een email verwijderd hoort worden.
Ik heb de aflevering gezien en kan me het niet herinneren.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:18 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Was die van het weekend niet al bij Lubach?
Dus die prutser heeft 18500 dollar gespaard en het leek hem een goed idee daarmee te gaan gokken? Wat een idioot.quote:
Dat is eveneens veel te kort door de bocht. Bovendien is de bron die jij geeft hoogst onbetrouwbaar, waar de Engelse tak van die krant best ok is is deze krant heel erg establishment en weinig te vertrouwen (bron: TYT).quote:Op woensdag 9 november 2016 19:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar wat je nu zegt. Of eigenlijk, is het wel waar, maar er mist nogal wat informatie. Er zijn vanuit de federale overheid wel degelijk stappen gezet om de constructie stil te leggen en naar alternatieven te zoeken.
https://www.theguardian.c(...)s-operator-oil-obama
Pfff, enge PC-mensen. Natuurlijk is dit galgenhumor maar niet echt geslaagde galgenhumor naar mijn mening.quote:
Hopelijk! Ik hoop dat er van gisteren nog beelden opduiken toen HC erachter kwam dat het gedaan was. Dat is een beetje slecht van mij maar ik ben die corruptie spuugzat, ik ben het zat dat politici niet het volk dienen en zij was hier een van de representanten van.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:31 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, ja die Clinton Foundation staat op losse schroeven straks.
1 day after win:twitter:Breaking911 twitterde op woensdag 09-11-2016 om 21:22:37BREAKING: Dow Jones Industrial Average rises above its all-time closing high - CNBC reageer retweet
Wat is er mis met zo'n grapje?quote:Op woensdag 9 november 2016 21:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Pfff, enge PC-mensen. Natuurlijk is dit galgenhumor maar niet echt geslaagde galgenhumor naar mijn mening.
Hatseflats.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:33 schreef Nintex het volgende:
The bestest Economy ever1 day after win:twitter:Breaking911 twitterde op woensdag 09-11-2016 om 21:22:37BREAKING: Dow Jones Industrial Average rises above its all-time closing high - CNBC reageer retweet
- Iran says it will uphold the US/Iran Nuke Deal
- Duerte says he will respect the US
- Putin says he will work to restore relations with the US
Maar volgens mij zeg ik ook niet dat er effectief opgetreden wordt. Daar moet echt harder opgetreden worden door Obama. Maar het is niet alsof er niks gedaan wordt. Het is alleen de vraag of het nu opgeschroefd gaat worden of niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is eveneens veel te kort door de bocht. Bovendien is de bron die jij geeft hoogst onbetrouwbaar, waar de Engelse tak van die krant best ok is is deze krant heel erg establishment en weinig te vertrouwen (bron: TYT).
Wat er is gebeurd is: Amy Goodman filmde hoe private bewakers ingehuurd door het oliebedrijf aanvalshonden op de protesteerders afstuurden. Als gevolg van deze video besloot Obama om het even uit te stellen. Echter, dit deed hij omdat het goed uitkwam voor de verkiezingen en de werken hebben geen dag stil gelegen. Als jij de bron checkt die ik jou eerder heb gegeven dan kan jij vaststellen dat de werken geen dag hebben stilgelegen. Waar ze het een niet mochten doen zijn ze ondertussen met het ander verder gegaan. Verder had de overheid het "dringende advies" gegeven om niet binnen 20 km. of zo van de rivieren te komen, ze naderden de rivieren op een halve mijl of minder. Zie het filmpje van in de 2 minuten waarbij met een drone alles gefilmd werd. Deze drone werd trouwens uit de lucht geschoten.
Een van de laatste hoogtepunten daar: een vrouw op leeftijd die diabetes heeft werd gearresteerd, insuline werd van haar in beslag genomen en ze dat daar heel de dag in een groot hondenhok (te weinig ruimte om te bewegen, met tientallen in 1 ruimte). Haar bloedsuikerspiegel steeg naar meer dan 400 mg/dl wat fataal kan zijn. Ondertussen braken politie-agenten in in auto's en steelden ze SD-kaarten om te voorkomen dat filmmateriaal naar buiten lekt. Actrice Shailene Woodley had eerder namelijk met een Facebook Live registratie 40 000 bezoekers getrokken, zij werd vervolgens gearresteerd terwijl ze niets deed (alles kan je zelf zien op Facebook en op Youtube). Die journaliste, Amy Goodman, werd ook gearresteerd voor het filmen. Sinds de arrestatie van Shailene Woodley worden er jammers gebruikt om te voorkomen dat de mensen kunnen zien wat er gebeurt. Het is daar dagelijkse kost dat vreedzame geweldloze demonstranten liters pepperspray over zich heen krijgen, bijvoorbeeld omdat ze een brug bouwen naar een eilandje waar hun voorouders liggen begraven terwijl dat eilandje niets met dat alles te maken heeft. Bij een brand laatst werd er niet ingegrepen, na 12 uur of zo toen de brand al bijna was uitgegaan 'uit zichzelf' kwam er eens een helicopter voorbij voor de show.
Ook jij laat je beetnemen door propaganda van establishmentmedia.
Kijk naar al die filmpjes en vorm dan pas een mening.
https://www.youtube.com/p(...)TrDy1WU4xR5xqTDT4KCP
Het punt was dat Obama dit alles toestaat, Sanders heeft in detail uitgelegd wat hij zou kunnen doen om dit op te lossen, Obama weigert dat.
October 28, 2016
President Barack Obama
The White House
1600 Pennsylvania Ave
Washington, DC 20500
Dear President Obama,
I write to respectfully but urgently request your intervention in the very troubling situation unfolding at and around the Standing Rock Sioux reservation in North Dakota. As you know, over the past day, scores of law enforcement officers dressed in riot gear and supported by military style vehicles forcibly removed hundreds of peaceful protesters who had gathered to oppose the Dakota Access Pipeline. There are disturbing reports of officers using sound cannons, pepper spray and rubber bullets. The authorities have already arrested at least 140 people.
The first priority must be protecting the safety of the peaceful protesters. That is why I urge you to direct the Department of Justice to send observers to protect the protestors’ First Amendment rights to protest the pipeline. I also urge you to request that North Dakota Governor Jack Dalrymple remove the National Guard from the camp, as the military presence only threatens to inflame an already tense situation even more. Lastly, I urge you to direct the Army Corps of Engineers to stop construction within a mile between Highway 1806 and the Missouri River to help reduce tension.
The second priority is suspending all federal permits for this project until the Army Corps of Engineers completes a full cultural and environmental review. To my mind, the Corps should have never approved this project on an expedited basis in the first place. If Completed, the pipeline will transport nearly 20 million gallons of crude oil every day, potentially threatening dozens of bodies of water, including Lake Oahe on the Missouri River. Since the Missouri River provides drinking water for 10 states and 28 tribes, a major spill from this pipeline cold threaten the drinking water of million of people. That is a risk we simply cannot afford to take.
The Dakota Access Pipeline would also be a huge blow to our fight against climate change. According to one report, burning the oil transported through the pipeline would produce carbon emissions equivalent to 21 million cars or 30 coal plants. If we have any hope of avoiding the worst consequences of climate change, we should not be building new oil pipelines that lock us into burning fossil fuels for generations to come. Rather, we should be building clean energy infrastructure to transform our energy system away from climate change causing fossil fuels and toward renewable sources of energy.
Moreover, it is deeply distressing to me that the federal government is putting the profits of the oil industry ahead of the treaty and sovereign rights of Native American communities. I understand the Standing Rock Sioux have sued to stop the pipeline, citing the very serious environmental concerns, encroachment on culturally sensitive lands, and violations of tribal treaty rights to a meaningful consultative role in the federal permitting process. To my mind, it is simply unacceptable to build a project like this, in one of the poorest counties in the nation, without the approval of the Native American residents who live there.
Mr. President, you took a bold and principled stand against the Keystone pipeline – I ask you to take a similar stand against the Dakota Access Pipeline. In the meantime, I urge you to take all appropriate measures to protect the safety of the Native American protesters and their supporters who have gathered peacefully to oppose the construction of the pipeline.
Sincerely,
Bernard Sanders
United States Senator
Wat denk jij van "I wanna grab some pussy" voor een carnalshit dit jaar, dat moet toch scoren? Trump zijn hoofd erbij, wat tetten...quote:Op woensdag 9 november 2016 21:33 schreef Nintex het volgende:
The bestest Economy ever1 day after win:twitter:Breaking911 twitterde op woensdag 09-11-2016 om 21:22:37BREAKING: Dow Jones Industrial Average rises above its all-time closing high - CNBC reageer retweet
Trump heeft nu al een paciferend effect.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:33 schreef Nintex het volgende:
twitter:madelineele twitterde op woensdag 09-11-2016 om 20:25:31Flag burning at American University. Wow. https://t.co/V0NZsfNMyz reageer retweet
Iedereen is zo bang (lees: onzeker) over Trump dat ze geen gekke shit meer durven uit te halen.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trump heeft nu al een paciferend effect.
Het verschil van mening is dat ik stel dat er helemaal niet wordt opgetreden tot nu toe en dat er slechts schone schijn wordt opgehouden. Jij denkt op basis van een artikel uit de etablishmentmedia (Guardian USA heeft een slechte reputatie op dat vlak) dat er wel iets wordt gedaan. Ik gebruik niet graag een autoriteitsargument (in het algemeen een teken van zwakte) maar ik heb bijna al die filmpjes gezien in de afgelopen maanden, ik weet waarschijnlijk iets beter wat er speelt om die reden. Ik raad je aan om ze eens te bekijken, dan kom je erachter dat het nog veel erger is dan dat je al weet.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:34 schreef BaasBanaan het volgende:
Maar volgens mij zeg ik ook niet dat er effectief opgetreden wordt.
Kom maar uit die waan want wij hebben geen president maar een minister. Amerika zit met Trump opgescheept.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat denk jij van "I wanna grab some pussy" voor een carnalshit dit jaar, dat moet toch scoren? Trump zijn hoofd erbij, wat tetten...
Ik kwam niet bij van het lachen toen ik me bedacht dat we nu een president hebben die dit soort uitspraken deed.![]()
Het is zo onwerkelijk.
Ik heb het niet over onze eerste minister of minister-president gehad.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:37 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Kom maar uit die waan want wij hebben geen president maar een minister. Amerika zit met Trump opgescheept.
Kneusjes. Ze weten volgensmij zelf niet eens waarom ze die vlag verbranden. Doen ze vooral omdat het 'stoer' isquote:Op woensdag 9 november 2016 21:35 schreef Nintex het volgende:
Soros mag zijn knokploegen wel even onder controle houdentwitter:madelineele twitterde op woensdag 09-11-2016 om 20:25:31Flag burning at American University. Wow. https://t.co/V0NZsfNMyz reageer retweet
Zo lang ze geen geweld gebruiken of materiaal vernietigen, zou ik zeggen laat ze lekker janken.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:35 schreef Nintex het volgende:
Soros mag zijn knokploegen wel even onder controle houdentwitter:madelineele twitterde op woensdag 09-11-2016 om 20:25:31Flag burning at American University. Wow. https://t.co/V0NZsfNMyz reageer retweet
Kan je Engels?quote:Op woensdag 9 november 2016 21:39 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
Zo lang ze geen geweld gebruiken of materiaal vernietigen, zou ik zeggen laat ze lekker janken.
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:39 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
Zo lang ze geen geweld gebruiken of materiaal vernietigen, zou ik zeggen laat ze lekker janken.
Slechte vergelijking. Alle 3 senatoren die verloren hebben, dat zijn staten die Trump ook heeft verloren. Nevada, Illinois en waarschijnlijk NHquote:Op woensdag 9 november 2016 21:01 schreef skysherrif het volgende:
haha dont fuck with trumptwitter:HotlineJosh twitterde op woensdag 09-11-2016 om 20:53:27Overlooked: If Hassan lead holds, the three Republican senators who lost were the three who publicly & prominently defected from Trump. reageer retweet
Neem aan dat die vlag van hun zelf is. Bedoelde eigenlijk materiaal van andere personen of de overheid.quote:
Het mag wel, ik vond het gewoon niet grappig, ook niet als ik me verplaats in iemand die als een stekker baalt van de uitslag.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat is er mis met zo'n grapje?
Er is wel ergere kanker over ons uitgestort de afgelopen campagne.
Klopt, maar dat vertel ik er nu even niet bijquote:Op woensdag 9 november 2016 21:41 schreef L3gend het volgende:
[..]
Slechte vergelijking. Alle 3 senatoren die verloren hebben, dat zijn staten die Trump ook heeft verloren. Nevada, Illinois en waarschijnlijk NH
Of ze maken een statement dat ze Trump niet als president aaanvaarden, wie zal het zeggen?quote:Op woensdag 9 november 2016 21:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Kneusjes. Ze weten volgensmij zelf niet eens waarom ze die vlag verbranden. Doen ze vooral omdat het 'stoer' is
Dat zou fantastisch zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:14 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat als Trump wint, ze een grote sprong voorwaarts maken in de bereidheid afstand te doen van het klassieke tweepartijensysteem. Hele goede zaak voor de VS
Cheerleaden voor Trump en zeiken op zijn tegenstanders.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:45 schreef skysherrif het volgende:
Dat gezicht van alex![]()
wel interessante opmerking van TYT gister, alex jones hoofdthema was zeiken op de overheid, wat nu?
Zeiken op de media die straks gaat zeiken op de overheidquote:Op woensdag 9 november 2016 21:45 schreef skysherrif het volgende:
wel interessante opmerking van TYT gister, alex jones hoofdthema was zeiken op de overheid, wat nu?
Dat is ook echt een van de weinige kleine lichtpunten voor de democraten in deze verkiezing. Ze hebben wel progressie geboekt in Arizona, Georgia en Texas, maar hebben daar uiteindelijk niets aan. Wat zeker tegenvalt naast de fiasco in de Midwest is dat de democraten ook in Florida en NC achteruit zijn gegaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klopt, maar dat vertel ik er nu even niet bij![]()
Nevada wel enige echte lichtpuntje voor democraten, hebben daar echt alles gewonnen geloof ik. Arizona ziet er ook wel gunstig uit voor democraten in 2020
Onderschat in florida hoeveel hispanics alsnog op trump gingen, white vote onderschat, cubanen massaal republikein komen stemmen?quote:Op woensdag 9 november 2016 21:48 schreef L3gend het volgende:
[..]
Dat is ook echt een van de weinige kleine lichtpunten voor de democraten in deze verkiezing. Ze hebben wel progressie geboekt in Arizona, Georgia en Texas, maar hebben daar uiteindelijk niets aan. Wat zeker tegenvalt naast de fiasco in de Midwest is dat de democraten ook in Florida en NC achteruit zijn gegaan.
Zeiken op de establishment reps, Paul ryan e.d., natuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:45 schreef skysherrif het volgende:
Ik mag toch hopen dat je weet waarom ie zo'n lak heeftquote:Op woensdag 9 november 2016 21:37 schreef Nintex het volgende:
[..]
Iedereen is zo bang (lees: onzeker) over Trump dat ze geen gekke shit meer durven uit te halen.
[ afbeelding ]
Gespot door journalisten, de mogelijke auto van de volgende president. Gecamoufleerd dit keer. Heeft wel iets Trumpians zo'n print. http://www.foxnews.com/auto/2016/11/09/president-trumps-car-is-almost-ready.html
Misschien is dat iets hoger geweest dan eerst werd gedacht, maar als ik naar de trend map kijk, dan zie ik dat Clinton het iets beter doet in zuiden van Florida en in Orlando dan Obama. Blauw is waar Clinton beter heeft gedaan dan Obama en rood waar zij slechter deed. Het is voornamelijk in ruraal Florida, waar ze veel slechter deed.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Onderschat in florida hoeveel hispanics alsnog op trump gingen, white vote onderschat, cubanen massaal republikein komen stemmen?
ze mist gewoon miljoenen kiezers die wel voor Obama kwamen en nu niet voor Clinton. Dat telt bij kleine marges in swingstates meteen heel hard aan.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:55 schreef L3gend het volgende:
[..]
Misschien is dat iets hoger geweest dan eerst werd gedacht, maar als ik naar de trend map kijk, dan zie ik dat Clinton het iets beter doet in zuiden van Florida en in Orlando dan Obama. Blauw is waar Clinton beter heeft gedaan dan Obama en rood waar zij slechter deed. Het is voornamelijk in ruraal Florida, waar ze veel slechter deed.
[ afbeelding ]
Jankend van blijdschap The Donald heeft gewonnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_als_president.html
Helemaal aan het janken.
quote:Op woensdag 9 november 2016 22:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
Helemaal aan het janken.
Jij zit juist in een echo chamber!quote:Op woensdag 9 november 2016 22:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Jankend van blijdschap The Donald heeft gewonnen.
Is Monolith al uit zijn liberale policor echo chamber gekropen eigenlijk?
Nou het is gebeurd, we werden als idioten gelabeld door bepaalde mensen omdat we dachten dat Trump gaat winnen, nu zie ik geen enkel woord kritiek meer.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Zit aan de NOxquote:Op woensdag 9 november 2016 22:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Die donkerrode plek in het mid zuiden van florida is wel interessant. Welk gebied is dat?quote:Op woensdag 9 november 2016 21:55 schreef L3gend het volgende:
[..]
Misschien is dat iets hoger geweest dan eerst werd gedacht, maar als ik naar de trend map kijk, dan zie ik dat Clinton het iets beter doet in zuiden van Florida en in Orlando dan Obama. Blauw is waar Clinton beter heeft gedaan dan Obama en rood waar zij slechter deed. Het is voornamelijk in ruraal Florida, waar ze veel slechter deed.
[ afbeelding ]
Ook bepaalde mods die ons bashden (kuch euribob kuch) maar die zien we ook niet meer.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:05 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nou het is gebeurd, we werden als idioten gelabeld door bepaalde mensen omdat we dachten dat Trump gaat winnen, nu zie ik geen enkel woord kritiek meer.
Men laat zich hier niet meer zien. Maar dat hoort ook wel zo, het is altijd een fijn gevoel als je tegen iedereens verwachtingen in toch gelijk krijgt.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:05 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nou het is gebeurd, we werden als idioten gelabeld door bepaalde mensen omdat we dachten dat Trump gaat winnen, nu zie ik geen enkel woord kritiek meer.
Weet niet, naar de populatie kijken is het niet stedelijk gebied. Zit wel dichtbij het seniorengebied.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:05 schreef skysherrif het volgende:
quote:
Ook een kapotte klok heeft 2 keer per dag gelijk. Laten we vooral kijken wanneer dit soort figuren geen gelijk hadden.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:05 schreef vigen98 het volgende:
[..]
De latino's zien ook in dat een wall bij de grens de beste optie is.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:52 schreef KrappeAuto het volgende:
Trump, een zogenaamde historisch racistische kandidaat, kreeg 38% van de latino stem in North Carolina.
Klopt, Ulx is de echte policor pestkop.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:12 schreef TruusHenk het volgende:
Kan dat sneue gebash van Monolith niet een keer ophouden? Jullie zijn net een stel kleine kinderen man.. Ik volg al een tijd deze reeks met veel interesse, en Monolith is altijd behoorlijk redelijk geweest en zijn posts gebaseerd op argumenten. Hij heeft altijd een duidelijk onderscheid gemaakt tussen zijn persoonlijke voorkeur voor Clinton en inhoudelijke posts.
Ik snap ook niet dat dat clubje infantielen hier in een POL topic zit terwijl hun natuurlijke habitat NWS is. Of VBL.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:12 schreef TruusHenk het volgende:
Kan dat sneue gebash van Monolith niet een keer ophouden? Jullie zijn net een stel kleine kinderen man.. Ik volg al een tijd deze reeks met veel interesse, en Monolith is altijd behoorlijk redelijk geweest en zijn posts gebaseerd op argumenten. Hij heeft altijd een duidelijk onderscheid gemaakt tussen zijn persoonlijke voorkeur voor Clinton en inhoudelijke posts.
quote:Op woensdag 9 november 2016 22:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
Helemaal aan het janken.
Net uitgecashed, maar een deel is bonus of zoiets wat ik dan weer opnieuw moet inzetten.quote:
Wat was je inzet?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:17 schreef Nintex het volgende:
[..]
Net uitgecashed, maar een deel is bonus of zoiets wat ik dan weer opnieuw moet inzetten.![]()
NL - BE dan maar een wedje wagen.
Wel op BE dan maar, of ga je weer voor de underdog?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:17 schreef Nintex het volgende:
[..]
Net uitgecashed, maar een deel is bonus of zoiets wat ik dan weer opnieuw moet inzetten.![]()
Iets meer dan 100 euro toen Trump nog behoorlijk hoge odds had. Heel even stond er 2k in het vakje, had ik dat maar gedaanquote:
Feliquote:Op woensdag 9 november 2016 00:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb ook een kleine bet gezet op Trump ondanks dat Clinton zwaar favoriet is.
Was bij bremain/brexit precies hetzelfde, gebeurde het omgekeerde dus laten we het hopen jongens. #makemywalletgreatagain
Hoi Monolith.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:12 schreef TruusHenk het volgende:
Zo danquote:
Ik ook had 200 euro verleden week donderdag. Toen kwam het verhaal van de FBI en dacht ik dat HRC een kans had. Op unibet kun je je bod niet meer intrekken, kwam ik achter. Nu dus 600 euroquote:Op woensdag 9 november 2016 22:17 schreef Nintex het volgende:
[..]
Voor iemand die dood is, kan hij nog best lange teksten typen.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:22 schreef topdeck het volgende:
Rust in vrede, Seth Rich. Een patriot die geliquideerd werd door Hillary's DNC. Moge je opoffering nooit vergeten worden.
Loop niet te kutten. Deze man heeft zijn leven opgeofferd en jij zit hier domme grapjes te maken. Schaam je.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:24 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Voor iemand die dood is, kan hij nog best lange teksten typen.
"I tried to cancel my bet" is wel hilarisch.:')quote:
Geraffineerde Bertelsmann tactiek. Kies je oppositie.quote:
Huilie over hoe haar 6 jarige dochter bang voor alles is.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:30 schreef matthijst het volgende:
Dramaqueen bij Nieuwsuur
Gvd wat mooi dit.
Hoi, ik ben er nog hoor. Alleen niet de hele dag en op driehonderd mensen reageren is ook wat lastig.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:07 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Men laat zich hier niet meer zien. Maar dat hoort ook wel zo, het is altijd een fijn gevoel als je tegen iedereens verwachtingen in toch gelijk krijgt.
Eerst pauw en dan rtl late night terugkijkenquote:Op woensdag 9 november 2016 22:37 schreef 6star6lord6 het volgende:
Gaan jullie pauw of ln kijken?
Ik kies pauw want, sylvana Simons.
Dat vind ik het mooie van internetquote:
Christus hoe labiel ben je dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
Helemaal aan het janken.
Ja, en draai nu even de band terug naar toen Van Gogh of Fortuyn werden vermoord....quote:Op woensdag 9 november 2016 22:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Christus hoe labiel ben je dan?
Wees er maar trots op.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:43 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
2020 gaat nog moeilijk worden voor de dems, ze verliezen met de minuut voters.
Dit is bait.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, en draai nu even de band terug naar toen Van Gogh of Fortuyn werden vermoord....
Nee. Het is pot verwijt ketel.quote:
Dat soort opmerkingen mag je niet maken, topdeck is daar nogal gevoelig voor.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:43 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een drama toch allemaal.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:43 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2016 22:43 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
Doe ajb niet alsof het de eerste keer is dat mensen emotioneel reageren op onverwachte politieke wendingenquote:Op woensdag 9 november 2016 22:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Blijft bait, ik laat me niet verlokken tot reactie
Doe ik niet, maar dit is wel grappig zeker omdat het een Nederlandse is.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Doe ajb niet alsof het de eerste keer is dat mensen emotioneel reageren op onverwachte politieke wendingen
Nu Trump nog, het is alweer even geleden sinds de laatste assassination.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:43 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
Rusland wil banden aanhalen met Amerika.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:46 schreef Moira. het volgende:
Middag en avond even internetloos geweest.
Zijn er nog sappigheidjes die ik gemist heb?
Speech van Clinton en Obama wel meegekregen, maar verder nog reacties van Clinton-kamp en Trump-kamp die ik nog ff terug moet kijken? Linkjes e.d.?
Pauw straks. Ik kijk nu nog de herhaling van DWDD, ook een genotquote:Op woensdag 9 november 2016 22:37 schreef 6star6lord6 het volgende:
Gaan jullie pauw of ln kijken?
Ik kies pauw want, sylvana Simons.
Verkozen worden dmv voter suppression ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Doe ik niet, maar dit is wel grappig zeker omdat het een Nederlandse is.
En vooruit ik bijt, vermoord worden en niet democratisch verkozen worden is iets anders.
twitter:ForecasterEnten twitterde op woensdag 09-11-2016 om 22:48:18A proposition to repeal the death penalty failed in Cali. In Nebraska, voters repealed a ban on the death penalty. Voters like the option. reageer retweet
Iedereen is dood en de zon komt nooit meer op.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:46 schreef Moira. het volgende:
Speech van Clinton en Obama wel meegekregen, maar verder nog reacties van Clinton-kamp en Trump-kamp die ik nog ff terug moet kijken? Linkjes e.d.?
Thanks Obamaquote:Op woensdag 9 november 2016 22:49 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Iedereen is dood en de zon komt nooit meer op.
Nou ja, dat is misschien een beetje overdreven. Maar mijn pizza was in ieder geval niet helemaal goed doorbakken,
Het is wel bijzonder wat voor aantrekkingkracht Trump op andere dubieuze leiders heeft.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Rusland wil banden aanhalen met Amerika.
Die Filipijnse president steunt Trump (of iets dergelijks)
Het is vrij rustig volgens mij. Alleen Kellyanne Conway heeft op elke zender interviews gegeven. Dat waren relaxte interviews.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:46 schreef Moira. het volgende:
pauw wordt leukerquote:
Jij wil de doodstraf in Nederland?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:49 schreef skysherrif het volgende:
twitter:ForecasterEnten twitterde op woensdag 09-11-2016 om 22:48:18A proposition to repeal the death penalty failed in Cali. In Nebraska, voters repealed a ban on the death penalty. Voters like the option. reageer retweet
Nee, ik geef dit gewoon ter kennis.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Jij wil de doodstraf in Nederland?
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/366446quote:Op woensdag 9 november 2016 22:46 schreef Moira. het volgende:
Ik ben bang dat mensen dan denken dat ik er oprecht blij mee ben.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Thanks Obama
Thanks Trump klinkt toch niet zo lekker
Ik heb nog een pootje voor je over gelaten.quote:
Nee, dat kijk ik nu. Echt niet aan te raden. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/366446
Thanksquote:Op woensdag 9 november 2016 22:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/366446
Ik ben nu bij het stuk waarin ze allerlei doemscenario's aandragen.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:53 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Nee, dat kijk ik nu. Echt niet aan te raden. Verschrikkelijk.
de pauw is rauwquote:Op woensdag 9 november 2016 22:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ben nu bij het stuk waarin ze allerlei doemscenario's aandragen.
Ze vertalen bucket of deplorables, als mandje van stakkers. wtf?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
twitter:wikileaks twitterde op woensdag 09-11-2016 om 22:12:00According to Canadian press the US ambassador to Canada has stated that Obama will push for #TPP to passed before Trump takes power. reageer retweet
welke niet?quote:Op woensdag 9 november 2016 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke swingstaten heeft trump binnengehaald?
en Floridaquote:Op woensdag 9 november 2016 23:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
welke niet?
maarbelangrijker hij heeft michigan, pennsylvania en wisconsin binnen
Ja Florida en North Carolina inderdaad als echte toss up staten, maar dat had je nog kunnen bedenken, die drie staten.quote:
Dat is inderdaad de opzet van zo een paard van troje als Pauw.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Sylvana gaat wat extra zeteltjes fixen voor de PVV
Pauw is een D66'erquote:Op woensdag 9 november 2016 23:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de opzet van zo een paard van troje als Pauw.
Ik blijf elke keer een beetje gniffelen als ik hoor 'president Donald Trump'quote:Op woensdag 9 november 2016 23:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja Florida en North Carolina inderdaad als echte toss up staten, maar dat had je nog kunnen bedenken, die drie staten.
Vind het nog steeds ongelooflijk
Trump: Arizona, Pennsylvania, Ohio, Iowa, Florida, NC, Wisconsin & Michigan (waarschijnlijk)quote:Op woensdag 9 november 2016 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke swingstaten heeft trump binnengehaald?
Het uitnodigen van Simons past prima in het plot dan. Bovendien is hij ook de man van "ik geloof niet in de multiculterele samenleving".quote:
Mensen dood wensen.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:48 schreef OMG het volgende:
[..]
Nu Trump nog, het is alweer even geleden sinds de laatste assassination..
En het allerbelangrijkste: Trump heeft ook de meerderheid in het congres.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
welke niet?
maarbelangrijker hij heeft michigan, pennsylvania en wisconsin binnen
Kroes heeft standaard al een zuur gezicht. Ik zie geen enkele verandering met andersquote:
Het is een waardeloos oranje hoopje mens. Zou er niet rouwig om zijn.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 23:16 schreef OMG het volgende:
[..]
Het is een waardeloos oranje hoopje mens. Zou er niet rouwig om zijn.
Kleine misvatting, hij heeft niet het congres in handen, dat heeft de Republikeinse partij. Dat is natuurlijk niet te vergelijken met het Nederlandse stemvee.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En het allerbelangrijkste: Trump heeft ook de meerderheid in het congres.
Dat maakt het 1 van de machtigste presidenten in de geschiedenis.
Nu kan hij zo'n beetje alles bewerkstelligen wat hij wil.
Ja ok, maar ook dat is zeer uitzonderlijk in de Amerikaanse geschiedenis.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kleine misvatting, hij heeft niet het congres in handen, dat heeft de Republikeinse partij. Dat is natuurlijk niet te vergelijken met het Nederlandse stemvee.
Legale immigranten zitten natuurlijk ook niet te wachten op miljoenen illegalen die voordringen.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:13 schreef DonaldTrump het volgende:
[..]
De latino's zien ook in dat een wall bij de grens de beste optie is.
Nee hoor. Komt wel regelmatig voor. Wel zijn er natuurlijk om de twee jaar verkiezingen voor het gehele huis van Afgevaardigden en een derde van de senaat, dus doorgaans veranderd dat weer. Al ziet het er nu goed uit voor de Republikeinen de komende tijd.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja ok, maar ook dat is zeer uitzonderlijk in de Amerikaanse geschiedenis.
Alles zal afhangen in hoeverre Trump in wil schikken met de wensen van de Republikeinse partij.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor. Komt wel regelmatig voor. Wel zijn er natuurlijk om de twee jaar verkiezingen voor het gehele huis van Afgevaardigden en een derde van de senaat, dus doorgaans veranderd dat weer. Al ziet het er nu goed uit voor de Republikeinen de komende tijd.
quote:Op woensdag 9 november 2016 23:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk om eens verschil te zien.
Ik zou niet al te veel waarde hechten aan een ingestudeerde speech.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alles zal afhangen in hoeverre Trump in wil schikken met de wensen van de Republikeinse partij.
Wat dat betreft is het voor de Dems. een voordeel dat Trump zoveel weerstand opwekt onder republikeinen.
Wel denk ik dat Trump verbazend goed gaat samenwerken, dat is ook wel te merken aan zijn eerste woorden nadat hij gekozen is. Er zal niet veel van zijn harde woorden overblijven en ik denk dat ze samen veel kunnen bewerkstelligen in die 2 jaar.
Later wordt het beter als ze gaan discussieren over de achterliggende problematiek.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2016 23:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou niet al te veel waarde hechten aan een ingestudeerde speech.
Verder is 'samenwerken' natuurlijk niet zozeer de issue. Zijn voorstellen zijn volstrekt onverenigbaar met de opvattingen van de Republikeinen in het congres waar het aankomt op het budget. Zijn huidige tax plan komt natuurlijk uit de koker van Ryan, maar dient volgens de Republikeinen dan wel gepaard te gaan met bijbehorende forse bezuinigingen, niet met allerhande extra uitgaven.
Ja, eerst Pauw maar eens kijken. Ik ben bang dat ik niet voor halef 1 kan slapen. Dat wordt dan de 2e korte nacht op rij. Maar het is het wel waard zegquote:Op woensdag 9 november 2016 23:30 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Later wordt het beter als ze gaan discussieren over de achterliggende problematiek.
Inhoudelijk reageren zal er nooit inzitten hè?quote:Op woensdag 9 november 2016 23:30 schreef Nintex het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krijg nou wat, Monolith komt in mijn droomwereld. De enige plek waar Trump een kans heeft om te winnen.
Lijkt wel een beetje op de Remlofs/Gutmenschen die iedere PVV'er en VVD'er als racisten, xenofoben en nazi's wegzet.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:31 schreef Royyy het volgende:
Vooral het gejank van alle Liberals en social justice warriors op social media is geweldig.
Jarenlang hebben ze iedereen die het niet met ze eens is uitgemaakt voor racist, homofoob, misogynist, etc. Ondertussen komt dat zowat alle andere mensen de keel uit, waardoor ze zelf dus flink hebben bijgedragen aan het creeren van de cultuur die het mogelijk heeft gemaakt dat Trump president is geworden.
Je zou denken dat ze nu toch wel in de gaten zouden hebben dat ze een betere manier om mensen te overtuigen nodig hebben. Maar nee hoor, het enige wat ze doen is nog harder schreeuwen dat iedereen die het niet met ze eens is een racist en bigot is.
quote:Op woensdag 9 november 2016 23:32 schreef Knipoogje het volgende:
Ergens wel superzuur voor de meerderheid van de stemmende Amerikanen die Clinton wilden hebben en toch met Trump opgescheept zitten nu met dank aan het kiesssysteem
Stel je voor, ander kiessysteem en de Irak-oorlog was er ook nooit geweest![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:14 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat als Trump wint, ze een grote sprong voorwaarts maken in de bereidheid afstand te doen van het klassieke tweepartijensysteem. Hele goede zaak voor de VS
Trump is nu de leider van de partij. Ryan is uitgespeeld. De #NeverTrump members hebben verloren. Romney is een gefaalde loser, want Trump won de verkiezing wel. Hij deed precies wat hij zei dat hij ging doen. Diepblauwe staten flippen waarvan de pollsters zeiden dat het onmogelijk was.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren zal er nooit inzitten hè?
Nou, bedankt voor je bijdrage maar weer.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:36 schreef Nintex het volgende:
[..]
Trump is nu de leider van de partij. Ryan is uitgespeeld. De #NeverTrump members hebben verloren. Romney is een gefaalde loser, want Trump won de verkiezing wel. Hij deed precies wat hij zei dat hij ging doen. Diepblauwe staten flippen waarvan de pollsters zeiden dat het onmogelijk was.
Member when?![]()
Feitelijk juistquote:Op woensdag 9 november 2016 23:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De P valt telkens net buiten beeld. Resident of the United States
ik zou er graag aan tafel zittenquote:Op woensdag 9 november 2016 23:43 schreef Moira. het volgende:
Ik begin hier wel echt een beetje moe van te worden
quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou Hillary het wel moeilijk kunnen krijgen. Als bijvoorbeeld een Rubio de Republikeinse primaries wint. Met kandidaten als Trump of Carson zal ze in mijn ogen echter weinig moeite hebben. De huidige tweestrijd in de Republikeinse partij is echt een cadeautje voor de Democraten.
Nou is dat op zich ook correct.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
quote:
Ga je me nou echt in elk topic stalken? Knulletje toch.quote:
Ze moeten Donald J. Trump nu ook aanspreken als: "President Elect Donald J. Trump"quote:Op woensdag 9 november 2016 23:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zijn schoonzoon is Joods en zijn dochter volgens mij ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:42 schreef krokodil76 het volgende:
Trump is antisemitisch.![]()
Die is nieuw voor mij.
arrogant.quote:Op maandag 16 november 2015 11:38 schreef Monolith het volgende:
Er wordt niet gestreden om zetels in de VS. En dit is ook wel gelijk een mooie illustratie van de projectie van de Nederlandse situatie op de Amerikaanse. Mensen die de Amerikaanse verkiezingen eigenlijk nauwelijks volgen roepen doorgaans maar wat op basis van wat er in Nederland of Europa gebeurt.
Kijkend naar de demografische ontwikkelingen en de uitslagen van de afgelopen verkiezingen zie je dat de Republikeinen de stem van de blanke, oudere man nog wel in handen hebben. Ze verliezen echter bij de jeugd, vrouwen en niet blanken. Met name latino's zijn een groep die nog flink groeien en wiens stem steeds belangrijker wordt. Een Republikeinse kandidaat die kans wil maken moet óf een nog veel grotere meerderheid onder blanke mannen weten te vergaren in vergelijking met voorgaande Republikeinse kandidaten, of onder de andere demografische groepen flinke stappen maken. Trump doet geen van beiden.
Eigenlijk wel een beetje sneu als je een post van een jaar geleden op gaat zoeken om hem verder zonder verdere inhoud te quoten.quote:
Zowel meer black als Latino voters dan Romney.quote:
Hij heeft kennelijk nogal een obsessie. Inhoudelijk discussiëren is er niet bij, gewoon een beetje schelden en stalken. Als het sneue pubertje er gelukkig van wordt moet ie dat lekker doen, maar het vervuild de topics nogal natuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een beetje sneu als je een post van een jaar geleden op gaat zoeken om hem verder zonder verdere inhoud te quoten.
There is no blue wallquote:Op woensdag 9 november 2016 23:48 schreef Nintex het volgende:
[..]
Zowel meer black als Latino voters dan Romney.
En meer white women dan Clinton.
Gewoon even de hele blue wall flippen. TRUMP flikt dat gewoon. Niet een kleine win 272 win, maar een dikke vette blow-out in blue collar states.
Geef toe Mono, bij bram was het ook wel grappigquote:Op woensdag 9 november 2016 23:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft kennelijk nogal een obsessie. Inhoudelijk discussiëren is er niet bij, gewoon een beetje schelden en stalken. Als het sneue pubertje er gelukkig van wordt moet ie dat lekker doen, maar het vervuild de topics nogal natuurlijk.
Clinton heeft natuurlijk wel gewoon meer stemmen dan Trump vergaard.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:48 schreef Nintex het volgende:
[..]
Gewoon even de hele blue wall flippen. TRUMP flikt dat gewoon. Niet een kleine win 272 win, maar een dikke vette blow-out in blue collar states.
er wordt gevraagd hoezo mono word geroast, gaat om arrogantie, andere zouden zogenaamd ongeïnformeerd zijn, manier waarop ie van_Loon bespotte terwijl ie gelijk heeft en mono steeds fout.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een beetje sneu als je een post van een jaar geleden op gaat zoeken om hem verder zonder verdere inhoud te quoten.
Mjah. Hij is wel iemand die altijd anti-trump is geweest. Zo ook die oude quote. Dus wanneer iemand niet voldoet als hoe een politicus moet voldoen wordt gelijk aan de kant gezet. Kan niet, mag niet, is niet juist.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Logisch in steden als New York. Daar wonen gewoon veel meer mensen en als je zo'n staat aan je kant hebt en je verneukt het midden van het land ten gunste daarvan, heb je automatisch meer popular vote.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Clinton heeft natuurlijk wel gewoon meer stemmen dan Trump vergaard.
hij toont zich geen goede verliezer, manier waarop bepaalde users werden behandeld hier is schabdalig terwijl the deplorabele gelijk hebbe.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:48 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik kom te weinig in POL om van zoiets op de hoogte te zijn. En het nodigt ook niet bepaald uit om daar vaker te gaan komen.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
er wordt gevraagd hoezo mono word geroast, gaat om arrogantie, andere zouden zogenaamd ongeïnformeerd zijn, manier waarop ie van_Loon bespotte terwijl ie gelijk heeft en mono steeds fout.
En nog steeds juist ondanks dat Trump heeft gewonnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:51 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Mjah. Hij is wel iemand die altijd anti-trump is geweest. Zo ook die oude quote. Dus wanneer iemand niet voldoet als hoe een politicus moet voldoen wordt gelijk aan de kant gezet. Kan niet, mag niet, is niet juist.
Ik heb het topic niet altijd gevolgd omdat ik het algehele sfeertje niet altijd prettig vond om als leek in mee te posten (wat mij ervan weerhoudt om op veel vlakken inhoudelijk mee te posten). Maar je bent posts van een jaar geleden aan het quoten. Dat is nog veel te vroeg om te praten over 'gelijk' of 'ongelijk', alles was toen nog gebaseerd op onderbuikgevoelens en meningen. En die kunnen veranderen in de loop van zo'n jaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
er wordt gevraagd hoezo mono word geroast, gaat om arrogantie, andere zouden zogenaamd ongeïnformeerd zijn, manier waarop ie van_Loon bespotte terwijl ie gelijk heeft en mono steeds fout.
Mwoah, omslaan van lovende woorden over een kandidaat naar gaat continu afschilderen als de grote Satan is natuurlijk wat anders dan verwachten dat Clinton relatief eenvoudig van Trump had kunnen winnen. In zo'n lange periode zijn natuurlijk altijd wel gebeurtenissen die je niet kunt voorzien die een redelijke impact hebben. Ik denk zeker wel dat bijvoorbeeld Wikileaks en de late melding van Comey nog significante impact hebben gehad bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geef toe Mono, bij bram was het ook wel grappig
Ik vond het wel leuke discussies. Zonder anders denkenden als Monolith zou het super saai zijn allemaal. Af en toe een kijkje in de andere echo chamber kan geen kwaad. Als de Democrats dat hadden gedaan hadden ze hierop kunnen anticiperen.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2016 23:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Clinton heeft natuurlijk wel gewoon meer stemmen dan Trump vergaard.
Zo veel mensen zijn anti-Trump, dat mag hij toch gewoon zo zien?quote:Op woensdag 9 november 2016 23:51 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Mjah. Hij is wel iemand die altijd anti-trump is geweest. Zo ook die oude quote. Dus wanneer iemand niet voldoet als hoe een politicus moet voldoen wordt gelijk aan de kant gezet. Kan niet, mag niet, is niet juist.
Mja, van alle mensen die hebben gestemd heeft de meerderheid (ook al is 'ie niet ruim) gewoon op Hillary gestemd. Ik vind het Amerikaanse kiesstelsel gewoon belachelijkquote:Op woensdag 9 november 2016 23:52 schreef Nintex het volgende:
[..]
Logisch in steden als New York. Daar wonen gewoon veel meer mensen en als je zo'n staat aan je kant hebt en je verneukt het midden van het land ten gunste daarvan, heb je automatisch meer popular vote.
Valt denk ik wel mee. Volgens mij zijn het echt de mensen die niets hadden met Trumps uitspraken over mexicanen en de rest van retoriek en misschien in polls clinton invulden uit schaamste, maar in de stembussen toch op trump stemden uit een soort wanhoop. Denk dat ze dat al een tijdje van plan waren.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, omslaan van lovende woorden over een kandidaat naar gaat continu afschilderen als de grote Satan is natuurlijk wat anders dan verwachten dat Clinton relatief eenvoudig van Trump had kunnen winnen. In zo'n lange periode zijn natuurlijk altijd wel gebeurtenissen die je niet kunt voorzien die een redelijke impact hebben. Ik denk zeker wel dat bijvoorbeeld Wikileaks en de late melding van Comey nog significante impact hebben gehad bijvoorbeeld.
Blijft grappigquote:Op woensdag 9 november 2016 23:54 schreef cb2013 het volgende:
[..]Het is nog altijd President Trump
Maar het hele probleem is nu juist dat jij hier niet discussieert. Af en toe komt er één reactie die vooral een gebrek aan kennis van de werking van het Amerikaanse politieke systeem aantoont en als je daarop wordt gewezen spam je je weer verder met tweets.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:54 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuke discussies. Zonder anders denkenden als Monolith zou het super saai zijn allemaal. Af en toe een kijkje in de andere echo chamber kan geen kwaad. Als de Democrats dat hadden gedaan hadden ze hierop kunnen anticiperen.
Dat had ik het liefste van alles ook gehad, ondanks dat dat een hoop leedvermaak had gekost.quote:
Het zal zijn ego vast geen goed doen dat hij de popular vote heeft verloren. Een van de zeer weinige presidenten met een minderheid van de kiezers achter zich.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:48 schreef Nintex het volgende:
[..]
Maar die was 180 graden gedraaid (want voortschrijdend inzicht mocht je het van hem ook niet noemen toen Clinton haar standpunt over het homohuwelijk aanpaste).quote:Op woensdag 9 november 2016 23:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geef toe Mono, bij bram was het ook wel grappig
De trends zijn natuurlijk wel zichtbaar geweest in de polls. Na de late brief van Comey daalde de marge in de polls wel tot binnen de MoE.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Valt denk ik wel mee. Volgens mij zijn het echt de mensen die niets hadden met Trumps uitspraken over mexicanen en de rest van retoriek en misschien in polls clinton invulden uit schaamste, maar in de stembussen toch op trump stemden uit een soort wanhoop. Denk dat ze dat al een tijdje van plan waren.
Wanhoop omdat ze hun baan kwijt zijn dus.
thats the point, sfeer is niet prettig voor leken door personen als mono die onterecht uit hoogte doen en al hun argumenten onderbouwen met statistische gegevens die niets waard blijken te zijn en andere persone ongeïnformeerd noemt en daarmee doet alsof hun mening er niet toe doet, hij deed structureel denigrerend tegenover users als vigen, van_Loon etc. terwijl ie meerdere malen gelijk hebbe, toen personen aanhaalde dat geen gelope race is vanwege brexit, hoonde hij dat weg omdat dat zogenaamd niet te vergelijke is.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb het topic niet altijd gevolgd omdat ik het algehele sfeertje niet altijd prettig vond om als leek in mee te posten (wat mij ervan weerhoudt om op veel vlakken inhoudelijk mee te posten). Maar je bent post van een jaar geleden aan het posten. Dat is nog veel te vroeg om te praten over 'gelijk' of 'ongelijk', alles was toen nog gebaseerd op onderbuikgevoelens en meningen. En die kunnen veranderen in de loop van zo'n jaar.
Nationaal.. hier en daar een beetje zichtbaar in michigan, maar penn en wisconsin leken toch veilig. Ze verloor virginia bijnaquote:Op woensdag 9 november 2016 23:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
De trends zijn natuurlijk wel zichtbaar geweest in de polls. Na de late brief van Comey daalde de marge in de polls wel tot binnen de MoE.
Dat zijn nu juist de demographics die in het voordeel van Clinton hadden moeten werken. Het midden van Amerika sterft letterlijk uit en de meeste mensen wonen aan de kusten in de grote steden waar de D's het voordeel hebben.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:56 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het zal zijn ego vast geen goed doen dat hij de popular vote heeft verloren. Een van de zeer weinige presidenten met een minderheid van de kiezers achter zich.
Op Election Night bleek uit de Exit Polls dat 70% de beslssing al voor oktober had genomen op wie we zouden gaan stemmen.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:59 schreef skysherrif het volgende:
Klopt, maar ik kan me echt het gros van de posters voorstellen waarom ze nu graag even Mono jennen.
Ik had trump ook geen kans meer gegeven
Ik kan niet over het gros van je post oordelen aangezien ik er niet bij was, maar ik vond het sfeertje niet altijd even prettig door de manier van discussiëren van álle kantenquote:Op woensdag 9 november 2016 23:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
thats the point, sfeer is niet prettig voor leken door personen als mono die onterecht uit hoogte doen en al hun argumenten onderbouwen met statistische gegevens die niets waard blijken te zijn en andere persone ongeïnformeerd noemt en daarmee doet alsof hun mening er niet toe doet, hij deed structureel denigrerend tegenover users als vigen, van_Loon etc. terwijl ie meerdere malen gelijk hebbe, toen personen aanhaalde dat geen gelope race is vanwege brexit, hoonde hij dat weg omdat dat zogenaamd niet te vergelijke is.
andersdenkende zijn geen probleem, reden dt mono wordt geroast is manier waarop ie andere die wel gelijk hebbe wegzette, hij is the clinton van dit topic.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:54 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuke discussies. Zonder anders denkenden als Monolith zou het super saai zijn allemaal. Af en toe een kijkje in de andere echo chamber kan geen kwaad. Als de Democrats dat hadden gedaan hadden ze hierop kunnen anticiperen.
Zijn van die hardleerse HRC supporters. Die verdedigen iets wat niet te verdedigen valt. Het bewijs staat voor hun neus, bijvoorbeeld wikileaks. En dan nog een draai aan geven. De lijst van HRC schandalen is te lang.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan niet over het gros van je post oordelen aangezien ik er niet bij was, maar ik vond het sfeertje niet altijd even prettig door de manier van discussiëren van álle kanten
Nou ja, precies om waar ik ze hier van beticht natuurlijk. Ze zijn niet geïnteresseerd in politiek of achtergronden, maar gewoon fanboys. Wensdenken komt ook wel eens uit natuurlijk. Ik ben verder geen uitgesproken fan van Clinton, dus ik kan er wat objectiever in staan. Dan moet je concluderen dat het er toch lange tijd niet best uitzag voor Trump, maar hij wel wat herstelde op het laatst. Dat heb ik hier nota bene gisteren nog uitgebreid bediscussieerd.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:59 schreef skysherrif het volgende:
Klopt, maar ik kan me echt het gros van de posters voorstellen waarom ze nu graag even Mono jennen.
Ik had trump ook geen kans meer gegeven
Eigenlijk bedoel ik juist dit soort posts. Hard tegen hard, alles maar HRC tegen DJT en moddergooien.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:03 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Zijn van die hardleerse HRC supporters. Die verdedigen iets wat niet te verdedigen valt. Het bewijs staat voor hun neus, bijvoorbeeld wikileaks. En dan nog een draai aan geven. De lijst van HRC schandalen is te lang.
omg chaos ww3 nukes!!!!!111quote:Op donderdag 10 november 2016 00:01 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Geinig een echte tweet geweest (wel verwijderd weer)
polls zijn niets waar.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, precies om waar ik ze hier van beticht natuurlijk. Ze zijn niet geïnteresseerd in politiek of achtergronden, maar gewoon fanboys. Wensdenken komt ook wel eens uit natuurlijk. Ik ben verder geen uitgesproken fan van Clinton, dus ik kan er wat objectiever in staan. Dan moet je concluderen dat het er toch lange tijd niet best uitzag voor Trump, maar hij wel wat herstelde op het laatst. Dat heb ik hier nota bene gisteren nog uitgebreid bediscussieerd.
Wat types als Nintex doen is bijvoorbeeld heel selectief net die éne peiling pakken die gunstig is voor hun kandidaat. Ik noem daarentegen het beestje gewoon bij de naam. Als een poll een outlier is, dan is het een outlier. Of dat nou voor kandidaat A of kandidaat B is. Veel mensen staan er echter om de één of andere reden nogal emotioneel in.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
En je dacht daar citeer ik gewoon even een willekeurige post voor?
Ik stel nog steeds dat Trump geen enkele kans maakt hoor. De man red het gewoon niet bij de kritische demografische doelgroepen.
Ik verwacht ook nog steeds niet eens dat hij de Republikeinse primaries gaat winnen. Fivethirtyeight had recentelijk nog wel een aardig stuk over voorgaande kandidaten en hoe ze peilden in dit stadium van de primaries. Het gros van de kandidaten die op dit punt 20-30 procent haalden hebben het niet gered in de primaries.
Natuurlijk zorgt de inmiddels bijna volledige polarisatie er voor dat Republikeinen denken 'alles beter dan een democraat', maar dat is nou niet enkel meer het electoraat dat je dient te overtuigen om te winnen.
Wat dat betreft helemaal met je eens, niemand kan serieus zeggen dat ze dit aan zagen komen van die posters.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, precies om waar ik ze hier van beticht natuurlijk. Ze zijn niet geïnteresseerd in politiek of achtergronden, maar gewoon fanboys. Wensdenken komt ook wel eens uit natuurlijk. Ik ben verder geen uitgesproken fan van Clinton, dus ik kan er wat objectiever in staan. Dan moet je concluderen dat het er toch lange tijd niet best uitzag voor Trump, maar hij wel wat herstelde op het laatst. Dat heb ik hier nota bene gisteren nog uitgebreid bediscussieerd.
Wat types als Nintex doen is bijvoorbeeld heel selectief net die éne peiling pakken die gunstig is voor hun kandidaat. Ik noem daarentegen het beestje gewoon bij de naam. Als een poll een outlier is, dan is het een outlier. Of dat nou voor kandidaat A of kandidaat B is. Veel mensen staan er echter om de één of andere reden nogal emotioneel in.
Van_Loon echte Bernieaanhanger en Elfletterig O'Mallie, van_Loon die zei dat Bernie betere candidate is werd weggehoont.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoel ik juist dit soort posts. Hard tegen hard, alles maar HRC tegen DJT en moddergooien.
Beetje weinig ruimte voor mensen die geen van beide aanhangen en gewoon op zoek zijn naar een Hollandse nuchtere kijk op zaken (die hier imo vaak miste om bovenstaande reden).
Maar wederom, ik heb hier niet veel rond gehangen dus echt oordelen kan ik ook nietMaar dat was dus voor mij wel de reden om hier niet te veel rond te hangen.
Die is allang van zijn website en ingeruild voor extreme vetting. Je kan moeilijk president for all Americans zijn als je de moslims gaat verbannen. Het gaat moeilijker/strenger worden en er gaan niet vrijwillig migranten opgehaald worden, maar Trump gaat de VS ook niet isoleren.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:06 schreef Klopkoek het volgende:
Zo een moslim ban is nog best populair hier op Fok en Nederland.
Ik snap je ergens ook wel hoor, dat ik me hier niet fijn voelde als Bernie-supporter heeft er ook aan bijgedragenquote:Op donderdag 10 november 2016 00:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Van_Loon echte Bernieaanhanger en Elfletterig O'Mallie, van_Loon die zei dat Bernie betere candidate is werd weggehoont.
De Democrats hadden de perfecte ticketquote:Op donderdag 10 november 2016 00:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Van_Loon echte Bernieaanhanger en Elfletterig O'Mallie, van_Loon die zei dat Bernie betere candidate is werd weggehoont.
Natuurlijk, het is net als iemand die heel hard roept dat Heerenveen dit jaar de eredivisie gaat winnen. Om meerdere redenen is dat een vrij onwaarschijnlijk scenario, maar in theorie kan dat natuurlijk.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat dat betreft helemaal met je eens, niemand kan serieus zeggen dat ze dit aan zagen komen van die posters.
Ik ken het ook wel van de circlejerkcommunities, LA times was natuurlijk het meest betrouwbaar en werd als een soort god onder de polls verafgood.
Maarja, jij was natuurlijk het gezicht van het establishment maar dan op fok. Jij bent een beetje hun Clinton ghehe.
Trump had een behoorlijk goed team achter zich, maar was zo slim om het nerve center van zijn campagne tot de laatste weken verborgen te houden. Hij heeft zijn tegenstanders gewoon telkens op een verkeerd been gezet.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
Ik blijf het bewonderenswaardig vinden dat Trump NIEMAND nodig had om te winnen. In tegenstelling tot Obama en Clinton die bekende sterren achter zich hadden staan etc. Velen vinden Trump een gekkie (we gaan het zien), maar je kan er niet onderuit dat de man werkelijk geniaal is en exact weet wat hij moet doen om iets te bereiken.
Doet me denken aan dit.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:08 schreef Nintex het volgende:
[..]
Die is allang van zijn website en ingeruild voor extreme vetting. Je kan moeilijk president for all Americans zijn als je de moslims gaat verbannen. Het gaat moeilijker/strenger worden en er gaan niet vrijwillig migranten opgehaald worden, maar Trump gaat de VS ook niet isoleren.
Nee je kan ook op de senaat etc stemmen dus niet geheel waar, alhoewel het kiesmannensysteem wel vaag is natuurlijk.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:12 schreef Onnoman het volgende:
Democratie in Amerika is gewoon gebrekkig. Heb ik altijd al gevonden
uiteindelijk is het shotgun election.. je kan maar kiezen op twee mensen
hitlerie clinton zou uiteraard niet acceptere dat d'r vp zo prominent is, zelfde fout als in 'nul acht, hc ging ervanuit dat ze al gewonnen heeft.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:11 schreef Nintex het volgende:
[..]
De Democrats hadden de perfecte ticket
Clinton/Sanders
Het had niet veel uitgemaakt wie VP was en wie President.
Clinton: minorities, celebs, 'elite', status quo, women
Sanders: working class whites, millennials
Daar had Trump nooit van kunnen winnen.
Een van de redenen waarom Clinton verloor is met name haar VP. Iedereen dacht dat Pence zou floppen, maar die presteerde boven verwachting. Het was Tim Kaine die na zijn benoeming en acceptatiespeech eigenlijk niets meer voor de campagne heeft betekend.
Als je met niemand doelt op celebrity's dan heb je een punt (als je daarbij voor het gemak even vergeet dat hij zelf een celebrity is), in zijn team had hij natuurlijk wel mensen nodig.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
Ik blijf het bewonderenswaardig vinden dat Trump NIEMAND nodig had om te winnen. In tegenstelling tot Obama en Clinton die bekende sterren achter zich hadden staan etc. Velen vinden Trump een gekkie (we gaan het zien), maar je kan er niet onderuit dat de man werkelijk geniaal is en exact weet wat hij moet doen om iets te bereiken.
Wrong.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:12 schreef Onnoman het volgende:
Democratie in Amerika is gewoon gebrekkig. Heb ik altijd al gevonden
uiteindelijk is het shotgun election.. je kan maar kiezen op twee mensen
Klopt.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Toen zij aan boord kwam nam het aantal blunders dat hij maakte zienderogen af.
Vergeet natuurlijk ook niet dat de Republikeinse partij hem wel degelijk flink heeft gesteund. Ironisch genoeg heeft ook de media hem, wellicht onbedoeld, van veel gratis aandacht voorzien, met name in de primaries.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als je met niemand doelt op celebrity's dan heb je een punt (als je daarbij voor het gemak even vergeet dat hij zelf een celebrity is), in zijn team had hij natuurlijk wel mensen nodig.
Ik betwijfel of hij zonder een aartsconservatieve VP als Pence de streng-gelovige republikeinen achter zich had gekregen. Daarnaast moet je ook zeker de rol van zijn campagneleider niet onderschatten. Toen zij aan boord kwam nam het aantal blunders dat hij maakte zienderogen af.
En ik betwijfel of het zijn eigen keuze was om zich de laatste week verre van twitter te houden.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:16 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Klopt.
- Stay on message
- Teleprompter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |