abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166510558
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:09 schreef Moira. het volgende:

[..]

Smullen _O_
Let me tell you. It is rigged. We had tremendous ammounts of votes. I have friends - a lot of friends - and they called me. They said it's rigged. They know it, you know it, i know it. And again. It's crooked system. I am better, it's a tremendous shame. It's China. China knew about this and did nothing. Hillary rigged this, and we all know that.
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:11:50 #127
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_166510574
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik geloof er helemaal niks van dat het iets uitmaakt of Clinton of Trump president wordt. Allebei gaan ze het slecht doen. Waar Trump er alles zomaar uitgooit, heeft Clinton weer totaal geen eigenheid meer en is alles eruit gedrillt. Waar Trump onvoorspelbaar is en soms oorlogszuchtig overkomt, staat Clinton voor het interventionisme
waardoor we god mag weten hoeveel presidenten terug moeten om er een te vinden die geen gewapend conflict gestart hebben. Waar Clinton het uitgezette economische beleid (wat gewoom bewezen niet werkt, behalve als je heel rijk bent) zal doorzetten, heeft niemand enig idee wat Trump gaat doen en is dat ook niet bepaald een solide zakenman.

Dan ga ik voor de meest sensationele keuze. Als ie wint zie ik de schuimbekkende zielige mannetjes bij een programma als Pauw al voor me. Topshow.
Hoe dan ook het einde van het anglo-amerikaans tijdperk/heerschappij komt op deze manier, met deze kandidaten, rap dichterbij.
pi_166510595
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:07 schreef PippenScottie het volgende:
Toppunt van sneuheid..

Bussen achtervolgen die mensen naar een polling place brengen. Want.. voter fraud... :')
Republikeinen hebber er echt moeite mee dat minderheden ook mogen stemmen.

JamesOKeefeIII twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 18:32:43 In Philadelphia tailing a pastor's bus that's bussing people to the polls. #VeritasIsEverywhere & we will catch you… https://t.co/oBdATCu9lf reageer retweet
Qua democratie is de VS al echt een 3e wereldland geworden.
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:12:47 #129
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_166510597
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Jij gaat er nu alleen wel aan voorbij dat die beste man wordt vervolgd voor uitspraken die hij in de media doet. Voor die tijd kwam hij nog langs bij tal van programma's (niet P&W maar wel andere programma's), dat hij dat nu niet doet begrijp ik, dat zou ik ook niet doen als ik in zijn schoenen zou staan.
Onwaar. Wilders is enkel vervolgd voor zorgvuldig uitgekozen uitspraken die hij op door hem verzorgde persmomenten doet, Fitna en minderminder. Niet, nooit, door uitspraken die hij in willekeurig welk programma doet. Want dat doet hij niet tot nauwelijks

Maar hier komen we richting mei nog wel op terug, hier ricjten we ons op The Donald
Laffe huichelaar
pi_166510604
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:11 schreef Nintex het volgende:
Mijn vermoeden is dat zowel Trump als Hillary een eventueel verlies niet zonder meer toegeven. Zeker niet als het een close call is.
HC heeft dan echter geen poot om op te staan, zij heeft alle hulp (media, bedrijven, het Obama-kliekje) achter zich staan. Bovendien, niemand is meer corrupt geweest dan haar clubje in de afgelopen decennia, zelfs de Bush's niet.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166510613
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 20:35 schreef Refragmental het volgende:
Whoops!
Nog een gevalletje "calibration error" in het voordeel van de democraten.

http://www.ldnews.com/sto(...)appear-dem/93474872/
Hoe krijgen de Democraten het voor elkaar om de kalibratie te verknallen in een kantoor dat door de Republikeinen wordt gerund? En als ze dit willen riggen, waarom zo opzichtig en niet gewoon de stem aanpassen zonder dit te tonen?

Ik verwacht eerder dat daar gebruik wordt gemaakt van oude meuk en het alleen mis lijkt te gaan voor Republikeinen omdat er simpelweg veel meer mensen daar Republikeins stemmen.

Nog steeds een probleem, maar dat is zeker geen bewijs van voter fraud of de schuld van de Democraten.
pi_166510615
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 20:41 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Tot hoelaat onze tijd kunnen ze stemmen ?
Volgensmij rond 6/7 uur onze tijd zijn de laatste stembureau's gesloten. Maar rond 3 uur kunnen we misschien al weten wie er gewonnen heeft. Ligt eraan hoe ver ze op elkaar voor lopen.
pi_166510616
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:11 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Let me tell you. It is rigged. We had tremendous ammounts of votes. I have friends - a lot of friends - and they called me. They said it's rigged. They know it, you know it, i know it. And again. It's crooked system. I am better, it's a tremendous shame. It's China. China knew about this and did nothing. Hillary rigged this, and we all know that.
And I have to admit she won, but I always said that. Winners admit defeat. So I won.
pi_166510626
quote:

[..]

"I said it was rigged [...] I had people who you know said to me, there's something going on. Just the other day I talked to Bobby Knight, you know Bobby? The great Bobby? Well he said. They better not rig it, you have to fight bigly if they right rig it. So I said I don't think with the Wikileaks and all that is going on, very important folks, very important"
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:13:41 #135
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_166510629
Al die experts hier die nooit als (tijdelijk) inwoner van de VS van binnenuit de verkiezingen aldaar hebben meegemaakt :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_166510637
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:13 schreef Ulx het volgende:

[..]

And I have to admit she won, but I always said that. Winners admit defeat. So I won.
She wan.

Did you say she won?

No id never say that, she wan.
pi_166510641
In de VS hebben ze ook niet zoiets als een Gemeentelijke Basis Administratie. Daarom moet je jezelf ook aanmelden.
Het is het eerlijkst als je vanaf een X leeftijd mag stemmen, je automatisch een stempas krijgt. Dan kan je alsnog zelf kiezen of je gaat stemmen. Maar je staat niet ingeschreven als voter van partij A of B. Dat is in mijn optiek eerlijker.
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:14:15 #138
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166510644
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:13 schreef hmmmz het volgende:
Al die experts hier die nooit als (tijdelijk) inwoner van de VS van binnenuit de verkiezingen aldaar hebben meegemaakt :')
Zijn er maar een stuk of tien hier, inderdaad.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_166510645
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik geloof er helemaal niks van dat het iets uitmaakt of Clinton of Trump president wordt. Allebei gaan ze het slecht doen. Waar Trump er alles zomaar uitgooit, heeft Clinton weer totaal geen eigenheid meer en is alles eruit gedrillt. Waar Trump onvoorspelbaar is en soms oorlogszuchtig overkomt, staat Clinton voor het interventionisme
waardoor we god mag weten hoeveel presidenten terug moeten om er een te vinden die geen gewapend conflict gestart hebben. Waar Clinton het uitgezette economische beleid (wat gewoom bewezen niet werkt, behalve als je heel rijk bent) zal doorzetten, heeft niemand enig idee wat Trump gaat doen en is dat ook niet bepaald een solide zakenman.

Dan ga ik voor de meest sensationele keuze. Als ie wint zie ik de schuimbekkende zielige mannetjes bij een programma als Pauw al voor me. Topshow.
Op facebook hadden studenten een poll gemaakt waarbij je kon stemmen Op Trump, Clinton of een kipnugget. Dat zegt wel alles. :Y
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:14:19 #140
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166510647

Ik ga de Trump en Pepe memes het meeste missen. ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  PR en moderator dinsdag 8 november 2016 @ 21:14:39 #141
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166510658
quote:

[..]

I know words, I have the best words.
And as far as the cyber, we should be better than anybody else, and perhaps we’re not. I don’t think anybody knows that it was Russia that broke into the DNC. She’s saying Russia, Russia, Russia—I don't, maybe it was. I mean, it could be Russia, but it could also be China. It could also be lots of other people. It also could be somebody sitting on their bed that weighs 400 pounds, okay?
Fuck the EBU.
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:14:47 #142
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_166510660
Ik denk dat als Trump wint, ze een grote sprong voorwaarts maken in de bereidheid afstand te doen van het klassieke tweepartijensysteem. Hele goede zaak voor de VS
Laffe huichelaar
pi_166510665
Welke zender kijken jullie vanavond?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_166510669
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Onwaar. Wilders is enkel vervolgd voor zorgvuldig uitgekozen uitspraken die hij op door hem verzorgde persmomenten doet, Fitna en minderminder.
Dat laatste was niet echt een persmoment, hij stond - tegen beter weten in - camera's toe. Dat had hij dus niet moeten doen. Precies mijn punt, ik kan me voorstellen dat hij sindsdien wat voorzichtiger is. Met Firna was trouwens niets mis. Vind ervan wat je ervan vinden wil maar het was zeker binnen de grenzen van de wet.

quote:
Maar hier komen we richting mei nog wel op terug, hier ricjten we ons op The Donald
Of eerder in de draad over zijn vervolging. Prima. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166510673
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:13 schreef Nintex het volgende:

[..]

"I said it was rigged [...] I had people who you know said to me, there's something going on. Just the other day I talked to Bobby Knight, you know Bobby? The great Bobby? Well he said. They better not rig it, you have to fight bigly if they right rig it. So I said I don't think with the Wikileaks and all that is going on, very important folks, very important"
Vermakelijk! Dat zou het hoogtepunt van vannacht worden _O_
  Moderator dinsdag 8 november 2016 @ 21:15:13 #146
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166510674
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:14 schreef RemcoW23 het volgende:
FOX en CNN.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:15:25 #147
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_166510680
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:07 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Het lijkt me beter om de structuur van staten in stand te houden, anders wordt het wat te centralistisch.
Het zijn dan ook de nationale verkiezingen.
In Europa zou ik ook geen voorstander zijn van een systeem waar de Nederlandse stem minder zwaar weegt dan de Duitse.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_166510681
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:14 schreef RemcoW23 het volgende:
CNN
pi_166510682
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:13 schreef Ulx het volgende:

[..]

_O- die narcistische trekjes heeft hij wel ja :D
pi_166510683
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:13 schreef Monopoly het volgende:
In de VS hebben ze ook niet zoiets als een Gemeentelijke Basis Administratie. Daarom moet je jezelf ook aanmelden.
Het is het eerlijkst als je vanaf een X leeftijd mag stemmen, je automatisch een stempas krijgt. Dan kan je alsnog zelf kiezen of je gaat stemmen. Maar je staat niet ingeschreven als voter van partij A of B. Dat is in mijn optiek eerlijker.
Ja dat is een voorstel maar daar zijn de Republikeinen tegen (zou ten kostte gaan aan de moed van Rosa Parks en Martin Luther King en hun nalatenschap bedoezelen als je nu iets automatisch doet waar zij voor hebben moeten strijden :') )
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')