abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166510613
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 20:35 schreef Refragmental het volgende:
Whoops!
Nog een gevalletje "calibration error" in het voordeel van de democraten.

http://www.ldnews.com/sto(...)appear-dem/93474872/
Hoe krijgen de Democraten het voor elkaar om de kalibratie te verknallen in een kantoor dat door de Republikeinen wordt gerund? En als ze dit willen riggen, waarom zo opzichtig en niet gewoon de stem aanpassen zonder dit te tonen?

Ik verwacht eerder dat daar gebruik wordt gemaakt van oude meuk en het alleen mis lijkt te gaan voor Republikeinen omdat er simpelweg veel meer mensen daar Republikeins stemmen.

Nog steeds een probleem, maar dat is zeker geen bewijs van voter fraud of de schuld van de Democraten.
pi_166510615
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 20:41 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Tot hoelaat onze tijd kunnen ze stemmen ?
Volgensmij rond 6/7 uur onze tijd zijn de laatste stembureau's gesloten. Maar rond 3 uur kunnen we misschien al weten wie er gewonnen heeft. Ligt eraan hoe ver ze op elkaar voor lopen.
pi_166510616
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:11 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Let me tell you. It is rigged. We had tremendous ammounts of votes. I have friends - a lot of friends - and they called me. They said it's rigged. They know it, you know it, i know it. And again. It's crooked system. I am better, it's a tremendous shame. It's China. China knew about this and did nothing. Hillary rigged this, and we all know that.
And I have to admit she won, but I always said that. Winners admit defeat. So I won.
pi_166510626
quote:

[..]

Let me tell you. It is rigged. We had tremendous ammounts of votes. I have friends - a lot of friends - and they called me. They said it's rigged. They know it, you know it, i know it. And again. It's crooked system. I am better, it's a tremendous shame. It's China. China knew about this and did nothing. Hillary rigged this, and we all know that.
"I said it was rigged [...] I had people who you know said to me, there's something going on. Just the other day I talked to Bobby Knight, you know Bobby? The great Bobby? Well he said. They better not rig it, you have to fight bigly if they right rig it. So I said I don't think with the Wikileaks and all that is going on, very important folks, very important"
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:13:41 #135
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_166510629
Al die experts hier die nooit als (tijdelijk) inwoner van de VS van binnenuit de verkiezingen aldaar hebben meegemaakt :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_166510637
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:13 schreef Ulx het volgende:

[..]

And I have to admit she won, but I always said that. Winners admit defeat. So I won.
She wan.

Did you say she won?

No id never say that, she wan.
pi_166510641
In de VS hebben ze ook niet zoiets als een Gemeentelijke Basis Administratie. Daarom moet je jezelf ook aanmelden.
Het is het eerlijkst als je vanaf een X leeftijd mag stemmen, je automatisch een stempas krijgt. Dan kan je alsnog zelf kiezen of je gaat stemmen. Maar je staat niet ingeschreven als voter van partij A of B. Dat is in mijn optiek eerlijker.
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:14:15 #138
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166510644
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:13 schreef hmmmz het volgende:
Al die experts hier die nooit als (tijdelijk) inwoner van de VS van binnenuit de verkiezingen aldaar hebben meegemaakt :')
Zijn er maar een stuk of tien hier, inderdaad.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_166510645
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik geloof er helemaal niks van dat het iets uitmaakt of Clinton of Trump president wordt. Allebei gaan ze het slecht doen. Waar Trump er alles zomaar uitgooit, heeft Clinton weer totaal geen eigenheid meer en is alles eruit gedrillt. Waar Trump onvoorspelbaar is en soms oorlogszuchtig overkomt, staat Clinton voor het interventionisme
waardoor we god mag weten hoeveel presidenten terug moeten om er een te vinden die geen gewapend conflict gestart hebben. Waar Clinton het uitgezette economische beleid (wat gewoom bewezen niet werkt, behalve als je heel rijk bent) zal doorzetten, heeft niemand enig idee wat Trump gaat doen en is dat ook niet bepaald een solide zakenman.

Dan ga ik voor de meest sensationele keuze. Als ie wint zie ik de schuimbekkende zielige mannetjes bij een programma als Pauw al voor me. Topshow.
Op facebook hadden studenten een poll gemaakt waarbij je kon stemmen Op Trump, Clinton of een kipnugget. Dat zegt wel alles. :Y
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:14:19 #140
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166510647

Ik ga de Trump en Pepe memes het meeste missen. ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  PR en moderator dinsdag 8 november 2016 @ 21:14:39 #141
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166510658
quote:

[..]

I know words, I have the best words.
And as far as the cyber, we should be better than anybody else, and perhaps we’re not. I don’t think anybody knows that it was Russia that broke into the DNC. She’s saying Russia, Russia, Russia—I don't, maybe it was. I mean, it could be Russia, but it could also be China. It could also be lots of other people. It also could be somebody sitting on their bed that weighs 400 pounds, okay?
Fuck the EBU.
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:14:47 #142
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_166510660
Ik denk dat als Trump wint, ze een grote sprong voorwaarts maken in de bereidheid afstand te doen van het klassieke tweepartijensysteem. Hele goede zaak voor de VS
Laffe huichelaar
pi_166510665
Welke zender kijken jullie vanavond?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_166510669
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Onwaar. Wilders is enkel vervolgd voor zorgvuldig uitgekozen uitspraken die hij op door hem verzorgde persmomenten doet, Fitna en minderminder.
Dat laatste was niet echt een persmoment, hij stond - tegen beter weten in - camera's toe. Dat had hij dus niet moeten doen. Precies mijn punt, ik kan me voorstellen dat hij sindsdien wat voorzichtiger is. Met Firna was trouwens niets mis. Vind ervan wat je ervan vinden wil maar het was zeker binnen de grenzen van de wet.

quote:
Maar hier komen we richting mei nog wel op terug, hier ricjten we ons op The Donald
Of eerder in de draad over zijn vervolging. Prima. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166510673
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:13 schreef Nintex het volgende:

[..]

"I said it was rigged [...] I had people who you know said to me, there's something going on. Just the other day I talked to Bobby Knight, you know Bobby? The great Bobby? Well he said. They better not rig it, you have to fight bigly if they right rig it. So I said I don't think with the Wikileaks and all that is going on, very important folks, very important"
Vermakelijk! Dat zou het hoogtepunt van vannacht worden _O_
  Moderator dinsdag 8 november 2016 @ 21:15:13 #146
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166510674
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:14 schreef RemcoW23 het volgende:
FOX en CNN.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:15:25 #147
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_166510680
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:07 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Het lijkt me beter om de structuur van staten in stand te houden, anders wordt het wat te centralistisch.
Het zijn dan ook de nationale verkiezingen.
In Europa zou ik ook geen voorstander zijn van een systeem waar de Nederlandse stem minder zwaar weegt dan de Duitse.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_166510681
quote:
CNN
pi_166510682
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:13 schreef Ulx het volgende:

[..]

_O- die narcistische trekjes heeft hij wel ja :D
pi_166510683
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:13 schreef Monopoly het volgende:
In de VS hebben ze ook niet zoiets als een Gemeentelijke Basis Administratie. Daarom moet je jezelf ook aanmelden.
Het is het eerlijkst als je vanaf een X leeftijd mag stemmen, je automatisch een stempas krijgt. Dan kan je alsnog zelf kiezen of je gaat stemmen. Maar je staat niet ingeschreven als voter van partij A of B. Dat is in mijn optiek eerlijker.
Ja dat is een voorstel maar daar zijn de Republikeinen tegen (zou ten kostte gaan aan de moed van Rosa Parks en Martin Luther King en hun nalatenschap bedoezelen als je nu iets automatisch doet waar zij voor hebben moeten strijden :') )
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_166510684
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:14 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat als Trump wint, ze een grote sprong voorwaarts maken in de bereidheid afstand te doen van het klassieke tweepartijensysteem. Hele goede zaak voor de VS
Zoals ik zei, daarom hoop ik dat Trump wint. :)
#NoDAPL
pi_166510701
Duurt lang.
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:16:07 #153
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166510704
quote:
Niet, want ik moet gewoon werken morgen.
Als een arbeider ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:16:09 #154
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_166510705
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Eh, wat? :?
Waarom niet juist het Europese systeem? Geen kiesdrempel, evenredig (op federaal niveau!) alle zetels verdelen op basis van de stemmen en coalities vormen op basis van die zetels. Veel logischer.
Coalities vormen is lastig bij een presidentsverkiezing.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:16:26 #155
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_166510719
Zit ik met al m'n livestreams, vergeet ik dit topic open te zetten!
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166510725
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:14 schreef timmmmm het volgende:
Schrijf dat maar op je buik.
pi_166510726
Houd er trouwens wel rekening mee dat er veel stemmachines worden gebruikt en dat het aantoonbaar zeer eenvoudig is om hiermee te frauderen en dat ze daar aantoonbaar veel gelegenheid voor krijgen zoals je hier kan zien.
#NoDAPL
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:16:58 #158
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_166510738
Neger op CNN denkt dat je niet teveel waarde moet hechten aan al die latino's en zwarten die nu opeens extra stemmen, omdat er volgens hem een hoop zijn die op Trump stemmen maar dat niet willen toegeven.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_166510741
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:15 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ja dat is een voorstel maar daar zijn de Republikeinen tegen (zou ten kostte gaan aan de moed van Rosa Parks en Martin Luther King en hun nalatenschap bedoezelen als je nu iets automatisch doet waar zij voor hebben moeten strijden :') )
Heb je daar een link van? Klinkt echt te bizar voor woorden hahaah :D
pi_166510750
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:16 schreef BaasBanaan het volgende:
Welke livestreams?
pi_166510751
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:16 schreef BaasBanaan het volgende:
Deel de livestreams eens? ;)
#NoDAPL
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:17:18 #162
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_166510754
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:16 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Een kandidaat kan volgens mij z'n kiesmannen opdragen om op een andere kandidaat te stemmen. Al weet ik niet meer of ik in de war ben met de voorverkiezingen, maar bij de voorverkiezingen was het al helemaal raar.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166510759
Ik denk eerder dat als Clinton wint en ze een democratisch conservatief beleid gaat voeren, wellicht een links liberaal progressieve tak zich wil gaan afsplitsen van de democraten.
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:17:37 #164
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166510760
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:13 schreef Monopoly het volgende:
Hebben wij ook niet meer.. Het heet nu Basisregistratie Personen (BRP) ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_166510774
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:16 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Je moet dan ook heel die presidentsverkiezing afschaffen. ;)
#NoDAPL
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:18:08 #166
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_166510782
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:17 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Welke livestreams?
CNN, MSNBC, FOX en TYT. Ik vind het interessant om te zien hoe verschillende kanalen erover berichten. :P

En The Guardian liveblog staat open. :)
pi_166510783
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ah, weer wat geleerd. Wist niet dat het veranderd was
pi_166510788
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:17 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Heb je daar een link van? Klinkt echt te bizar voor woorden hahaah :D
Maar natuurlijk, zo gek krijg ik het niet verzonnen: http://www.slate.com/blog(...)e_work_of_civil.html

"These people fought—some of them were beaten, some of them were killed—because of their desire to ensure that everybody that wanted to had the right to register to vote and participate in the process. I’m not going to cheapen the work that they did. I’m not going to embarrass them by allowing somebody that’s too sorry to get up off of their rear end to go register to vote … because they think they deserve the right because they’ve turned 18."
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_166510795
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat noemen ze nu etikettering.
#NoDAPL
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:18:54 #170
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_166510818
pi_166510834
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:18 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Maar natuurlijk, zo gek krijg ik het niet verzonnen: http://www.slate.com/blog(...)e_work_of_civil.html

"These people fought—some of them were beaten, some of them were killed—because of their desire to ensure that everybody that wanted to had the right to register to vote and participate in the process. I’m not going to cheapen the work that they did. I’m not going to embarrass them by allowing somebody that’s too sorry to get up off of their rear end to go register to vote … because they think they deserve the right because they’ve turned 18."
Ik hoorde het laatst in de progressieve media, dat is op zijn zachts gezegd beschamend, die man is een idioot die niets van Luther King zijn lessen heeft begrepen en goedkoop probeer te scoren over hun rug.
#NoDAPL
pi_166510847
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:18 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

CNN, MSNBC, FOX en TYT. Ik vind het interessant om te zien hoe verschillende kanalen erover berichten. :P

En The Guardian liveblog staat open. :)
Dank je :Y
pi_166510860
TYT gaat pas open als trump mocht winnen.

Met het broekje uit :{
pi_166510866
quote:
Eens zien of dat TYT Politics een eigen stream heeft met Jordan en Emma. Normaal gesproken ben ik pro-TYT maar zij zijn teveel op de hand van HC omdat ze Trump nog erger vinden.
#NoDAPL
pi_166510868
quote:

[..]

Wel redelijk bizar dat ze denken dat het ging om "the right to register to vote and participate in the process". _O- Het schuingedrukte is volstrekt irrelevant in de discussie destijds.
pi_166510869
quote:

[..]

Fascinerend :D
Ik laat hem even open staan op een tabblad om morgen door te lezen :D Thanks! :Y
pi_166510879
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:20 schreef skysherrif het volgende:
TYT gaat pas open als trump mocht winnen.

Met het broekje uit :{
_O-
#NoDAPL
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:21:17 #179
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_166510887
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Eens zien of dat TYT Politics een eigen stream heeft met Jordan en Emma. Normaal gesproken ben ik pro-TYT maar zij zijn teveel op de hand van HC omdat ze Trump nog erger vinden.
Ik ken die vrouw niet die links zit bij TYT maar oh mijn god wat loopt zij alle kritiek op Hillary te negeren.
pi_166510891
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:20 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Fascinerend :D
Ik laat hem even open staan op een tabblad om morgen door te lezen :D Thanks! :Y
Niet lezen, luisteren!
#NoDAPL
pi_166510896
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

_O-
Ik kijk het wel altijd met hun post debate analyse :) soms wel treffend
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:21:48 #182
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_166510903
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:14 schreef Euribob het volgende:

[..]

Zijn er maar een stuk of tien hier, inderdaad.
Ik hoor er ook bij!
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:22:07 #183
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_166510912
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:20 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

TYT kan je alleen aanzien als je een herseninhoud hebt van een pinda.
Ze zijn op dit moment alle vier niet bijster sterk, gelukkig wissel ik ze af. :P
pi_166510913
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:21 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik ken die vrouw niet die links zit bij TYT maar oh mijn god wat loopt zij alle kritiek op Hillary te negeren.
Ken ik ook niet, liever Ana, ook voor kijkplezier.
pi_166510918
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:21 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik ken haar ook niet (qua naam, wel qua gezicht) maar ik ben blij dat Jimmy Dore er zit. Die man is een held!
#NoDAPL
pi_166510923
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:21 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ik hoor er ook bij!
Zit je er nu of heb je er gezeten?
pi_166510932
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik ken haar ook niet (qua naam, wel qua gezicht) maar ik ben blij dat Jimmy Dore er zit. Die man is een held!
Die vind ik dan weer het minst, maar wel het meest anti clinton dus ook wel weer positief.
pi_166510939
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Eh, wat? :?
Waarom niet juist het Europese systeem? Geen kiesdrempel, evenredig (op federaal niveau!) alle zetels verdelen op basis van de stemmen en coalities vormen op basis van die zetels. Veel logischer.
Ik hoop dat je niet de EU bedoelt?
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:23:17 #189
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_166510945
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Je weet hoe ik over Jimmy denk. :P

Wel jammer dat Ben even weg is.
pi_166510948
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:21 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik kijk het wel altijd met hun post debate analyse :) soms wel treffend
Zeker.
#NoDAPL
pi_166510958
Waar zijn de pro-Trump streams? Alex Jones uitgesloten.
pi_166510976
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:23 schreef Infection het volgende:
Infowars/Fox

Rightside broadcasting
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:24:19 #193
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_166510981
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:22 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Zit je er nu of heb je er gezeten?
4 jaar geleden heb ik er even gewoond. Half jaartje daar gestudeerd.
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:24:35 #194
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_166510988
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:23 schreef Infection het volgende:
Ook benieuwd.
CNN ook behoorlijk lame.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 8 november 2016 @ 21:25:24 #195
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_166511011
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:15 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Het zijn dan ook de nationale verkiezingen.
In Europa zou ik ook geen voorstander zijn van een systeem waar de Nederlandse stem minder zwaar weegt dan de Duitse.
Duitsland heeft een pak meer inwoners en zou daardoor meer kiesmannen krijgen die weer proportioneel verdeeld worden.
Pak je de verkiezingen te centraal aan dan geraakt regionale of lokale problematiek onbelangrijk.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')