SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha dont fuck with trumptwitter:HotlineJosh twitterde op woensdag 09-11-2016 om 20:53:27Overlooked: If Hassan lead holds, the three Republican senators who lost were the three who publicly & prominently defected from Trump. reageer retweet
quote:Op woensdag 9 november 2016 20:51 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
White guilt.
Hopelijk blijft deze bs in Amerika.
Volgens mij staat dit topic al 180 delen vol met gehuilebalk van lieden als jij.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:03 schreef JanCees het volgende:
Je mag je amper uitspreken of je wordt voor Hitler uitgemaakt
Hier worden we niet veel wijzer van. Heb je nog iets anders behalve simpel gelul? Want anders ben ik wel uitgepraat met je.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lees het nog een keer anders
Er is een dubbele standaard, maar die mag je niet benoemen, anders ben je een huilebalk. Dan zijn we uitgepraat.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Volgens mij staat dit topic al 180 delen vol met gehuilebalk van lieden als jij.
Er was sowieso geen sprake van een gesprek lijkt me.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:07 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Er is een dubbele standaard, maar die mag je niet benoemen, anders ben je een huilebalk. Dan zijn we uitgepraat.
ik snap jou niet. Ze bevinden zich illegaal in Amerika.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hier worden we niet veel wijzer van. Heb je nog iets anders behalve simpel gelul? Want anders ben ik wel uitgepraat met je.
madquote:Op woensdag 9 november 2016 21:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Volgens mij staat dit topic al 180 delen vol met gehuilebalk van lieden als jij.
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:09 schreef topdeck het volgende:
ga naar twitter en typ in het zoekbalk "shaking"
twitter:SeanIra_ twitterde op woensdag 09-11-2016 om 11:32:02Anyone who is "literally shaking" due to coming Trump presidency isn't ready for the adult world & should probably get therapy reageer retweet
over mij mogen ze alles zeggen, andersom vaak nietquote:Op woensdag 9 november 2016 21:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Dit soort taalgebruik geeft het niveau wel aan ja. Maar dat mag je niet zeggen
iemand die ethan klein ook kent (en kijkt)twitter:h3h3productions twitterde op woensdag 09-11-2016 om 19:58:10The today show thought I was Ken bone and showed my tweet lmao https://t.co/gRndmvLhCp reageer retweet
Ethan is een baas, ondanks dat hij voor Hillary gestemd heeft.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:12 schreef skysherrif het volgende:
iemand die ethan klein ook kent (en kijkt)twitter:h3h3productions twitterde op woensdag 09-11-2016 om 19:58:10The today show thought I was Ken bone and showed my tweet lmao https://t.co/gRndmvLhCp reageer retweet
![]()
geeft overigens wel een mooie boodschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |