nou ha, ik ben ook benieuwd hoe hij ze gezondheidszorg gaat aanpakken, ik zie alleen gebakken lucht en er staat veel op het spel voor de armsten en ziekenquote:Op woensdag 9 november 2016 14:28 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je hebt verdriet, en je hebt zwaar overtrokken aanstellerij (zie OMG).
Dat laatste is waar ik nu heerlijk van geniet
Trump 2020quote:Op woensdag 9 november 2016 14:27 schreef Re het volgende:
[..]
he bent een mongoloide racist, walgelijk tyoetje
Hoe groot zou de invloed van gerrymandering eigenlijk zijn geweest?quote:Op woensdag 9 november 2016 14:28 schreef L3gend het volgende:
Wel wil ik een punt maken over de Amerikaanse kiessysteem. Ondanks dat Trump de verkiezingen gewonnen heeft, heeft Clinton de meeste stemmen gekregen net als Gore in 2000. Ik denk dat het hoog tijd wordt om het Amerikaanse kiessysteem de komende tijd kritisch te bekijken. Het is niet goed voor het land en de democratie als in dit millenium al 2 kandidaten zijn die de verkiezingen hebben verloren, ondanks dat ze de meeste stemmen hebben gekregen
Ik ben ook benieuwd. We zullen het de komende periode zien.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:30 schreef Re het volgende:
[..]
nou ha, ik ben ook benieuwd hoe hij ze gezondheidszorg gaat aanpakken, ik zie alleen gebakken lucht en er staat veel op het spel voor de armsten en zieken
In ieder geval mag Nederland het defensiebudget gaan opkrikken. En extra geld opzij zetten voor dijkverzwaring.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:25 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hij heeft gewonnen zonder zijn taxes vrij te geven.
Verder is dat inderdaad het enige wat we hier met z'n allen kunnen.... afwachten en kijken wat hij ervan bakt.
Net zoals Reagan.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:32 schreef Voetstappen het volgende:
Trump zal het vast ook wel goed doen.
In dit geval is het inderdaad heeeeeeerlijkquote:Op woensdag 9 november 2016 14:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Verdriet van anderen, het mooiste wat er is.
Ik kreeg last van plaatsvervangende schaamte toen ik toevallig het begin van DWDD zag, openen met het Amerikaanse volksliedquote:Op woensdag 9 november 2016 14:31 schreef antiderivative het volgende:
Wat een belachelijke uitzending van Pauw was dat gisteravond...
Allemaal lachen aan tafel om Trump, feministe schoof aan, 'I'm with her' shirtjes, Groenhuizen met zijn 85% kans voor de Hillbot en afsluiten met een ode aan Obama inclusief gospel-koor...
ja, repealen zal trouwens nog niet zo makkelijk gaan, ik las dat je dan 60 senatoren mee moet hebbenquote:Op woensdag 9 november 2016 14:33 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. We zullen het de komende periode zien.
Staten kan je niet gerrymanderen. De democraten hebben de Electoral College tegen, hun aanhang zit voornamelijk geconcentreerd aan twee coasts waar ze grote marges halen die niets bijdragen in het Amerikaanse systeemquote:Op woensdag 9 november 2016 14:31 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hoe groot zou de invloed van gerrymandering eigenlijk zijn geweest?
Heb ik jammergenoeg gemist.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:31 schreef antiderivative het volgende:
Wat een belachelijke uitzending van Pauw was dat gisteravond...
Allemaal lachen aan tafel om Trump, feministe schoof aan, 'I'm with her' shirtjes, Groenhuizen met zijn 85% kans voor de Hillbot en afsluiten met een ode aan Obama inclusief gospel-koor...
Weer een legendarische nachtreeks op FOK! forum.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:23 schreef tralalala het volgende:
Deze topicreeks vannacht met dat kleine verschil in Florida![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee, dat was drie keer niks. Was om 23 uur thuis en toen heb ik nog eventjes de NPO aangezet, maar dat sloeg helemaal nergens op. Maar Netflix aangeknald en daarna naar bed gegaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik kreeg last van plaatsvervangende schaamte toen ik toevallig het begin van DWDD zag, openen met het Amerikaanse volkslied![]()
De TV maar uitgezet en om 22:00 nog even nieuwsuur gekeken maar dat werd niet veel beter met hun onzinnige vulling.
Domweg door de verkeerde kandidaat te kiezen (al denk ik niet dat Sanders het echt veel beter gedaan had).quote:Op woensdag 9 november 2016 14:34 schreef L3gend het volgende:
Verder mogen de democraten komende maanden ten rade gaan, hoe ze deze verkiezingen hebben verloren. Ze hebben nu helemaal niets, geen president, geen senate, geen huis, geen staten en geen meerderheid in de Supreme Court. Het is tijd voor de democrcaten tijd om te beslissen welk partij ze willen zijn, de Bernie/Warren partij of de gematigde/establishment partij.
Weinig, we krijgen het te verwachten conservatieve Republikeinen beleid en moeten hopen dat de Tachtigers van het Hooggerechtshof het nog een tijdje uitzingenquote:Op woensdag 9 november 2016 14:19 schreef Re het volgende:
[..]
we gaan het wel zien, ben benieuwd wat er overblijft van de retoriek van Trump tijdens de campagne en daadwerkelijk zitten als president
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |