SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2016 13:29:15 ]And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
En hoe bepaal jij dan of die onderzoeker of journalist geloofwaardig overkomt?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ze maken eerst anoniem contact met een onderzoeker of journalist. Er wordt gepraat en de onderzoeker of journalist beslist dan of de anonieme bron geloofwaardig overkomt.
Wanneer er vertrouwen is gebouwd kan men een keer elkaar in het geheim ontmoeten om zo vast te stellen of de persoon echt is wie hij zegt dat hij is.
De persoon kan dan een bron worden en kan er dan uiteraard voor kiezen een anonieme bron te zijn.
Dat zou je dan natuurlijk "naar de media stappen" kunnen noemen, maar dan in het geheim.
Natuurlijk is dat niet de vraag met een Republikeins congres.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De vraag is dan nog welke kant het opgaat. In het verleden heeft hij gepleit voor een nog erger systeem dan Obamacare.
Daar ben ik niet zo zeker van, kijk eens wat er gebeurd als je Obama uitnodigt in het Rijksmuseum, je kunt dat nooit doen met elk zakenreisje met Air Force One, of met the beast en de vijf helikopters en alle beveiliging erom heen. Homeland Security wordt dan gek van hem.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zolang hij zich aan de regels houdt is dat geen enkel probleem joh.
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_voor_Europa__.htmlquote:Trump nachtmerrie voor Europa
4 uur geleden
Brussel - Met de verkiezing van Donald Trump is een nachtmerrie werkelijkheid geworden voor Europese politici. De grote vraag die op ieders lippen brandt is of hij zijn grote woorden echt waar wil gaan maken.
„We zullen met hem moeten leren leven”, verzucht VVD-Europarlementariër Hans van Baalen. „Ik acht de kans groot dat hij zijn toon toch zal moeten matigen. Het Congres zal ervoor waken dat hij geen al te rare bokkensprongen maakt.”
Van Baalen vindt Trump ongeschikt als leider van de machtigste democratie op aarde. „Hij is niet gekwalificeerd, maar het kan meevallen. Laten we hopen dat de VS geen isolationistisch land wordt. Daar is de VS veel te belangrijk voor.”
PvdA-Europarlementariër Kati Piri noemt de zege van Trump „de tweede grote klap voor de EU in een jaar.” Eerder kwam de Brexit namelijk al keihard aan in Brussel en nu zullen er zaken moeten worden gedaan met een man die door de Europese leiders absoluut niet gepruimd wordt vanwege diens ordinaire straatvechtersstijl en onsamenhangende politieke ideeën.
„Wat betekent dit voor onze veiligheid?”, vraagt Piri zich af. Ze maakt zich grote zorgen over de NAVO, waarvan Trump heeft gezegd dat de collectieve verdediging, de basis van het bondgenootschap, niet heilig is voor hem. „Deze man vindt het ook prima als Aziatische landen kernwapens krijgen. Hij wil muren bouwen, minderheden worden aan de kant gezet”, somt ze op.
„Veel zal afhangen van de vraag of wat hij heeft gezegd, ook zal worden omgezet in daden”, probeert Marietje Schaake (D66) de moed er in te houden. „Ik hoop dat het Congres hem in toom kan houden.”
De EU moet meteen met Trump in gesprek gaan. „Wat is zijn agenda? Met Hillary wisten we tenminste wat we konden verwachten.” Trump, die handelsverdragen wil verscheuren, zal ook in eigen land op zeer veel weerstand stuiten, verwacht Schaake. „Ik denk dat er een enorme beweging op gang komt tegen het door Trump verkondigde isolationisme en protectionisme.”
Nee dat weet je niet 100% zeker natuurlijk. Je zult de onderzoeker moeten vertrouwen:quote:Op woensdag 9 november 2016 13:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En daarom weet jij uit de media dat secret service mensen hierover hebben gelekt? Juist.
Dat hoeft niet vier jaar zo te blijven he.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet de vraag met een Republikeins congres.
Dit raakt een beetje ondergesneeuwd in de berichtgeving, maar het is inderdaad erg opvallend!quote:Op woensdag 9 november 2016 13:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het opvallendste vind ik toch nog dat Trump véél minder (reclame)budget aan deze verkiezingen uit gegeven heeft dan Clinton en het toch gehaald heeft.
Erg bijzonder als onder Obama de staatsschuld wordt verdubbeld van 10 naar 20 biljoen dollar (een trillion heet in het Nederlands een biljoen ja) en mensen dan met dit soort talking points komen.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:06 schreef kipknots het volgende:
Daarnaast heeft Obama het tekort in het budget al enorm teruggebracht.
Mwah, ondanks wat veel mensen daarover denken zitten die twee wel aan tegengestelde kanten van het politieke spectrum. Je kunt het ook niet uitsluiten, maar ik kan me niet voorstellen dat dat de voorkeur van de VVD zou hebben.quote:
Je zal ook wel moeten als je miljoenen illegale immigranten wilt uitzetten.quote:
Daarom hands-off.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van, kijk eens wat er gebeurd als je Obama uitnodigt in het Rijksmuseum, je kunt dat nooit doen met elk zakenreisje met Air Force One, of met the beast en de vijf helikopters en alle beveiliging erom heen. Homeland Security wordt dan gek van hem.
De protectionistische plannen van Trump zijn inderdaad erg gevaarlijk, maar de vraag is hoeveel ervan terechtkomt. Ik hoop en denk dat het wel mee zal vallen en dat dit verkiezingsretoriek was.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_voor_Europa__.html
Als ook Hans van Baalen teleurgesteld is dan moeten we vaststellen dat Clinton de kandidaat van economisch extreem-rechts was.
Dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk. Je zult de onderzoeker moeten vertrouwen:quote:Op woensdag 9 november 2016 13:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
En hoe bepaal jij dan of die onderzoeker of journalist geloofwaardig overkomt?De bal stopt toch ergens op een punt waar je er helemaal niets meer over kunt zeggen.
nou ja je kan in de politiek het begrotingstekort terugbrengen terwijl de staatsschuld stijgt.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:13 schreef heiden6 het volgende:
Erg bijzonder als onder Obama de staatsschuld wordt verdubbeld van 10 naar 20 biljoen dollar (een trillion heet in het Nederlands een biljoen ja) en mensen dan met dit soort talking points komen.Creatief interpreteren van de cijfers.
Dus ergens in deze keten moet ik iemand blind op zijn woord vertrouwen dat de secret service lekt.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk. Je zult de onderzoeker moeten vertrouwen
Protectionisme is geen enkel probleem, zolang de ontwikkelingen maar een beetje geleidelijk gaan. Ik ben wel voor vrijhandel, maar op de huidige manier zou de EU ook beter af zijn als zelfvoorzienende douane-unie.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De protectionistische plannen van Trump zijn inderdaad erg gevaarlijk, maar de vraag is hoeveel ervan terechtkomt. Ik hoop en denk dat het wel mee zal vallen en dat dit verkiezingsretoriek was.
Ja, en zeker als je begint in het jaar met veruit het grootste begrotingsgekort in de geschiedenis kun je dat dan later gebruiken om een misleidend beeld te scheppen van hoe het de afgelopen acht jaar is gegaan op het gebied van schulden maken door de federale overheid.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
nou ja je kan in de politiek het begrotingstekort terugbrengen terwijl de staatsschuld stijgt.
President worden is wel dé marketingtruc van het jaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:18 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben overigens benieuwd naar hoe het met TTIP verder gaat. Kan zijn dat het bij het oud vuil gaat. Maar aan de andere kant kan Trump er persoonlijk van profiteren natuurlijk.
Die NOS wordt echt steeds zieliger, wat heeft dit nu weer voor waarde?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:12 schreef luckass het volgende:
http://nos.nl/artikel/214(...)president-trump.html
Hoezo eenzijdig_!
Schaamteloosquote:Op woensdag 9 november 2016 13:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die NOS wordt echt steeds zieliger, wat heeft dit nu weer voor waarde?
En dan in goede economische tijden vol trots melden dat de staatsschuld lager is geworden ten opzichte van het BNP.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, en zeker als je begint in het jaar met veruit het grootste begrotingsgekort in de geschiedenis kun je dat dan later gebruiken om een misleidend beeld te scheppen van hoe het de afgelopen acht jaar is gegaan op het gebied van schulden maken door de federale overheid.Rekenend op het feit dat een aanzienlijk deel van de mensen denkt dat het over de staatsschuld ipv het tekort gaat als je zegt 'Obama cut the deficit in half'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |