abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 9 november 2016 @ 10:59:21 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_166531458
Sinterklaas krijgt zaterdag een warm welkom in Maassluis. Niet alleen van duizenden kinderen, maar ook van demonstranten. Al komen die vooral voor Zwarte Piet.

Maassluis houdt de adem in voor komende zaterdag. Twee jaar geleden liep de intocht van Sinterklaas in Gouda volledig uit de hand doordat voor- en tegenstanders van Zwarte Piet zich niet konden beheersen. Om een herhaling te voorkomen, is zaterdag een enorme politiemacht op de been.

Het collectief Kick Out Zwarte Piet (KOZP) heeft aangekondigd te gaan demonstreren op het plein waar de intocht eindigt, maar ze hebben hun actie nog niet bij de gemeente Maassluis aangemeld. Dat heeft de Nederlandse Volks-Unie (NVU) die pleit vóór het behoud van Zwarte Piet, al wel gedaan. De NVU'ers krijgen ter hoogte van de Zuiddijk een vak toegewezen. Ook is er nog een andere locatie beschikbaar voor protest. Maar KZOP heeft al laten weten vast te houden aan het centrale plein voor 'vreedzaam protest'.

Kinderfeestje
Burgemeester Edo Haan heeft eerder al aangegeven het 'kinderfeestje' niet te laten verstoren en zal zo nodig ingrijpen als dat nodig is. De politie-inzet zal vergelijkbaar zijn met een risicowedstrijd in het betaalde voetbal. Over precieze aantallen wil hij geen mededelingen doen.

De stad rekent zaterdag op 25.000 bezoekers die de landelijke intocht van Sinterklaas willen komen bekijken. Maar liefst 2,6 miljoen tv-kijkers volgen live de uitzending van de NTR.

Voet aan wal
Burgemeester Haan verwelkomt rond 12.00 uur de Sint in de Buitenhaven. Een kwartier later zet hij voet aan wal aan de Stadhuiskade waarna een route volgt door de historische binnenstad. Om 13.15 uur wordt op de Markt de live-uitzending afgesloten.

Aan het feestelijke programma werken honderden vrijwilligers mee. Onder hen ook de tweehonderd pieten die Maassluis levert. Zij zullen er vooral traditioneel uitzien. De pieten zijn zwart en bruin geschminkt, maar dragen geen oorbellen en hebben ook geen rode lippen. Ook is er een aantal zogenoemde roetveegpieten aanwezig. Welke kleur de NTR-hulpjes van de goedheilig man hebben, wordt vanavond duidelijk in het eerste Sinterklaasjournaal.

Voor de bezoekers zijn 2.000 parkeerplaatsen beschikbaar. Daarnaast laat de NS verlengde treinen rijden en worden er extra bussen ingezet. Verder krijgen alle kinderen die het feest bezoeken een polsbandje. Mocht een kind kwijtraken, dan zijn er vier posten waar ze door hun ouders kunnen worden opgehaald. De lokale kinderdagverblijven verlenen hiervoor belangeloos hun medewerking. Ook zijn er vier EHBO-posten ingericht.

http://www.ad.nl/nieuws/a(...)owedstrijd~a4f6c4da/

*O* w/ <O) oO/ *O*

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 9 november 2016 @ 11:01:33 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_166531504
Wat een fucking triest gebeuren. Zowel van de voor als tegenstanders.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_166531573
Bij ons op kantoor werkt een donkere man. Zijn naam is Pete.
Hij werkt als facilitair medewerker. Hij maakt schoon, zorgt voor een goede sfeer op de gestresste werkvloer, maakt een praatje een grap en is goedlachs en zorgt dat het koffieapparaat gevuld blijft met koffiepoeder. Hij is ook nog donker van huidskleur.
'Zwarte Pete' is dus wel degelijk een kwetsende term.
5 Ferrari's op videoband!
pi_166531722
quote:
13s.gif Op woensdag 9 november 2016 11:01 schreef kanovinnie het volgende:
  Trouwste user 2022 woensdag 9 november 2016 @ 11:17:38 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_166531848
quote:
13s.gif Op woensdag 9 november 2016 11:01 schreef kanovinnie het volgende:
Gaat nergens over Ha ha ha :D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 9 november 2016 @ 11:18:13 #6
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_166531858
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Trouwste user 2022 donderdag 10 november 2016 @ 08:27:20 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_166554651
Honderden politiemensen moeten er
zaterdag voor zorgen dat de landelijke
intocht van Sinterklaas in Maassluis
zonder problemen verloopt.Het aantal
agenten is vergelijkbaar met een
risicowedstrijd als Feyenoord-Ajax.

De agenten moeten voorkomen dat voor-
en tegenstanders van Zwarte Piet slaags
raken.Een aantal agenten is verkleed
als Zwarte Piet.

Maassluis verwacht zo'n 25.000 mensen
bij de intocht,vooral gezinnen maar ook
betogers.De extreemrechtse Nederlandse
Volksunie heeft een demonstratie
aangekondigd.Ze krijgen een eigen vak
langs de route van Sinterklaas.

:{

pi_166576243
Wetenswaardigheidje : Maassluis is ook de plaats waar de film 'Spetters' voor een groot gedeelte is opgenomen:

pi_166576249
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 01:25 schreef WethouderHekking het volgende:
Wetenswaardigheidje : Maassluis is ook de plaats waar de film 'Spetters' voor een groot gedeelte is opgenomen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wel een typische tong80-film. Nederlands, jaren '80, seks, alles.
pi_166576290
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 01:25 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Die film heeft heel wat teweeg gebracht destijds.
pi_166576322
Het Feyenoord Legioen schijnt ook te komen, om de kinderen, Sinterklaas en de Zwarte Pieten te beschermen. De hele pleuriszooi wordt afgebroken!
pi_166576334
Eigenlijk vind ik dat je het zo moet doen: je mag naar de intocht kijken in gezelschap van een kind. Geen alleenstaande volwassenen door de poortjes laten, oprotten daarmee.
pi_166576449
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 01:36 schreef DrDentz het volgende:
Het Feyenoord Legioen schijnt ook te komen, om de kinderen, Sinterklaas en de Zwarte Pieten te beschermen. De hele pleuriszooi wordt afgebroken!
Maassluis is toch wel een beetje in paniek. Daarom snap ik wel dat de boel wordt afgesloten, je wil geen trammelant op een kinderfeest.
Laat die onruststokers elkaar maar buiten het dorp de hersens in slaan. Weilanden genoeg rondom Maassluis.
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 november 2016 @ 04:56:49 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_166576800
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 01:25 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Was een controverciële film destijds. Niet alleen door de seks, maar vooral door de manier waarop er mee werd omgegaan. De homo-scene was gewelddadig, zeg maar een verkrachting. Blote tieten, gescheld, geen kleurling te zien, anti-feministisch. Ik zal niet zeggen Typische tong80 film, wel een typisch jaren 80 film.

Trouwste user 2022 vrijdag 11 november 2016 @ 04:59:38 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_166576804
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 01:59 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Maassluis is toch wel een beetje in paniek. Daarom snap ik wel dat de boel wordt afgesloten, je wil geen trammelant op een kinderfeest.
Laat die onruststokers elkaar maar buiten het dorp de hersens in slaan. Weilanden genoeg rondom Maassluis.
Beste wethouder Hekking. Als Koot en Bie dit 20 jaar geleden hadden gepersifleerd, de situatie in Juinen hadden gesitueerd, zouden we in een deuk hebben gelegen wegens de onwaarschijnlijkheid. Zeg maar het Tegenpartij scenario. :)

pi_166579570
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 04:59 schreef tong80 het volgende:

[..]

Beste wethouder Hekking. Als Koot en Bie dit 20 jaar geleden hadden gepersifleerd, de situatie in Juinen hadden gesitueerd, zouden we in een deuk hebben gelegen wegens de onwaarschijnlijkheid. Zeg maar het Tegenpartij scenario. :)

In Juinen zouden we dat tuig ook bij de gemeentegrens tegenhouden.
Laat ze Ter Weksel maar op stelten zetten.
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 november 2016 @ 11:25:27 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_166579589
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 11:24 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

In Juinen zouden we dat tuig ook bij de gemeentegrens tegenhouden.
Laat ze Ter Weksel maar op stelten zetten.
^O^

pi_166585847
Een jaar of vier geleden zou in de krant hebben gestaan: Maassluis verheugt zich op komende zaterdag.

Nu staat er: Maassluis houdt de adem in voor komende zaterdag.

Wie zich nog afvroeg in hoeverre de hetze tegen Zwarte Piet het kinderfeest heeft verziekt: hier is je antwoord.
pi_166585972
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 01:25 schreef WethouderHekking het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ook heel scenes van Bassie en adriaan zijn daar opgenomen. Dit is de haven waar boot morgen binnen komt.

vrijdag 11 november 2016 @ 22:46:23 #20
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_166594188
Blijft toch bijzonder dat iedereen zich zo op kan winden over de kleur van de schmink van de figuranten van een stuk straattheater.

Bijzonder ook dat elke volwassene roept dat het een kinderfeest moet blijven... Maar die kinderen zijn maar in één ding geïnteresseerd: de pakjes met hun naam erop in de jutenzak. En of die jute zak nou wordt afgeleverd door een man met een dikke laag bruine of zwarte schoensmeer of wat vegen roet of een vrouw die zich voor doet man met een dikke laag bruine of zwarte schoensmeer of wat vegen roet of een vent op een paard met een jurk aan of diezelfde vent met een rode pyjama met puntmuts en 8 rendieren die nog kunnen vliegen ook zal ze allemaal een worst zijn, als ze die PS4 maar krijgen.
So we just called him Fred
  vrijdag 11 november 2016 @ 22:48:18 #21
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_166594231
Over pakjes bezorgen gesproken: Zwarte Piet heeft inmiddels een betere CAO dan de pakketbezorger dan PostNL.
pi_166594367
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:46 schreef FredvZ het volgende:
Blijft toch bijzonder dat iedereen zich zo op kan winden over de kleur van de schmink van de figuranten van een stuk straattheater.

Bijzonder ook dat elke volwassene roept dat het een kinderfeest moet blijven... Maar die kinderen zijn maar in één ding geïnteresseerd: de pakjes met hun naam erop in de jutenzak. En of die jute zak nou wordt afgeleverd door een man met een dikke laag bruine of zwarte schoensmeer of wat vegen roet of een vrouw die zich voor doet man met een dikke laag bruine of zwarte schoensmeer of wat vegen roet of een vent op een paard met een jurk aan of diezelfde vent met een rode pyjama met puntmuts en 8 rendieren die nog kunnen vliegen ook zal ze allemaal een worst zijn, als ze die PS4 maar krijgen.
Dat is wel wat kort door de bocht, ik vond sinterklaas altijd een leuk feest. Dat was zeker niet enkel om de kados.
  vrijdag 11 november 2016 @ 22:57:56 #23
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_166594457
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:53 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Dat is wel wat kort door de bocht, ik vond sinterklaas altijd een leuk feest. Dat was zeker niet enkel om de kados.
Dat feest blijft net zo leuk als je het uiterlijk van de acteurs veranderd ;)
pi_166594954
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 17:06 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ook heel scenes van Bassie en adriaan zijn daar opgenomen. Dit is de haven waar boot morgen binnen komt.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bassie en Adriaan zijn dan ook geboren Maassluizers :

pi_166595104
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:57 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Hangt ervan af, ik ben niet zo'n fan van roetveeg piet. Dan liever blauwe of paarse piet.

Maar alles beter dan rellen. Het blijft onzin maar als dat de enige manier is om een normaal sinterklaas feest te vieren dan moet het maar.
  zaterdag 12 november 2016 @ 00:55:11 #26
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_166597010
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:25 schreef 44rdbei het volgende:
Hangt ervan af, ik ben niet zo'n fan van roetveeg piet. Dan liever blauwe of paarse piet.
Waarom ben je geen fan van roetpiet?

Als zwarte piet zwart is geworden door het klimmen in de schoorsteen, dan is een acteur met roetvegen toch ook veel geloofwaardiger dan een acteur vol gesmeerd met schoensmeer?

Of heb je je als kind nooit afgevraagd waarom die vent bij aankomst uit Spanje al zwart is geworden van de schoorstenen waar hij na aankomst in gaat klimmen?

Maar goed, mijn punt was het volwassenen zij die roepen dat het vooral een kinderfeest moet zijn en dat het vooral volwassenen zijn die moeite hebben met het uiterlijk van zwarte piet.
pi_166599246
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:55 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Waarom ben je geen fan van roetpiet?

Als zwarte piet zwart is geworden door het klimmen in de schoorsteen, dan is een acteur met roetvegen toch ook veel geloofwaardiger dan een acteur vol gesmeerd met schoensmeer?

Of heb je je als kind nooit afgevraagd waarom die vent bij aankomst uit Spanje al zwart is geworden van de schoorstenen waar hij na aankomst in gaat klimmen?

Maar goed, mijn punt was het volwassenen zij die roepen dat het vooral een kinderfeest moet zijn en dat het vooral volwassenen zijn die moeite hebben met het uiterlijk van zwarte piet.
Dat is gewoon smaak. Ik vind dat een blauwe piet gewoon mooier voor wat het waard is. Het verhaal erachter kan je verzinnen wat je wil.

Ik had je punt in je eerdere post een beetje gemist, maar ik ben het wel met je eens.
pi_166599298
Ben benieuwd hoeveel man de NVU op de been weet te krijgen. Volg ze ook via Facebook en er lijkt redelijk wat interesse te zijn.
pi_166600649
Ook om in de gaten te houden, De berichten op Indymedia, Die verwachten nog al wat arrestaties blijkbaar :P

Voor wie Indymedia niet kent, dat is een website voor linkse activisten waar ze elkaar op de hoogte houden van acties omtrent rechts Nederland en linkse activiteiten.

En de bijbehorende Twitter account
  zaterdag 12 november 2016 @ 11:00:37 #30
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_166601239
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 04:56 schreef tong80 het volgende:

[..]

geen kleurling te zien

Maarten Spanjer deed wel een surinamer na
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_166601551
Er is gewoon ME aanwezig. _O- _O- _O-

Prullenbakken in Maassluis zijn gecontroleerd door explosievendeskundigen en verzegeld _O-
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_166601644
Al die maatregelen, het lijkt Koningsdag wel _O- Eigenlijk te erg voor woorden.
  Trouwste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 11:24:30 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_166601653

Trouwste user 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 11:30:05 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_166601756
Maassluis is in afwachting van de intocht van Sinterklaas zaterdag rond het middaguur. In het centrum geldt een noodverordening, met alle daarbij behorende veiligheidsmaatregelen.

Honderden politiemensen in uniform en in burger, tientallen ME-busjes, een politiehelikopter en nog eens honderden vrijwilligers trachten de aankomst van de Sint en zijn Pieten in goede banen te leiden. Ook zijn er diverse grote trucks strategisch geplaatst in de omgeving om eventuele doodrijders tegen te houden.

Op het NS-station werden de treinreizigers al in de gaten gehouden en een enkeling gecontroleerd en ondervraagd. Er worden naar schatting 25.000 bezoekers verwacht.

Noodverordening
In de gemeente is een noodverordening van kracht wegens verwachte protesten. Maassluis is aangewezen als veiligheidsrisicogebied. De politie kan - als dat nodig is - bezoekers preventief fouilleren.

De haven en de kades langs de binnenhaven en de Stadhuiskade zijn evenals de kades in het centrum met hekken afgesloten. De Sint komt wordt rond het middaguur met zijn stoomboot verwacht in de Zuid-Hollandse plaats.

Veiligheidsmaatregelen
De tegenstanders, verenigd in de actiegroep Kick Out Zwarte Piet, hebben ook aangekondigd dat ze komen, maar ze hebben dit niet officieel gemeld bij de gemeente. Door de maatregelen wil Maassluis voorkomen dat de demonstranten zich tussen het publiek mengen.

Alle maatregelen brachten landelijk korpschef Erik Akerboom zaterdag tot de tweet: „Ondanks noodverordening, demonstratievak en detectiepoortje, welkom #Sinterklaas met gevolg, veel pret voor de kinderen, succes collega’s.” Premier Mark Rutte riep vrijdag in een reactie op de veiligheidsmaatregelen op „met elkaar even normaal te doen.”
Intocht op televisie

De intocht is rechtstreeks op televisie te zien tijdens een extra lange uitzending van het Sinterklaasjournaal op NPO Zapp. In het programma doken deze week diverse kleuren pieten op.

pi_166601832
Op een mooie, rustige intocht ^O^ (al ben ik er niet zo zeker van :{ )
pi_166601856
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 06:58 schreef -Hildr- het volgende:
Ben benieuwd hoeveel man de NVU op de been weet te krijgen. Volg ze ook via Facebook en er lijkt redelijk wat interesse te zijn.
De NVU en dat soort lui zorgen er juist voor dat Zwarte Piet verdwijnt, stelletje mongolen dat het zijn :{
pi_166601943
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 11:36 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

De NVU en dat soort lui zorgen er juist voor dat Zwarte Piet verdwijnt, stelletje mongolen dat het zijn :{
Die gaan tenminste wel gewoon netjes in een demonstrantenvak staan. Het sneue huilie-huilie volk dat "Kick Out Zwarte Piet" heet moet zonodig laks hebben aan de regels.
pi_166602005
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 11:41 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Die gaan tenminste wel gewoon netjes in een demonstrantenvak staan. Het sneue huilie-huilie volk dat "Kick Out Zwarte Piet" heet moet zonodig laks hebben aan de regels.
Beide sneue groepen. Ja, de NVU houdt zich wel vaker rustig terwijl linkse tegendemonstranten vaak beginnen met rellen, maar denkt de NVU echt dat zij er voor zorgen dat het imago van Zwarte Piet betert wordt? De NVU werkt juist averechts (en protesteren bij een kinderfeest is sowieso te triest voor woorden, aan welke zijde je ook staat).
pi_166602061
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 11:43 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Beide sneue groepen. Ja, de NVU houdt zich wel vaker rustig terwijl linkse tegendemonstranten vaak beginnen met rellen, maar denkt de NVU echt dat zij er voor zorgen dat het imago van Zwarte Piet betert wordt? De NVU werkt juist averechts (en protesteren bij een kinderfeest is sowieso te triest voor woorden, aan welke zijde je ook staat).
Klopt. Ook de NVU is geen frisse groep te noemen.
pi_166602264
Nou ik zit klaar <O) 8} 8} 8}
pi_166602332
DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
#superniger2020
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:02:32 #42
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166602379
Jezus man ik ben echt gespannen. Als het maar goed gaat met die boot dit jaar..
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_166602416

Scheveningen in zicht *O*
Zonder wrijving geen glans
pi_166602421
Veel mensen :Y
pi_166602431
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]

Scheveningen in zicht *O*
*O*

Bus met anti-zwarte pieten demonstranten tegen gehouden bij Rotterdam door de politie :D _O-
pi_166602456
Maar als ze nu nog op zee liggen, dan duurt het toch nog wel een paar uur voor ze in Maassluis zijn?
pi_166602460
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:04 schreef StephanL het volgende:

[..]

*O*

Bus met anti-zwarte pieten demonstranten tegen gehouden bij Rotterdam door de politie :D _O-
Terecht _O_
pi_166602464
Sluizen open! Goed dat er geen hoogwater is dan :P
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:06:41 #50
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166602470
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Maar als ze nu nog op zee liggen, dan duurt het toch nog wel een paar uur voor ze in Maassluis zijn?
Het gaat helemaal fout!
pi_166602471
U kunt een volksraadgeving niet zomaar naast u neerleggen
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_166602479
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:04 schreef StephanL het volgende:

[..]

*O*

Nederlandse politie _O_
pi_166602482
Goed en onmisbaar dat de EOD bij de intocht van Sinterklaas is :')

Heeft Wellispiet dezelfde aandoening als Michael Jackson ? dat ie steeds blanker aan het worden is ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_166602494
Gebruiken ze geen HoofdPiet meer anno 2017??
pi_166602495
Jeroen kent na al die jaren nog steeds de liedjes nauwelijks, elk jaar hetzelfde :D
pi_166602513
Dit ziet er toch niet uit man. :{
#superniger2020
pi_166602525
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:08 schreef Oliver23 het volgende:
Nee. Hoofdpiet is anti-piet geworden. :')
#superniger2020
pi_166602531
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:08 schreef superniger het volgende:
Dit slaat echt volkomen de plank mis ja..
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:09:42 #59
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166602534
quote:
Zolang de kinderen het prima vinden, vind ik het ook prima.
pi_166602535
_O_ Kom maar binnen met je knecht _O_
pi_166602538
quote:
Verschrikkelijk ja. Alsof een klein kind een boterham met chocopasta heeft gegeten. :')
pi_166602551
quote:
Hoofdpiet had last van een SylvanaSimonssynddroom, oftewel SSS
pi_166602567
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:09 schreef Oliver23 het volgende:
_O_ Kom maar binnen met je knecht _O_
Dat mag nu weer omdat ie niet meer zwart is :')
pi_166602577
Als het Sinterklaasjournaal het uiterlijk van zwarte piet had aangepast zonder dat er tegenstanders van Zwarte Piet waren dan had niemand er een probleem van gemaakt. :')
pi_166602593
:')
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:13:35 #67
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_166602602
Furie to the rescue! *O*
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:13:40 #68
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166602604
Jeetje zeg, ziet er naar uit dat het toch nog goed komt :)
pi_166602612
Goeie timing Diewertje
pi_166602622
Dit ziet er echt niet uit. :{
(she/her)
pi_166602633
Maarten Wansink _O_ 8}
pi_166602635
Hoe leg je dit uit joh :{ Zwarte Pieten en dan van die blanke met veegjes erbij :')
(she/her)
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:16:27 #73
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_166602642
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:57 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Ja joh? Waarom aanpassen dan?

Pieten zijn belachelijk wit trouwens. Krijg nu het idee dat de blanke pieten luie pieten zijn, aangezien ze nog niet onder de roet zitten.
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:16:30 #74
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166602643
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:15 schreef Fylax het volgende:
Hoe leg je dit uit joh :{ Zwarte Pieten en dan van die blanke met veegjes erbij :')
Je hoeft het aan kinderen niet uit te leggen, die kan het helemaal niks schelen.
pi_166602647
Twee stoomboten, want vind de milieudefensie daar van?
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:16:56 #76
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_166602648
quote:
Dit ziet er echt niet uit. :{
Net zo echt als ieder jaar ;)

We worden ook weer genept waar we bijstaan. Met zaken als AIS kan je precies zien waar schepen zijn en wat we nu zien is gister opgenomen...
pi_166602649
Zijn er nog maar 2 vaste pieten over? Huis en welles? Eerder was John Jones (samsam) er ook nog bij.
pi_166602650
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:15 schreef TLC het volgende:
Maarten Wansink _O_ 8}
Promotie tot hoofdpiet graag.
pi_166602652
Bah :r
(she/her)
pi_166602653
Lang leve de Führer Furie *O*
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:17:31 #81
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166602660
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:16 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Net zo echt als ieder jaar ;)

We worden ook weer genept waar we bijstaan. Met zaken als AIS kan je precies zien waar schepen zijn en wat we nu zien is gister opgenomen...
De boot van sinterklaas komt natuurlijk niet op de radar he, is een toverboot :)
pi_166602661
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:17 schreef MrBadGuy het volgende:
Lang leve de Führer Furie *O*
Haha

Mini Sail :P
pi_166602670
quote:
In Scheveningen zijn ze allemaal zwart _O_
pi_166602672
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:13 schreef Strani het volgende:
Jeetje zeg, ziet er naar uit dat het toch nog goed komt :)
Het was wel weer even spannend.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_166602678
Ze zijn er bijna!
pi_166602680
Die burgemeester verdient een Oscar.
pi_166602684
Rot eens op met die blanke pieten :r
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_166602685
Heeft Sinterklaas nu allemaal blanke acteurs ingehuurd om de tegenstanders van Zwarte Piet tevreden te stellen?
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:18:46 #89
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166602686
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:18 schreef Janetje het volgende:

[..]

Het was wel weer even spannend.
Ik heb m'n schoen bijna opgegeten van spanning..
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:19:03 #90
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_166602695
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:17 schreef Strani het volgende:

[..]

De boot van sinterklaas komt natuurlijk niet op de radar he, is een toverboot :)
Hij gebruikt een schuilnaam :P
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:19:05 #91
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166602697
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Rot eens op met die blanke pieten :r
Rot eens op met dat gezeik. Geniet gewoon eens van wat er nog wel is :)
pi_166602698
BomgordelPiet.
pi_166602705
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:19 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Hij gebruikt een schuilnaam :P
Steamy McBoatface.
pi_166602706
quote:
Nee, die noemt tegenwoordig mensen op Twitter kankerlul en dan is dat omdat zijn account gehackt is.
pi_166602712
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:16 schreef StephanL het volgende:
Twee stoomboten, want vind de milieudefensie daar van?
De Furie zijn de hele week al aan het stoken om hem weer aan de gang te brengen.
pi_166602713
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:17 schreef showtimer het volgende:

[..]

Promotie tot hoofdpiet graag.
Volledig mee eens

Wegwijspiet wilde vroeger ook altijd die functie hebben, kan hij nu niet terugkeren van zijn pensioen???
pi_166602717
quote:
Geen idee.
Vraag het aan Sylvana
#superniger2020
pi_166602721
Colin vindt het een beetje spannnend O+
pi_166602724
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:19 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Volledig mee eens

Wegwijspiet wilde vroeger ook altijd die functie hebben, kan hij nu niet terugkeren van zijn pensioen???
Recht zo die gaat _O_
pi_166602727
Die FurieGod.
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:20:44 #101
28167 matthijst
pi_166602728
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:19 schreef Strani het volgende:

[..]

Zolang het nog kan.
Ik verheug me al op de intocht over 5 jaar, als de Sylvana's gaan klagen dat er geen zwarte pieten meer bij zijn.
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:20:49 #102
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_166602730
quote:

[..]

Veel is er anders niet meer.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:21:10 #103
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_166602734
Tof dat de albino Pieten nu ook meemogen
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_166602745
quote:
Geniet gewoon eens van wat er nog wel is
Er is niks meer over.
#superniger2020
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:21:46 #105
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166602748
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Veel is er anders niet meer.
Stoomboot, cadeautjes, sinterklaasliedjes, kinderen, Jeroen, pepernoten, orkestje, sinterklaas zelf.. ik weet niet hoor, ik zie toch wel wat dingen die weinig veranderd zijn.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 12 november 2016 @ 12:22:16 #106
22592 crew  Ole
pi_166602752
Ik kijk *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:22:30 #107
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166602756
Ik mis Bram meer dan dat ik de pieten zou missen..
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:22:43 #108
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_166602765
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:21 schreef Strani het volgende:

[..]

Stoomboot, cadeautjes, sinterklaasliedjes, kinderen, Jeroen, pepernoten, orkestje, sinterklaas zelf.. ik weet niet hoor, ik zie toch wel wat dingen die weinig veranderd zijn.
O+ Pepernoten. Vroegah kregen we van Sinterklaas pepernoten, geen kruidnoten.
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:23:10 #110
28167 matthijst
pi_166602770
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tof dat de albino Pieten nu ook meemogen
Wel dope, mooiste baantje (kadootjes aan kinderen geven) pakken we nu ook van die zwarte pieten af. Als dat geen racisme is.
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:23:28 #111
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166602776
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:23 schreef Janetje het volgende:

[..]

O+ Pepernoten. Vroegah kregen we van Sinterklaas pepernoten, geen kruidnoten.
Ik weet eerlijk gezegd nog steeds niet wat het verschil precies is :@
pi_166602786
De Belgische intro. _O_

pi_166602787
Ik zie geen demonstranten... Die worden goed uit beeld gehouden
pi_166602790
Kees Flodder _O_
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_166602794
Volgend jaar:
Roetveegpieten zijn racistisch want die kunnen niet gespeeld worden door gekleurde mensen.
pi_166602797
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:23 schreef 44rdbei het volgende:
Er zitten ook agenten tussen de pieten.
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:24:11 #117
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_166602801
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:23 schreef Blistering het volgende:
Kees Flodder _O_
Wel de verkeerde Kees
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:24:12 #118
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166602802
quote:
Die zijn er als het goed is ook amper, met al die controles.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 12 november 2016 @ 12:24:14 #119
22592 crew  Ole
pi_166602803
Roetpiet
pi_166602806
quote:
Die zouden gestrand zijn in Rotterdam :D
pi_166602811
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:23 schreef Zipportal het volgende:
De Belgisch intro. _O_

Is dat nog steeds met maar een piet die al het werk moet doen?
pi_166602812
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:23 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik weet eerlijk gezegd nog steeds niet wat het verschil precies is :@
Pepernoot

Kruidnoot
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:24:58 #123
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166602819
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:24 schreef Janetje het volgende:

[..]

Pepernoot
[ afbeelding ]

Kruidnoot
[ afbeelding ]
Aha! Dan heb ik m'n hele leven al kruidnoten gegeten.
pi_166602820
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:24 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Is dat nog steeds met maar een piet die al het werk moet doen?
Wordt niet meer gemaakt. 20 jaar herhalen.
pi_166602830
Wel een man met een hakbijl gearresteerd bij de intocht, meldt de Telegraaf.
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:25:58 #127
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_166602838
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:25 schreef Tuned22 het volgende:
Dat was een staf, geen hakbijl ;)
pi_166602839
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:23 schreef Zipportal het volgende:
De Belgisch intro. _O_

België

Daar krijg je volgend jaar het gezeik dat nu zwarte piet afschaffen racisme is, omdat er alleen nog maar een witte Sinterklaas is. _O_
pi_166602848
quote:
Houthakpiet _O_
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_166602849
Je ziet een beetje bleek om je neus _O-
pi_166602854
Echt belachelijk hoe een traditie verkracht is door een schreeuwende minderheid.

ik schaam me voor mijn land als ik dit zie.

Weg met ons.
(she/her)
pi_166602855
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:25 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Vanmiddag maar eens kijken dan ;)
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:26:34 #133
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166602856
quote:
pi_166602857
Goede opmerking van Kees.
pi_166602860
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:26 schreef Collide het volgende:

[..]

België

Daar krijg je volgend jaar het gezeik dat nu zwarte piet afschaffen racisme is, omdat er alleen nog maar een witte Sinterklaas is. _O_
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:27:08 #136
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166602863
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:26 schreef Fylax het volgende:
Echt belachelijk hoe een traditie verkracht is door een schreeuwende minderheid.

ik schaam me voor mijn land als ik dit zie.

Weg met ons.
ik schaam me voor het gezeur over dit onderwerp. Ga eens gewoon kijken man, get in touch with your inner child!
pi_166602865
hasnaelmaroudi twitterde op zaterdag 12-11-2016 om 12:26:06 Coolsingel nu. Alle zwarte piet demonstranten worden door politie ingesloten. https://t.co/Z6ztQv4Qzd reageer retweet
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:27:23 #138
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_166602869
quote:
Serieus?

Die mag dan wel eventjes langs het Pieter Baan Centrum voor een onderzoekje wat mij betreft 8)7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 12 november 2016 @ 12:27:23 #139
22592 crew  Ole
pi_166602870
Whehe hij ziet een beetje bleek
pi_166602872
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:25 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Eh wat? Ze de Belgische krijgen alleen herhalingen te zien? Wat een armoede.
pi_166602878
Misschien ligt het aan mij maar ik zie ze normaal niet bijna allemaal dansen op de boot _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_166602886
Pieten band is nog steeds zwart, schijt aan de demonstranten :P
pi_166602887
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:27 schreef Ole het volgende:
Whehe hij ziet een beetje bleek
Briljant he, dat ze er de draak mee steken :D
pi_166602888
Als men nog een reden zoekt, waarom de Pieten straks wit zijn?

VloerverwarmingPiet.
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:28:39 #145
460041 Kortak
Vincit Omnia Veritas
pi_166602896
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 11:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Bij ons op kantoor werkt een donkere man. Zijn naam is Pete.
Hij werkt als facilitair medewerker. Hij maakt schoon, zorgt voor een goede sfeer op de gestresste werkvloer, maakt een praatje een grap en is goedlachs en zorgt dat het koffieapparaat gevuld blijft met koffiepoeder. Hij is ook nog donker van huidskleur.
'Zwarte Pete' is dus wel degelijk een kwetsende term.
en waarom zou dat moeten zijn? waarom zou zwart zijn beledigend moeten zijn. Wat een gelul. Die man heeft een donkere huidskleur..so what..Laat hij er trots op zijn

Sinterklaas is pas een bleekscheet. Iemand zwart noemen is helemaal niet beledigend.
Enjoy Life!
pi_166602901
Mensen met hesjes aan organisatie, was ook nooit.
pi_166602902
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:27 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Serieus?

Die mag dan wel eventjes langs het Pieter Baan Centrum voor een onderzoekje wat mij betreft 8)7
Volgens het pushbericht wel.
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:28:57 #148
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166602906
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:28 schreef Zipportal het volgende:
Als men nog een reden zoekt, waarom de Pieten straks wit zijn?

VloerverwarmingPiet.
Toen ik 5 was zette ik m'n schoen nog bij de centrale verwarming neer, en heb er nooit vragen over gesteld :D
  Moderator / Miss SHO zaterdag 12 november 2016 @ 12:28:57 #149
22592 crew  Ole
pi_166602907
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:28 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

Briljant he, dat ze er de draak mee steken :D
top!
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:29:33 #150
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_166602919
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:28 schreef Strani het volgende:

[..]

Toen ik 5 was zette ik m'n schoen nog bij de centrale verwarming neer, en heb er nooit vragen over gesteld :D
Ik wist allang dat Piet een loper had.
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:30:04 #151
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166602927
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Ik wist allang dat Piet een loper had.
Haha :D
pi_166602932
Wat een irritant ding die Wellespiet
pi_166602948
Als ze die ballasttank nou eerder hadden geleegd, hadden ze ook die sleper niet nodig gehad...
Dat krijg je met zo'n grote personeelswissel he.. Kennis verdwijnt.
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:31:03 #154
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166602949
Stefan de Walle wordt trouwens wel wat overtuigender in z'n rol, merk ik.
pi_166602958
Praat niet zo hard, Sinterklaas is niet doof.
pi_166602965
Debiele burgemeester. Zal wel een D66'er zijn.
pi_166602967
Een selfie _O-
pi_166602970
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:30 schreef iBenny het volgende:
Wat een irritant ding die Wellespiet
Nietes
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:31:56 #159
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_166602975
Toch ben ik meer van de "Kijk Sjonnie, wat een geile wijven"- Sint.
pi_166602979
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:31 schreef Strani het volgende:
Stefan de Walle wordt trouwens wel wat overtuigender in z'n rol, merk ik.
Een prima sint naar mijn mening ^O^
pi_166602981
Selfie met de zak.
pi_166602983
Ondertussen een man met hakbijl aangehouden. :')
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:32:57 #163
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166603001
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Een prima sint naar mijn mening ^O^
Ik moest erg aan 'm wennen maar hij wordt al een stuk gedistingeerder :)
pi_166603010
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
wtf 8)7
pi_166603021
Americo _O_ :P
pi_166603023
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:
Het betreft een niet-Nederlands sprekende man
  Moderator zaterdag 12 november 2016 @ 12:34:03 #167
9859 crew  Karina
Woman
pi_166603025
Die witte piet...
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2016 @ 12:34:15 #168
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_166603031
quote:
dat soort nieuws zou eigenlijk pas achteraf in de media moeten komen.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_166603034
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:34 schreef Collide het volgende:

[..]

[..]

Jvhn :P
pi_166603043
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:34 schreef just me het volgende:

[..]

dat soort nieuws zou eigenlijk pas achteraf in de media moeten komen.
Is met alle focus niet te doen.
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2016 @ 12:35:18 #171
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_166603048
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:34 schreef Janetje het volgende:

[..]

Is met alle focus niet te doen.
is ook weer waar <O)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_166603051
quote:
Alsof hij kans zou maken tegen de Sint mat zijn staf.
pi_166603052
Ik vind het wel gezellig die huidziektepieten.
pi_166603055
Sunne Schimmel.
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2016 @ 12:35:54 #175
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_166603065
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:35 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het wel gezellig die huidziektepieten.
zoals de ene piet tegen de ander zei, wat ben je bleek om je neus :+
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:36:01 #176
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_166603067
Ik zag een blanke Gerson Main in het publiek
pi_166603071
'Hoi bijna zwarte piet'
pi_166603079
De paardleider zou wel iets meer schmink (paardenpoep) op mogen hebben..
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:36:32 #179
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166603080
Ik heb nog geen kind zien huilen omdat er witte pieten tussen lopen.
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2016 @ 12:37:13 #180
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_166603094
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:36 schreef Strani het volgende:
Ik heb nog geen kind zien huilen omdat er witte pieten tussen lopen.
nee joh die zijn al naar huis afgevoerd oO/
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_166603095
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:36 schreef Janetje het volgende:
pi_166603100
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:36 schreef Janetje het volgende:
Die met die mitella kan wel wat vegen gebruiken.
pi_166603109
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:37 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die heb je verrekte snel gevonden.
Verdacht.
pi_166603112
Volgens mij zie ik agenten in burger aan de linkerkant van het hek mee lopen.
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:38:36 #185
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_166603117
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_166603124
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:38 schreef StephanL het volgende:
Ze zijn ook verkleed als Piet, er is relatief veel politie aanwezig.
Zichtbaar en onzichtbaar.
pi_166603129
Regenboogpieten vind ik niks.
pi_166603135
Een blauwe piet? Wtf man.
(she/her)
pi_166603137
Hier in Almelo hebben ze een zwart/witte Heraclespiet
pi_166603138
Wie is die kleine Piet?
pi_166603140
Als dat allemaal maar goed. komt. ;( ;(
  Moderator / Miss SHO zaterdag 12 november 2016 @ 12:39:26 #192
22592 crew  Ole
pi_166603141
Lijkt wel rustig
pi_166603144
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:39 schreef iBenny het volgende:
Wie is die kleine Piet?
Karl Noten.
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:39:52 #194
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_166603148
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:38 schreef StephanL het volgende:
Hun motoriek veraad!!!.. :P
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_166603152
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:39 schreef Zipportal het volgende:
Als dat allemaal maar goed. komt. ;( ;(
Ik wil geen lege pakjes in mijn schoen.
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:40:01 #196
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166603154
Wie gaat er hier vanavond de schoen zetten?
pi_166603155
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:39 schreef Specularium het volgende:

[..]

Karl Noten.
:D
pi_166603157
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Regenboogpieten vind ik niks.
Als het zo verdeeld blijft als nu het geval is, zou ik ervoor tekenen.
Allerlei Pieten, maar overwegend Zwarte Pieten zo te zien. Opgelost :+
pi_166603159
De witte Pieten en roetveegpieten vind ik prima, maar wat de neuk doen die clowns daar?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Miss SHO zaterdag 12 november 2016 @ 12:40:15 #200
22592 crew  Ole
pi_166603161
Wat zijn dit voor rare pieten?
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:40:19 #201
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_166603162
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:39 schreef Specularium het volgende:

[..]

Karl Noten.
_O-
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_166603163
Stokken in de aanslag *O* Anti-pieten demonstranten worden tegen gehouden _O_

pi_166603165
gristelijk kinderkoor. :')
#superniger2020
pi_166603169
Wauw, zij heeft een irritante stem.
pi_166603170
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:39 schreef Remzz het volgende:
Hier in Almelo hebben ze een zwart/witte Heraclespiet
Hier hebben we een Pokémon Piet.
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:40:49 #207
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166603174
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:40 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

Ik vind het ook prima zo. Zwart, regenboog, wit, allemaal goed.
pi_166603180
Voor de persconferentie :D
pi_166603182
Sint is lui.
pi_166603186
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:40 schreef superniger het volgende:
gristelijk kinderkoor. :')
Ze zijn gewend aan liedjes voor verzonnen figuren te zingen :Y
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:41:33 #211
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166603189
Ik zou alleen wel gewoon slechts 1 kleur per piet gebruiken. Dus gele pieten en rode pieten maar niet met die motiefjes en zo.
pi_166603191
quote:
Met hun black panther hoedjes. :')
#superniger2020
pi_166603194
Maasluis Got Talent. Genot.
pi_166603197
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:40 schreef Strani het volgende:
Ik stop elke jaar wel een paar keer iets in de schoen van mijn vriend :@
pi_166603199
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:40 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

Regenboogpieten is gewoon ongeloofwaardig.
Gewoon Pieten schminken van licht naar donker en vervolgens nog wat vegen aanbrengen. Dat past het beste bij het verhaal van de schoorstenen.
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2016 @ 12:42:02 #216
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_166603204
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:40 schreef Strani het volgende:
*O* *O*
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_166603213
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:41 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ze zijn gewend aan liedjes voor verzonnen figuren te zingen :Y
pi_166603224
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:41 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Gewoon Pieten schminken van licht naar donker en vervolgens nog wat vegen aanbrengen. Dat past het beste bij het verhaal van de schoorstenen.
Ook prima :)
pi_166603232
quote:

[..]

Het is nu wel erg veel. 15 verschillende soor Pieten, beetje jammer.
pi_166603251
Best een leuk liedje eigenlijk :D :@
pi_166603254
Benno L zit nu te schuimbekken.
pi_166603255
Ah, er lopen ook politiepieten met oortjes in
pi_166603258
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:44 schreef 44rdbei het volgende:
:D Ja.
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:44:49 #224
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_166603259
Leuk liedje!.. :)

"Schud je billen heen en weer"
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:44:52 #225
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166603261
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:41 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik stop elke jaar wel een paar keer iets in de schoen van mijn vriend :@
Hehe ik denk dat ik deze week ook wat lekkers koop, je moet hier eigenlijk wel gebruik van maken :)
pi_166603266
quote:
Schud je billen heen en weer *O*
pi_166603270
Alleen maar witte kinderen.
#superniger2020
pi_166603271
pi_166603274
quote:
In tegenstelling tot eerder raps e.d. die ze hebben gedaan idd :Y
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:45:39 #230
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166603281
quote:

[..]

Het kan de kinderen echt geen zier schelen. Als ouder zeg je gewoon 'ja, zo zien ze er nu uit, alleen sinterklaas weet waarom' en je bent klaar.
pi_166603289
Ik zie de Pieten trouwens nauwelijks met pepernoten strooien
pi_166603290
Dit is leuk :Y :D
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_166603293
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:45 schreef superniger het volgende:
Alleen maar witte kinderen.
Geen roetveegkinderen?
pi_166603298
Ik zie alleen maar zwarte pieten tot nu toe
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:46:21 #235
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_166603299
Die burgermeester zal hem wel aardig knijpen.
Fade to Black
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:46:32 #236
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_166603304
quote:
:D
pi_166603307
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:45 schreef iBenny het volgende:
Ik zie de Pieten trouwens nauwelijks met pepernoten strooien trouwens
Je mag kinderen niet vet mesten
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_166603308
quote:
Haha vond Ik ook ;)
pi_166603309
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:46:44 #240
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_166603311
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:46 schreef F1gamer het volgende:
Ik zie alleen maar zwarte pieten tot nu toe
Gewoon....Zoals het hoort.. :Y
pi_166603320
En we zingen en we springen en we zijn zo blij want er zijn heeeeeeeel veel Zwarte Pieten bij *O* w/
pi_166603321
Ik snap alleen niet zo goed waarom elke Piet, met uitzondering van Dick van der Toorn, een afropruik heeft.
pi_166603327
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:45 schreef iBenny het volgende:
Ik zie de Pieten trouwens nauwelijks met pepernoten strooien trouwens
Ja, toen ik klein was, werden die dingen gewoon over het schoolplein heengeflikkerd. Beetje zand erop, ach..
Dat is nu lastiger :')
pi_166603339
quote:
Deze man is gewoon eng.
pi_166603342
quote:
Al die vaders boos kijken.
Ik vind ook wel prima, een zwarte sinterklaas
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2016 @ 12:47:49 #246
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_166603343
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:47 schreef Janetje het volgende:

[..]

Ja, toen ik klein was, werden die dingen gewoon over het schoolplein heengeflikkerd. Beetje zand erop, ach..
:Y
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_166603344
quote:

[..]

Goed voor de weerstand :P
pi_166603346
quote:
Deze is volgens mij vaker op tv gezien. Vind het allemaal geen probleem, maar Rasta mensen zijn ook tof _O_ ^O^
pi_166603349
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:46 schreef mootie het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom elke Piet, met uitzondering van Dick van der Toorn, een afropruik heeft.
Ik snap ook niet waarom alle smurfen een muts op hebben... zo zullen ze er wel gewoon uitzien :Y
pi_166603353
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:47 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Deze man is gewoon eng.
Meende zonet te lezen, dat hij weer opgepakt is. :7
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:48:28 #251
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166603357
quote:

[..]

Bij mij op de School met de Bijbel werd geen Sinterklaas gevierd :(
pi_166603360
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Haha vond Ik ook ;)
Iedereen hier blijkbaar :)
pi_166603365
Amerigo is wel een braaf beestje *;
pi_166603375
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:48 schreef Strani het volgende:

[..]

-O- kerstboom mocht ook niet zeker?
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2016 @ 12:49:08 #255
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_166603380
quote:

[..]

hel en verdoemenis oO/
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  Moderator / Miss SHO zaterdag 12 november 2016 @ 12:49:31 #256
22592 crew  Ole
pi_166603386
Veel Security zeg
pi_166603389
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:48 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Meende zonet te lezen, dat hij weer opgepakt is. :7
Politie optreden vandaag _O_
pi_166603398
Weinig mensen langs de route
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Moderator / Miss SHO zaterdag 12 november 2016 @ 12:49:57 #259
22592 crew  Ole
pi_166603399
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:49 schreef just me het volgende:

[..]

hel en verdoemenis oO/
dat
pi_166603401
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:49 schreef Ole het volgende:
Veel Security zeg
En dat zijn alleen nog maar de zichtbare agenten.
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:50:59 #261
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166603422
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:49 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

-O- kerstboom mocht ook niet zeker?
Ik geloof dat we die wel hadden, verrassend genoeg. Maar was wel even schrikken toen ik op die school kwam na een verhuizing, dat men geen Sinterklaas vierde.
pi_166603423
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:40 schreef StephanL het volgende:

Onze advocaat zegt dat we mogen lopen. Volgensmij moet je altijd de instructies van oom agent opvolgen. :')
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:51:13 #263
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_166603428
Paard vind danseresjes niet zo, geloof ik.
pi_166603431
Liedje uit jozef en de prettycoat musical _O_
pi_166603434
Is dit DWDD met een opera?
Ernstig kut.
pi_166603438
quote:

[..]

Serieus, wij hadden wel Sinterklaas maar geen kerstman. misschien bang dat de
De kerstman populairder zouden worden dan Jezus. Vanuit christelijk oogpunt wel logisch.
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:51:57 #267
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166603446
Ik lees net dat de oorspronkelijke Amerigo (een politiepaard dat ook echt die naam droeg) z'n rol speelde van 1990 tot 2010.
pi_166603450
Wel gaaf dat die bussen tegengehouden zijn in Rotterdam _O_
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:52:33 #269
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166603461
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:51 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Serieus, wij hadden wel Sinterklaas maar geen kerstman. misschien bang dat de
De kerstman populairder zouden worden dan Jezus. Vanuit christelijk oogpunt wel logisch.
Da's waar. De kerstman hadden wij inderdaad ook niet. Kerst ging helemaal om het Jezusverhaal.
pi_166603467
quote:

[..]

:(
pi_166603472
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef Tuned22 het volgende:
Wel gaaf dat die bussen tegengehouden zijn in Rotterdam _O_
Afvoeren met de arrestantenbus _O_ Inladen maar!

pi_166603474
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:40 schreef StephanL het volgende:

quote:
Gaat regelmatig en vol overtuiging op te lange tenen staan.Meestal MLK maar soms Malcolm X.
#superniger2020
pi_166603478
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef Strani het volgende:

[..]

Da's waar. De kerstman hadden wij inderdaad ook niet. Kerst ging helemaal om het Jezusverhaal.
Christelijke basisschool hier.
Ik wist eigenlijk niet eens dat de Kerstman 'een ding' was vroeger.
pi_166603481
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef StephanL het volgende:

[..]

Straks op een veewagon.
pi_166603487
NOS: 70 mensen aangehouden in Rotterdam.
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:53:49 #276
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166603488
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:53 schreef Janetje het volgende:

[..]

Haha precies.. alleen uit Amerikaanse kerstfilms bleek zijn bestaan.
pi_166603489
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:51 schreef Strani het volgende:
Ik lees net dat de oorspronkelijke Amerigo (een politiepaard dat ook echt die naam droeg) z'n rol speelde van 1990 tot 2010.
Aww, best apart. Het hele jaar politiepaard, en dan ineens in december het paard van Sinterklaas. :o
Dat gaf vast veel geroddel in de stallen c_/
pi_166603490
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef StephanL het volgende:

[..]

In de zak stoppen, mee naar Spanje oO/
pi_166603494
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:53 schreef Collide het volgende:
NOS: 70 mensen aangehouden in Rotterdam.
TOPSHOW
#superniger2020
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2016 @ 12:54:11 #280
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_166603495
quote:

[..]

Kan ik me ook niet herinneren :N
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_166603496
Je voelt gewoon de gespannenheid daarzo. Voelt een stuk minder gezellig en druk.

Vroeger toen Sinterklaas nog werd verwelkomd met tientallen Kopspijkers-spandoeken _O_
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:54:49 #282
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166603511
Demonstranten (zowel voor als tegen) op deze dag mogen wat mij betreft allemaal een enkeltje stille zuidzee krijgen. Over dit onderwerp spreek je niet waar kinderen bij zijn, laat staan dat je demonstreert.
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:55:12 #283
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166603519
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Aww, best apart. Het hele jaar politiepaard, en dan ineens in december het paard van Sinterklaas. :o
Dat gaf vast veel geroddel in de stallen c_/
Haha, hij had altijd meer wortels in z'n voederbak dan de rest ;)
pi_166603526
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:54 schreef Strani het volgende:
Demonstranten (zowel voor als tegen) op deze dag mogen wat mij betreft allemaal een enkeltje stille zuidzee krijgen. Over dit onderwerp spreek je niet waar kinderen bij zijn, laat staan dat je demonstreert.
Mee eens, vandaag moet gewoon even iedereen zijn bek houden, kunnen ze morgen weer verder.
pi_166603527
quote:

[..]

Zijn er openbare scholen die wel wat met de kerstman doen dan? Bij mij iig niet.
pi_166603530
Bakfietspiet?
pi_166603531
Kerstman was het zelfde als Mc Donalds. Je wist dat er zoiets was in amerika maar geen idee dat die domoren daar het zo aanbeden
Wie dit leest is gek
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:56:13 #289
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166603542
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:55 schreef Specularium het volgende:

[..]

Mee eens, vandaag moet gewoon even iedereen zijn bek houden, kunnen ze morgen weer verder.
Zo is het :Y
pi_166603547
quote:

[..]

pi_166603552
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:55 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Zijn er openbare scholen die wel wat met de kerstman doen dan? Bij mij iig niet.
Ik heb geen idee.
Vraag me wel af hoe 'Sinterklaas, ja', 'Kerstman, nee', tegenwoordig wordt verkocht.
pi_166603553
quote:

[..]

Mijn buurjongen kreeg kadoos met Kerst, en ik niet ;(
Kreeg alleen een sinasappel + een boek wat ik aan mijn zusje gaf.
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:57:08 #293
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_166603566
quote:

[..]

^O^
  zaterdag 12 november 2016 @ 12:57:10 #294
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_166603568
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kerstman was het zelfde als Mc Donalds. Je wist dat er zoiets was in amerika maar geen idee dat die domoren daar het zo aanbeden
Ik heb nog steeds weinig met de kerstman. Hij komt inderdaad over als een debiel in vergelijking met onze gedistingeerde Sinterklaas.
pi_166603575
Er staat bijna niemand
pi_166603578
quote:

[..]

^O^
pi_166603581
Pijnlijk weinig publiek op sommige momenten...
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2016 @ 12:58:23 #298
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_166603590
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:57 schreef 44rdbei het volgende:
Pijnlijk weinig publiek op sommige momenten...
Ik zou met mijn kinderen ook niet gaan :@
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_166603591
60 jaar geleden kon Piet prima zelf met de demonstranten afrekenen...
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
pi_166603595
Er staan daar echt 2 mensen langs de kant ofzo :o
pi_166603598
Die lul van New Kids.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')