quote:Op woensdag 9 november 2016 11:01 schreef kanovinnie het volgende:
Wat een fucking triest gebeuren. Zowel van de voor als tegenstanders.
Gaat nergens over Ha ha haquote:Op woensdag 9 november 2016 11:01 schreef kanovinnie het volgende:
Wat een fucking triest gebeuren. Zowel van de voor als tegenstanders.
Wel een typische tong80-film. Nederlands, jaren '80, seks, alles.quote:Op vrijdag 11 november 2016 01:25 schreef WethouderHekking het volgende:
Wetenswaardigheidje : Maassluis is ook de plaats waar de film 'Spetters' voor een groot gedeelte is opgenomen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die film heeft heel wat teweeg gebracht destijds.quote:Op vrijdag 11 november 2016 01:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel een typische tong80-film. Nederlands, jaren '80, seks, alles.
Maassluis is toch wel een beetje in paniek. Daarom snap ik wel dat de boel wordt afgesloten, je wil geen trammelant op een kinderfeest.quote:Op vrijdag 11 november 2016 01:36 schreef DrDentz het volgende:
Het Feyenoord Legioen schijnt ook te komen, om de kinderen, Sinterklaas en de Zwarte Pieten te beschermen. De hele pleuriszooi wordt afgebroken!
Was een controverciële film destijds. Niet alleen door de seks, maar vooral door de manier waarop er mee werd omgegaan. De homo-scene was gewelddadig, zeg maar een verkrachting. Blote tieten, gescheld, geen kleurling te zien, anti-feministisch. Ik zal niet zeggen Typische tong80 film, wel een typisch jaren 80 film.quote:Op vrijdag 11 november 2016 01:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel een typische tong80-film. Nederlands, jaren '80, seks, alles.
Beste wethouder Hekking. Als Koot en Bie dit 20 jaar geleden hadden gepersifleerd, de situatie in Juinen hadden gesitueerd, zouden we in een deuk hebben gelegen wegens de onwaarschijnlijkheid. Zeg maar het Tegenpartij scenario.quote:Op vrijdag 11 november 2016 01:59 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maassluis is toch wel een beetje in paniek. Daarom snap ik wel dat de boel wordt afgesloten, je wil geen trammelant op een kinderfeest.
Laat die onruststokers elkaar maar buiten het dorp de hersens in slaan. Weilanden genoeg rondom Maassluis.
In Juinen zouden we dat tuig ook bij de gemeentegrens tegenhouden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 04:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beste wethouder Hekking. Als Koot en Bie dit 20 jaar geleden hadden gepersifleerd, de situatie in Juinen hadden gesitueerd, zouden we in een deuk hebben gelegen wegens de onwaarschijnlijkheid. Zeg maar het Tegenpartij scenario.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:24 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
In Juinen zouden we dat tuig ook bij de gemeentegrens tegenhouden.
Laat ze Ter Weksel maar op stelten zetten.
Ook heel scenes van Bassie en adriaan zijn daar opgenomen. Dit is de haven waar boot morgen binnen komt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 01:25 schreef WethouderHekking het volgende:
Wetenswaardigheidje : Maassluis is ook de plaats waar de film 'Spetters' voor een groot gedeelte is opgenomen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel wat kort door de bocht, ik vond sinterklaas altijd een leuk feest. Dat was zeker niet enkel om de kados.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:46 schreef FredvZ het volgende:
Blijft toch bijzonder dat iedereen zich zo op kan winden over de kleur van de schmink van de figuranten van een stuk straattheater.
Bijzonder ook dat elke volwassene roept dat het een kinderfeest moet blijven... Maar die kinderen zijn maar in één ding geïnteresseerd: de pakjes met hun naam erop in de jutenzak. En of die jute zak nou wordt afgeleverd door een man met een dikke laag bruine of zwarte schoensmeer of wat vegen roet of een vrouw die zich voor doet man met een dikke laag bruine of zwarte schoensmeer of wat vegen roet of een vent op een paard met een jurk aan of diezelfde vent met een rode pyjama met puntmuts en 8 rendieren die nog kunnen vliegen ook zal ze allemaal een worst zijn, als ze die PS4 maar krijgen.
Dat feest blijft net zo leuk als je het uiterlijk van de acteurs veranderdquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat is wel wat kort door de bocht, ik vond sinterklaas altijd een leuk feest. Dat was zeker niet enkel om de kados.
Bassie en Adriaan zijn dan ook geboren Maassluizers :quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:06 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ook heel scenes van Bassie en adriaan zijn daar opgenomen. Dit is de haven waar boot morgen binnen komt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hangt ervan af, ik ben niet zo'n fan van roetveeg piet. Dan liever blauwe of paarse piet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:57 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat feest blijft net zo leuk als je het uiterlijk van de acteurs veranderd
Waarom ben je geen fan van roetpiet?quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:25 schreef 44rdbei het volgende:
Hangt ervan af, ik ben niet zo'n fan van roetveeg piet. Dan liever blauwe of paarse piet.
Dat is gewoon smaak. Ik vind dat een blauwe piet gewoon mooier voor wat het waard is. Het verhaal erachter kan je verzinnen wat je wil.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:55 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Waarom ben je geen fan van roetpiet?
Als zwarte piet zwart is geworden door het klimmen in de schoorsteen, dan is een acteur met roetvegen toch ook veel geloofwaardiger dan een acteur vol gesmeerd met schoensmeer?
Of heb je je als kind nooit afgevraagd waarom die vent bij aankomst uit Spanje al zwart is geworden van de schoorstenen waar hij na aankomst in gaat klimmen?
Maar goed, mijn punt was het volwassenen zij die roepen dat het vooral een kinderfeest moet zijn en dat het vooral volwassenen zijn die moeite hebben met het uiterlijk van zwarte piet.
Maarten Spanjer deed wel een surinamer naquote:
De NVU en dat soort lui zorgen er juist voor dat Zwarte Piet verdwijnt, stelletje mongolen dat het zijnquote:Op zaterdag 12 november 2016 06:58 schreef -Hildr- het volgende:
Ben benieuwd hoeveel man de NVU op de been weet te krijgen. Volg ze ook via Facebook en er lijkt redelijk wat interesse te zijn.
Die gaan tenminste wel gewoon netjes in een demonstrantenvak staan. Het sneue huilie-huilie volk dat "Kick Out Zwarte Piet" heet moet zonodig laks hebben aan de regels.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De NVU en dat soort lui zorgen er juist voor dat Zwarte Piet verdwijnt, stelletje mongolen dat het zijn
Beide sneue groepen. Ja, de NVU houdt zich wel vaker rustig terwijl linkse tegendemonstranten vaak beginnen met rellen, maar denkt de NVU echt dat zij er voor zorgen dat het imago van Zwarte Piet betert wordt? De NVU werkt juist averechts (en protesteren bij een kinderfeest is sowieso te triest voor woorden, aan welke zijde je ook staat).quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:41 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Die gaan tenminste wel gewoon netjes in een demonstrantenvak staan. Het sneue huilie-huilie volk dat "Kick Out Zwarte Piet" heet moet zonodig laks hebben aan de regels.
Klopt. Ook de NVU is geen frisse groep te noemen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Beide sneue groepen. Ja, de NVU houdt zich wel vaker rustig terwijl linkse tegendemonstranten vaak beginnen met rellen, maar denkt de NVU echt dat zij er voor zorgen dat het imago van Zwarte Piet betert wordt? De NVU werkt juist averechts (en protesteren bij een kinderfeest is sowieso te triest voor woorden, aan welke zijde je ook staat).
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Scheveningen in zicht
Terechtquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bus met anti-zwarte pieten demonstranten tegen gehouden bij Rotterdam door de politie![]()
Het gaat helemaal fout!quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Maar als ze nu nog op zee liggen, dan duurt het toch nog wel een paar uur voor ze in Maassluis zijn?
Nederlandse politiequote:Op zaterdag 12 november 2016 12:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bus met anti-zwarte pieten demonstranten tegen gehouden bij Rotterdam door de politie![]()
Nee. Hoofdpiet is anti-piet geworden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:08 schreef Oliver23 het volgende:
Gebruiken ze geen HoofdPiet meer anno 2017??
Hoofdpiet had last van een SylvanaSimonssynddroom, oftewel SSSquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:08 schreef Oliver23 het volgende:
Ja joh? Waarom aanpassen dan?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:57 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat feest blijft net zo leuk als je het uiterlijk van de acteurs veranderd
Je hoeft het aan kinderen niet uit te leggen, die kan het helemaal niks schelen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:15 schreef Fylax het volgende:
Hoe leg je dit uit johZwarte Pieten en dan van die blanke met veegjes erbij
Net zo echt als ieder jaarquote:
De boot van sinterklaas komt natuurlijk niet op de radar he, is een toverbootquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:16 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Net zo echt als ieder jaar
We worden ook weer genept waar we bijstaan. Met zaken als AIS kan je precies zien waar schepen zijn en wat we nu zien is gister opgenomen...
In Scheveningen zijn ze allemaal zwartquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:15 schreef Fylax het volgende:
Het was wel weer even spannend.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:13 schreef Strani het volgende:
Jeetje zeg, ziet er naar uit dat het toch nog goed komt
Hij gebruikt een schuilnaamquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:17 schreef Strani het volgende:
[..]
De boot van sinterklaas komt natuurlijk niet op de radar he, is een toverboot
Rot eens op met dat gezeik. Geniet gewoon eens van wat er nog wel isquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Rot eens op met die blanke pieten
Steamy McBoatface.quote:
Nee, die noemt tegenwoordig mensen op Twitter kankerlul en dan is dat omdat zijn account gehackt is.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:08 schreef Oliver23 het volgende:
De Furie zijn de hele week al aan het stoken om hem weer aan de gang te brengen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:16 schreef StephanL het volgende:
Twee stoomboten, want vind de milieudefensie daar van?
Volledig mee eensquote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:15 schreef Fylax het volgende:
Recht zo die gaatquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:19 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Volledig mee eens
Wegwijspiet wilde vroeger ook altijd die functie hebben, kan hij nu niet terugkeren van zijn pensioen???
Zolang het nog kan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Rot eens op met dat gezeik. Geniet gewoon eens van wat er nog wel is
Veel is er anders niet meer.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Rot eens op met dat gezeik. Geniet gewoon eens van wat er nog wel is
Er is niks meer over.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:19 schreef Strani het volgende:
Geniet gewoon eens van wat er nog wel is
Stoomboot, cadeautjes, sinterklaasliedjes, kinderen, Jeroen, pepernoten, orkestje, sinterklaas zelf.. ik weet niet hoor, ik zie toch wel wat dingen die weinig veranderd zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Veel is er anders niet meer.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Stoomboot, cadeautjes, sinterklaasliedjes, kinderen, Jeroen, pepernoten, orkestje, sinterklaas zelf.. ik weet niet hoor, ik zie toch wel wat dingen die weinig veranderd zijn.
Wel dope, mooiste baantje (kadootjes aan kinderen geven) pakken we nu ook van die zwarte pieten af. Als dat geen racisme is.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tof dat de albino Pieten nu ook meemogen
Ik weet eerlijk gezegd nog steeds niet wat het verschil precies isquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:23 schreef Janetje het volgende:
[..]Pepernoten. Vroegah kregen we van Sinterklaas pepernoten, geen kruidnoten.
Er zitten ook agenten tussen de pieten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:23 schreef 44rdbei het volgende:
Ik zie geen demonstranten... Die worden goed uit beeld gehouden
Wel de verkeerde Keesquote:
Die zijn er als het goed is ook amper, met al die controles.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:23 schreef 44rdbei het volgende:
Die zouden gestrand zijn in Rotterdamquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:23 schreef 44rdbei het volgende:
Is dat nog steeds met maar een piet die al het werk moet doen?quote:
Pepernootquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd nog steeds niet wat het verschil precies is
Aha! Dan heb ik m'n hele leven al kruidnoten gegeten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Pepernoot
[ afbeelding ]
Kruidnoot
[ afbeelding ]
Wordt niet meer gemaakt. 20 jaar herhalen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:24 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Is dat nog steeds met maar een piet die al het werk moet doen?
Dat was een staf, geen hakbijlquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:25 schreef Tuned22 het volgende:
Wel een man met een hakbijl gearresteerd bij de intocht, meldt de Telegraaf.
Belgiëquote:
Houthakpietquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:25 schreef Tuned22 het volgende:
Vanmiddag maar eens kijken danquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wordt niet meer gemaakt. 20 jaar herhalen.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:25 schreef Tuned22 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:26 schreef Collide het volgende:
[..]
België
Daar krijg je volgend jaar het gezeik dat nu zwarte piet afschaffen racisme is, omdat er alleen nog maar een witte Sinterklaas is.
ik schaam me voor het gezeur over dit onderwerp. Ga eens gewoon kijken man, get in touch with your inner child!quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:26 schreef Fylax het volgende:
Echt belachelijk hoe een traditie verkracht is door een schreeuwende minderheid.
ik schaam me voor mijn land als ik dit zie.
Weg met ons.
twitter:hasnaelmaroudi twitterde op zaterdag 12-11-2016 om 12:26:06Coolsingel nu. Alle zwarte piet demonstranten worden door politie ingesloten. https://t.co/Z6ztQv4Qzd reageer retweet
Serieus?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:25 schreef Tuned22 het volgende:
Eh wat? Ze de Belgische krijgen alleen herhalingen te zien? Wat een armoede.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wordt niet meer gemaakt. 20 jaar herhalen.
en waarom zou dat moeten zijn? waarom zou zwart zijn beledigend moeten zijn. Wat een gelul. Die man heeft een donkere huidskleur..so what..Laat hij er trots op zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 11:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Bij ons op kantoor werkt een donkere man. Zijn naam is Pete.
Hij werkt als facilitair medewerker. Hij maakt schoon, zorgt voor een goede sfeer op de gestresste werkvloer, maakt een praatje een grap en is goedlachs en zorgt dat het koffieapparaat gevuld blijft met koffiepoeder. Hij is ook nog donker van huidskleur.
'Zwarte Pete' is dus wel degelijk een kwetsende term.
Volgens het pushbericht wel.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Serieus?
Die mag dan wel eventjes langs het Pieter Baan Centrum voor een onderzoekje wat mij betreft
Toen ik 5 was zette ik m'n schoen nog bij de centrale verwarming neer, en heb er nooit vragen over gesteldquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:28 schreef Zipportal het volgende:
Als men nog een reden zoekt, waarom de Pieten straks wit zijn?
VloerverwarmingPiet.
top!quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:28 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Briljant he, dat ze er de draak mee steken
Ik wist allang dat Piet een loper had.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Toen ik 5 was zette ik m'n schoen nog bij de centrale verwarming neer, en heb er nooit vragen over gesteld
Hahaquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik wist allang dat Piet een loper had.
Een prima sint naar mijn meningquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:31 schreef Strani het volgende:
Stefan de Walle wordt trouwens wel wat overtuigender in z'n rol, merk ik.
Ik moest erg aan 'm wennen maar hij wordt al een stuk gedistingeerderquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Een prima sint naar mijn mening
wtfquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ondertussen een man met hakbijl aangehouden.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Het betreft een niet-Nederlands sprekende man
dat soort nieuws zou eigenlijk pas achteraf in de media moeten komen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is met alle focus niet te doen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:34 schreef just me het volgende:
[..]
dat soort nieuws zou eigenlijk pas achteraf in de media moeten komen.
is ook weer waarquote:
Alsof hij kans zou maken tegen de Sint mat zijn staf.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zoals de ene piet tegen de ander zei, wat ben je bleek om je neusquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:35 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het wel gezellig die huidziektepieten.
nee joh die zijn al naar huis afgevoerdquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:36 schreef Strani het volgende:
Ik heb nog geen kind zien huilen omdat er witte pieten tussen lopen.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:36 schreef Janetje het volgende:
De paardleider zou wel iets meer schmink (paardenpoep) op mogen hebben..
Die met die mitella kan wel wat vegen gebruiken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:36 schreef Janetje het volgende:
De paardleider zou wel iets meer schmink (paardenpoep) op mogen hebben..
Die heb je verrekte snel gevonden.quote:
Ze zijn ook verkleed als Piet, er is relatief veel politie aanwezig.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:38 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij zie ik agenten in burger aan de linkerkant van het hek mee lopen.
Hun motoriek veraad!!!..quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:38 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij zie ik agenten in burger aan de linkerkant van het hek mee lopen.
Ik wil geen lege pakjes in mijn schoen.quote:
Als het zo verdeeld blijft als nu het geval is, zou ik ervoor tekenen.quote:
quote:
Hier hebben we een Pokémon Piet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:39 schreef Remzz het volgende:
Hier in Almelo hebben ze een zwart/witte Heraclespiet
Ik vind het ook prima zo. Zwart, regenboog, wit, allemaal goed.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:40 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Als het zo verdeeld blijft als nu het geval is, zou ik ervoor tekenen.
Allerlei Pieten, maar overwegend Zwarte Pieten zo te zien. Opgelost
Met hun black panther hoedjes.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:40 schreef iBenny het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)g_bij_maassluis.html
Ziet er gezellig uit. #triest
Ik stop elke jaar wel een paar keer iets in de schoen van mijn vriendquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:40 schreef Strani het volgende:
Wie gaat er hier vanavond de schoen zetten?
Regenboogpieten is gewoon ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:40 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Als het zo verdeeld blijft als nu het geval is, zou ik ervoor tekenen.
Allerlei Pieten, maar overwegend Zwarte Pieten zo te zien. Opgelost
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:40 schreef Strani het volgende:
Wie gaat er hier vanavond de schoen zetten?
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze zijn gewend aan liedjes voor verzonnen figuren te zingen
Ook primaquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Regenboogpieten is gewoon ongeloofwaardig.
Gewoon Pieten schminken van licht naar donker en vervolgens nog wat vegen aanbrengen. Dat past het beste bij het verhaal van de schoorstenen.
Het is nu wel erg veel. 15 verschillende soor Pieten, beetje jammer.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gewoon Pieten schminken van licht naar donker en vervolgens nog wat vegen aanbrengen. Dat past het beste bij het verhaal van de schoorstenen.
quote:
Hehe ik denk dat ik deze week ook wat lekkers koop, je moet hier eigenlijk wel gebruik van makenquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik stop elke jaar wel een paar keer iets in de schoen van mijn vriend
Het kan de kinderen echt geen zier schelen. Als ouder zeg je gewoon 'ja, zo zien ze er nu uit, alleen sinterklaas weet waarom' en je bent klaar.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je mag kinderen niet vet mestenquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:45 schreef iBenny het volgende:
Ik zie de Pieten trouwens nauwelijks met pepernoten strooien trouwens
Gewoon....Zoals het hoort..quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:46 schreef F1gamer het volgende:
Ik zie alleen maar zwarte pieten tot nu toe
Ja, toen ik klein was, werden die dingen gewoon over het schoolplein heengeflikkerd. Beetje zand erop, ach..quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:45 schreef iBenny het volgende:
Ik zie de Pieten trouwens nauwelijks met pepernoten strooien trouwens
Al die vaders boos kijken.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, toen ik klein was, werden die dingen gewoon over het schoolplein heengeflikkerd. Beetje zand erop, ach..
Dat is nu lastiger
Goed voor de weerstandquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, toen ik klein was, werden die dingen gewoon over het schoolplein heengeflikkerd. Beetje zand erop, ach..
Dat is nu lastiger
Deze is volgens mij vaker op tv gezien. Vind het allemaal geen probleem, maar Rasta mensen zijn ook tofquote:
Ik snap ook niet waarom alle smurfen een muts op hebben... zo zullen ze er wel gewoon uitzienquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:46 schreef mootie het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom elke Piet, met uitzondering van Dick van der Toorn, een afropruik heeft.
Bij mij op de School met de Bijbel werd geen Sinterklaas gevierdquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is nu lastiger
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij op de School met de Bijbel werd geen Sinterklaas gevierd
hel en verdoemenisquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Politie optreden vandaagquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Meende zonet te lezen, dat hij weer opgepakt is.
datquote:
Ik geloof dat we die wel hadden, verrassend genoeg. Maar was wel even schrikken toen ik op die school kwam na een verhuizing, dat men geen Sinterklaas vierde.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:49 schreef Tuned22 het volgende:
[..]kerstboom mocht ook niet zeker?
Onze advocaat zegt dat we mogen lopen. Volgensmij moet je altijd de instructies van oom agent opvolgen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:40 schreef StephanL het volgende:
Stokken in de aanslagAnti-pieten demonstranten worden tegen gehouden
twitter:
Serieus, wij hadden wel Sinterklaas maar geen kerstman. misschien bang dat dequote:Op zaterdag 12 november 2016 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar. De kerstman hadden wij inderdaad ook niet. Kerst ging helemaal om het Jezusverhaal.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Serieus, wij hadden wel Sinterklaas maar geen kerstman. misschien bang dat de
De kerstman populairder zouden worden dan Jezus. Vanuit christelijk oogpunt wel logisch.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Afvoeren met de arrestantenbusquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef Tuned22 het volgende:
Wel gaaf dat die bussen tegengehouden zijn in Rotterdam
twitter:MarjanBoelsma twitterde op zaterdag 12-11-2016 om 12:47:38De arrestantenbus. ....#ntocht https://t.co/ARcXFPQWmw reageer retweet
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:40 schreef StephanL het volgende:
Stokken in de aanslagAnti-pieten demonstranten worden tegen gehouden
twitter:
quote:Gaat regelmatig en vol overtuiging op te lange tenen staan.Meestal MLK maar soms Malcolm X.
Christelijke basisschool hier.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar. De kerstman hadden wij inderdaad ook niet. Kerst ging helemaal om het Jezusverhaal.
Straks op een veewagon.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Afvoeren met de arrestantenbusInladen maar!
twitter:MarjanBoelsma twitterde op zaterdag 12-11-2016 om 12:47:38De arrestantenbus. ....#ntocht https://t.co/ARcXFPQWmw reageer retweet
Haha precies.. alleen uit Amerikaanse kerstfilms bleek zijn bestaan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Christelijke basisschool hier.
Ik wist eigenlijk niet eens dat de Kerstman 'een ding' was vroeger.
Aww, best apart. Het hele jaar politiepaard, en dan ineens in december het paard van Sinterklaas.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:51 schreef Strani het volgende:
Ik lees net dat de oorspronkelijke Amerigo (een politiepaard dat ook echt die naam droeg) z'n rol speelde van 1990 tot 2010.
In de zak stoppen, mee naar Spanjequote:Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Afvoeren met de arrestantenbusInladen maar!
TOPSHOWquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:53 schreef Collide het volgende:
NOS: 70 mensen aangehouden in Rotterdam.
Kan ik me ook niet herinnerenquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Haha, hij had altijd meer wortels in z'n voederbak dan de restquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Aww, best apart. Het hele jaar politiepaard, en dan ineens in december het paard van Sinterklaas.![]()
Dat gaf vast veel geroddel in de stallen
Mee eens, vandaag moet gewoon even iedereen zijn bek houden, kunnen ze morgen weer verder.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:54 schreef Strani het volgende:
Demonstranten (zowel voor als tegen) op deze dag mogen wat mij betreft allemaal een enkeltje stille zuidzee krijgen. Over dit onderwerp spreek je niet waar kinderen bij zijn, laat staan dat je demonstreert.
Zijn er openbare scholen die wel wat met de kerstman doen dan? Bij mij iig niet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zo is hetquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mee eens, vandaag moet gewoon even iedereen zijn bek houden, kunnen ze morgen weer verder.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mee eens, vandaag moet gewoon even iedereen zijn bek houden, kunnen ze morgen weer verder.
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zijn er openbare scholen die wel wat met de kerstman doen dan? Bij mij iig niet.
Mijn buurjongen kreeg kadoos met Kerst, en ik nietquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog steeds weinig met de kerstman. Hij komt inderdaad over als een debiel in vergelijking met onze gedistingeerde Sinterklaas.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kerstman was het zelfde als Mc Donalds. Je wist dat er zoiets was in amerika maar geen idee dat die domoren daar het zo aanbeden
[..]
Ik zou met mijn kinderen ook niet gaanquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:57 schreef 44rdbei het volgende:
Pijnlijk weinig publiek op sommige momenten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |