Een prima sint naar mijn meningquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:31 schreef Strani het volgende:
Stefan de Walle wordt trouwens wel wat overtuigender in z'n rol, merk ik.
Ik moest erg aan 'm wennen maar hij wordt al een stuk gedistingeerderquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Een prima sint naar mijn mening
wtfquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ondertussen een man met hakbijl aangehouden.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Het betreft een niet-Nederlands sprekende man
dat soort nieuws zou eigenlijk pas achteraf in de media moeten komen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is met alle focus niet te doen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:34 schreef just me het volgende:
[..]
dat soort nieuws zou eigenlijk pas achteraf in de media moeten komen.
is ook weer waarquote:
Alsof hij kans zou maken tegen de Sint mat zijn staf.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zoals de ene piet tegen de ander zei, wat ben je bleek om je neusquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:35 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het wel gezellig die huidziektepieten.
nee joh die zijn al naar huis afgevoerdquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:36 schreef Strani het volgende:
Ik heb nog geen kind zien huilen omdat er witte pieten tussen lopen.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:36 schreef Janetje het volgende:
De paardleider zou wel iets meer schmink (paardenpoep) op mogen hebben..
Die met die mitella kan wel wat vegen gebruiken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:36 schreef Janetje het volgende:
De paardleider zou wel iets meer schmink (paardenpoep) op mogen hebben..
Die heb je verrekte snel gevonden.quote:
Ze zijn ook verkleed als Piet, er is relatief veel politie aanwezig.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:38 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij zie ik agenten in burger aan de linkerkant van het hek mee lopen.
Hun motoriek veraad!!!..quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:38 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij zie ik agenten in burger aan de linkerkant van het hek mee lopen.
Ik wil geen lege pakjes in mijn schoen.quote:
Als het zo verdeeld blijft als nu het geval is, zou ik ervoor tekenen.quote:
quote:
Hier hebben we een Pokémon Piet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:39 schreef Remzz het volgende:
Hier in Almelo hebben ze een zwart/witte Heraclespiet
Ik vind het ook prima zo. Zwart, regenboog, wit, allemaal goed.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:40 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Als het zo verdeeld blijft als nu het geval is, zou ik ervoor tekenen.
Allerlei Pieten, maar overwegend Zwarte Pieten zo te zien. Opgelost
Met hun black panther hoedjes.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:40 schreef iBenny het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)g_bij_maassluis.html
Ziet er gezellig uit. #triest
Ik stop elke jaar wel een paar keer iets in de schoen van mijn vriendquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:40 schreef Strani het volgende:
Wie gaat er hier vanavond de schoen zetten?
Regenboogpieten is gewoon ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:40 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Als het zo verdeeld blijft als nu het geval is, zou ik ervoor tekenen.
Allerlei Pieten, maar overwegend Zwarte Pieten zo te zien. Opgelost
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:40 schreef Strani het volgende:
Wie gaat er hier vanavond de schoen zetten?
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze zijn gewend aan liedjes voor verzonnen figuren te zingen
Ook primaquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Regenboogpieten is gewoon ongeloofwaardig.
Gewoon Pieten schminken van licht naar donker en vervolgens nog wat vegen aanbrengen. Dat past het beste bij het verhaal van de schoorstenen.
Het is nu wel erg veel. 15 verschillende soor Pieten, beetje jammer.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gewoon Pieten schminken van licht naar donker en vervolgens nog wat vegen aanbrengen. Dat past het beste bij het verhaal van de schoorstenen.
quote:
Hehe ik denk dat ik deze week ook wat lekkers koop, je moet hier eigenlijk wel gebruik van makenquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik stop elke jaar wel een paar keer iets in de schoen van mijn vriend
Het kan de kinderen echt geen zier schelen. Als ouder zeg je gewoon 'ja, zo zien ze er nu uit, alleen sinterklaas weet waarom' en je bent klaar.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je mag kinderen niet vet mestenquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:45 schreef iBenny het volgende:
Ik zie de Pieten trouwens nauwelijks met pepernoten strooien trouwens
Gewoon....Zoals het hoort..quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:46 schreef F1gamer het volgende:
Ik zie alleen maar zwarte pieten tot nu toe
Ja, toen ik klein was, werden die dingen gewoon over het schoolplein heengeflikkerd. Beetje zand erop, ach..quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:45 schreef iBenny het volgende:
Ik zie de Pieten trouwens nauwelijks met pepernoten strooien trouwens
Al die vaders boos kijken.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, toen ik klein was, werden die dingen gewoon over het schoolplein heengeflikkerd. Beetje zand erop, ach..
Dat is nu lastiger
Goed voor de weerstandquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, toen ik klein was, werden die dingen gewoon over het schoolplein heengeflikkerd. Beetje zand erop, ach..
Dat is nu lastiger
Deze is volgens mij vaker op tv gezien. Vind het allemaal geen probleem, maar Rasta mensen zijn ook tofquote:
Ik snap ook niet waarom alle smurfen een muts op hebben... zo zullen ze er wel gewoon uitzienquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:46 schreef mootie het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom elke Piet, met uitzondering van Dick van der Toorn, een afropruik heeft.
Bij mij op de School met de Bijbel werd geen Sinterklaas gevierdquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is nu lastiger
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij op de School met de Bijbel werd geen Sinterklaas gevierd
hel en verdoemenisquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Politie optreden vandaagquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Meende zonet te lezen, dat hij weer opgepakt is.
datquote:
Ik geloof dat we die wel hadden, verrassend genoeg. Maar was wel even schrikken toen ik op die school kwam na een verhuizing, dat men geen Sinterklaas vierde.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:49 schreef Tuned22 het volgende:
[..]kerstboom mocht ook niet zeker?
Onze advocaat zegt dat we mogen lopen. Volgensmij moet je altijd de instructies van oom agent opvolgen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:40 schreef StephanL het volgende:
Stokken in de aanslagAnti-pieten demonstranten worden tegen gehouden
twitter:
Serieus, wij hadden wel Sinterklaas maar geen kerstman. misschien bang dat dequote:Op zaterdag 12 november 2016 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar. De kerstman hadden wij inderdaad ook niet. Kerst ging helemaal om het Jezusverhaal.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Serieus, wij hadden wel Sinterklaas maar geen kerstman. misschien bang dat de
De kerstman populairder zouden worden dan Jezus. Vanuit christelijk oogpunt wel logisch.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Afvoeren met de arrestantenbusquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef Tuned22 het volgende:
Wel gaaf dat die bussen tegengehouden zijn in Rotterdam
twitter:MarjanBoelsma twitterde op zaterdag 12-11-2016 om 12:47:38De arrestantenbus. ....#ntocht https://t.co/ARcXFPQWmw reageer retweet
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:40 schreef StephanL het volgende:
Stokken in de aanslagAnti-pieten demonstranten worden tegen gehouden
twitter:
quote:Gaat regelmatig en vol overtuiging op te lange tenen staan.Meestal MLK maar soms Malcolm X.
Christelijke basisschool hier.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar. De kerstman hadden wij inderdaad ook niet. Kerst ging helemaal om het Jezusverhaal.
Straks op een veewagon.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Afvoeren met de arrestantenbusInladen maar!
twitter:MarjanBoelsma twitterde op zaterdag 12-11-2016 om 12:47:38De arrestantenbus. ....#ntocht https://t.co/ARcXFPQWmw reageer retweet
Haha precies.. alleen uit Amerikaanse kerstfilms bleek zijn bestaan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Christelijke basisschool hier.
Ik wist eigenlijk niet eens dat de Kerstman 'een ding' was vroeger.
Aww, best apart. Het hele jaar politiepaard, en dan ineens in december het paard van Sinterklaas.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:51 schreef Strani het volgende:
Ik lees net dat de oorspronkelijke Amerigo (een politiepaard dat ook echt die naam droeg) z'n rol speelde van 1990 tot 2010.
In de zak stoppen, mee naar Spanjequote:Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Afvoeren met de arrestantenbusInladen maar!
TOPSHOWquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:53 schreef Collide het volgende:
NOS: 70 mensen aangehouden in Rotterdam.
Kan ik me ook niet herinnerenquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Haha, hij had altijd meer wortels in z'n voederbak dan de restquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Aww, best apart. Het hele jaar politiepaard, en dan ineens in december het paard van Sinterklaas.![]()
Dat gaf vast veel geroddel in de stallen
Mee eens, vandaag moet gewoon even iedereen zijn bek houden, kunnen ze morgen weer verder.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:54 schreef Strani het volgende:
Demonstranten (zowel voor als tegen) op deze dag mogen wat mij betreft allemaal een enkeltje stille zuidzee krijgen. Over dit onderwerp spreek je niet waar kinderen bij zijn, laat staan dat je demonstreert.
Zijn er openbare scholen die wel wat met de kerstman doen dan? Bij mij iig niet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zo is hetquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mee eens, vandaag moet gewoon even iedereen zijn bek houden, kunnen ze morgen weer verder.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mee eens, vandaag moet gewoon even iedereen zijn bek houden, kunnen ze morgen weer verder.
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zijn er openbare scholen die wel wat met de kerstman doen dan? Bij mij iig niet.
Mijn buurjongen kreeg kadoos met Kerst, en ik nietquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog steeds weinig met de kerstman. Hij komt inderdaad over als een debiel in vergelijking met onze gedistingeerde Sinterklaas.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kerstman was het zelfde als Mc Donalds. Je wist dat er zoiets was in amerika maar geen idee dat die domoren daar het zo aanbeden
[..]
Ik zou met mijn kinderen ook niet gaanquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:57 schreef 44rdbei het volgende:
Pijnlijk weinig publiek op sommige momenten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |