SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.
LOLquote:Op woensdag 9 november 2016 09:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ze heeft hem al gefeliciteerd.
Toen was ze al niet meer aan de winnende hand hoor.. Eigenlijk vanaf de start al niet meer.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:56 schreef Nattekat het volgende:
Toen ik om 2:30 ging slapen, was Clinton nog aan de winnende hand...
Wat is er gebeurd?![]()
Jammer dat achter dit account geen goede/grappige/scherpe user zit. Gemiste kans.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:52 schreef DonaIdTrump het volgende:
[..]
Kijken dus! Misschien koop ik wel een huisje in jullie land. Een Canadees die het duurste huis van Amsterdam heeftDat kan natuurlijk niet.
Bokita de gorilla, the next president of The United Statesquote:Op woensdag 9 november 2016 09:58 schreef Molurus het volgende:
[..]
Niet voor het eerst. Maar dat ze erin zouden slagen om iemand te kiezen die nog slechter is dan G.W. Bush had ik persoonlijk niet voor mogelijk gehouden.
Dat gaat niet gebeuren, de Republikeinen willen dat niet en hem interesseert het waarschijnlijk te weinig, dat is mijn inschatting.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:33 schreef Refragmental het volgende:
Hopen trouwens dat Trump Assange een pardon geeft en inhuurt als adviseur.
Misschien nu, maar deze verdeling in het land is wel echt een probleem voor de USA. Ik zie een splijting nog wel gebeuren. En dan is het sowieso gedaan met de USA als machtigste land op aarde.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:59 schreef TheJanitor het volgende:
Amerika heeft gewonnen. Zo heerlijk
Pakalu Papito volgenquote:Op woensdag 9 november 2016 10:00 schreef skysherrif het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/1925873310973503/
Jij gelooft niet dat Clinton hem had gebeld als Trump dat zelf zegt en CNN daar ook gewoon over bericht? Je bent weer aan het doorslaan, Bram.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
LOL
Jij gelooft dat?
Trump zei ze hem vertelde het publiek te feliciteren. Ja hoor.
http://www.telegraaf.nl/d(...)rzen_valt_mee__.htmlquote:Verlies Europese beurzen valt mee
Beurskenners hadden woensdag een zware koersval op de Europese beurzen verwacht na een winst van Donald Trump bij de verkiezingen. Het verlies blijft echter beperkt.
De Londense beursindex FTSE noteerde woensdagochtend rond half tien 0,4% lager. In Parijs liep de CAC-40 met 1,7% terug. De Duitse DAX noteerde 1,6% lager. Op het Damrak gaat de AEX-index 1,4% omlaag.
Daarmee geven de aandelenkoersen een deel van de winst prijs die zij de afgelopen dagen hadden geboekt, toen volgens de peilingen Hillary Clinton afkoerste op het presidentschap.
De positieve overwinningsspeech van Trump zal ook bijgedragen hebben aan de gematigde reactie. Na de winst van Barack Obama in 2008 daalden de koersen nog ruim 5%.
Sommige economen en beurskenners hadden vooraf koersdalingen van 5 tot 10% voorspeld mocht Trump winnen.
Banken en exportafhankelijke bedrijven deden het slecht. Zo verloor Deutsche Bank 5,2% en moest autoproducent Volkswagen 3,6% inleveren. In Parijs daalde Renault met 3,7% en de bank Société Generale met 3,2%.
Autoproducenten en andere exporterende bedrijven gaan mogelijk last ondervinden van Trumps plannen om handelsverdragen aan te scherpen in het voordeel van de Verenigde Staten.
Zo was Heineken op het Damrak de grootste daler met een verlies van 2,9%. Andere grote dalers waren Aegon (-1,8%) en ING (-1,7%). Winst was er voor farmabedrijf Galapagos (+0,7%).
In Duitsland kreeg farmaceut Bayer kreeg er juist 1,9% bij, terwijl de Franse branchegenoot Sanofi 2,3% steeg. Dit uit opluchting dat het presidentschap niet naar Hillary Clinton ging, die de medicijnprijzen omlaag wilde brengen.
Edward Snowden krijgt straks ook een pardon van Donald Trumpquote:Op woensdag 9 november 2016 10:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, de Republikeinen willen dat niet en hem interesseert het waarschijnlijk te weinig, dat is mijn inschatting.
Toen er nog geen enkele uitslag was ze aan de winnende hand, aldus verschillende mediaquote:Op woensdag 9 november 2016 10:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toen was ze al niet meer aan de winnende hand hoor.. Eigenlijk vanaf de start al niet meer.
Wat ga je vandaag bestellen?quote:Op woensdag 9 november 2016 10:01 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)rzen_valt_mee__.html
Nou, dat valt ook weer mee, we kunnen weer gewoon overgaan tot de order van de dag
Dat was dan ook het enige moment dat er nog niks te zeggen was. Toen Florida binnen was, was het wel duidelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Toen er nog geen enkele uitslag was ze aan de winnende hand, aldus verschillende media
LUL
Maar da's dan ook meer omdat jij het zegt.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik voorspelde het een jaar geleden al en werd uitgelachen door de zelfbenoemde deskundigen.
Ik had gehoopt dat de dollar hard onder uit zou gaan en ik lekker goedkoop kon shoppen op Amazon.com, maar dat valt dus tegenquote:Op woensdag 9 november 2016 10:02 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wat ga je vandaag bestellen?
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:01 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Edward Snowden krijgt straks ook een pardon van Donald Trump
Dat is niet zo gek, dit is nogal een verrassing.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik voorspelde het een jaar geleden al en werd uitgelachen door de zelfbenoemde deskundigen.
Dat zou Nederland ook moeten doen. Dát soort deskundigen in moeten huren.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Snowden samen met Assange inhuren als adviseurs op gebied van Cybersecurity zou een geniale zet zijn.
Je naam zegt genoeg dat mensen je uitlachen "braindead"quote:Op woensdag 9 november 2016 10:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Overal stond dat Hillary 90% kans had om te winnenquote:Op woensdag 9 november 2016 10:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was dan ook het enige moment dat er nog niks te zeggen was. Toen Florida binnen was, was het wel duidelijk.
Gematigd toontje heeft hij nu.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:03 schreef Stefanovich het volgende:
Mooie overwinningsspeech van trump...
Ja, de eerste 5 minuten.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Overal stond dat Hillary 90% kans had om te winnen
Haha
Je voorspelde toch ook grootse gevolgen van de Brexit? Waar blijven die dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 10:04 schreef Braindead2000 het volgende:
Mijn god, wat ben ik toch geniaal, bij echt elk groot onderwerp maak ik de juiste voorspellingen.
Dat zou wel geniaal zijn ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Snowden samen met Assange inhuren als adviseurs op gebied van Cybersecurity zou een geniale zet zijn.
Publiek reageerde ook niet bijster enthousiast op zijn felicitaties aan Clinton, die hadden liever gehoord dat hij haar zou opsluiten denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gematigd toontje heeft hij nu.
Ik voorspelde dat de gevolgen van de Brexit wel zouden meevallen.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Je voorspelde toch ook grootse gevolgen van de Brexit? Waar blijven die dan?
Twee helden die Trump het presidentschap heeft gegeven, daar staat wel iets tegenoverquote:Op woensdag 9 november 2016 10:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat zou wel geniaal zijn ja.
Precies, dan behoren die lastige leaks tenminste tot het verleden.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Dat de beurzen zouden crashen is ook een leugen geweest om mensen op Hillary te laten stemmen.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:01 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)rzen_valt_mee__.html
Nou, dat valt ook weer mee, we kunnen weer gewoon overgaan tot de order van de dag
Wat er door Snowden bekend is geworden was meer schadelijker voor de republikeinen, dus die kans is nihil.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Wat wil je nog meertwitter:APechtold twitterde op woensdag 09-11-2016 om 09:48:15Voel me echt beroerd door zege Trump. Tegelijk voel ik zoveel extra motivatie om haat en verdeeldheid niet ook ons land te laten vergiftigen reageer retweet
Daar heeft Trump waarschijnlijk schijt aan.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:05 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat er door Snowden bekend is geworden was meer schadelijker voor de republikeinen, dus die kans is nihil.
Trump heeft schijt aan de republikeinen, dat is nu wel duidelijk, als Snowden hem het presidentschap heeft gegeven dan krijgt Snowden zijn verdiende pardon.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:05 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat er door Snowden bekend is geworden was meer schadelijker voor de republikeinen, dus die kans is nihil.
Technisch gezien zit Groot-Brittannië nog in de Unie.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Je voorspelde toch ook grootse gevolgen van de Brexit? Waar blijven die dan?
Hij zei al die tijd toch al dat hij zich presidentieel kon gedragen. En al die plebs maar twijfelen.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Publiek reageerde ook niet bijster enthousiast op zijn felicitaties aan Clinton, die hadden liever gehoord dat hij haar zou opsluiten denk ik.
Bovendien ontkrachtte Snowden de bewering van teamp Trump dat de FBI nooit zo snel de mails van de laptop van Weiner had kunnen analyseren, dus die zal ook nog wel een nachtelijke twittertirade over zich heen krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:05 schreef Chewie het volgende:
[..]
cuckquote:Op woensdag 9 november 2016 10:06 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat wil je nog meertwitter:APechtold twitterde op woensdag 09-11-2016 om 09:48:15Voel me echt beroerd door zege Trump. Tegelijk voel ik zoveel extra motivatie om haat en verdeeldheid niet ook ons land te laten vergiftigen reageer retweet
Ja maar congres en senaat denk ik niet. Of denk je dat Trump een Erdogannetje doet zodra die ingezworen is?quote:Op woensdag 9 november 2016 10:06 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Daar heeft Trump waarschijnlijk schijt aan.
Ze waren al in staat hem te herkiezen, vanaf dat moment had niets meer mogen verbazen.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:58 schreef Molurus het volgende:
[..]
Niet voor het eerst. Maar dat ze erin zouden slagen om iemand te kiezen die nog slechter is dan G.W. Bush had ik persoonlijk niet voor mogelijk gehouden.
HAHAHAHA mannetje Pechtold MADquote:Op woensdag 9 november 2016 10:06 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik zei niet alleen dat hij wint maar vertelde ook hoe en waarom hij wint en dat is allemaal uitgekomen.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:03 schreef Molurus het volgende:
[..]
Maar da's dan ook meer omdat jij het zegt.
mwahh ik kijk na vandaag nergens meer van opquote:Op woensdag 9 november 2016 10:08 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja maar congres en senaat denk ik niet. Of denk je dat Trump een Erdogannetje doet zodra die ingezworen is?
Begrijpelijk. Het is echt niet zo dat Trump in zijn eentje het land gaat regeren, hij is te dom om dat te doen. Die minister van buitenlandse zaken wordt trouwens wel een probleem, hij is de ergste neoconservatief die rondloopt in Washington DC.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:01 schreef Hexagon het volgende:
Moet zeggen dat het verlies op de AEX meevalt
Ja, zo zou ik het voor mijzelf ook samenvatten.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:01 schreef Dven het volgende:
Hillary verloren
Trump gewonnen
Dat is zo ongeveer alles wat ik erover kan zeggen.
Heeft Trump het congres en senaat nodig om een pardon te geven en adviseurs in te huren?quote:Op woensdag 9 november 2016 10:08 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja maar congres en senaat denk ik niet. Of denk je dat Trump een Erdogannetje doet zodra die ingezworen is?
Ik wacht wel even een serieuze analyse af voor ik RT geloof.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:08 schreef Refragmental het volgende:
Zojuist op RT dat veel ex-Bernie supporters nu op Trump hebben gestemd.
Wat geheel onverwacht
Oh wacht, toch niet. Aangezien dit in dit topic al vaker is gezegd, maar ook steeds weer door dezelfde kliek werd weggelachen.
orlyquote:Op woensdag 9 november 2016 10:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Technisch gezien zit Groot-Brittannië nog in de Unie.
Een blokje minder Toblerone is imo geen hel.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Over 10 weken een mogelijke Brexit. Als dat gebeurt dan breekt de hel los.
Trump en haat... Even los van zijn aanhang; volgens mij is het meer totale lompheid en onaangepastheid dan haat.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:06 schreef MrBadGuy het volgende:
welke conspiracy?quote:Op woensdag 9 november 2016 10:06 schreef NaturalScience het volgende:
Dit schuift inderdaad wel alle conspiracy over 9/11 in één keer van tafel. Want als de CIA zoiets kan stagen was het een fluitje van een cent geweest om Hilary te laten winnen.
Hij wil wel het land in zijn eentje leiden, en als je Trump een beetje kent, dan weet je hoe narcistisch Trump is.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Het is echt niet zo dat Trump in zijn eentje het land gaat regeren, hij is te dom om dat te doen. Die minister van buitenlandse zaken wordt trouwens wel een probleem, hij is de ergste neoconservatief die rondloopt in Washington DC.
twitter:JoeNBC twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:28:38Democrats close to HRC are saying the most significant moment of the campaign may have been the Bill Clinton-Loretta Lynch meeting. reageer retweet
Goed punt ja. Die tweede termijn was wel een duidelijk signaal.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze waren al in staat hem te herkiezen, vanaf dat moment had niets meer mogen verbazen.
wat dacht je van diplomatieke immuniteitquote:Op woensdag 9 november 2016 10:09 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heeft Trump het congres en senaat nodig om een pardon te geven en adviseurs in te huren?
De Europese beurzen zijn dan ook echt enorm van belang voor de mensen die mogen stemmen ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat de beurzen zouden crashen is ook een leugen geweest om mensen op Hillary te laten stemmen.
Net als in de vs gaat er hier massaal op Wilders gestemd worden, niet omdat Wilders nu zo goed is maar omdat de rest zo slecht is en maar niet lijkt te snappen hoe ontevreden die kiezers zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:10 schreef De-Hamster het volgende:
Het is wel het jaar van het schoppen tegen de gevestigde orde.
Brexit, Trump en het Oekraïneverdrag. Ben benieuw wat dit gaat betekenen voor de verkiezingen in Maart.
ik denk dat we in Maart een hele andere verkiezing gaan krijgen, vol met haat en angst, want dat werkt.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:10 schreef De-Hamster het volgende:
Het is wel het jaar van het schoppen tegen de gevestigde orde.
Brexit, Trump en het Oekraïneverdrag. Ben benieuw wat dit gaat betekenen voor de verkiezingen in Maart.
Ik denk dat je twee verkiezingsprogramma's door elkaar haalt.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Toch wel typisch. Er is een president verkozen die de infrastructuur wil herstellen, die inzet op banen, die verzoening met Rusland wil, die toegeeft dat Irak en Libie vergissingen waren, die wil investeren in geestelijke gezondheidszorg om schietpartijen te voorkomen, die veteranen fatsoenlijk wil behandelen, die lobbyisten aan banden wil leggen, die belastingontwijking wil aanpakken en de rijksten meer wil laten betalen, de minimumlonen gaat verhogen en die niet in de zak zit van grote bedrijven.
En de internationale media en zij die zichzelf progressief noemen zijn helemaal in paniek. Wat ging er waar en wanneer allemaal verkeerd?
Dat had ik ook gezegd en werd wederom uitgelachen.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:08 schreef Refragmental het volgende:
Wat geheel onverwacht
Oh wacht, toch niet. Aangezien dit in dit topic al vaker is gezegd, maar ook steeds weer door dezelfde kliek werd weggelachen.
Wat bevalt je precies niet aan zijn reactie?quote:Op woensdag 9 november 2016 10:06 schreef superniger het volgende:
http://nos.nl/artikel/214(...)n-op-zijn-daden.html
Koenders
Tja, politiek nauwelijks volgen, waarschijnlijk enkel NOS en DWDD. En ja, dan heb je een bepaalde mening van Trump.quote:
Dit ja... al is de blijdschap dat Hillary heeft verloren groter.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:01 schreef Dven het volgende:
Hillary verloren
Trump gewonnen
Dat is zo ongeveer alles wat ik erover kan zeggen.
Dit gaat zeker gebeuren!quote:Op woensdag 9 november 2016 10:12 schreef vipergts het volgende:
[..]
Net als in de vs gaat er hier massaal op Wilders gestemd worden, niet omdat Wilders nu zo goed is maar omdat de rest zo slecht is en maar niet lijkt te snappen hoe ontevreden die kiezers zijn.
Zit er dik in.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:12 schreef vipergts het volgende:
[..]
Net als in de vs gaat er hier massaal op Wilders gestemd worden, niet omdat Wilders nu zo goed is maar omdat de rest zo slecht is en maar niet lijkt te snappen hoe ontevreden die kiezers zijn.
quote:
Maar kom op, hierom in shock raken of gaan huilenquote:Op woensdag 9 november 2016 10:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hahahaha, wtf voor dramaqueens overal.
Belangrijker dan dat: veel jongeren hebben helemaaal niet gestemd. Ook onder jongeren en onder vrouwen en zelfs onder Hispanics haalde Trump een groot percentage (niet de meerderheid maar toch wel hoog).quote:Op woensdag 9 november 2016 10:08 schreef Refragmental het volgende:
Wat geheel onverwacht
justin timberlake kwam er ook mee wegquote:Op woensdag 9 november 2016 10:12 schreef Klopkoek het volgende:
Lees dit nu:
"Zoon Trump pleegt strafbaar feit in stemhok"
![]()
Even wat mensen omkopen... zo weer gefixt.
Oh ja dat was ik al bijna vergeten. Bernie Sanders had een ontzettende aantrekkingskracht op Republikeinen die gedesillusioneerd waren in hun partij en de politiek. In de subreddit van Sanders kwamen geregeld mensen vertellen dat ze hun hele leven republikeins hadden gestemd, maar dat Sanders de eerste was in wie ze weer vertrouwen hadden.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:08 schreef Refragmental het volgende:
Wat geheel onverwacht
Ik denk dat jij iets teveel Twan Huys hebt gekeken.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat je twee verkiezingsprogramma's door elkaar haalt.
Dan breekt de hel los bij de eurofielen bedoelde ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:09 schreef Chai het volgende:
[..]
orly
Maar volgens Braindead zou er al een hel losbreken na enkel de uitslag van Brexit.
[..]
Een blokje minder Toblerone is imo geen hel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |