abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166529894
De young turds:

maandenlang een #loserdonald campagne aan het voeren _O-
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_166529898
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 09:47 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat dit goed is voor vrede in Syrie?

Dictators over moslim extremisten (gematigde rebellen zoals het westen het noemt :') )

Trump en Putin weten wel raad met het midden oosten.
Wat dacht je van SA, die gaan ook een pakkie krijgen hierdoor
  woensdag 9 november 2016 @ 09:48:02 #253
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_166529900
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 09:47 schreef Fylax het volgende:
"Trump is tot alles toe in staat, hij is zelfs tegen abortus!"

tegen abortus = oorlog willen

jaja :')
Hij is niet eens tegen abortus, dat zegt hij alleen maar om wat christen-stemmen binnen te harken!
The End Times are wild
pi_166529903
quote:

Dictators over moslim extremisten (gematigde rebellen zoals het westen het noemt :') )

Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_166529907
quote:

Uiteraard. Clinton was in staat om die rebellen weer een shitload aan wapens te geven die vervolgens weer in handen kwamen van IS ofzo. Voor de stabiliteit wereldwijd is dit beter dan warhawk Clinton.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_166529917
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 09:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, kamp Hillary en de media hebben maanden geprobeerd een tweedeling te creëren in de samenleving en af te geven op Trump en zijn stemmers, maar toch heeft Trump gewonnen. Mensen zijn verstandiger geworden en laten zich niet meer beïnvloeden door haatzaaiers.
Dat zeg je wel, maar de PVV boekt er ook succes mee, Rutte deed het met de SP, en ik zie dat je er niet meer bent met een keurige campagne, je moet onder de gordel kunnen slaan, en hard slaan om te kunnen winnen.
  woensdag 9 november 2016 @ 09:48:48 #257
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_166529918
Ik ga dwdd vanavond opnemen. Hoe zuur zullen ze daar zijn? _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_166529922
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 09:48 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Uiteraard. Clinton was in staat om die rebellen weer een shitload aan wapens te geven die vervolgens weer in handen kwamen van IS ofzo. Voor de stabiliteit wereldwijd is dit beter dan warhawk Clinton.
Ze wilde ook een no-fly zone boven Syrië voor alles behalve de U.S.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  woensdag 9 november 2016 @ 09:49:07 #259
462172 DonaIdTrump
Make America gay again
pi_166529926
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 09:48 schreef Caland het volgende:
Ik zit bij Pauw.
Zit mijn haar goed?
pi_166529935
quote:
#vieszuur
pi_166529937
Kunnen ze die Rus en dat wijf van gisternacht niet weer uitnodigen?

Topshow was dat
pi_166529940
quote:
Pas op dat je tv niet smelt.
pi_166529941
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 09:49 schreef DonaIdTrump het volgende:

[..]

Ik zit bij Pauw.
Jaloers :o
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
pi_166529944
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 09:48 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hij is niet eens tegen abortus, dat zegt hij alleen maar om wat christen-stemmen binnen te harken!
Precies, net zoals Clinton (en Obama) tot een aantal jaar geleden nog tegen het homohuwelijk waren en pas van standpunt zijn veranderd toen de meerderheid van hun achterban van mening was veranderd.
pi_166529956
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 09:49 schreef DonaIdTrump het volgende:

[..]

Ik zit bij Pauw.
Je spreekt knap Nederlands :P
pi_166529961
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 09:29 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

Kan iemand mij uitleggen hoe die sanders genaaid is dan? Heb het niet zo gevolgd toen . Hoe zijn de in godsnaam bij Clinton uitgekomen terwijl iedereen haar niet zit zitten? Sanders leek mij ook een goede?
Als je hier (in de gelekte DNC emails) een tijdje gaat rondlezen begrijp je dat Sanders nooit een kans heeft gehad, en toch op een paar % de primaries verloor.

Hier ook nog apart topic met uitleg over de leaks, en lees vooral ook het Election Justice rapport.

Feit is: Clinton is door de DNC naar voren geschoven. Op haar rallies kwamen soms nog geen 100 mensen af en dat was voor een groot deel campagnepersoneel. Er was geen enkel enthousiasme, historisch lage favorability en toch.... it's her turn.

Ja sorry... nogmaals. Ga eens rondlezen in de emails hoe de voorverkiezingen bij de democraten zijn verlopen. Eén incestueus gebeuren tussen Clinton en de DNC waarbij geregeld wetten zijn overtreden. Maar ja, dat moet maar kunnen en zo erg is het toch niet. Totdat ze verliest.

Oh ja, en niet te vergeten: de democratische partij heeft Trump gepusht omdat ze dachten dat ze wel van hem zouden winnen. Ik geef ze geen ongelijk, maar zij hebben dus Trump gestimuleerd. Sorry, de karma kan ik bijna niet dragen zo hard.

Artikel, zie mail en link naar PDF bijlage waarin ze Cruz, Trump of Carson als kandidaat willen

quote:
We need to be elevating the Pied Piper candidates so that they are leaders of the pack and tell the press to them
seriously.
Hillary Campaign Told DNC to Hold Sham Meetings, Make Primary Look Less Rigged
pi_166529971
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 09:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, kamp Hillary en de media hebben maanden geprobeerd een tweedeling te creëren in de samenleving en af te geven op Trump en zijn stemmers, maar toch heeft Trump gewonnen. Mensen zijn verstandiger geworden en laten zich niet meer beïnvloeden door haatzaaiers.
Om van die tactiek alleen de democraten de schuld te geven is wel erg bezijden de waarheid.

Of was je de horrorshow die de republikeinse conventie was alweer vergeten?
pi_166529988
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 09:50 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Als je hier (in de gelekte DNC emails) een tijdje gaat rondlezen begrijp je dat Sanders nooit een kans heeft gehad, en toch op een paar % de primaries verloor.

Hier ook nog apart topic met uitleg over de leaks, en lees vooral ook het Election Justice rapport.

Feit is: Clinton is door de DNC naar voren geschoven. Op haar rallies kwamen soms nog geen 100 mensen af en dat was voor een groot deel campagnepersoneel. Er was geen enkel enthousiasme, historisch lage favorability en toch.... it's her turn.

Ja sorry... nogmaals. Ga eens rondlezen in de emails hoe de voorverkiezingen bij de democraten zijn verlopen. Eén incestueus gebeuren tussen Clinton en de DNC waarbij geregeld wetten zijn overtreden. Maar ja, dat moet maar kunnen en zo erg is het toch niet. Totdat ze verliest.

Oh ja, en niet te vergeten: de democratische partij heeft Trump gepusht omdat ze dachten dat ze wel van hem zouden winnen. Ik geef ze geen ongelijk, maar zij hebben dus Trump gestimuleerd. Sorry, de karma kan ik bijna niet dragen zo hard.

Artikel, zie mail en link naar PDF bijlage waarin ze Cruz, Trump of Carson als kandidaat willen

[..]

Hillary Campaign Told DNC to Hold Sham Meetings, Make Primary Look Less Rigged
Ik verwacht binnenkort een bijltjesdag of een bijltjesweek. Heel wat koppen gaan iig rollen.
pi_166530006
jesseklaver twitterde op woensdag 09-11-2016 om 09:29:35 OMG. Trump president VS. Laten we zorgen dat zijn gedachtegoed van haat en verdeeldheid in NL niet wint: https://t.co/jvtXOt8G8X #Trump reageer retweet
Jesse Obama is mad
pi_166530009
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 09:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

Om van die tactiek alleen de democraten de schuld te geven is wel erg bezijden de waarheid.

Of was je de horrorshow die de republikeinse conventie was alweer vergeten?
Reken maar dat politici over de hele wereld de kunsten van Trump nu aan het afkijken is, de man is briljant nu hij heeft gewonnen.
pi_166530010
Totaal niet verwacht. Ik gunde het Hillary eigenlijk wel.
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  woensdag 9 november 2016 @ 09:52:49 #272
462172 DonaIdTrump
Make America gay again
pi_166530014
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 09:50 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Je spreekt knap Nederlands :P
Kijken dus! Misschien koop ik wel een huisje in jullie land. Een Canadees die het duurste huis van Amsterdam heeft :') Dat kan natuurlijk niet.
Zit mijn haar goed?
pi_166530027
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 09:52 schreef luckass het volgende:
jesseklaver twitterde op woensdag 09-11-2016 om 09:29:35 OMG. Trump president VS. Laten we zorgen dat zijn gedachtegoed van haat en verdeeldheid in NL niet wint: https://t.co/jvtXOt8G8X #Trump reageer retweet
Jesse Obama is mad
Typische reactie weer, slechte verliezers
  woensdag 9 november 2016 @ 09:53:21 #274
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166530028
Maar nu wel benieuwd wanneer The Donald eens met echte, politiek haalbare, plannen komt.
pi_166530039
"Trump = Hitler, Hitler begon ook zo!!"

Leeftijdsgenoten op social media :')
(she/her)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')