Wat dacht je van SA, die gaan ook een pakkie krijgen hierdoorquote:Op woensdag 9 november 2016 09:47 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat dit goed is voor vrede in Syrie?
Dictators over moslim extremisten (gematigde rebellen zoals het westen het noemt)
Trump en Putin weten wel raad met het midden oosten.
Hij is niet eens tegen abortus, dat zegt hij alleen maar om wat christen-stemmen binnen te harken!quote:Op woensdag 9 november 2016 09:47 schreef Fylax het volgende:
"Trump is tot alles toe in staat, hij is zelfs tegen abortus!"
tegen abortus = oorlog willen
jaja
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:47 schreef MagicIsland1 het volgende:
Dictators over moslim extremisten (gematigde rebellen zoals het westen het noemt)
Uiteraard. Clinton was in staat om die rebellen weer een shitload aan wapens te geven die vervolgens weer in handen kwamen van IS ofzo. Voor de stabiliteit wereldwijd is dit beter dan warhawk Clinton.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:47 schreef MagicIsland1 het volgende:
Dat zeg je wel, maar de PVV boekt er ook succes mee, Rutte deed het met de SP, en ik zie dat je er niet meer bent met een keurige campagne, je moet onder de gordel kunnen slaan, en hard slaan om te kunnen winnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, kamp Hillary en de media hebben maanden geprobeerd een tweedeling te creëren in de samenleving en af te geven op Trump en zijn stemmers, maar toch heeft Trump gewonnen. Mensen zijn verstandiger geworden en laten zich niet meer beïnvloeden door haatzaaiers.
Ze wilde ook een no-fly zone boven Syrië voor alles behalve de U.S.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Uiteraard. Clinton was in staat om die rebellen weer een shitload aan wapens te geven die vervolgens weer in handen kwamen van IS ofzo. Voor de stabiliteit wereldwijd is dit beter dan warhawk Clinton.
Ik zit bij Pauw.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:48 schreef Caland het volgende:
Ik ga dwdd vanavond opnemen. Hoe zuur zullen ze daar zijn?
#vieszuurquote:Op woensdag 9 november 2016 09:48 schreef Caland het volgende:
Pas op dat je tv niet smelt.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:48 schreef Caland het volgende:
Jaloersquote:
Precies, net zoals Clinton (en Obama) tot een aantal jaar geleden nog tegen het homohuwelijk waren en pas van standpunt zijn veranderd toen de meerderheid van hun achterban van mening was veranderd.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij is niet eens tegen abortus, dat zegt hij alleen maar om wat christen-stemmen binnen te harken!
Als je hier (in de gelekte DNC emails) een tijdje gaat rondlezen begrijp je dat Sanders nooit een kans heeft gehad, en toch op een paar % de primaries verloor.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:29 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen hoe die sanders genaaid is dan? Heb het niet zo gevolgd toen . Hoe zijn de in godsnaam bij Clinton uitgekomen terwijl iedereen haar niet zit zitten? Sanders leek mij ook een goede?
Hillary Campaign Told DNC to Hold Sham Meetings, Make Primary Look Less Riggedquote:We need to be elevating the Pied Piper candidates so that they are leaders of the pack and tell the press to them
seriously.
Om van die tactiek alleen de democraten de schuld te geven is wel erg bezijden de waarheid.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, kamp Hillary en de media hebben maanden geprobeerd een tweedeling te creëren in de samenleving en af te geven op Trump en zijn stemmers, maar toch heeft Trump gewonnen. Mensen zijn verstandiger geworden en laten zich niet meer beïnvloeden door haatzaaiers.
Ik verwacht binnenkort een bijltjesdag of een bijltjesweek. Heel wat koppen gaan iig rollen.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:50 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Als je hier (in de gelekte DNC emails) een tijdje gaat rondlezen begrijp je dat Sanders nooit een kans heeft gehad, en toch op een paar % de primaries verloor.
Hier ook nog apart topic met uitleg over de leaks, en lees vooral ook het Election Justice rapport.
Feit is: Clinton is door de DNC naar voren geschoven. Op haar rallies kwamen soms nog geen 100 mensen af en dat was voor een groot deel campagnepersoneel. Er was geen enkel enthousiasme, historisch lage favorability en toch.... it's her turn.
Ja sorry... nogmaals. Ga eens rondlezen in de emails hoe de voorverkiezingen bij de democraten zijn verlopen. Eén incestueus gebeuren tussen Clinton en de DNC waarbij geregeld wetten zijn overtreden. Maar ja, dat moet maar kunnen en zo erg is het toch niet. Totdat ze verliest.
Oh ja, en niet te vergeten: de democratische partij heeft Trump gepusht omdat ze dachten dat ze wel van hem zouden winnen. Ik geef ze geen ongelijk, maar zij hebben dus Trump gestimuleerd. Sorry, de karma kan ik bijna niet dragen zo hard.
Artikel, zie mail en link naar PDF bijlage waarin ze Cruz, Trump of Carson als kandidaat willen
[..]
Hillary Campaign Told DNC to Hold Sham Meetings, Make Primary Look Less Rigged
Jesse Obama is madtwitter:jesseklaver twitterde op woensdag 09-11-2016 om 09:29:35OMG. Trump president VS. Laten we zorgen dat zijn gedachtegoed van haat en verdeeldheid in NL niet wint: https://t.co/jvtXOt8G8X #Trump reageer retweet
Reken maar dat politici over de hele wereld de kunsten van Trump nu aan het afkijken is, de man is briljant nu hij heeft gewonnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Om van die tactiek alleen de democraten de schuld te geven is wel erg bezijden de waarheid.
Of was je de horrorshow die de republikeinse conventie was alweer vergeten?
Kijken dus! Misschien koop ik wel een huisje in jullie land. Een Canadees die het duurste huis van Amsterdam heeftquote:
Typische reactie weer, slechte verliezersquote:Op woensdag 9 november 2016 09:52 schreef luckass het volgende:
Jesse Obama is madtwitter:jesseklaver twitterde op woensdag 09-11-2016 om 09:29:35OMG. Trump president VS. Laten we zorgen dat zijn gedachtegoed van haat en verdeeldheid in NL niet wint: https://t.co/jvtXOt8G8X #Trump reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |