Op het gebied van abortus, homorechten en nog wat zaken waar de evangelicals niet gelukkig mee zijn zullen ze wel een flink aantal jaar terug in de tijd gaan als het SC weer is aangevuld.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waar gaat er dan precies een bezem doorheen?
Huiliesquote:Op woensdag 9 november 2016 09:39 schreef Refragmental het volgende:
In Santa Cruz zijn de progressieven al bezig.
Ik zit gewoon al op de uni hoor, maarja echt hard werken is dat nietquote:Op woensdag 9 november 2016 09:40 schreef gelly het volgende:
Je kunt wel zien dat alle hardwerkende Trump fanboys een dagje vakantie hebben genomen om hier te kunnen postenWat een devotie.
Net op m'n werk met collega's de speech gekeken. Ik de enige met een glimlach.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:40 schreef gelly het volgende:
Je kunt wel zien dat alle hardwerkende Trump fanboys een dagje vakantie hebben genomen om hier te kunnen postenWat een devotie.
Uh nee niet echtquote:Op woensdag 9 november 2016 09:40 schreef gelly het volgende:
Puur genot, straks volkenrecht werkgroep. Mensen zullen daar ook niet echt vrolijk zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 09:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Net op m'n werk met collega's de speech gekeken. Ik de enige met een glimlach.
Het politiek correcte.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waar gaat er dan precies een bezem doorheen?
Zoveel memes met Trump hehe.quote:
Als je je zorgen maakt bedenk dan hoe ijdel hij is. Alleen al daarom zal hij nooit toestaan dat China hem voorbijstreeft op het gebied van de wetenschap, de verkenning van het heelal e.a.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:37 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
All we can do is hope
Dit is toch normaal, dit gebeurd ook in NL, stem je PVDA, D66 etc. zal er niemand een verkeerd woord over je zeggen, stem je PVV word er niet geluisterd, er word zwart/wit gedacht, jij stemt PVV omdat je een racist bent welke banden heeft met nazi's, zo word je weggezet. Hetzelfde in de media, de goede zaken van Trump worden niet bellicht, alleen domme uitspraken, dat die man een goed verhaal had hoor je niet. Ook nu, Trump gewonnen, waar blijven de Nederlandse felicitaties, nee het nieuws word overheerst hier met Clinton supporters of linkse policor die afgeven op de Trump stemmers maar wel vergeten dat dit nu gewoon de meerderheid is. De linkse policor heeft nog teveel invloed op de media, we worden al jaren voorgelogen en belachelijk gemaakt. Weg ermee, hopelijk is met Trump de eerste stap gezet, ik hoop van harte dat hij het goed gaat doen en ik hoop het in maart hier te kunnen herhalen, tijd dat de wereld veranderd!quote:Op woensdag 9 november 2016 09:35 schreef Postbus100 het volgende:
Ik werd om 8.30u wakker geappt door een vriendin met het nieuws van de overwinning van Trump. Sindsdien staat de tv aan. Maar wat een eenzijdige berichtgeving toch. De Trump-aanhangers worden belachelijk gemaakt en als dom weggezet, de Clinton-aanhangers komen niet met argumenten.
Viel me gisteren bij DWDD ook al op: hoe Jort Kelder werd afgemaakt toen hij enigszins probeerde uiteen te zetten waarom mensen wel op Trump stemmen.
Ohquote:Op woensdag 9 november 2016 09:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, 'Secretary Clinton' had gebeld.
Laten we het hopen. Stapje voor stapje komen we er wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De volgende kandidaat zal wel weer wat extremer zijn dan Trump. Tenminste, als hij niet al te veel fout doen als president.
Die man is gewoon op een eerlijke manier gekozen met echte stemmen. Als ze dat niet gewild hadden moesten ze maar niet op hem stemmen... Stelletje mongols.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:41 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Triest he![]()
Chronische ontkenning van de realiteit.
Huiliequote:Op woensdag 9 november 2016 09:40 schreef gelly het volgende:
Ik zou voor Mike pence gaan over 4 jaar, populair bij trump voters, maar ook gewoon een man van de partij.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:37 schreef Hexagon het volgende:
Ben wel benieuwd naar de toekomst van de GOP. Trump heeft die partij nu definitief gekaapt.
Racisme roepen ze zeker?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:43 schreef Fylax het volgende:
Wat schaam ik me toch voor mijn leeftijdsgenoten zonder enige politieke kennis die nu op Snapchat en Facebook hun mening gaan verkondigen.
Remington ook vrij aardig.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
die ipp is een andere die i kbedoelde zo opzoeken
trafalgar in sommige swing states heel close dus
WNL...quote:
Hij had ook niet echt een goed verhaal, eigenlijk. Ik kan, en ik heb zijn policies gewoon doorgenomen, maar weinig punten bedenken die echt serieus onderbouwd zijn, die überhaupt mogelijk zijn of die het gewenste effect gaan hebben.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:42 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Dit is toch normaal, dit gebeurd ook in NL, stem je PVDA, D66 etc. zal er niemand een verkeerd woord over je zeggen, stem je PVV word er niet geluisterd, er word zwart/wit gedacht, jij stemt PVV omdat je een racist bent welke banden heeft met nazi's, zo word je weggezet. Hetzelfde in de media, de goede zaken van Trump worden niet bellicht, alleen domme uitspraken, dat die man een goed verhaal had hoor je niet. Ook nu, Trump gewonnen, waar blijven de Nederlandse felicitaties, nee het nieuws word overheerst hier met Clinton supporters of linkse policor die afgeven op de Trump stemmers maar wel vergeten dat dit nu gewoon de meerderheid is. De linkse policor heeft nog teveel invloed op de media, we worden al jaren voorgelogen en belachelijk gemaakt. Weg ermee, hopelijk is met Trump de eerste stap gezet, ik hoop van harte dat hij het goed gaat doen en ik hoop het in maart hier te kunnen herhalen, tijd dat de wereld veranderd!
Kuddedierengedragquote:Op woensdag 9 november 2016 09:43 schreef Fylax het volgende:
Wat schaam ik me toch voor mijn leeftijdsgenoten zonder enige politieke kennis die nu op Snapchat en Facebook hun mening gaan verkondigen.
Jij kan ook wel vrij nemen want wat ik heb begrepen is dat WWIII meteen begint zodra Trump gekozen is.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:40 schreef gelly het volgende:
Zo beschamend is dat, dat ze niet weten dat Putin en Hillary elkaar niet luchten of zienquote:
Ik heb juist begrepen dat die zou beginnen wanneer Clinton gekozen zou worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij kan ook wel vrij nemen want wat ik heb begrepen is dat WWIII meteen begint zodra Trump gekozen is.
IBD/TIPP Presidential Election Tracking Pollquote:Op woensdag 9 november 2016 09:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Remington ook vrij aardig.
Bedoel je ipsos?
Wisconsin was overigens wel echt verrassend.
Dat valt wel mee, kamp Hillary en de media hebben maanden geprobeerd een tweedeling te creëren in de samenleving en af te geven op Trump en zijn stemmers, maar toch heeft Trump gewonnen. Mensen zijn verstandiger geworden en laten zich niet meer beïnvloeden door haatzaaiers.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:43 schreef MakkieR het volgende:
Gaan we straks in Nederland ook alleen maar haat en angst campagnes zien? niet alleen van de PVV maar ook alle andere partijen. Want het is nu wel duidelijk dat haat werkt in campagnes. En je wint alleen als je haat zaait.
Trump heeft gewoon een duidelijke visie.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hij had ook niet echt een goed verhaal, eigenlijk. Ik kan, en ik heb zijn policies gewoon doorgenomen, maar weinig punten bedenken die echt serieus onderbouwd zijn, die überhaupt mogelijk zijn of die het gewenste effect gaan hebben.
Dit is echt onzin. De media pastten false equivalence toe.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:42 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Dit is toch normaal, dit gebeurd ook in NL, stem je PVDA, D66 etc. zal er niemand een verkeerd woord over je zeggen, stem je PVV word er niet geluisterd, er word zwart/wit gedacht, jij stemt PVV omdat je een racist bent welke banden heeft met nazi's, zo word je weggezet. Hetzelfde in de media, de goede zaken van Trump worden niet bellicht, alleen domme uitspraken, dat die man een goed verhaal had hoor je niet. Ook nu, Trump gewonnen, waar blijven de Nederlandse felicitaties, nee het nieuws word overheerst hier met Clinton supporters of linkse policor die afgeven op de Trump stemmers maar wel vergeten dat dit nu gewoon de meerderheid is. De linkse policor heeft nog teveel invloed op de media, we worden al jaren voorgelogen en belachelijk gemaakt. Weg ermee, hopelijk is met Trump de eerste stap gezet, ik hoop van harte dat hij het goed gaat doen en ik hoop het in maart hier te kunnen herhalen, tijd dat de wereld veranderd!
WWIII schijnt altijd te beginnen wanneer de elite zijn zin niet krijgt.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb juist begrepen dat die zou beginnen wanneer Clinton gekozen zou worden.
De helft van Amerika is gewoon tegen abortus, anders zou hij geeneens kunnen runnen voor de republikeinen.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:47 schreef Fylax het volgende:
"Trump is tot alles toe in staat, hij is zelfs tegen abortus!"
tegen abortus = oorlog willen
jaja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |