Dat dacht je ook bij de Brexit.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Kan zo gauw niet allemaal bedenken wat het voor gevolgen heeft. Een heleboel iig.
Die ogen van dat vrouwtje op de eerste foto!! Reptillian?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Fotoserie van de NRC:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trafalgar vs echtquote:Op woensdag 9 november 2016 09:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
en die ene poll IPP ofzo? die het vorige 2 keer ook goed had en nu werd uitgelachen ook weer
Wees gerust, dat was verkiezingsretoriek.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:30 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Dit is hoe de nieuwe president over wetenschap denkt![]()
![]()
![]()
08-11-2016
Trump & Clinton langs de wetenschappelijke meetlat
Verkiezingen:Donald Trump en Hillary Clinton zijn het niet vaak met elkaar eens. Ook niet als het om wetenschap gaat, zoals blijkt uit hun antwoord op een aantal vragen van het tijdschrift Scientific American.
...
Conclusie
De onderzoeksresultaten zijn overduidelijk: Hillary Clinton is de winnaar. Zij scoort 64 van de maximale 100 punten, terwijl Trump tevreden moet zijn met zeven zielige puntjes.
Je kunt het hele onderzoek, inclusief de volledige antwoorden van de kandidaten – ook die van Gary Johnson en Jill Stein – terugvinden op de website van Scientific American.
http://wibnet.nl/cultuur/(...)schappelijke-meetlat
hoezo is dit propaganda?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is nu te laat voor je propaganda.
Die ligt platgespoten in bed, haar leven is over.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat is die Hillary Clinton haar masker toch van haar gezicht gevallen. Geen toespraak terwijl er tienduizenden mensen op haar wachtten, waarschijnlijk niet eens felicitaties aan Trump. Wat een slechte verliezer.
Ze heeft hem al gefeliciteerd.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat is die Hillary Clinton haar masker toch van haar gezicht gevallen. Geen toespraak terwijl er tienduizenden mensen op haar wachtten, waarschijnlijk niet eens felicitaties aan Trump. Wat een slechte verliezer.
die ipp is een andere die i kbedoelde zo opzoekenquote:Op woensdag 9 november 2016 09:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Trafalgar vs echt
Pennsylvania +1 = +1,1
North Carolina +4 = +3,8
Ohio +5 = +8,6
Colorado -1 = -2,6
Nevada zaten ze er gruwelijk naast
Florida +4 = +1,4
Ze heeft hem toch opgebeld? Speech van Trump niet gezien? Wel raar dat Podesta een ruim half uur eerder de mensen naar huis stuurde.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ze heeft Trump wel gebeld.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Clinton belde naar Trump om hem te feliciteren met zijn overwinning.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
jawel ze heeft trump gebeld. Zat in speech.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Heeft Trump daar dan ook over gelogen?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:34 schreef Ingolstadt het volgende:
Dat campagneteam van Trump zijn wel genieën![]()
Komt allemaal goed. Hij wil Amerika weer groot maken. Het zou me niet verbazen als hij juist meer geld en energie in wetenschap stopt.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:34 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
hoezo is dit propaganda?
Zijn dit niet de antwoorden van Trump?
Clinton zal waarschijnlijk nog voor 20 januari het land uit vluchten.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ze haat haar kiezers. Clinton denkt alleen aan Clinton. Trump heeft hart voor de gewone man.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze heeft Trump wel gebeld.
Maar dat ze geen toespraak heeft gehouden is wel een hele dikke middelvinger naar je kiezers.
Onder minpres Wilders zal de PO-subsidiekraan wel dichtgedraaid worden en zijn we van die irritante figuren af.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:35 schreef Postbus100 het volgende:
Ik werd om 8.30u wakker geappt door een vriendin met het nieuws van de overwinning van Trump. Sindsdien staat de tv aan. Maar wat een eenzijdige berichtgeving toch. De Trump-aanhangers worden belachelijk gemaakt en als dom weggezet, de Clinton-aanhangers komen niet met argumenten.
Viel me gisteren bij DWDD ook al op: hoe Jort Kelder werd afgemaakt toen hij enigszins probeerde uiteen te zetten waarom mensen wel op Trump stemmen.
"You're fired"quote:
http://www.investors.com/(...)ntial-election-poll/ bedoel je denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
die ipp is een andere die i kbedoelde zo opzoeken
trafalgar in sommige swing states heel close dus
Heb gisteravond alleen RTL nieuws gekeken, daar was dat helemaal niet echt imo.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:35 schreef Postbus100 het volgende:
Ik werd om 8.30u wakker geappt door een vriendin met het nieuws van de overwinning van Trump. Sindsdien staat de tv aan. Maar wat een eenzijdige berichtgeving toch. De Trump-aanhangers worden belachelijk gemaakt en als dom weggezet, de Clinton-aanhangers komen niet met argumenten.
Viel me gisteren bij DWDD ook al op: hoe Jort Kelder werd afgemaakt toen hij enigszins probeerde uiteen te zetten waarom mensen wel op Trump stemmen.
Dat zou dan het tegenovergestelde zijn van de plannen die hij heeft gepresenteerd, daar gaat hij overal op bezuinigen behalve op defensie namelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Komt allemaal goed. Hij wil Amerika weer groot maken. Het zou me niet verbazen als hij juist meer geld en energie in wetenschap stopt.
Ik ook niet. Maar misschien is een flinke bezem er doorheen ook wel hetgene dat nodig is.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Kan zo gauw niet allemaal bedenken wat het voor gevolgen heeft. Een heleboel iig.
Right...quote:Op woensdag 9 november 2016 09:33 schreef Refragmental het volgende:
Hopen trouwens dat Trump Assange een pardon geeft en inhuurt als adviseur.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 9 november 2016 09:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze haat haar kiezers. Clinton denkt alleen aan Clinton. Trump heeft hart voor de gewone man.
Waar gaat er dan precies een bezem doorheen?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:36 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar misschien is een flinke bezem er doorheen ook wel hetgene dat nodig is.
Vanavond wordt ongetwijfeld TOPSHOWquote:Op woensdag 9 november 2016 09:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb gisteravond alleen RTL nieuws gekeken, daar was dat helemaal niet echt imo.
Sws DWDD kijken mbt dit soort onderwerpen.
Zo gaat dat he.... Die linkse bekrompenheid wordt vanzelf afgestraftquote:Op woensdag 9 november 2016 09:35 schreef Postbus100 het volgende:
All we can do is hopequote:Op woensdag 9 november 2016 09:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Komt allemaal goed. Hij wil Amerika weer groot maken. Het zou me niet verbazen als hij juist meer geld en energie in wetenschap stopt.
Hopelijk met tranen van een allochtoon of links gutmenschquote:Op woensdag 9 november 2016 09:37 schreef luckass het volgende:
[..]
Vanavond wordt ongetwijfeld TOPSHOW
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:37 schreef luckass het volgende:
[..]
Vanavond wordt ongetwijfeld TOPSHOW
De volgende kandidaat zal wel weer wat extremer zijn dan Trump. Tenminste, als hij niet al te veel fout doen als president.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:37 schreef Hexagon het volgende:
Ben wel benieuwd naar de toekomst van de GOP. Trump heeft die partij nu definitief gekaapt.
Haar secretariaat heeft gebeld, zei Trump. Dat is nog geen Clinton.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ze heeft hem al gefeliciteerd.
Nee, 'Secretary Clinton' had gebeld.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:38 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Haar secretariaat heeft gebeld, zei Trump. Dat is nog geen Clinton.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:39 schreef JanCees het volgende:
Voor iedereen die mij voor gek verklaarde dat ik voorspelde dat Trump ging winnen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:38 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Haar secretariaat heeft gebeld, zei Trump. Dat is nog geen Clinton.
Ik heb Pauw overgeslagen, om die reden inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb gisteravond alleen RTL nieuws gekeken, daar was dat helemaal niet echt imo.
Sws DWDD kijken mbt dit soort onderwerpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |