quote:Op woensdag 9 november 2016 09:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
En Zwarte Piet wordt grondwettelijk verankerd!
Oh shit een emotioneel tienermeisjequote:Op woensdag 9 november 2016 09:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
twitter:junyuongs twitterde op woensdag 09-11-2016 om 09:10:54@geertwilderspvv @realDonaldTrump jullie mogen écht dood reageer retweet
Nou nou nou, wat een taal weerquote:Op woensdag 9 november 2016 09:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
twitter:junyuongs twitterde op woensdag 09-11-2016 om 09:10:54@geertwilderspvv @realDonaldTrump jullie mogen écht dood reageer retweet
Dankjewel Gertjequote:Op woensdag 9 november 2016 09:21 schreef Fokker89 het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 09-11-2016 om 08:53:57Ook bedankt aan de mensen die op FOK! de hele nacht wakker bleven, wat een bazen
https://t.co/jAtsmoBOfl reageer retweet
-Wat hun over mensen zeggen kan je echt niet zeggen hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die gaan ons later op de dag of morgen weer belerend toespreken vanuit hun ivoren toren.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:55 schreef Ashqelon het volgende:
waar zijn alle bernie/vanlooncriticasters nu?
Dat bleek een Hoax?quote:
Doet me denken aan die South Park aflevering de "night after" de verkiezingen. Het ene kamp doet alsof alles vanaf nu goed gaat komen en het andere kamp doet alsof de wereld vergaat.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:21 schreef Fokker89 het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 09-11-2016 om 08:53:57Ook bedankt aan de mensen die op FOK! de hele nacht wakker bleven, wat een bazen
https://t.co/jAtsmoBOfl reageer retweet
Iemand?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:22 schreef onlogisch het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over het landelijke opkomstpercentage?
In het verleden zo vaak dit spelletje gespeeld.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, dan wacht ik wel even af tot je de tijd hebt gevonden om je posts weer te onderbouwen.
Beter kan je het niet uitdrukken.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:55 schreef KingRoland het volgende:
Lekker voor de democraten. Bernie hard naaien en nu naait trump hunwat een karma
Wat moet ie ermee? Hij is stokoud...quote:Op woensdag 9 november 2016 09:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Beter kan je het niet uitdrukken.![]()
Sanders zijn status neemt nu enorm toe, dat is tenminste goed nieuws.
hier komt het wel op neer jaquote:Op woensdag 9 november 2016 09:27 schreef glazenbak123 het volgende:
Wat een troosteloos en zielig spelletje is de politiek toch...
En als Hillary gewonnen had, het recht heeft gezegevierd?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:27 schreef glazenbak123 het volgende:
Wat een troosteloos en zielig spelletje is de politiek toch...
Dat er een paar protesten met geweld zijn wil niet zeggen dat de geschiedenis ons leert dat SJW's blijkbaar altijd naar geweld grijpen als ze hun zin niet krijgen. Dat heeft verder weinig met de polls te maken, die er inderdaad behoorlijk naast zaten.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:26 schreef Refragmental het volgende:
[..]
In het verleden zo vaak dit spelletje gespeeld.
De polls waren allemaal zooooo ervan overtuigd dat Clinton zou winnen. Toen is je ook al verteld dat er daar zwaar gemanipuleerd werd. Maar ook dat werd weggelachen.
En uiteindelijk heb je gewoon dik ongelijk. Trump is president elect, terwijl zijn kans nagenoeg 0% zou zijn.
Ook hier zal de tijd laten zien dat er geweld uit die hoek zal komen en je weer ongelijk hebt.
Hell, er zijn zelfs al beelden van!
we hebben een stijgende lijn te pakken dusquote:Op woensdag 9 november 2016 09:27 schreef richolio het volgende:
Eerst O'G3NE naar het Songfestival, en nu Trump als president.
Dat is wel het beste nieuws. Samen met Cher die naar de maan verhuistquote:Op woensdag 9 november 2016 09:28 schreef Braindead2000 het volgende:
There goes TTIP.![]()
[ afbeelding ]
Ik zou het je willen zeggen, maar ik zie het niet staan bij de uitslagen-sitesquote:
En het midden oostenquote:Op woensdag 9 november 2016 09:28 schreef Braindead2000 het volgende:
There goes TTIP.![]()
[ afbeelding ]
Kan iemand mij uitleggen hoe die sanders genaaid is dan? Heb het niet zo gevolgd toen . Hoe zijn de in godsnaam bij Clinton uitgekomen terwijl iedereen haar niet zit zitten? Sanders leek mij ook een goede?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Beter kan je het niet uitdrukken.![]()
Sanders zijn status neemt nu enorm toe, dat is tenminste goed nieuws.
Die hele vertoning vond ik ongemakkelijk overkomenquote:Op woensdag 9 november 2016 09:28 schreef Voetstappen het volgende:
Zijn vrouw kwam een beetje ongemakkelijk over.
http://nypost.com/2016/07(...)ats-screwed-sanders/quote:Op woensdag 9 november 2016 09:29 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen hoe die sanders genaaid is dan? Heb het niet zo gevolgd toen . Hoe zijn de in godsnaam bij Clinton uitgekomen terwijl iedereen haar niet zit zitten? Sanders leek mij ook een goede?
Denk het wel. Komt tijd, komt raad.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:29 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat dit een ommezaai wordt in de uit de hand gelopen "PC Culture", de doorgeslagen politieke correctheid die in de Westerse wereld heerst.
Het is nu te laat voor je propaganda.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:30 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Dit is hoe de nieuwe president over wetenschap denkt![]()
![]()
![]()
08-11-2016
Trump & Clinton langs de wetenschappelijke meetlat
Verkiezingen:Donald Trump en Hillary Clinton zijn het niet vaak met elkaar eens. Ook niet als het om wetenschap gaat, zoals blijkt uit hun antwoord op een aantal vragen van het tijdschrift Scientific American.
...
Conclusie
De onderzoeksresultaten zijn overduidelijk: Hillary Clinton is de winnaar. Zij scoort 64 van de maximale 100 punten, terwijl Trump tevreden moet zijn met zeven zielige puntjes.
Je kunt het hele onderzoek, inclusief de volledige antwoorden van de kandidaten – ook die van Gary Johnson en Jill Stein – terugvinden op de website van Scientific American.
http://wibnet.nl/cultuur/(...)schappelijke-meetlat
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |