RIP iedereenquote:Op woensdag 9 november 2016 09:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En als Hillary had gewonnen dan?
Gaan we dit spelletje weer spelen?quote:
AEX begon zo'n 2,5% in de min maar nu nog maar 1,5% in de min. Ik verwacht een beetje hetzelfde als bij de Brexit, een kort dipje en daarna weer business as usual.quote:
Wat een smerige draaikont.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:20 schreef DrDentz het volgende:
Trump is nu ook een fatsoensmens geworden. Zag je zijn speech?
"Ik ben president van alle Amerikanen" blabla. Niks over Hillary die de bajes in gaat.
Lul niet zo slap johquote:Op woensdag 9 november 2016 09:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Gaan we dit spelletje weer spelen?
Een paar posts terug is een filmpje geplaatst van rellen die nu al bezig zijn in Cali.
Ik kan je helaas geen voorbeelden geven van gewelddadigheden die in het afgelopen jaar hebben plaatsgevonden, ik houd namelijk geen lijst bij en heb nu wel betere dingen te doen.
en die ene poll IPP ofzo? die het vorige 2 keer ook goed had en nu werd uitgelachen ook weerquote:Op woensdag 9 november 2016 09:20 schreef BlaZ het volgende:
De trafalgar group polls zullen volgende keer wel een A+ ipv een C krijgen op 538, die zaten er uiteindelijk nog het dichtst bij.
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Een paar posts terug is een filmpje geplaatst van rellen die nu al bezig zijn in Cali.
Ik kan je helaas geen voorbeelden geven van gewelddadigheden die in het afgelopen jaar hebben plaatsgevonden, ik houd namelijk geen lijst bij en heb nu wel betere dingen te doen.
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie is die Svetlana dan? En wie is 'ze'?
En dan wordt Geert ook nog eens MP volgend jaarquote:Op woensdag 9 november 2016 09:18 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
2016, het zwartste jaar uit de geschiedenis van de democratie
Als ik Trump was liet ik meteen machinegeweren zetten op dat tuig. Dan wist iedereen meteen wie er nu de baas was.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Democraten kunnen beter thuis uithuilen, buiten worden ze agressief
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 09-11-2016 om 08:53:57Ook bedankt aan de mensen die op FOK! de hele nacht wakker bleven, wat een bazen
https://t.co/jAtsmoBOfl reageer retweet
Ze is "progressief links".quote:Op woensdag 9 november 2016 09:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie is die Svetlana dan? En wie is 'ze'?
Nou, dan wacht ik wel even af tot je de tijd hebt gevonden om je posts weer te onderbouwen.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als ik Trump was liet ik meteen machinegeweren zetten op dat tuig. Dan wist iedereen meteen wie er nu de baas was.
En Zwarte Piet wordt grondwettelijk verankerd!quote:Op woensdag 9 november 2016 09:21 schreef luckass het volgende:
[..]
En dan wordt Geert ook nog eens MP volgend jaar
twitter:junyuongs twitterde op woensdag 09-11-2016 om 09:10:54@geertwilderspvv @realDonaldTrump jullie mogen écht dood reageer retweet
Ho ho ho hoquote:Op woensdag 9 november 2016 09:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
twitter:junyuongs twitterde op woensdag 09-11-2016 om 09:10:54@geertwilderspvv @realDonaldTrump jullie mogen écht dood reageer retweet
Want gekke Amerikaantjes zijn de standaard voor politieke kleuren? Sjonge jonge. Hecht daar eens niet zoveel waarde aan, wat heb je nou aan schaamte.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:21 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ze is "progressief links".
Door die lamzakken schaam ik me soms om mezelf links te noemen.
Even doorsturen naar de AIVDquote:Op woensdag 9 november 2016 09:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |