Zoveel buzzwords in 1 post. Ik heb SJW bingo.quote:
Ik hoop dat ze hem goed beveiligen want het deugende progressieve tuig is tot alles toe in staat.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:16 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mijn god zeg wat een drama queens.
Ik verwacht veel geweld uit die hoek de komende tijd, want als er 1 ding is gebleken is dat ze vrij snel grijpen naar geweld wanneer ze hun zin niet krijgen.
Dramaqueen die letterlijk geloofd heeft wat de media haar voorlogen. Domme gans.quote:
Ik zeg het niet goed. Ik bedoel kritische klimaatweteschappers, en zelfs NASA.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is echt wel even wat anders dan de klimaatwetenschap he.
Nee, maar dat wil helemaal niet zeggen dat ze gelijk hebben.quote:En natuurlijk zijn er over zoiets complottheorieėn, maar 95% van de wetenschap twijfelt niet.
Gemeenschapsgeld Daar zit hem volgens mij de cruz. De overheid geeft veel geld uit om mensen te overtuigen van het gevaar van zaken als klimaatverandering, fijnstof, terrorisme, Brexit, Nexit, etc. Vooral gericht op het bestaa van de status quo.quote:Je kan eerder vraagtekens bij die 5%, zijn genoeg partijen die belang hebben bij het financieren daarvan. Het belang van financieren van alarmerende berichten over het klimaat zie ik niet, dat kost alleen maar extra geld.
Het gaat mij erom dat veel klimaatwetenschappers het als een soort evangelie zien. Zo zeker kun je er volgens mij niet over zijn.quote:Maar goed, ik moet geen energie besteden aan het proberen te overtuigen van mensen, dat gaat helaas toch niet lukken.
Dank je wel, da's aardig.quote:Hoe dan ook, gefeliciteerd met de overwinning.
Dat klopt. Onder HC zou het ook erg zijn maar onder Trump is het nog erger. Echter hoop ik dat dat juist de mensen verenigt en dat daar iets moois uit gaat ontstaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Prima allemaal, maar letterlijk elke klimaatwetenschapper zegt dat het vijf voor 12 is. Acht jaar stilstand in klimaatbeleid, oei. Ik vind acht jaar Trump het niet waard dat we van dat clubje noodzakelijk kwaad af zijn.
Zoals?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden.
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:15 schreef Doublepain het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 09-11-2016 om 08:53:57GEFELICITEERD @realDonaldTrump !!Een historische overwinning! Een revolutie!Ook wij zullen ons land teruggeven... https://t.co/jAtsmoBOfl reageer retweet
twitter:Polly_evro twitterde op woensdag 09-11-2016 om 09:09:08#DonaldTrump supporters scuffle with anti Trump protesters at the #WhiteHouse https://t.co/2Kuwy5hd6s reageer retweet
2016, het zwartste jaar uit de geschiedenis van de democratiequote:Op woensdag 9 november 2016 09:16 schreef MakkieR het volgende:
[..]
of de brexit, Oekraļne verdrag, en straks president Wilders
Deze afbeelding/website is geblokkeerd hier in Zuid-Korea.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:11 schreef Mani89 het volgende:
De volgende celebs hebben beloofd te verhuizen naar Canada.
Lena Dunham, Barbara Streisand, Rosie O’Donnell, Cher, Eddie Griffin, Samuel L. Jackson, John Stewart, Omari Hardwick, Whoopie Goldburg, Al Sharpton, Raven-Symone, Jennifer Lawrence, Barry, Diller, Miley Cyrus, George Lopez, Chelsea Handler, Jenny Slate, Neve Campbell, Zosia Mamet, Chloe Sevigny, Natasha Lyonne, Elisabeth Moss, Spike Lee, Kathryn Hahn, Lily Depp, Gabrielle Union, Matt Damon, Ruth Bader Ginsburg, Amy Schumer, Will.I.Am, Bryan Cranston, Lena Dunham, Amy Schumer, Keegan Michael-Key, Ne-Yo
Doei!
twitter:MarkYoungTruth twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:36:28This just in, Canada says they are going to build a wall to protect them from Miley, Cher and Rosie. reageer retweet
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:18 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
2016, het zwartste jaar uit de geschiedenis van de democratie
Democraten kunnen beter thuis uithuilen, buiten worden ze agressiefquote:Op woensdag 9 november 2016 09:18 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Polly_evro twitterde op woensdag 09-11-2016 om 09:09:08#DonaldTrump supporters scuffle with anti Trump protesters at the #WhiteHouse https://t.co/2Kuwy5hd6s reageer retweet
Ik denk niet dat ze weet wat de uitdrukking 'krokodillentranen huilen' betekent.quote:
En als Hillary had gewonnen dan?quote:
Wie is die Svetlana dan? En wie is 'ze'?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:16 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mijn god zeg wat een drama queens.
Ik verwacht veel geweld uit die hoek de komende tijd, want als er 1 ding is gebleken is dat ze vrij snel grijpen naar geweld wanneer ze hun zin niet krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |