quote:Op woensdag 9 november 2016 09:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee joh, daar zit genoeg Diazepam in voor de komende 6 weken.
Even geledenquote:Op woensdag 9 november 2016 09:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Wanneer krijg ik een jankende Clinton te zien?
RT zendt 24/7 uit op hun website, voor de toekomst.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ik en streams vindenmaar is gelukt hoor
De Haarlem promotor bedoel je?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:01 schreef TheJanitor het volgende:
Morgen rellende SJWs? Die zijn niet gewend om hun zin niet te krijgen... mijn facebook staat ook vol met huilende Amerikaanse meiden.
Ik denk niet dat zij jankend in het openbaar zal verschijnen, eigenlijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Wanneer krijg ik een jankende Clinton te zien?
De Bushes, Romney, Mccain, Graham, Kasich zijn niet helemaal ok op het momentquote:Op woensdag 9 november 2016 09:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Er zullen ook wel een hoop Republikeinse politici zijn die doodziek zijn dat ze op het verkeerde paard gewed hebben.
Dit jaquote:Op woensdag 9 november 2016 09:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
De grote improvisatieshow is begonnen
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit is echt fantastische tv, puur genot
facebook hebbenquote:Op woensdag 9 november 2016 09:01 schreef TheJanitor het volgende:
Morgen rellende SJWs? Die zijn niet gewend om hun zin niet te krijgen... mijn facebook staat ook vol met huilende Amerikaanse meiden.
Obama heeft zijn geldschieters niet teleurgesteld. Als je teleurgesteld bent in iemand die in de zak van Wall Street zit dan had je de verkeerde verwachting, daar zijn hele oubollige Nederlandse spreekwoorden over.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Obama was teleurstellend, maar in de laatste jaren was er wel degelijk een trendbreuk te zien.
Dat is echt wel even wat anders dan de klimaatwetenschap he. En natuurlijk zijn er over zoiets complottheorieën, maar 95% van de wetenschap twijfelt niet. Je kan eerder vraagtekens bij die 5%, zijn genoeg partijen die belang hebben bij het financieren daarvan. Het belang van financieren van alarmerende berichten over het klimaat zie ik niet, dat kost alleen maar extra geld.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus?Er zijn heel veel kritisch mensen - daar heb ik meer vertrouwen in dan in de door de staat gesponsorde wetenschappers.
Ik heb op Facebook de kritische mensen gevolgd die zeiden dat Trump zou winnen. De mainstreammedia zeiden allemaal dat Clinton zou winnen. Zo ook met de Brexit.
quote:
quote:Inauguration Day 2017, the day the winner of the 2016 presidential election will assume the role of chief executive of the United States, is Friday, Jan. 20, 2017. The nation's 45th president will be sworn in on the steps of the U.S. Capitol at noon, when the term of President Barack Obama expires.
Nee ik heb 4 jaar in NY gewoond en veel studentes leren lennen op de Uni en die heb ik nog op mijn facebook. Die zijn aan het huilen. Iedereen die op Trump gestemd heeft is bigot, racist, xenophobe, woman hating en zal gedelete gaan worden... dat soort dingenquote:
Ja, daar heeft hij Mike Pence voor. Die gaat al het werk doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:03 schreef Moira. het volgende:
Als 'ie de campagne al 'tough' vond vraag ik me af of hij wel weet wat 'm nog te wachten staat
Dat was een gigantische open deurquote:
mwuah valt mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:02 schreef NaturalScience het volgende:
Er komt nu al niets zinnigs meer uit die man.....
95% van de wetenschappers worden door overheden betaald, en die hebben alle belang bij doem scenarios.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is echt wel even wat anders dan de klimaatwetenschap he. En natuurlijk zijn er over zoiets complottheorieën, maar 95% van de wetenschap twijfelt niet. Je kan eerder vraagtekens bij die 5%, zijn genoeg partijen die belang hebben bij het financieren daarvan. Het belang van financieren van alarmerende berichten over het klimaat zie ik niet, dat kost alleen maar extra geld.
Maar goed, ik moet geen energie besteden aan het proberen te overtuigen van mensen, dat gaat helaas toch niet lukken.
Hoe dan ook, gefeliciteerd met de overwinning.
Of je daar nou zo blij mee moet zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 09:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, daar heeft hij Mike Pence voor. Die gaat al het werk doen.
quote:Op woensdag 9 november 2016 08:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geen verschil met Bush, nauwelijks verschil met Obama. Als Europa minder uitstoot wil moet het minder uitstoot eisen. Je zou namelijk ook echte handelsverdragen kunnen sluiten en dan eisen stellen aan de uitstoot, ipv onder het mom van handelsverdragen multinationals de macht te geven.
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:05 schreef Type-R het volgende:
Ik vind deze speech eigenlijk beter dan die van Obama in 2008
Fapje gemaaktquote:Op woensdag 9 november 2016 09:04 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wie gaat Ariana troosten?
[ afbeelding ]
Doe ik wel, I'll take that for the teamquote:Op woensdag 9 november 2016 09:04 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:05 schreef Type-R het volgende:
Ik vind deze speech eigenlijk beter dan die van Obama in 2008
Fylax,quote:Op woensdag 9 november 2016 09:04 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |